ISSN 1336-6491 | Online: 1942 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29865
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17644)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12221)

Video-Foto Galéria - Crash Galery alebo ako to nerobiť...

Zobrazujem obrázky 1 až 32 z cekového počtu: 27.

04.10.2004 - Vidicon

dialnicny test VFR800: je tam 230km/h. Kamera (fotak) je vo vnutri tankvaku. Zial, ked som mal na tachaci 240, posunul sa fotak a znovu som to uz z lasky k motoru neslusal...

18.02.2004 - chloro

Koniec mojej CBR600F, 10.17.2003 ..

20.01.2004 - GaST

DO "JB" ANÝ ALE SPOKOJNÝ
Na fotke je kamarát z klubu, spadol 50 metrov od domu, keď len tak naľahko - v kraťasochch, tričku a v botaskách šiel prevetrať mašinu po umytí. 5 dní po uvedenom páde ho sestra navliekla do kombinézy a šiel jazdiť s nami, "škvárový podkožný design" nosí dodnes :o)

10.11.2003 - virag

VIDEO Pozri si video
A je odštartované...

31.10.2003 - Awia

Firma Peugeot sa spojila s japonskou Yamahou!

27.10.2003 - Harly

Crash Galery alebo ako to nerobiť...

11.07.2003 - Awia

VIDEO Pozri si video
MPEG-1 336x192 25fps CBR 500kbps,  Layer-2 44100Hz 96kbps, 9 sek

04.07.2003 - ajka

Policajt v brinde....

25.06.2003 - XJ900

Konečne sme ťa našli...

09.05.2003 - GaST

Zasielam este jeden prispevok k nehodovosti a k teme zverina na cestach.
Je to autenticky zaber, stiahol som to z nejakeho zahranicneho servra.
Prijemnu sezonu a nech nas /aj/ zver obchadza!

03.04.2003 - majou

VIDEO Pozri si video
Pozóóór, brzdi !!!<br>
MPEG-1 680 KB, 304x168 25fps CBR 500kbps,  Audio: Layer-2, 96kbps

31.03.2003 - majou

VIDEO Pozri si video
Pekná gumovačka na Honde CBR900RR<br>
MPEG-1 856 KB, 312x160 29,97fps CBR 500kbps,  Audio: Layer-2 96kbps

27.03.2003 - majou

VIDEO Pozri si video
Keď technika sklame<br>
MPEG-1 470 KB, 336x240 25fps CBR 500kbps,  Audio: Layer-2,  96kbps

24.03.2003 - Awia

VIDEO Pozri si video
Zrážka dvoch moto...<br>
MPEG-1 304x192 1,23 MB, 25fps CBR 500kbps, Audio Layer-2 44100Hz 96kbps

17.12.2002 - Awia

VIDEO Pozri si video
VTR-ka šantí na okruhu...<br>
MPEG-1,  320x240px, 11 sekúnd, 866 KB

26.08.2002 - Awia

VIDEO Pozri si video
Nešťastný pád Garryho McCoya...<br>
MPEG, 380x280, 1,19MB

20.08.2002 - Awia

VIDEO Pozri si video
Púštny skok<br>
MPEG 340x280, 1.25 MB<br>
Poslal: <a href="mailto:zzr@stonline.sk">zzr@stonline.sk</a>

08.08.2002 - Keso

VIDEO Pozri si video
Krásny skok ...<br>
mpeg, 360x260, 1.3 MB

06.06.2002 - Awia

Toto je ale momentka ...<br>
Poslal: <a href="mailto:zzr@stonline.sk">zzr@stonline.sk</a>

18.02.2002 - Awia

VIDEO Pozri si video
Dĺžka: 2 sek. MPEG1, 380 x 280, 25 fps, 477,9 kB

28.01.2002 - Awia

Crash Galery alebo ako to nerobiť...

21.01.2002 - Awia

Ej ha to som asi prehnal....  <B>Aaaaaaaaaa</B>

21.12.2001 - Awia

<B>Lietam v tom tiež, Lietam v tom rád...</B>

14.12.2001 - Harly

<B>Free Parking</B>

08.12.2001 - Awia

VIDEO Pozri si video
Dĺžka: 9 sek. MPEG1, 320 x 200, 25 fps, 400 kbps, 450 kB

08.12.2001 - Awia

VIDEO Pozri si video
Dĺžka: 7 sek. MPEG1, 320 x 200, 25 fps, 400 kbps, 387 kB

26.11.2001 - Harly

VIDEO Pozri si video
...alebo....čo dokážu nekaskadéri..

 

Ostatné Galérie
Yamaha Posledná šanca

Moto Guzzi

Aprilia-side-03-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »