ISSN 1336-6491 | Online: 2198 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29801
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17614)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12187)

Video-Foto Galéria - Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč strednej triedy

Prečítajte si článok priradený k tejto Galérii:

Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč strednej triedy

Predchádzajúce | 1 2 |

Zobrazujem obrázky 1 až 32 z cekového počtu: 44.

01.08.2019 - Awia

Keď ti jedna nestačí - Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč strednej triedy
Keď ti jedna nestačí - Honda...

01.08.2019 - Awia

Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč strednej triedy
Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč...

01.08.2019 - Awia

Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč strednej triedy

01.08.2019 - Awia

Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč strednej triedy
Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč...

01.08.2019 - Awia

Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč strednej triedy

01.08.2019 - Awia

Keď ti jedna nestačí - Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč strednej triedy

01.08.2019 - Awia

Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč strednej triedy
Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč...

01.08.2019 - Awia

Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč strednej triedy

01.08.2019 - Awia

Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč strednej triedy

01.08.2019 - Awia

Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč strednej triedy
Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč...

01.08.2019 - Awia

Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč strednej triedy

01.08.2019 - Awia

Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč strednej triedy

01.08.2019 - Awia

Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč strednej triedy

01.08.2019 - Awia

Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč strednej triedy

01.08.2019 - Awia

Točivý štvorvalec - Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč strednej triedy

01.08.2019 - Awia

Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč strednej triedy

01.08.2019 - Awia

Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč strednej triedy

01.08.2019 - Awia

Doplnkový quickshifter - Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč strednej triedy

01.08.2019 - Awia

Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč strednej triedy

01.08.2019 - Awia

LED osvetlenie - Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč strednej triedy

01.08.2019 - Awia

LED osvetlenie - Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč strednej triedy

01.08.2019 - Awia

Robustné kónické riaditka - Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč strednej triedy

01.08.2019 - Awia

Robustné kónické riaditka - Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč strednej triedy

01.08.2019 - Awia

Inverzná prístrojovka - Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč strednej triedy

01.08.2019 - Awia

Inverzná prístrojovka - Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč strednej triedy

01.08.2019 - Awia

Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč strednej triedy

01.08.2019 - Awia

Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč strednej triedy

01.08.2019 - Awia

Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč strednej triedy

01.08.2019 - Awia

USD vidlica a radiálne strmeňe - Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč strednej triedy

01.08.2019 - Awia

USD vidlica a radiálne strmeňe - Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč strednej triedy

01.08.2019 - Awia

USD vidlica a radiálne strmeňe - Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč strednej triedy

01.08.2019 - Awia

Dole umiestnený katalizátor a aj koncovka výfuku - Honda CB650R 2019 - Neo Sport kafáč strednej triedy

 

Predchádzajúce | 1 2 |

Ostatné Galérie
aci-03-main

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »