ISSN 1336-6491 | Online: 2258 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29803
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17615)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12188)

Video-Foto Galéria - Nepremokavé tašky a vaky Touratech Waterproof

Prečítajte si článok priradený k tejto Galérii:

Nepremokavé tašky a vaky Touratech Waterproof

Predchádzajúce | 1 2 |

Zobrazujem obrázky 1 až 32 z cekového počtu: 62.

01.03.2016 - TouratechSK

Nepremokavá vodotesná taška vak na motorku Touratech Waterproof

01.03.2016 - TouratechSK

BMW R1200GS a nepremokavá vodotesná taška Touratech Waterproof

01.03.2016 - TouratechSK

Suzuki V Strom a nepremokavá vodotesná taška Touratech Waterproof

01.03.2016 - TouratechSK

BMW R1200GS F800GS a nepremokavá vodotesná taška Touratech Waterproof

01.03.2016 - TouratechSK

Honda CRF1000L Africa Twin a nepremokavá vodotesná taška vak Touratech waterproof

01.03.2016 - TouratechSK

KTM 1050 1190 1290 Adventure a nepremokavá vodotesná taška vak Touratech Waterproof

01.03.2016 - TouratechSK

Honda CRF1000L Africa Twin a nepremokavá vodotesná taška vak Touratech waterproof

01.03.2016 - TouratechSK

Ducati Scrambler Multistrada 1200 Enduro a nepremokavá vodotesná taška Touratech Waterproof

01.03.2016 - TouratechSK

Honda CRF1000L Africa Twin a nepremokavá vodotesná taška vak Touratech waterproof

01.03.2016 - TouratechSK

Honda Africa Twin a nepremokavá vodotesná taška vak Touratech waterproof

01.03.2016 - TouratechSK

BMW R1200GS a nepremokavá vodotesná taška Touratech Waterproof

01.03.2016 - TouratechSK

Ducati Multistrada 1200 Enduro a nepremokavá vodotesná taška Touratech Waterproof

01.03.2016 - TouratechSK

BMW R1200GS a nepremokavá vodotesná taška Touratech Waterproof

01.03.2016 - TouratechSK

Triumph Tiger a nepremokavá vodotesná taška Touratech Waterproof

01.03.2016 - TouratechSK

Ducati Scrambler a nepremokavá vodotesná taška Touratech Waterproof

01.03.2016 - TouratechSK

Ducati Scrambler a nepremokavá vodotesná taška Touratech Waterproof

01.03.2016 - TouratechSK

nádoba na vodu Touratech Waterproof

01.03.2016 - TouratechSK

Nepremokavá vodotesná taška vak na motorku Touratech Waterproof

01.03.2016 - TouratechSK

Nepremokavá vodotesná taška vak na motorku Touratech Waterproof

01.03.2016 - TouratechSK

Nepremokavá vodotesná taška vak na motorku Touratech Waterproof

01.03.2016 - TouratechSK

Nepremokavá vodotesná taška vak na motorku Touratech Waterproof

01.03.2016 - TouratechSK

Nepremokavá vodotesná taška vak na motorku Touratech Waterproof

01.03.2016 - TouratechSK

Nepremokavá vodotesná taška vak na motorku Touratech Waterproof

01.03.2016 - TouratechSK

Nepremokavá vodotesná taška vak na motorku Touratech Waterproof

01.03.2016 - TouratechSK

vodotesný vak plnený z hora Touratech Waterproof

01.03.2016 - TouratechSK

vodotesný ruksak COR 13 Touratech Waterproof

01.03.2016 - TouratechSK

bočné tašky na motorku vode odolné nepremokavé Touratech Waterproof

01.03.2016 - TouratechSK

praktická cestovná taška vodotesná odolná s kolieskami Touratech Waterproof

01.03.2016 - TouratechSK

nepremokavý vodotesný extrémne odolný tankvak MOTO Touratech Waterproof

01.03.2016 - TouratechSK

Vode odolné vodotesné vrecko na dokumenty Touratech Waterproof

01.03.2016 - TouratechSK

Nepremokavá vodotesná taška vak na motorku Touratech Waterproof

01.03.2016 - TouratechSK

31dontknow_0679-Edit

 

Predchádzajúce | 1 2 |

Ostatné Galérie

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »