Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 806 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 30229
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17833)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12396)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Moto Katalóg motoriek

Akékoľvek chyby, alebo nezrovnalosti môžete hlásiť na emailovej adrese motodb@motoride.sk
Ďakujeme

Motocykle Hyosung

Kategória:Model:Rok:
2005:
 SkúterHyosung EZ 100 M2005
 NaháčHyosung GF 1252005
 NaháčFOTO Hyosung GT 125 Naked2005
 NaháčFOTO Hyosung GT 2502005
 NaháčFOTO Hyosung GT 6502005
 SuperšportFOTO Hyosung GT 650 R2005
 EnduroFOTO Hyosung GT 650 S2005
 Chopper/CruiserHyosung GV 125 Aquila2005
 Chopper/CruiserFOTO Hyosung GV 250 Aquila2005
 Chopper/CruiserFOTO Hyosung GV 650 Aquila2005
 SkúterHyosung KR 1102005
 SkúterHyosung MS1 1252005
 SkúterHyosung MS1 1502005
 EnduroHyosung RT 125 Karion2005
 SkúterHyosung SD 502005
 SkúterHyosung SD 50 M2005
 SkúterHyosung SF 502005
 SkúterFOTO Hyosung SF 50 Racing2005
 SkúterFOTO Hyosung SF 50 Rally2005
 EnduroFOTO Hyosung XRX 1252005
 EnduroHyosung XRX 4002005
2004:
 Chopper/CruiserHyosung GA 125 F Cruiser II2004
 SuperšportHyosung GF 125 Speed2004
 SuperšportHyosung GT 125 Comet2004
 SuperšportFOTO Hyosung GT 250 Comet2004
 SuperšportFOTO Hyosung GT 650 Comet2004
 Chopper/CruiserHyosung GV 1000 Cruiser2004
 Chopper/CruiserHyosung GV 125 Cruiser2004
 Chopper/CruiserFOTO Hyosung GV 250 Cruiser2004
 Chopper/CruiserFOTO Hyosung GV 650 Cruiser2004
 SkúterHyosung MS1 125 Exceed2004
 SkúterHyosung MS1 150 Exceed2004
 EnduroHyosung RT 125 Karion2004
2001:
 Chopper/CruiserHyosung Aquila 1252001
 Chopper/CruiserHyosung Classic2001
 Chopper/CruiserHyosung Cruise II2001
 NaháčHyosung GF 1252001
 Chopper/CruiserFOTO Hyosung GV 250 Aquila2001
 EnduroFOTO Hyosung XRX 1252001
2000:
 Chopper/CruiserHyosung GA 125 F2000
 NaháčHyosung GF 1252000
 Chopper/CruiserFOTO Hyosung GV 250 Aquila2000
 Chopper/CruiserHyosung GV Aquila 1252000
1999:
 Chopper/CruiserHyosung Cruise II 1251999

Porovnanie motocyklov:

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »