Anketa:
Nové moto videá:
Test divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuTest divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (17 hodnotení)
Diskusia k článku: Test divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Re: Test divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017
no a ja som tiez zbudol napisat to podstatne fajn testy, snazite sa |
Re: Test divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017
Re: Herghott: "Na aute tocis cez 4000 - 5000 otacok malokedy, na Multistrade vsak vacsinu casu. Auta a motorky sa nedaju porovnavat." |
Re: Test divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017
Re: panbosko: hmmm, dalsi genius odpor rozvodu urcuje kompresny pomer, to je hned na sef konstruktera spalovacich motorov v bmw racing |
Re: Test divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017
Nech s páči, rád sa dám poučiť. Ako to teda je naozaj resp. podľa teba? |
Re: Test divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017
Re: panbosko: staci preopakovat fyziku zs, co sa deje v momente plneho kompresneho pomeru s ventilmi. |
Re: Test divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017
Pani, len lajtovo pripomeniem, ze Ducati ma desmo, cize najmensi mozny odpor rozvodov pri praci. Nie su tam pruziny. |
Re: Test divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017
Re: Herghott: veru tak, zeby desmo vitazilo? ale ducati je len jedna, v tom dobrom |
Re: Test divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017
a uz len dpisem ze MS svojho casunastavila etalon, na ktory museli vsetci reagova, vsemoznymi sposobmi, jeden z nich je testovana XR. Podla mna jej ale chyba viac univerzalnosti a na ceste nie je az o tolko lepsia ako samotna MS alebo aj KTM 1290.Bude to volba skalnych ex-jogurtakov |
Re: Test divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017
roman11 k tomu etalonu - v 90 rokoch tu bola TDM co bola v tej dobe VELMI oblubena motorka a ked sa pozries na TDM a na MTS tak je to rovnaky segment (len yamaha s nim prisla o dekadu skor ako Ducati vypustila prvu 1000DDS Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (11.10.2017 8:08) |
Re: Test divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017
Tu sa ale jedna o MTS 1200 predpokladam. Ta nema so starou MTS okrem mena spolocne nic. |
Re: Test divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017
Re: raptor: Raptak, je mi velmi jasne, ze znacky si remene nevyrabaju sami. Ak by som hocikde na nete nasiel rozmerovo rovnaky remen ako mam ja v Multe, nech je aj Made in EU, ako si mozem byt isty, ze vydrzi vysoke otacky? |
Re: Test divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017
.. nuz asi iba zo skusenosti niekoho ineho co to uz vyskusal |
Re: Test divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017
Oem remeny jsou vyztuzeny kevlarem a vyrobcem je Gates. Casta vymena je kvuli : otacky + maly polomer rozv kol na vackach |
Re: Test divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017
Este k druhovyrobe- uz je CA-Cycleworks, dayco a dalsi to IMHO budu mat tiez za chvilu, ak uz nemaju |
Re: Test divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017
Hodnotenie: No nič, asi som sa už pred časom rozhodol správne. Keď dozrie čas, K1200R aj okruhová gsxr750 pôjdu do sveta a z D si dovlečiem nabušené IxEr-o |
Re: Test divokého superšportového turistu BMW S 1000 XR 2017
Video: Chris "Teach" McNeil sedlá BMW S 1000 XR |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce