Anketa:
Nové moto videá:
Novy Transalp vs. V-strom - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuNovy Transalp vs. V-strom - Diskusné fórum - Len Tak
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 3 4 | Nasledujúce
Re: Novy Transalp vs. V-strom
superflanker , |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
brazel: no musim sa ho zastat.Novy TA som nepocul ale "stary" ma prijemny charakteristicky bublot..v mnohych testoch bolo prave toto spomenute, ze redaktor-tester na krizovatke podvedome brnkal s plynom... |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Pani zvuk na mašine je sice super vec ale na mojej poslednej CBR bol AROW brutal vzdy som musel jazdiť posledný a neviem si dosť dobre predstavit ked pojdem v lete Rumunsko ,Bulharsko, či nieje lepšie seria.Aj ked ten katalizator ma tam dosť serie.A ked už daš ladak spravíš zvuk predsa na všetkom.A ten zvuk je asi jedina dobra vec na tom TA.Opet to berte z rezervou Upravené 1 krát. Naposledy upravil rebeel1 (19.02.2008 8:13) |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
rebeel1: daj tam vyfuk s dB killerom a mas pokoj. Osobne by som sa citil a jak magor keby som plasil ovce a kravy vykuchanym kochom.DOmaci ti tiez asi nepodakuju a dobre vztahy s nimi su zaklad. Kedze planujes tuto štreku urcite pojdete cez Fagaraš a tam sa hocikedy cez cestu presuva stado oviec, kde tu stoji somar. Pastieri by asi boli nadseni keby si im to rozohnal. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
superflanker: Vieš ked tieto nove moto plne elektroniky to nieje len tak vyhodit katalizator a čo na to povie lambdasonda.Mam totiž autoservis a moja hlavna činnosť su Emisne konly a viem ze ked sa to len tak odpojí tak to na motor nieje bohvie čo ,tarokuju otačky a kopec ineho.A predsa len chcem mať aku taku životnosť stroja nie klesnuť na uroveň TA xi xi |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Praveze ked je to o elektronike o to je to jednoduchsie..ako laborovat s karbecmi. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Ukazalo sa počasie a prave som zosadol z mojho stromceka ,jooooooooj super pocit a opeť som rad ze ho mam.Jupiiiiiiii |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Dnes som rovnako prebehol svojho TA, len nech už sú normálne teploty. Klopenie pri takej teplote a vlasoch na nových plášťoch je pôžitok s poriadnou dávkou otáznikov. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
rebeel1, locksley, chlapci uzivajte si vase vysnivane motorecky a nechajte uz tie prekaracky. Kazdy predsa vie, ze ta jeho je najlepsia |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Sice jazdime ale svinsky opatrne cesta je spinava jak svina a v nedelu sa cestary snažili bali sa mrazu tak solili jak neprícetný,tu v okolí su cesty uplne biele.Takže som sa síce vozil ale zo značnou opatrnosťou,ale ved sa hadam leta v zdravi dockame a potom dame všetkým strojom riadne zabrať.Prajem všetkým strojom vela stastnych KM bez ohladu na znacku a typ Upravené 1 krát. Naposledy upravil rebeel1 (21.02.2008 7:17) |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
no tak ako to je s tou vymenou seriovych vyfukov za ladaky, bo aj ja mam na SV v originaloch riadene katalyzatory no nahodene mam Iron Bull. Lambda sonda je na potrubí pred koncovkami...ma to nejaký vplyv? Minule som nad tym rozmyslal a na nic som neprisiel inak moto ide dobre, aj štart aj všetko... |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
mam transalpa treti rok v podstate poznam iba tuto motorku.minuly rok som najazdil na mojej 2tyzdnovej ture rakusko,slovinsko,taliansko+dolomity 4000km. v skratke spotreba vo dvojici s troma kuframi 2x42 a 1x52l fakt natlacenych po viko pri sviznej jazde do 6,5l pri pohodovej 5l. pod 5l som sa nedostal.po tych kilometroch by uz par koni navyse urcite nebolo na skodu.najviac ma prekvapil znacny ubytok vykonu v dolomitoch v nadmorskych vyskach nad 2000m. je to fakt sila akceleracia je slaba motorka do 6000 ot vobec nechcela vyznamnejsie akcelerovat. inak som s motoreckou spokojny 15000km bez jedinej poruchy fakt okrem povinnej udrzby nic naviac. este trosku hlucnejsia retaz ale to bude asi moja chyba pri nastaveni retaze alebo mazani.obrovska vyhoda motorky je jej ovladatelnost aj pre zaciatocnika a pri dobrom obuti aj krasne klopenie fakt som sa v dolomitoch dokazal krasne vyblazinit. je tam este jedna nevyhoda ale neviem pretoze som inu motorku nemal a to bocny vietor ktory sa vie do motorky neskutocne opriet. chcel by som tento rok skusit plexi MRA vario, turisticke plexi od puig sa mi zda malo ucinne.takze tolko Upravené 1 krát. Naposledy upravil zubro28 (21.02.2008 22:49) |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
zubro28: ja mam Ermax, je plus 22 cm, za 3 litre...a nato este dam ten defleftor, uz sa na tom pracuje Upravené 1 krát. Naposledy upravil duroslav (21.02.2008 22:58) |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
A je to tu! Po 240km som vycickal svoju prvú nádrž na novom TA08 a nastal čas zmerať spotrebu. V rámci zábehu - časté kvaltovanie, neplynulá jazda, ale zato extra nevytáčanie 99% okolo 4500 otáčok ( sem tam 6500 otáčok): 5,8l/100km. Na spôsob jazdy je to myslím OK. Po 500km idem na štandardný režim -vidím to potom na cca 5l na 100km. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
durosla: aky deflektor napis nieco blizsie alebo kde to chces kupit.diky |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Tak tomuto hovorím dlhá diskusia. Ale aby som sa zapojil. MOTORRAD číslo 26 zo 7.12.2007 uverejnil zrovnávací test motoriek Kawasaki Versys, Honda transalp a Suzuki V-Strom 650. Výsledné umiestnenie je 1. V-Strom, 2. Versys a 3. Transalp. Nechcem sa tu rozpisovať o celej porovnávačke no ako najlepší bol vyhodnotený Transalp iba v časti bezpečnosť. V častiach motor, ovládateľnosť, ergonómia a cena ho predbehli V-Strom a aj Versys. Treba si to prečítať. Upravené 1 krát. Naposledy upravil izyrajder (23.02.2008 0:02) |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
zubro28:kukni moje foto v profile, ten delektor tam mozes vidiet |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
superflanker: pekna motorecka.ten stit to je turisticke Givi?ten deflektor to je od tourantechu alebo ako sa ta firma vola?je zaujimave ze mam iba 171cm a chytam neskutocne palby na prilbu a velmi casto aj turbolencie normalne mi to hadze hlavou zlava do prava.nechapem ze tomuto sa hovori turisticky stit.uvidime ked skusim ten deflektor.kolko si za neho dal?ja este rozmyslam aj nad tym deflektorom od styxu.vyzera ze je trochu mensi ako ten tvoj.si s nim spokojny? |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Ano je to Givi. Bez toho deflektoru vsak prud vzduchu odvadza priamo na prilbu, takze v konecnom dosledku je turisticky stit este horsi ako origo maly. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
chlapci,, chce to ine stroje, co maju lepsiu kapotaz... zeby v-strom? |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
caper:este ze kazdy druhy s V stromom co poznam tam ma MRA deflektor...zrejme len ciste imageova zalezitost ze? |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
superflanker: |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
PetroDL: dakujem! |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
caper:pre tvoju info ten na ktoreho vysku narazas jazdi na "starom" TA. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
myslim ze tieti reci nevedu k nicomu. kazda ma nieco do seba spojit ich tak dokopy je z toho genialna motorka. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Vdaka niektorym ,,duchaplnym" prispevkom sa to tu pomaly ale iste zvrhava zo zaujimavej diskusie na kolotoc urazok a nepodlozenych tvrdeni... |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Lotus, veď diskutujeme a práskať za každou vetou "peace" je pracné. Stále je ale táto diskusia len v tomto duchu. Čo píše Honda v brožuře k novému TA08. Parafráz.: Zakúpili ste si motocykel, ktorý je rovnako vhodný do terénu ako aj na cesty. Aj z tohto sa dá páni vydedukovať že stopercetný dojem z TA08 nebude ani na ceste ani v teréne. Je jednoducho na univerzálne využitie a aby bol 100%tný tam aj tam tak je prirodzené že mu nedrbnú dopredu metrové plexi aby bol konkurencie chopný voči Vstromu. Mimochodom v diskusii som hodil je link na video, kde sú testované oba stroje a jediné -, ktoré dali TA je práve tá ochrana proti vetru |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
caper: Snivaš celkom pekne o V-STROME a opakujem mozno sa raz doziješ.A ta ochrana pred vetrom? No na tom tvojom otrhanom jogurte je nulova a nevadí ti to a si rad ze sa voziš. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
vcera som isiel chvilku od stupavy do BA za jednym TA. Chalan na tom vyzeral ako na minibike-u. Zozadu to vyzera strasne male |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Rebel: O zdolaní skrytého retardéra v 100km som už písal, no aj keď už mám s TA08 nejaké tie kilometre najazdené,na zžitie treba nejaký čas tak predsa len sa vyhýbam všetkému bordelu, ktorý by ma mohol dostať. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
loksley: ved si neber všetko tak k srdcu.Jasne ze bezpecnosť je prvorada na každej kolobežke,nikto nechce isť k zemi.V sobotu som bol trošku jazdiť a tlačil som motorku jedneho chalaniska z priekopi,nepridalo mi to na chuťi to mi ver.A dnes sa mi opeť podarilo nejaký ten kilometer spraviť,je to sila mat vo februari 500 km takto miniem vsetky prachy a vlete budem sedieť na patniku a zavidieť tym čo si ich odložili |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Rebel: Ja som v pohode, len na to vŕtanie rád zareagujem a pokiaľ sa dá tak vecne. S tou moto v priekope je to mrzuté . Tých 500km vo februári neľutuj, je to predsa paráda zajazdiť si v tomto mesiaci a v normálnych teplotách. Budem sa opakovať, ale včera to bola paráda, dnes to je už horšie, niekto musí aj pracovať |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
locksley: ved aj ja som v práci,ale psssssssssssst dufam že ma nebonzneš |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Locksley - len tak medzi nami dievcatami - 160 km/h kedykolvek a ako dlho potrebujem a pri spotrebe ku ktorej sa pri takych rychlostiach ani zdaleka nepriblizis... A este stale dost sily na predbiehanie. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Rebel: Veru veru musíte sa snažiť, TA je vážna konkurencia Upravené 1 krát. Naposledy upravil locksley (25.02.2008 17:06) |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
locksley...ale neee, musel som ist opatrne, keby som ho obehol, tak by ho na tej kolobezke sfuklo do jarku |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
neexist: a ja som si myslel, že ten jedinečný predný štít Vstromu dokonale kryje pred vetrom aj obiehané motorky nielen jazdca . Toľko ho vychválujete, že som už z toho nadobudol aj tento dojem . Na moju výšku by bol ale aj metrový málo. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
S tym sedlom suhlas, je nizko (82 cm). Ja mam 198, ale vymenil som za vyssie sedlo z litroveho stroma a je to teraz uplna parada Aj majitel litra bol spokojny, on mal zas opacny problem Na stit som dal MRA deflektor a uz nemam co riesit. Strom nie je Goldwing a okrem toho jazdim na motorke, tak ten vanok k tomu patri |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
loksley: Maš pravdu TA je važna konkurencia ako novinka nestíha 4roky staremu modelu to už je len sa čím píšiť fakt normalne odpadavam.Ved už sa zarad preboha a chod sa hanbiť a jazdi radsej viac po horach stretneš tam menej ludí a tym padom sa ti ujde aj menej výsmechu... A to maš odomna radu zdarma Upravené 1 krát. Naposledy upravil rebeel1 (26.02.2008 9:12) |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Len sa z toho V-Storma neposerte - je větší, je lepší, je ....... to Úžasňák Jak malé deti. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
TO : Noob - |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Macko: video si kuknem rád (v robote mám šunku bez videoformátov). |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Ja som si kúpil moto (TA0 , ktorá je už v štandarde ako uliata pre mňa. Okrem alarmu, zámkov, prilby, kufru a momentálneho šitia motoodevu na mieru nemám dôvod do TAčka šahať a vrážať zbytočné love, tak ako vy priatelia s VStromami. Changovanie sedadiel, deflektor, kryt na motor a x ďaľších vecí. Ste si mali kúpiť úplne iné moto. Ja viem Starý TA bol skoro vypredaný a nový prišiel až teraz. Tak potom nič, nemôžte za to. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Macko, tak som si to video konečne pozrel a rehotal som sa asi 10 minút v 1 kuse. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
locksley: mam na stromceku odjazdenych cca 5000 km a ziadne krce zatial. 200-300 km na supu nie je problem. Sedla sa menia aj na inych masinach, pripadne sa davaju sit na mieru, je kopec firiem, ktore sa tym zivia, nie je to nic vynimocne vymenit sedlo za ine. Niekomu vyhovuje tovarenske, niekomu nie. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
presne tak, dosť sa to tu zvrhlo ... tak naposledy - aj tak sa nezhodnete na naj naj motorke, pre každého je ňou totiž iná ... a to je dobre ... |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Páni, páni. 99% príspevkov je tu o geniálnosti VStromu a nepodložených negatívnych tvrdeniach o novom TA08. Urobil som už na ňom ako myslím zatiaľ jeden z mála v SR cca 500km a +- sa sem snažím dávať aj vecné príspevky - spotreba, otáčky/rýchlosť a subjktívne prvé dojmy. Zkĺznutie do krčmových rečí je niekedy neodvrátné, niektoré príspevky si reakcie v tomto duchu priam vyžadujú. Upravené 1 krát. Naposledy upravil locksley (26.02.2008 22:05) |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
locksley: to nastavenie pruzenia je v podobe dierky v bocnom plaste kadial prestrcis skrutkovac? |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Ja viem kde to je len do toho nechcem veľmi vŕtať. V brožuře: nájdenie strednej polohy otočte na doraz do ľava a potom cca 2,5 otáčky späť alebo tak nejak. Sú tie rozdiely v pružení citeľné. Mám do toho vŕtať alebo nechať zlatý stred od výroby. Mám 95kg a dobré a zlé cesty budúú u mňa 50 na 50. Upravené 1 krát. Naposledy upravil locksley (26.02.2008 22:22) |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Nemas tam co pokazit je to skrutka s dorazom na jednej aj druhej strane..takze poexperimentuj..daj to na najmakksie (na tvoju vahu to bude asi dost makke, ale komfortne) no a postupne pritvrdzuj..ziaden strach... Upravené 1 krát. Naposledy upravil superflanker (26.02.2008 22:28) |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
locksley: s tym nastavenim hovoris asi o utlme. Strom to ma tiez vzadu, ale este som sa s tym nehral. Okrem utlmu sa da nastavit aj predpruzenie vpredu aj vzadu. Vzadu je na to prakticke kolecko, ktore tocis rukou, vpredu potrebujes plochy nastroj, napr. srobovak. Rozdiel medzi dolnou a hornou hranicou je riadne citit, takze ci vies najst to prave orechove. Ked jazdim solo mam rad pruzenie maksie, no s ladvinkou trochu pritvrdim Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (26.02.2008 23:07) |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Tak ako písali v jednom teste: TA08 nemá problém s akceleráciou od 3000 otáčok. Keď som sa pár razí dostal pod túto hranicu, vytiahne ale nieje to ono a radšej ťuknem nižší stupeň. Ale to je extrém - zabudnem sa na 5tke keď pribrzdujem na 40tku. Od 3000 otáčok na akomkoľvek stupni stačí otočiť plynom bez podraďovania a už ma zvlní smerom dozadu. Krásna akcelerácia. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Páni bratia. Hovorí Vám niečo pojem Kognitívna dizonancia? Ak áno, tak nie je čo riešiť. Pre tých ostatných mám jednu dobrú správu. Všetci máme tie najlepšie stroje po akých sme túžili. Nemusíme sa o tom presviedčať, pretože je to pravda a nezáleží na značke. Upravené 1 krát. Naposledy upravil izyrajder (27.02.2008 0:51) |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Páni, redakcia MR v blízkej dobe vydá recku na nový TA 08 (do 2 - 3 týždňov) |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
locksley:Je super že po 500km posudzuješ svoj stroj,ale ako to tu čítam bojuješ proti V-STROMOM uplne sam a nie je to tým ze si jediný co ma TA len si ojedinelí jedinec čo chce presvedcit celi svet že TA je lepsie.K tomu nadstavovaniu:Strom ma centralnu skrutku kde bez akeho kolvek naradia nastavim zadne pruzenie,ked sa mi chce moc hrat a vezmem sroubovak doladim si to presne ako potrebujem a ked už maš v ruke ten šroubovak a pohraš sa z prednou vydlou tak to sa fakt deju citelne zmeny,ale to je isto malo proťi tvojmu TA.Tak nas tu dalej presviečaj o svojej dokonalej mašinke. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Hlopi, co to necitam v ceskom Motocykl casaku, opat test: novy Transalp, Versys a V strom ... |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Toto poznáte? Je to z jedného českého filmu: |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
www.motorevue.com/site/video-la-honda-700-transalp-face... |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
izyrajder: vďaka za pozdrav ... máš pravdu, cesty a aj necesty tam boli, ale všetko v pohodičke ... stromček to zvládal parádne ... |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
PetoDL: Niet zač. Je to fajn, že niekto otestuje môj typ motorky tak ,že keď to aj neurobím sám, tak ma niekto presvedčí, že môj koník aj také dokáže. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
izyrajder: Suhlas. Nie je dolezite na com kto jazdi, ak mu to vyhovuje. Ci TA, alebo V-Strom, hlavne nech slniecko svieti a nech je na benzin |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
honda je honda, nech je to aj TA. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Honda je Honda, Transalp je Transalp, ale V-Strom je dvojnasobny Alpen Master Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (27.02.2008 20:27) |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Izyrajder, Dreamer: |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
OK. Daj potom vedieť keď niekam pôjdeš, možno stretneme. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Joj, ľudia mi to tu pripada, ako ked sme sa mi na zakladnej skole prekarali, ze ja mam silnejsieho brata, a on Vas zbije on ma take svaly. Ja mam sice stale len Jawku, ale tento rok planujem kupu TA. Ani na TA ani na strome som sa neviezol len som ich videl, ale nemozem si pomoct, dizajnovo je TA podla mna na tom ovela lepsie a tak isto aj po praktickej stranke. Na novy sa financne nechytam, ale stary TA sa mi aj tak viac paci. Ked som videl na strome ten absolutne nekryty olejovy chladic prave v takej polohe, kde ide vsetok sajrajt z predneho kolesa, mal som dost. A cela ta motorka je az neprirodzene pretiahnuta, vobec nevzbudzuje dojem endura, ale len akehosi polonahaca poloendura. Jednoducho ta motorka nevzbudzuje vo mne respekt ako TA. Hoci ta sestka na TA chyba, a ide to aj do spotreby, nuz ale to je akoby si niekto kupoval stenu do obyvacky a porovnava, jednu kt, sa mu paci ale druha ma viac policiek. Samozrejme si vyberie tu kt. sa mu viac paci, ako mat nieco co sa mu nepaci a ma sa na to pozerat peknych par rokov. Alebo, mozes mat peknu a dobru frajerku, alebo len dobru frajerku. Uricte si vyberies peknu a este aj dobru, teda tu co sa Ti viac paci. Ked budem mat toho TA, rad si vymenim skusenosti a samozrejme by som ho aj osobne porovnal s nejakym stromom. Nech je to objektivne. Zdravim vsetkych. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
aj tak vsetky porovnavacky mozu byt objektivne len subjektivne. a je to preto, lebo kazdy ma ine ocakavania. takze hola ho do prirody, porovnavajme, prekarajme a nech je trocha srandy, dajme si po papuli. pravdu povediac, sedel som na novom ta i na stromceku, ale nechcel by som ani jeden bo sa mi to zda nizke, uvidim este ked sadnem na starsi model TA. ale aj najviac z uvedenych motoriek mi pripada ako solidne endurko pre vysokych ludi AT (je to dobre napisane, nejde o preklep, urcite nemyslim TA). Upravené 1 krát. Naposledy upravil snowden (02.03.2008 10:21) |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
snowden: musis uznat ze skoro 2 metre nie je standardna vyska cloveka. Za tu sa myslim povazuje nejakych 175 cm a na tu su projektovane aj masiny. Takze tvojich vyse 20 cm nad normal (v uvodzovkach) sa urcite musi niekde prejavit. A teda na beznu motorku sa bud neposkladas alebo budes mat nohy ako na slapacej trojkolke. Ja mat dva metre tak bez akychkolvek spekulacii idem do LC8 Adventure. Stihla a vysoka ako gazela a jedina motorka, ktora je podla mna stavana od zaciatku az dokonca v prevaznej vacsine detailov ako enduro. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Snowden: |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
superflanker: 100% suhlas. My nadpriemerni to mame tazke, ani auta pre nas nevyrabaju. No na katusi LC8 som sa citil ako by ju vyrobili pre mna. Jedine co mi na nej trochu vadi je vyssia spotreba, inac nema chybu. Jej cena zodpoveda jej urovni. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Dnes som objavil limity nového TA v drsnom teréne . Po zbrázdení slušne rozmlátených asfaltiek Čergovského pohoria (Drienica, Majdan, pokus o Priehyby a Ambrušovce) som to namieril na malú lúku v údolí s dosť podmočeným povrchom. Zjazd dole kopcom kontrolovaný a s prehľadom , no na rovine začali problémy a z lúky som sa dostal až po 1 dlhej hodine!!! a vypotení celozimných zásob potu. . Je pravda, že som to prehnal a mal by čo robiť aj ostrý cross ale predsa len som myslel, že to s TA čkom zvládneme. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
zo svojich skúseností môžem povedať, že toto sa mi na strome nestalo ... ten blatník myslím ... ak bol problém, tak kvôli pôvodným gumám, pretože stačila mokrá tráva, nehovoriac o blate a šmýkali jak besné ... |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
locksley: pozri moju foto (blato na prednom kole ma uz netrapi) a uvidis, ze k istym upravam casom pristupis aj ty (ak budes dalej jazdit to co pises). Nie pre image ale z praktickeho hladiska. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Moja skusenost bola na klzkom blate s origos gumami. Neskoro som zbadal ze ta polna cesta bola podmocena a nepresiel som ani par metrov, podsmyklo mi predne a uz som lezal. Chyba jazdca, nevhodne obutie a samozrejme vaha stroja, to je ten spravny koktail na pad. Ked ich zoderiem idem do Conti TKC 80. Dovtedy sa budem vyhybat blatu a mokrej trave |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
TA dnes podstúpi detoksikačnú kúru, zbavím ho všetkého sajrajtu a podobný terén budem zďaleka obchádzať. Superflanker, s novým TA som asi skutočne potreboval drsnú skúsenosť aby som zistil, kde asi treba pouvažovať na istých modifikáciách. Nakoľko sa mi ale terén na čas maximálne sprotivil, ten upgrade bude až v ďalekej budúcnosti. Dovtedy plastom zdar |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
locksley: ber to ako vyzvu...nie ako dovod na odradenie od jazdenia v terene. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
dreamer...ak mas originalne pneu na V-strome, tak sa este najazdis, kym im zjazdis. Su tvrde ako kamen a smykaju sa snad na vsetkom Snad do 20 000 ich zjazdim, alebo sa naserem a vyhodim ich aj tak |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Noob: vyber akykolvek stroj a akukolvek trat a kludne si to mozme spolu rozdat! Kto ma pozna, vie o com pisem... |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
caper: az na to ze ten testik je znova stare zname nic nehovoriace zvezenie po "serpentinkach" a nie test endura co do univerzalnosti. Podobne ako pri Alpen Mater od Motorrad. Nechapem zmysel porovnavania tychto troch masin. Ved okrem objemu motora a vizualnej podobnosti maju prd spolocne. Ved kukni na Versys, spolujazdec sedi skoro ako na SS, gumy cestne, vpredu 17nastka koleso. Naozaj len vizualna podobnost k tym dvom. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
superflanker: |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
neexist: davam im jednu sezonu a ked sa nezoderu, idu dole aj tak. Nebudem sa predsa pozerat ako si locksley na svojom TA lieta po lukach a ja nic |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
dreamer...davam bolsevikovi rok, maximalne dva |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Dreamer, neexist - neviem čo máte na V Stromoch, ale ja mám na TA vzadu od prírody Metzeler Tourance U 130tku a myslím že to bude na jedno kopyto so Stromčekom. |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
locksley: na Stromoch su Bidgestone TrailWingy 150tky vzadu, vpredu 110. Som povodne chcel tie Metzelery Tourance dat ked sa mi zoderu, ale vidim, ze treba asi nieco kusavejsie ked sa clovek nechce drzat striktne len asfaltu. Inak suhlas, cesta je fajn a urcite niesom ziaden bahniak, to nie, ale ked ja neviem odolat polnej, alebo lesnej ceste bez zakazu vjazdu |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
dreamer: tourance máš to isté ako brigestone ... zober tkc080 alebo o niečo lacnejšie karoo |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Jasne ze V-strom.Uz som sedel aj na TA ale jednoznacne STROM |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
Jasne že Transalp. Uz som sedel aj na Stromceku ale jednoznacne Transalp Upravené 1 krát. Naposledy upravil locksley (05.03.2008 8:47) |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
petodl...len aky je pomer cena/dojazd TKC80 a Karoo?? neviem ci je prave v tomto smere Karoo lacnejsie, alebo je? |
Re: Novy Transalp vs. V-strom
neexist:Karoo je lacnejsie..ale o to rychlejsie ti aj odide. Nad inou kombinaciou ako TKC80/TKC80 alebo TKC80/E09Dakar by som v tomto pripade ani neuvazoval. Prvu kombinaciu mam odskusanu dlhodobo - spokojnost. Druhu kratkodobo a zda sa mi lepsia, takze idem skusit co to povie na dlhsie. |
Predchádzajúce | 1 2 3 4 | Nasledujúce