Anketa:
no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuno.. tá vajcovitosť kotúčov a STK - Diskusné fórum - Len Tak
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 3 4 5 6 7 | Nasledujúce
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
ovalita: presiel som si tym aktualne...meraju ovalitu kotucov, preto sa bubny hybu v pomalej rychlosti aby ti neroztiahlo valceky a kolisanim brzdnej sily meraju ovalitu kotucov lebo ti na jednej otacke hadze rozne hodnoty... mozes ich mat v miere do 20%...ja som musel. kupit kotuce aj dosticky a aj tak to nebolo 100% vporiadku a trebalo sa hrat na 5x....takze nieje to odrb a co vravel technik tak zasahuje do toho aj disk aj pneu v malej miere...ak je motuce zohnuty, zapecene nity na plavajucom co moze casom zakrivit disk tam to pocitis uz pri pomalej jazde s miernym dobrzdovanim ci ti to kolise alebo nie |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Re: step1: Nemeraju ziadnu ovalitu. Mylis si pricinu a nasledok (meranu hodnotu). Meraju rovnomernost brzdnej sily pocas celej otacky. Priciny nerovnomernej brzdnej sily mozu byt rozne. A jednou z nich moze byt aj to, ze kotuce su krive/skrutene ... moze, nemusi. Mozu to byt len zaseknute nity u plavajuceho kotuca. Kriva guma. Nerovnomerne alebo este malo obaleny novy kotuc materialom z dosticiek. Nespravny postup merania atd. |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Metodické pokyny píšu ľudia ktorí nemajú asi ani tušenie ako technika v motorových vozidlách funguje. Nemal by som to písať ale obraz si spravte sami. Väčšina STK je vybavená klasickou stolicou na jednu nápravu kde autá s permanentným pohonom 4x4 ako quadradrive II (Jeep), symetrical AWD (Subaru), quattro (Audi) a ešte niektoré jednoducho neodmeráte, lebo ak by spustil valce tak vozidlo v momente z nich vyhodí nakoľko sa cez pohon 4x4 pohnú aj kolá nápravy mimo valcov. Xdrive a 4matic sú neni stále pohony a v hidden menu sa dá nastaviť položka "test na válcovej skušebni" ale o tom technici nemajú ani páru. Stolicou na 4x4 aspoň v mojom okolí ani jedna STK nedisponuje. Čiže sa test vykonáva jazdnou skúškou kde technik upne do držiaku ktorý prísavkou uchytí na čelné sklo mobilný telefón (overenej kvality????) ktorý má kalibrovaný g-senzor. Rozbehne auto nad 40 km/h a dá plné brzdy a meria celkové zbrzdenie. Tak mi teraz povedzte ako nameria spomínanú hádzavosť kotúčov? Ručnú brzdu musí dať do bloku - takú ručnú ktorá zablokuje všetky 4 kolesá ešte nik nevymyslel lebo sila obložení pôsobí len na dve kolá ale cez prevod sa prenesie aj na druhú nápravu a to jednoducho nedokáže pod váhou auta bloknúť. Takže som spravil vlastný dôkazový test kde som na Subaru Forester svorkou stlačil brzdovú hadicu a teda odstavil jedno zadné kolo. Celkové zbrzdenie vyhovovalo a brzdy sú teda ok. Keď sme sa potom vrátili na kanál a išiel kontrolovať auto zo spodu, išiel som sa nim a hovorím mu: vidíš tú svorku,, to koleso nebrzdilo vôbec. Odpoveď "aspoň vidíš na čo sa tu mi hráme, tiež ma to už nebaví na tých školeniach im stále vysvetľovať a aj tak si presadia svoje". Jednoducho vývoj áut ide rýchlejšie ako obnova našich STK ale urobia výnimku lebo je to biznis. |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
No nalejme si čistého vína... |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
aj ked nemam rad to vase "typovanie",urobim vynimku |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Re: maxosa: Re: RS955i: Re: barlac: , alebo skôr ? Ani sam neviem. Celé toto meranie je len o vytahovani peňazí z ľudí. V dnešnej dobe keď všetko stagnuje tak je to o to dôležitejšie nakoľko môžu vytiahnuť ešte viac a trocha zaplniť štátnu pokladnicu aby....nie aby sa veci zlepšili, ale aby bolo z čoho kradnut. |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Re: RadoR6: stk su sukromne,nejake zaplnanie statnej pokladne... |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Minulý týždeň keď som tam bol s autom tak predo mnou technik robil prvú kontrolu na BMW S1000RR a chlap tam nešťastne sedel. Hovorím mu že určite príde s tým že kotúče majú hádzavosť. Chlap mi hovorí že nebláznite veď to nemá ani 20tis. km. Aj tak bolo 26% hádzavosť. Tak som mu spravil prednášku o plávajúcich kotúčoch a ako to má správne namerať ale to odmietol že on si moto na zodpovednosť nezoberie. To konečne dožralo vedúceho STK a mali sme plodnú debatu kde ma zavolal do kancelárie a ukázal inštruktážne video slovdekry "našich technických expertov" podľa ktorého to majú merať. Upravené 1 krát. Naposledy upravil maxosa (03.07.2021 15:25) |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Inak z jedným autom kde som mal všetko skontrolované sme mali trochu problém z hádzavosťou a chalan sa snažil ale vždy na konci časového úseku mu to vyletelo hore. Hovorím počuj vybehnem z haly, obídem ju na začiatok vonkajšou cestou kde robíte jazdnú skúšku bŕzd, prebrzdím to a namerajme to ešte raz lebo mi to nedáva logiku. Tak som obehol halu a dva krát dal brzdám na pi.. a poď ho znova do valcov. Chalan začal merať a hovorí "neviem čo si spravil ale nič nerob je to dobré" Takže určite to má spojitosť aj s prevádzkovými podmienkami. |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Re: w4tch0: presne tak , tiez mi na 990 meral brzdne sily pri stalom tlaku na packu. A uz to svietilo na cerveno a vyhadzovalo ovalitu kotucov. Tak je v protokole napisane nemerane z dovodu terenneho vzorku pneumatik. Takze motorka presla bez zavad. Kto nevie nech motorky nerobi. |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
co si nezrobite vylet na vychode a nemusite riesit blbosti na stk? aspon sa kusok povozite a budete mat motorky bez zavad |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Re: maxosa: Ahoj, nechcel by si dat dokopy Tvoje poznatky k tejto problematike a zaslat to na Slovdekru so ziadostou o ich vyjadrenie? Aby si to na tych STK staniciach dali do poriadku. |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Re: maxosa: tiež mi bolo povedane (ale až po neprejdenej STK ze by bolo dobre motorku najskôr previezť a prebrzdit a až potom na stk... to robím s Pajerom, viem ze kokoti to točia do červeného pri meraní emisií a každý NORMALNY CLOVEK VIE, ŽE TEN MOTOR V TYCH PACOVNYCH PODMIENKACH NIKDY PRACOVAT NEBUDE!!! a ja ma rad auto pri takom pristupe radšej poriadne rozohriate. |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Re: KAJL: ja "nevzdelanec bez titulu" s dvomi školami - automechanik a strojár s maturitou, s 25 rokmi aktívnej praxe v oboch oboroch nemám nárok (ani chuť) niečo vysvetľovať diplomovaným ing. ktorý za to berú nemalé peniaze. To nech si riešia technici stk pri školeniach. Ja som technikou doteraz vždy uzemnil argumentami a dôkazmi o mojom tvrdení a možno preto si so všetkými na našej STK tykám a vzájomne sa rešpektujeme. Minule keď som tam bol im zákazník priniesol Fisker Karmu na STK a EK. Skúste naštartovať motor keď má hydrid nabitú baterku do plna a vy musíte odmerať emisie. Ak aj naskočil tak po pridani plynu kým začal stroj merať jednotka motor vypla lebo bola batéria full. Poradil som im ako vybiť batériu a donútiť ho bežať aspoň 5minut aby stihol meranie. To ich na školeniach neučia a keď je problém, tak dajú že auto je dočasne spôsobilé a majiteľ má od výrobcu doniesť predpis ako merať. |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Mna prva stk na moto este len caka. Mam nove kotuce, nove dosticky a pri jemnom chyteni brzd pri nulovej rychlosti je znatelne pocut aj citit ze pri otacani kolesa to v jednej polovici kotuca chyta az vrzga a v druhej polovici brzdu nepocut. Akoby to bolo krive. Moj nazor je, ok niesom odbornik asi to tak moze byt, ved ked je to nove musi to byt ok. Alebo mam zajst za mechanikom ze je to zle spravene? |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
RE: osif88: Dôležité je ako sa správa brzda pri brzdení do úplného zastavenia ak netrasie a pri dobrzďovaní necítiť kolísavé zastavovanie tak je brzda OK, ale vydel som aj nové kotúče ktoré hádzali lebo neboli správne namontované. Na hlavnom stojane keď točíš predné kolo je normálne počuť nepravidelné šúchanie lebo kotúč nie je vystredný na plávajúcich bodoch (nity) a to vŕzganie je práve zvuk tých nitov pri stredení. |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Chlapi, čo nechápem (teda chápem ale príde mi to ako u psychiatra), je to ze som dostal protokol "dočasne spôsobilé". Bud je niečo spôsobilé, alebo nespôsobile, v každom prípade nemôže byť dočasne SPOSOBILYM a po dvoch mesiacoch sa stane nesposobilym. To je ako keby žena bola "tak trocha tehotná " Bud tehotná je, alebo nie je. V UK to funguje tak ze bud máš vozidlo spôsobilé (pripadne dostaneš do poznámok nejaké maličkosti- niečo ako doporučenie držať na tom oko a keď bude treba tak si to dat spraviť. Ci s doplnkom alebo bez neho, vozidlo je SPOSOBILE. V prípade že je vozidlo nespôsobile tak ta o tom oboznámia, zoberu do servisu, závadu odstránia a vozidlo sa stane SPOSOBILYM. Ak závadu odstrániť nechceš, alebo ju na STK odstrániť nemôžu tak dostaneš do protokolu NESPÔSOBILE. Vozidlom môžeš odísť domov a NESMIES ho dalej používať. Pouzivanie nesposobileho vozidla je protizákonné a v prípade nehody je takisto neplatná poistka. Jedinou výnimkou je jazda do servisu na odstránenie závady, pripadne jazda na STK ak si závadu odstránia sám. Akonáhle sa vozidlo stane po prejdení STK spôsobilým môžeš ho začať znova pouzivat. Jediná Upravené 1 krát. Naposledy upravil RadoR6 (04.07.2021 15:50) |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Pozeram ze vsade to robia inak...u mna pred mesiacom v KE ,bol som zo shadow-kou...meral uroven spomalenia a to tak,ze mi prichytil svoj mobil na moto na riaditka a ja som sa rozbehnut a potom som musel prudko zabrzdit.On mal v mobile appku co meria uroven deceleracie a musi to splnovat urcitu hodnotu... |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Na moto to počujem prvý krát že meral celkové zbrzdenie mobilom, ale možné to je. A teraz nech mi niekto vysvetlí ten debilizmus toho čo vytvoril ten predpis keď viem merať dvomi spôsobmi a pri jednom z nich čo sa týka presnosti a síl namerám veľkú p... a druhým že sú zlé o čom to je. Pri jednom zistím že spomalí a je ok (aj keď jedno koleso nebrzdí, ako som písal v príspevku hore) a pri druhom budem buzerovať že tuto sa nemestím do hodnôt. Celé zle |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Re: maxosa: noooo mne to pripada ako skusky v autoskole nevies brzdit nemas STK Upravené 1 krát. Naposledy upravil cruelbody (04.07.2021 18:20) |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Re: cruelbody: daj si vylet o par km este za KE dones si o dvacku viac a nemusis s motorkou ani nic robit... ale bohuzial taky svet |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Re: Jeff: prihod par eur na cestu a su tu ludia co ti vezmu motorku a donesu s novymi nalepkami... |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Re: Nozdormu: no vidis...nametoch na vyľety po chuja..... |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Rado, s tebou musí byť sranda na dovolenke, ty si optimista ako vyšitý! |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
slovak sa bude 20rokov dohadovat, ci je nespravne testovanie brzd spravne |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Re: Nozdormu: Nalepky uz sa nelepia uz len karticky dostane ;D Upravené 1 krát. Naposledy upravil w4tch0 (04.07.2021 21:39) |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Re: w4tch0: dokonca... barlac ty sa tiez nudis poslednu dobu jak ja pri pc ci sa mi len zda? xD skoro vsade nejake podjebovanie od teba vidno a veru su STK na slovensku kde dokazali prejst take veci co kto nevidel neuveri... |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
mas tam spravne casovanie.....dokazali. |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Re: SO545: ako vravim...treba zajst dalej a dalej...STK kde som chodil dakedy s autom uz veru dvacka nepomohla...ale stacilo zajst zas o kusok dalej a presli tam teda veci... :D nebudem menovat miesto stk ale bol som tam s autom presiel som technicku bez zapisov vdaka "dvacke" a emisnu sme cakali lebo im sopadol ten system...cakali sme hodinu dve... :D a furt nic... skoro vsetci posli prec ale ja som nemal i tak co robit tak som cakal poobede ci nenabehne technik so mnou stali sme vonku pod strieskou lebo prsalo a mi ukazoval tie vraky ze to vsetko znamych a musia dajak prejst...mi ukazoval jednu dodavku prisahambohu ze vyzerala akoby prezila dve svetove..vravel ze sa s nou sere po vikendoch ze tam musi nahodit brzdy z inej ze dalsi vikend musi vymenit komplet vyfukove potrubie ze caka na farbu zeby tu celu hrdzu co bola skoro na celej ploche s dacim prekryl aspon na kamery atd :D vravel ze jak mu dojdu veci niektore a bude mat cas ta prejde jak nic len potom vsetko poprehadzovat naspat...boli tam vraky polepene s rozbitymi oknami hrdzave po burackach zjavnych... :D nakoniec system nenabehol musel som dojst nabuduce polovica tych vrakov tam uz nebola sa len technik zasmial ze uz presli dajak no ale s tymto tu sa este musim kusok jebat :D emisie nesedeli tiez ale dostal som nalepku a kedze som musel dojst tak ako ospravedlneni bez "dvacky"...len mi povedali ze to treba viac jazdit a viac prehanat ze ked jazdim vkuse moto a auto vytiahnem len ked prsi a idem opatrne alebo treba vacsi nakup ze potom emisie su problem ze mi vybehli skoro vsetky hodnoty ale dajak "pocarovali"...taze da sa furt len treba vediet kde a u koho... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Nozdormu (05.07.2021 8:32) |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Re: RS955i: neskutocne prijemny nakolko mi z curaka ide hadicka a nemozem si pohonkavat toto je moja dalsia prijemnaa forma uspokojenia sa...a ten pocit po dopisani ked kliknem na Pridaj prispevok ach neopisatelne pocity... |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
ty mas v hlave asi rovnako to ruzove hovno, ako to tvoje priblble logo. |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Re: barlac: jasne asi som bol sfetovany a sa mi len snivalo ked som bol s autom aj moto na stk s autom zatial 3x odkedy ho mam s moto raz ale dobre ty vies lepsie lebo si pritom bol a ma videl takto si ma sledoval |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Re: barlac: Niekto si podobné príhody vycuciava z prsta, niekomu vychádzajú v krížovkách a Nozdormu čerpá hadičkou z kktovej dierky |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Re: Nozdormu: no ked este dalsi chuji budu mat potrebu sa chváliť ako vyjebu so systemom tak uz ani tie kamery co si platime nebudu stacit tak si budeme platit este aj notársky dohlad ? |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
clovek sa sem vzdy rad vrati pre trochu pozitivity v tomto nepeknom svete ale ved aj ja vas lubim |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Re: Nozdormu: koho este tie tvoje uchylky zaujimaju?Radsej dodrzuj davkovamie... |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
ale no tak nechajte mladenca...nech si sniva dalej. |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
no o tych stk by som ozaj nepisal takto verejne... budme radi ze to zatial ako tak ide. Ono nie vzdy sa to tyka iba vrakov.... casto aj novsie auta maju problem... hlavne s EK... Upravené 1 krát. Naposledy upravil novyAmater (05.07.2021 22:37) |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Re: RS955i: dakujem ze sa tak pekne o mna staras konecne niekto kto tu prejavi kusok lasky a sympatii...ked tak este napis vzdy rano na obed a vecer lebo uz sa stalo ze som zabudol nech si ustrazim kedy co |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Re: Nozdormu: No ak tu verejne popisujes veci,ktore maju potenciál dotknutým znacne komplikovať život a ospravedlnujes to disfunkciou svojho ftáka to je hodne úbohé . |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Re: RS955i: ja som tu nikoho konkretneho nemenoval...v sukromnej sprave ked som to s niekym riesil som povedal presne kam za kym treba ist ked nieco chce tu som nikoho nenapisal ani STK ani meno technikov ani ktore servisy toto poskytuju tak neviem preco sa zavdusnujes... |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Už som sa to chystal napíasť skôr, ale akosi som nemal čas... |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Re: enagem: |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
aj prispevok enagema jasne dokazuje ze sa mera maximalna nepotrebnost.ziadne neucine brzdy,nic take. je to len vyplod dalsieho choreho mozgu na buzeraciu ludi. |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
no dobre, a budeme len pičovať a ďalšie roky trpieť, alebo skúsime s tým niečo aj urobiť? |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Re: matus: na zaklade popisaneho od maxosa a enagema to meranie nie je az taka buzeracia ako som si najprv myslel. brzdny ucinok sa podla chlapcov zlepsil. |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Nechapem....aka problematika??? Na stk vam povedia, ze mate na hovno brzdy, ked si ich potom zozervisujete, tak sami zbadate ze to bolo naozaj treba a brzdia lepsie a proti tomuto mechanizmu chcete bojovat??? Hovadina, ci??? |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Re: boombastic: niektori tvrdia, ze toto meranie nie je uplne v poriadku, pocitaj si diskusie vyssie. Za jazdy je brzda v poriadku, netrasie a drzi stopu, ale pri teste na Stk su hodnoty take, ze ta brzda je uplne v prdely, co nie je pravda. tolko zjednodusene. |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Len bacha na mylne pocity.....najma na pocity okolo brzd...brzdia dobre, netrasu a podobne....mozu to byt zivotu nebezpecne pocity... |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
budeme sa tu stale ako kkti dohadovat ze ked je brzdny ucinok v poriadku,tak je v poriadku? ked zabrzdim a zostal som stat,tak nemozem tvrdit ze som nezabrzdil. |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Re: boombastic: ved nech sa tema otvori a ak budu mat odbornici pravdu, tak je to v poriadku, ja tomu aj tak prd rozumiem. Ale menit brzdy/kotuc na 4-rocnej motorke s 10 000 km a normalnom style jazdy sa mi nezda ako nutnost. skor, ako bolo popisane vyssie, po sezone urobit brzdam poriadnu udrzbu. to si ja odnasam, ako ponaucenie, ale ci to na Stk bude stacit, neviem. |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Kokotiny...toto by viedlo k cistemu chaosu. |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
ze sa z celkovemu poctu jednemu, dvom podaril zazrak po vycisteni brzd, nic neznamena.su motocykle co maju najazdene do 10 000km a nemali ziadnu koliziju a nepresli. |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
preco je potom,ked uz ty spominas meranie alkoholu v krvy moznost si urobit test odberom krvy? |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Re: barlac: ak je to tak, tak tuto temu treba otvorit, som za vsetkymi piatimi. nech sa kompetentni vyjadria, ale ak budeme cusat, tak vec zostane ako je. |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Všetci, ktorí si ,mysleli že majú perfektné brzdy zmenia názor na TK. |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Dnes mi volal kamarát. Prvá stk so 4 ročným skútrom v cukrikovom stave, najazdených cca 4tis km. Nepresiel koli hadzavosti. |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Z toho vyplyva, ze ma krive kotuce a stkcke moze podakocat ze mu zachranila zivot....jeho presvedcenie o cukrikovom stave bol klam... |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
tak nech si tie brzdy na tom skutriku malickom prestrekne wd a ide dalej.urcite je to tym.nech si ich uvolni a zrepasuje,prejde,mozno |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
jasne mi bolo povedane od ludi co tam pracuju. ze ani nevedia co meraju |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Re: egres2: |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Ktorá STK v ba a okolí nie je dostatočne vybavená na takéto meranie? |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Ja na mojej Guzzi z roku 2007 zatiaľ vždy pohoda. Na poslednej STK to technikovi moc nešlo s novým softwérom, tak sme brzdili 5x a vždy OK aj sily aj kolísanie brzdnej sily. |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
teraz si dajme otazku.pre o to technik musi merat viac krat? pokial by zariadenie bolo v poriadku,tak staci zmerat raz a je vymalovane.tu je problem. |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
no ked je technik ochotny a chce pomoct, tak po prvom merani, kedy vyjde zly vysledok meranie zopakuje, lebo je sanca, ze dalsie meranie vyjde v norme a nemusi ta vyhodit... Upravené 1 krát. Naposledy upravil boombastic (08.07.2021 8:42) |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
barlac: |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Re: barlac: Tie zariadenia /na meranie / sú v poriadku. |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Za mňa bolo to meranie OK. Resp. zistenie, že predná brzda nie je úplne OK. [ |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
viem uviest nie jednu,ale niekolko desiatok pripadov, kedy motorka vdaka "novodobemu" meraniu na stk nepresla.ale k comu by to bolo dobre?! mimochodom na kazdej stk presne vedia, kedy a kto mal problem.uz som to spominal ze aj spickovy a skuseny jazdec tento, ako ze problem nepotvrdi v praxi na bezpecnost ani ucinok brzd, to nema ziaden vaznejsi problem.tu vidim problem skor v tom ze asi 50% z vas jazdi na zodratych,nevhodnych, starych gumach.to problem vazny je.potom vidim problem aj v hrubke daneho kotuca,zodratych platniciek pod limit.a toto sa na stk nemeria,nekontroluje. |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Myslel som neprejsť vôbec a to na základe zlej diagnostiky, kedy ani žiadne servisné úkony neodstránili problém. |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
uz som to pisal,tak mysli. aj vymena novych kotucov, nemusi odstranit problem. a to sa stalo, ako je nasa planeta zem. |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Že by technici? |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Re: barlac: po korone nejsu financie k duspozicii? No nehovor....tak sa daj zaockovat, aby sa to neopakovalo.... |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
ty chuj, ja som kvalitny clovek, zdobim okna, zvierata netyram, k starsim som mily... |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Nazdar chlapi mame dalsieho do klubu www.motorkari.cz/tema/?t=222494 |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
bombes a ruzove hovno,skus im tam nieco napisat.som zvedavy co bratia cz odpisu |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Bratia to okomentovali a tiez tomu nerozumeju ako my vsetci. Najlepsie na tom je to ze uradnicek co toto vymyslel je plateni /asi celkom dobre/aj z mojich dani. |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
vcera som bol na STK, jedine co mam v protokole zapisane je brzdna sila, podla mna tu ovalitu ani nemeral, alebo mam vynimku ? mam intruder 1400 |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Tak som teda bol na opakovanej STK. Ta istá STK, tie isté valce, iný technik. Technik sa ma spýtal ci som si to dal do poriadku, lebo ak neprejdem tak to bude ako nesposobile. S malou dušičkou som mu povedal ze som urobil rozborku a zborku a prečistil, prelapoval a premazal všetko čo bolo treba. Pôvodne hodnoty hadzavosti predneho kotúča boli 22-29, merane zo 20x, zakaždým iný vysledok. Zadný kotuc 16 alebo 17 (neviem presne). Na prvý pokus vyšiel výsledok 17 na prednej brzde a 20 na zadnej. Na záver len toľko že tej brzdy a ani motorky som sa zo znechutenia ani NEDOTKOL, moto som po neprejdenej STK doma odstavil a stala až do opakovanej. Takže predna brzda sa mi sama opravila a zadná si naopak tým státím pohorsila. |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Re: RadoR6: dajak mi usiel vysledok....presiel si? |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Re: RadoR6: super..dovod na radost ...ja mam za tyzden stk so svojou druhou |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Re: cruelbody: na jednej strašne radosť, na druhej zmätenie. Neviem totiž ci majú na STKckach nahovno tie válce, alebo keď dvaja robia to isté tak to nemusí byť to isté, alebo odmeraju to co chcú odmerať. Ono totiž za dva roky môžem mať znova ten istý problem. Upravené 1 krát. Naposledy upravil RadoR6 (26.07.2021 10:39) |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Re: RadoR6: uz som to tu pisal...pojdem na stk...zistim ako je to a pojdes tu a mas to aj z vyletom |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
s plnou vaznostou vkladam do testu 500e!!!!!!!! a to myslim uplne vazne!! v kazdom zariadeni stk vykoname test brzd a budu rozdielne hodnoty.to samozrejme dokaze ze merane hodnoty sa nezakladaju na serioznom merani a zariadenie a mozno aj technik nevie seriozne zmerat (tu ich ovalitu). |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
podpora.vraj velka motorkarska rodina sa vie zastat a bojovat pre dobro veci.ale jebnutu pripomienku, ako co ti brani vie vyplodit len idiot. |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Od koho chceš pomôcť. |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Re: egres2: niekedy sa treba preniesť cez to co nás rozdeľuje a držať spolu v tom co as spája. |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Sledujem ze globalne temy ako:Migracia,vakcinacia,LGBT,tzv rasizmus a neviem co este..rozdeluju politicke strany,kamaratov,rodiny...jak šmahom meča rozseknu to co dlho zrastalo rozne subkultury ,motorkari a pod.... Klasicke rozdelenie politickych stran ..pravica lavica uz neplati...vsetci chcu byt centristi..zacalo sa to delit na slnieckarov a fasistov hehe... |
Re: no.. tá vajcovitosť kotúčov a STK
Vážený členovia, tiež mám dočasnú spôsobilosť - kolísanie brzdnej sily okolo 25%. Má niekto reálnu skúsenosť s STK v Tn alebo ZA kraji kde by toto nemerali? (Niečo také že skúška sa nedá vykonať ako napr.na terennych pneu.) Kľudne do ss. Samozrejme už som pred časom prečistil strmene aj nity na kotúčoch (pocitovo sa motorka lahsie tlaci ale mozno len pocit), prečistím to zas a pôjdem skúsiť na opakovanú. Ak neprejdem rád by som ale vedel či existuje reálna aj keď ďalej stanica STK kde by to prešlo. Bolo by bolestivé vymenit kotúče potom koleso potom vidlicu... ako mi technik poradil. 35000km a nikdy žiadne trasenie alebo iné neduhy neboli. |
Predchádzajúce | 1 2 3 4 5 6 7 | Nasledujúce