Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1426 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Sumoto Brno

Anketa:

Mal by sa podľa teba Dakar vrátiť do Afriky?

Spolu odpovedi: 551
Áno, to sú terény kam patrí: 62% (343)
Nie, južná amerika je super: 38% (208)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Motocykel 2019

Adamoto KTM

Severné Rusko alebo voľné pokračovanie NoKyrgyzstan 2018 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuSeverné Rusko alebo voľné pokračovanie NoKyrgyzstan 2018 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (18 hodnotení)

Diskusia k článku: Severné Rusko alebo voľné pokračovanie NoKyrgyzstan 2018

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
29.01.2019 10:40

Severné Rusko alebo voľné pokračovanie NoKyrgyzstan 2018

Daniel Kočik - DannyKE
 Kávičkár 
Nový člen
Hodnotenie: Dobré

velmi pekne citanie :-) mne uz zacal konecne vodicak :D a co tak citam cestopisy ludi tuna tak aspon z popisov ma to asi tiez viac laka na sever nez na juh..zatial vsetko prejazdene na aute a spanie na zadnych sedadlach ale aj tak to bolo krasne :-) verim ze na moto s takym stanovanim este krajsie :-) Tesim sa ze si si uzil viac vylet po tom poslednom kde si sa vytrapil :-)


29.01.2019 13:59

Re: Severné Rusko alebo voľné pokračovanie NoKyrgyzstan 2018

FOGY
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

Robo - svojimi cestopismi zapríčiňuješ to, že už pár rokov sa neviem rozhodnúť, či predať moju XT660R a presedlať na niečo väčšie, alebo nie. Dal som ju znova do inzerátu, ale po prečítaní tohoto cestopisu ju znova stiahnem.


29.01.2019 21:17

Re: Severné Rusko alebo voľné pokračovanie NoKyrgyzstan 2018

radkis
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

opat dobre citanie, aj ked take "rychlejsie" ako inokedy. ty asi ani moto z garaze na menej ako 2 tyzdne nevytahujes, co? ;-) :-D mal si so sebou ten cummulus? ako si spokojny? perie nelutujes? nasledovnik 250ky vybraty?


30.01.2019 10:36

Re: Severné Rusko alebo voľné pokračovanie NoKyrgyzstan 2018

matoj
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Príjemné čítanie, tento článok sa mi páčil ešte viac ako predchádzajúci, ten sever Ruska mi je bližší. Ako si sa blížil k Ruskej hranici začali sa vo mne prebúdzať spomienky, až som prišiel sem: „Obzvlášť na tomto hraničnom prechode. Bol to môj prvý a na pocit keď som sa prvý krát ocitol v Rusku sa nedá zabudnúť...“ Presne tak to je ????.
V dobrom závidím toho času čo môžeš venovať cestovaniu. Inak som zvedavý na tú jasnejšiu predstavu v poslednej vete, čo z toho bude. A Tiež čo nahradí Hondu. Držím palce


30.01.2019 12:32

Re: Severné Rusko alebo voľné pokračovanie NoKyrgyzstan 2018

erbe
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Čaute. Ďakujem za pozitívne reakcie!

Re: FOGY: tak vieš ako, ono to je celé o tom čo si chce človek pri tom cestovaní užiť. Keby len o to šlo, tak táto trasa by bola v pohode absolvovateľná na 250kg mašine. Akurát by sa zle odbočovalo mimo tú trasu :-))) A to je práve to čo mňa láka vždy najviac a čo si najviac užívam. Motanie sa tam kam ma napadne. Nie tam kam si dovolím s motorkou vôjsť :-)

Re: radkis: práve naopak! Drvivá väčšina mojich výletov má práve jednodňový charakter. Na viac ako 2 týždne vyrážam každý rok iba raz :-D

Re: matoj: dík. Hondu na túto sezónu nahradí AJP. Rozhodovanie to bolo v princípe jednoduché, iba mi veľa času zabrala technická rozborka a dohľadávanie všetkých detailov aby som sa presvedčil o reálnej spoľahlivosti a použiteľnosti mimo dosahu importéra :-) Kam tento rok už mám dlho rozhodnuté, ale ešte to nechcem zverejňovať, pretože sa môže veľa vecí stať kým na to príde... ale príde ten čas :-}


01.02.2019 22:03

Re: Severné Rusko alebo voľné pokračovanie NoKyrgyzstan 2018

aesel
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Asi hlavný z dôvodov, prečo v telke čumím na tie Arctic race of Norway sú tieto obrázky z Nordkinnu a podobných kútov. Takmer nič tam nieto, a predsa ma to facinuje... Paráda :-) Možno raz... :-)

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil aesel (01.02.2019 22:08)


02.02.2019 9:30

Re: Severné Rusko alebo voľné pokračovanie NoKyrgyzstan 2018

KaTeM
 Bahniak 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Keď sa bude tento rok hlasovať za cestopis, tak si budem vyberať medzi cestopismi Erbeho a Erbeho :D


02.02.2019 10:20

Re: Severné Rusko alebo voľné pokračovanie NoKyrgyzstan 2018

mathewst
 Bahniak 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

ze hitlerwagen :-D ale uz je predany, objednal som sprinter mozem ist s tebou do ruska :-)


02.02.2019 12:08

Re: Severné Rusko alebo voľné pokračovanie NoKyrgyzstan 2018

sicherak
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

[dobre] [dobre] [dobre]


02.02.2019 16:50

Re: Severné Rusko alebo voľné pokračovanie NoKyrgyzstan 2018

widow
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

VĎAKA ;-) [dobre]


03.02.2019 21:15

Re: Severné Rusko alebo voľné pokračovanie NoKyrgyzstan 2018

tonoaaa
 Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

Re: erbe: Dalsi skvely cestopis. Zaujalo ma, ze planujes vymenit CRF 250L, ktora ma pohotovostnu hmotnost 146kg za 165kg AJP. Nebojis sa, ze sa ti moznosti vyberu ciest a ich prejazdnost znizia? Pamatam ako si urobil v podstate radikalne rozhodnutie a F800GS vymenil za CRF. Teraz sa hmotnostou asi dostanes niekde medzi ne, alebo momentalne s nosicmi a vacsou nadrzou uz ma CRF aj tak blizko AJP? Este mi napada, ze uz si sa vypracoval a jazda v terene ti nerobi take problemy aby si nezvladol bez obav tazsiu moto 8-) .


03.02.2019 21:52

Re: Severné Rusko alebo voľné pokračovanie NoKyrgyzstan 2018

erbe
 Edvenčr 

Ikona

Re: KaTeM: môžem ja za to, že sa nikomu nechce písať cestopisy? Ja som tu cestovateľsky vyrastal a tak ako som si rád cestopisy čítal keď som sa rozkukával, tak sa snažím svojou trochou prispieť keď už mám čím.

Re: mathewst: vidíš, keby si nepredal Goliáša, čo máš stále v profile, mohol si sa aj povoziť :-)))

Re: tonoaaa: Díkes. Ale pozor, CRFka má síce 148kg, ale má len 7,8L nádrž a bez akejkoľvek výbavy. AJP má 165kg ale s 17L paliva, takže 10kg "v cene" paliva + je to komplet vybavený stroj s ochranou motora, kokpitom a top podvozkom. Samo AJP uvádza suchú hmotnosť myslím 145kg alebo tak nejak, CRFka bude mať tak jemne po 140 čo je zanedbateľný rozdiel. AJP je trochu vyššie, čo s mojou výškou je trochu limitujúci faktor v pomalom technickom teréne, ale čo sa dá robiť. Ono celé by to asi bolo na samostatný článok, riešil som to fakt dosť dlho túto dilemu. Ťažkú motorku už nechcem, nech sa s tým naťahuje koho to baví, mňa teda rozhodne nie. To budem radšej jazdiť na CRFke. Je to slobodná voľba každého jedného :-)


04.02.2019 19:19

Re: Severné Rusko alebo voľné pokračovanie NoKyrgyzstan 2018

KaTeM
 Bahniak 

Ikona

erbe
Ja to myslím pozitívne ... o tom že už sa sem až toľko cestopisov ako kedysi nepridáva... o tóm potóm, ale tvoje majú hodnotu ...
Ja som to po poslednom vzdal, človek sa na tom narobí, a buď to ľudí vôbec nezaujímalo alebo to ani nečítali .... Čo je trochu sklamanie ...


07.02.2019 0:12

Re: Severné Rusko alebo voľné pokračovanie NoKyrgyzstan 2018

Priatel
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

[dobre] Opäť parádne čítanie. Trocha strohejšie ako minulé cestopisy, ale napriek tomu prudko čitateľné. Opäť mi tečie slina. Daj všetky cestopisy von aj knižne s tými úžasnými fotografiami [dobre]


07.02.2019 14:41

Re: Severné Rusko alebo voľné pokračovanie NoKyrgyzstan 2018

erbe
 Edvenčr 

Ikona

Re: Priatel: Ďakujem, ale zatiaľ to neplánujem :-)

Re: KaTeM: hej je to smutné, že miera odozvy je tu taká slabšia. Mňa vždy brutálne prekvapí koľko ľudí hlasuje vs. koľko ľudí tu poskytne spätnú väzbu. Neviem, či tí čo čítajú len za boha nič nenapíšu, alebo hlasujú roboti :-} Spätná väzba je to najdôležitejšie čo jednak posúva veci dopredu a druhak dáva motiváciu pokračovať v práci. Týmto všetkým ktorí prečítali a dali si tu námahu aj niečo napísať do komentára veľmi ďakujem!


07.02.2019 18:17

Re: Severné Rusko alebo voľné pokračovanie NoKyrgyzstan 2018

pesiak
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Erbe, parádny cestopis, pekne fotky, určite spústa dobrých zážitkov. A poklona za to, že sa ti chcelo položiť to na "papier". Mne sa furt nechce. A pritom je tak fajn po pár rokoch si prečítať a obnoviť vlastne spomienky.


08.02.2019 9:59

Re: Severné Rusko alebo voľné pokračovanie NoKyrgyzstan 2018

strive
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Výborný cestopis. Vlastne ako všetky od teba [dobre]


09.02.2019 0:38

Re: Severné Rusko alebo voľné pokračovanie NoKyrgyzstan 2018

BB33
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

paradna cesta , paradne fotky ....palec hore za taký trip osamote ....


09.02.2019 10:22

Re: Severné Rusko alebo voľné pokračovanie NoKyrgyzstan 2018

tonoaaa
 Kávičkár 

Re: erbe: clan9k o vybere moto by som si rad precital. Skusal si aj 690tku od ktm. Kym ta starsia sa dala prestavat na dialkovejsiu tyristiku tak tato nova nema uz absolutne ziaden zaklad pre dlhsie cestovanie a tuto vysadu nechali 790tke. Lemze ta uz ma sucha skoro 190kg. Vsak sa kludne rozpis o vybere. Na zaklade svojich skusenosti vies co je dolezite a co nie pricom aj zastupujes takych tych realnych jazdcov. Pre mna napriklad neplatia argumenty, ze vsetko je o jazdcovi a na 1290 SA prejde vsetko. To je prt platne taky argument, ked sa nedostanes po rozbahnenej veste k miestu na stanovanie a niekde sam sa v divocine trapis.


10.02.2019 18:03

Re: Severné Rusko alebo voľné pokračovanie NoKyrgyzstan 2018

erbe
 Edvenčr 

Ikona

Ďakujem páni.

Re: BB33: no osamote... ja už som si overil, že na dlhšiu dobu nie som schopný ísť s niekým. Po 2 týždňoch mám toho prispôsobovania sa proste plné kecky. Samému je mi to proste jednoduchšie :-)

Re: tonoaaa: mno. Mohol by som taký článok napísať to je pravda, ale ono je to silne subjektívne. To cestovanie si každý proste predstavuje inak, takže písať vlastnú abanázu, hlavne keď dobre viem, že cestovateľským štýlom reprezentujem silne menšinovú skupinu... no uvidíme. Ale najskôr asi po sezóne 2019, nech viem zhodnotiť aj novinku.

Čo sa týka 690ky, tak prečo máš pocit, že nemá základ pre cestovanie? Niečo zásadné sa na nej pre sezónu 2019 zmenilo? Ja som registroval len viac elektroniky a celkový upgrade na niektorých frontoch, ale v princípe mi to pripadá byť veľmi podobná moto ako stará 690ka.

Motorky, ktoré som skúšal ja a ako na mňa zapôsobili (veľmi stručne). V podarí v akom som ich skúšal:

AJP PR7 - skúšal som ju 2x (s a bez racing kitu). Absolvoval som aj offroadové kolečko na Rally Kopanice. Oproti CRFke veľký rozdiel. Výrazne vyššia motorka, labilnejšia v pomalých technických úsekoch kvôli vyššiemu ťažisku. Dlhšia, veľmi stabilná v rýchlosti. Podvozok z inej galaxie. Veľmi ostrá zadná brzda, treba cit. Najviac mi na nej vaadilo že bola veľmi ucukaná. Veľký skok medzi žiadnym a minimálnym plynom. Preto som skúšal verziu bez power kitu, ale dojem rovnaký, iba bola trochu slabšia. Výkonu dostatok aj bez power kitu. Jednoznačne najkompletnejšia motorka. Okrem pár drobností nepotrebuje na cestovanie žiadne úpravy. Vzhľadom na výbavu dobrá cena.

BMW G650X - môj tajný favorit, nepriestrelný spoľahlivý a úsporný motor. Ale na živo sme si nesadli. Skúšal som 2 rôzne kúsky. Neskutočne vysoká. Tak, že som mal seriózny problém zaklapnúť stojan (mám 171cm). Jazdný prejav OK, všetko tak nejak fungovalo. Cítiť, že sa jedná o starší stroj. Ale má to malú nádrž a hlinníkovú podsedlovku + nejaký vzduchový tlmič. Možno jemné mínus je ešte 5stupňová prevodovka. Proste staršia mašina. Celkovo by s ňou bolo dosť roboty, čo som vedel, ale tá výška bola pre mňa odstrašujúca.

KTM690R - trochu až nerád to priznávam, ale ergonomicky mi sadla najviac. Spojka luxusne mäkká na celodenné používanie jedným prstom. Pekne čitateľný výkon, na mokrej ceste utrhla zadné koleso ako nič, ale stále bola stabilná a dobre ovládateľná. Brzdy bez pripomienok. Z môjho pohľadu má 690ka 2 zásadné problémy. Nemá podsedlový rám. Ten je tvorený plastovou nádržou, takže problém je otázkou času a je to známa vec. Rovnako má menšiu nádrž a riešenia síce sú ale sú bohovo drahé, rovnako ako ochrana pred vetrom. Podobne ako na G650X, ale obstarávacia cena je vyššia. Najväčším problémom KTM pre mňa je ale značka ako taká. Zo všetkých motoriek, ktoré som všade postretal alebo sledoval nejaké výpravy, tak je množstvo technický problémov KTM na niekoľkonásobne vyššej úrovni ako napr. BMW, Honda alebo Suzuki. A často nejde len o drobnosti. Spálené alternátory, zlyhané spojky, zadreté motory, problémy vstrekovania, eletrických problémov nespočet. Vytečené tlmiče ani nerátam. Najhoršie je že aj na pomerne nových motorkách. Hrôza. KTM sú zaujímavé stroje, na vysokej technickej úrovni, ale vzhľadom na moje vlastné očo-ušné skúsenosti za to ja svoje peniaze proste nedám...

Preto som skončil pri AJP a vlastne som len riešil skúsenosti z reálneho sveta a existujúce technické alebo konštrukčné problémy. No a skončilo to tak, že som ju kúpil.


10.02.2019 22:06

Re: Severné Rusko alebo voľné pokračovanie NoKyrgyzstan 2018

mendo
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Voľné pokračovanie ako vždy dobré čítanie . Len tak ďalej aj s novou moto [dobre]


12.02.2019 8:35

Re: Severné Rusko alebo voľné pokračovanie NoKyrgyzstan 2018

tonoaaa
 Kávičkár 

Re: erbe: To ohladom 690tky som pisal na margo toho, ze som na viacerych miestach nasiel info o tom, ze sa nejakym sposobom zmenila vybava a aj ochrana smerom k EXC, aj ked nadrz sa zvacsila oproti starsiemu modelu. Ako je to v reale som nikdy neskumal, pretoze a) ta KTM je draha, ked to porovnas s inymi, b) uz minulu generaciu bolo treba dovybavovat seriu pridavnou nadrzou a kadecim okolo a c) uplne plati co si napisal s tou spolahlivostou. Ak by sa ti posrala niekde "na konci sveta", tak ti vyrobi take naklady, ze si mozes kupit rovno inu. :-D
A cestovatelsky podla mna reprezentujes prave vzorku cestovatela dobrodruha, ale s najvacsou mierou bezpecnosti. Nejazdis na starej hrci, ktora sa sype nepredvidatelne na starobu, ani na nicom poddimenzovanom a ani na tazkej krave, ktora by ta nutila cakat niekde hodiny na pomoc inych. Vsetko premyslene a maximalne prisposobene a to sa mi paci. [dobre]


12.02.2019 9:04

Re: Severné Rusko alebo voľné pokračovanie NoKyrgyzstan 2018

Merlin00
 Veteránista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ja som si to citanie odkladal, ako zakusok, ktory sa nepokazi.
Zase ako vzdy super.
Zaujimavy vyber moto.
Pred 20 rokmi take nebolo.
Teda moto nebolo, alebo ak bolo, bolo to ine.
Netrufol by som si ist ani na elefante taku dialku, bez obav, ze budem daco stale opravovat, alebo sa mi to dakde vysere do neopravitelna.
Na ostrej krose, tahat dialky, to by bol tiez pekny hnus, hoci nesmrtelny jednovyfuk Jawa 250, by to asi dal, ale ram a vsetko ostatne asi nie.
Dnes su predsa len ine moto, vhodne zvolena masina, dokaze z dobrym jazdcom zazracne veci.
Problemy ktre si mal z masinou, co sa podobaly na cerpadlo, by som prisudzoval skor regulatoru tlaku, cerpadlo by malo prezit motorku. Ak tankujes hnusny benzin, tam je vzdy taka premenna, okolo toho regulatora, alebo pripadne vstrekovaca.
Ak sa do regulatora dostane spina, chova sa to podobne.
Zdar!


12.02.2019 20:52

Re: Severné Rusko alebo voľné pokračovanie NoKyrgyzstan 2018

wally6
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Pripajam sa k ostatnym, ako vzdy zaujimave citanie a nove tipy.

Pred 10 r. sme spravili okruh Norsko-Svedsko, ale iba na Lofoty a cez Narvik a Kirunu nadol.
T.r. v septembri planujeme trasu az po Kirkenes takmer identicku s Tvojou.

Moja otazka: je asfalt v Rusku na tazku cestnu masinu, alebo je mi lepsie ist na (starej) Afrike? Ta ma o 84 koni menej, a my sa radi svizne presuvame...partak ide na 1200GSe

Mas aj nejaky tip na rusky internetportal na ubytko? Stan a spacak uz nevlacime, hyttn boli na severe skoro rovnako drahe ako stanovanie, a susit sa nam nechce... Vdaka


13.02.2019 8:54

Re: Severné Rusko alebo voľné pokračovanie NoKyrgyzstan 2018

erbe
 Edvenčr 

Ikona

Re: tonoaaa: no s tou pokazenou moto niekde mimo civilizácie to je ťažko. Ak sa ti pokazí niečo čo sa dá opraviť, opravíš na akejkoľvek moto. Ak sa ti pokazí niečo čo treba proste vymeniť, tak máš problém tiež na akejkoľvek moto. V tomto smere je na tom KTM ešte pomerne dobre, pretože diely aj v Rusku zoženieš. Proste na čo si pripravený, to zvládneš. Jedna partia išla minulý rok Pamír. Na VStrome jednému pri pokuse o krádež poškodili imobilizér a skončilo to tak, že musel ísť domov aj motorkou. Riešenie v rozumnom čase proste neexistovalo. 3-5 týždňov a to bol v Almaty, čo je vlastne najväčšie mesto v Kazachstane... Niektoré motorky na tom sú trošku lepšie ale na všetko proste pripravený byť aj tak asi nemôžeš...

Re: Merlin00: dík za tip. Doteraz som to nijako neriešil. S moto od vtedy najazdené cca 20000km.

Re: wally6: ďakujem. Čo sa týka Ruska, tak ubytko normálne cez booking. Neviem o tom, že by mali niečo vlastné. Oni majú potom veci tematicky skôr cez skupiny na vk.com a pod ale to som nikdy neriešil. Čo sa týka asfaltu, tak ak jazdíte svižne, tak asi hlavné ťahy a hlavné ťahy v RU sú luxusné. Celé Rusko sa dá do Vladika bez problémov prejsť na superšporte. Najhoršie čo sa vám môže stať je že sa bude cesta opravovať a obchádzka nebude asfaltová a keď bude pršať tak si zanadávate. Ale celkovo sú hlavné ťahy určite v lepšom stave ako u nás. Hodne sa dá pozrieť cez streetview, ale pozor na dátum snímky. Ale celkovo ak si nenaplánujete nejaké fakt zašité cesty, tak by som sa nebál na akejkoľvek motorke.


13.02.2019 12:53

Re: Severné Rusko alebo voľné pokračovanie NoKyrgyzstan 2018

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Re: erbe:
Tam nejde o spinu mechanicku, ale o akesi lepive sragory, ktore sa v regulatore vedia polepit, alebo pridriet, nahromadit pod sedlom ventilu regulatora tlaku a je to take potom premenlivo divne.
Cerpadlo to nebyva, lebo bud ide, alebo nie, nieco medzi nebyva. Vekom sa zvysuje hlucnost, vdaka opotrebeniu a nakoniec umre. Niekedy len uhliky, alebo komutator, ale to nejde vatsinou kamenom a sroubovakom opravit. Treba vymenit za hociake ine.
Ale regulator, filter a veci okolo, vedia pekne potrapit.
Tam sa mne raz stala taka galiba, ze sa zpuchrela hadicka v nadrzi, medzi cerpadlom a filtrom a zacala pustat spat do nadrze. Hadicka nova, nie stara.
Taka hovadina, ale zial az meranie tlaku za regulatorom, to odhalilo, nie vsak hned.
Pri nizkej hladine v nadrzi, bolo potom vidno ako to strieka a robi sa tam hmla.
NA dialkove trasy, by som ja osobne, radsej mal cerpadlo mimo nadrz a rovnako aj filter, regulator tlaku. pripadne predfilter. Koli rychlej dostupnosti, opravitelnosti.
Cerpadlo v podstate mozes v pripade problemu dat akekolvek z auta, moto, generatora atd.. na dane napatie, obvykle 12V. rovnako aj hadicovy filter hlinikovy, tlakovy z olivkami /hadicnikmi/ sedi obvykle univerzalne od feldy, lady, novsieho zigula z FIckom, az po toyoty a ine.
Ostatne ako tlak a prietok, riesi regulator.
Niekedy este moze byt zrada v pripchatom filtri pred vstrekovacom, alebo na vstupe vstrekovaca, je taky sinter, co ma zabranit jemnej spine, aby sa dostala do trysky.
Ale na to by podla popisu tvojej zavady, nemala mat vplyv vyska hladiny v nadrzi.
Prejav tej poruchy pricpatej trysky, je u jedno, alebo dvojvalca, asi taky, ze da nastartovat, ale po pridani plynu to nejde do otacok a je chudobna zmes.
Niekedy sa to naliatim lepsieho benzinu zlepsi, alebo problem zmizne.


14.02.2019 10:27

Re: Severné Rusko alebo voľné pokračovanie NoKyrgyzstan 2018

erbe
 Edvenčr 

Ikona

Re: Merlin00: dík za podrobný popis. Ja sa v tom tak detailne ani z ďaleka nevyznám, ale tak všetko čo píšeš dáva logiku. ďakujem!



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.