Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2337 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28566
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17010)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11556)

Pionier v bývalom ZSSR - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPionier v bývalom ZSSR - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (12 hodnotení)

Diskusia k článku: História Pionier: Pionier v bývalom ZSSR

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
21.11.2011 11:40

Pionier v bývalom ZSSR

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Zaujímavý trip, zaujímavá doba ;-) Dobré čítanie zas a znova...


21.11.2011 11:56

Re: Pionier v bývalom ZSSR

kebo
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Velmi dobry clanok. Dik


21.11.2011 13:17

Re: Pionier v bývalom ZSSR

Dottore
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

gilbert: tieto clanky jednoducho mozem, dikes (sam som mal chrchla a stale si myslim, ze na svoju dobu to bola zdarila nenarocna konstrukcia, a Pionierik sa svojim majitelom odmenil len dobrym), este raz dik


21.11.2011 19:10

Re: Pionier v bývalom ZSSR

krampus
 Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Veľká vďaka autorovi za tento pravdivý článok.


21.11.2011 19:47

Re: Pionier v bývalom ZSSR

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

tieto clanky citam velmi rad :-)


21.11.2011 20:54

Re: Pionier v bývalom ZSSR

Hodnotenie: Dobré

Doba pokročila. Ja som sa z vraku Pioniera viac posieral ako môj syn zo špičkovej KTM.


21.11.2011 22:41

Re: Pionier v bývalom ZSSR

MajoKE
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

[dobre]


21.11.2011 22:44

Re: Pionier v bývalom ZSSR

Feri Zubal - zeON
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

[dobre]


22.11.2011 17:55

Re: Pionier v bývalom ZSSR

hruso25
 Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Krásne čítanie.Zaspomínal som si na staré zlaté časy,keď kokos bol len na vianoce a o Simsone sa mi len snívalo.Je mi len hrozné ľúto ľudí ,ktorí všetku svoju energiju,silu, um a múdrosť dali do nových moderných konštrukcii a bohužiaľ všetko to skončilo v zásuvkách alebo v prototypoch. Myslím napriklad na Jawa 50 238 Mistrál.
Ešte raz ďakujem za nádherne čítanie a teším sa na ďalšie spomínanie.


23.11.2011 20:56

Re: Pionier v bývalom ZSSR

marek750
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ja som mal po otcovi JAWU 50 typ 20 s tými plechmi. Mal som ju v takom stave že aj policajti mi ho chválili keď ma zastavili na ceste :-)))
V 80tych rokoch už nebol taký problém z bicyklami , na mojom prvom väčšom bicykli pionieri z r.1980 teraz jazdí moja dcérka -po 30tich rokoch som ho len premazal a prefarbil a jazdí. Liberta z roku 1985 tak isto -na dnešnú dobu nevídaná kvalita [dobre]
Pamätám si ale že zohnať Simsona hlavne typ enduro bolo ťažké.Kupovali ich hlavne Vietnamci
Simsony boli vtedy moji najväčší súperi ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil marek750 (23.11.2011 20:57)


26.11.2011 11:35

Re: Pionier v bývalom ZSSR

fitko
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Super [dobre]


30.11.2011 8:56

Re: Pionier v bývalom ZSSR

Pablitto53
 Čoprák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Mám od autora o pár rôčkov viac,no s kúpou byciklov vlastne so zháňaním,lebo v našej bývalej socialistickej vlasti sa nekupovalo ale zháňalo prostredníctvom známych mám bohaté skúsenosti.Prejavovalo sa to hlavne v 80 -90 rokoch.V 70-tych rokoch sa dal ešte kúpiť aj kvalitný bycikel vyrobený v Československu.Cestná boli dokonca dve značky Favorit a Eska.Na Vianoce ,keď som mal tuším 12 rokov som dostal Esku (bola lacnejšia ako Favorit asi 600 Kčs).Mal som ho v mojej izbe,chodil okolo neho ako kocúr okolo horúcej kaše,leštil a čakal,keda konečne zmizne sneh a oteplí sa (mamka zakázalo jazdu po zladovatelých cestách).Samozrejme ,keď vytiahla päty z domu som ho riadne prevetral.A boli dostať aj Pioniere.Dokonca aj v Domácich potrebách v sekcii priemyselný tovar.Ale na ten som si musel počkať až keď dovŕšim 15 a hlavná tatkova požiadavka bola urobiť vodičák.Ale to by bolo minimálne na menšiu poviedku.Chcem len toľko povedať že toho pionierika ja stále mám rok výroby 1974,pôvodný stav,v perfektom stave Jawa sport 21 a každé dva roky sa zúčastňujem Jawarokecu v Horných Orešanoch



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.