Anketa:
Moto videá:
Husqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuHusqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: 



(11 hodnotení)
Diskusia k článku: Husqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň
Husqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň
|
Hodnotenie: Krasne moto, zladene farby, spolahliva konstrukcia, ked bude za dobru cenu tak z nej moze byt stuka v rybniku triedy 600ccm. Ta Husqvarna chytila silny druhy dych... |
Re: Husqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň
|
Hodnotenie: menton - tam kde tito teraz objavuju nove moznosti sa KTM vala uz dlllhe roky. podobnymi masinami, no o 20 kilo lahsimi |
Re: Husqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň
|
ChesterTT: ktory konkretny model od KTM myslis ? Lebo 690SMC ma 140 kilo sucha, takze "mokra" plus cca 20kg a sme blizko 160, Strada bude okolo 170kg a to uz ten rozdiel priemerny jazdec nezbada. A KTM ma 43kW, dost daleko od 80 koni, takze ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (30.11.2011 11:35) |
Re: Husqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň
|
Hodnotenie: tá predná maska je humus inak to nevyzerá zle |
Re: Husqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň
|
menton - "výšili výkon a ktorý dáva motorke so suchou hmotnosťou pod 170 kg slušnú dynamiku" ci ty si myslis, ze ta huska pobezi na tvoje pekne oci? |
Re: Husqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň
|
ChesterTT: jasne, niet nad skusenosti. |
Re: Husqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň
|
no toto cudo od husky by som rad vyskusal |
Re: Husqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň
|
Hodnotenie: velmi minimalisticky design.. taka je divna, az je zaujimava |
Re: Husqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň
|
Hodnotenie: Pekna masinka no uvidime co to bude nazivo... Na nude sa mi hnusi lacny budik ako z blsaku, dufam ze tuna dotiahnu detaily do konca... |
Re: Husqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň
|
Ujo Pitaz, na tu cerveno, bielo, ciernu koncepciu mi nesahaj, sak ta je na tej moto najsamlepsia... |
Re: Husqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň
|
Ďalšia Huska od BMW. Aspoň má kam montovať BMW tie čínske motory |
Re: Husqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň
|
Papiboy: myslis tu firmu, co bola povodne zalozena na vyrobu suciastok na Hondu ? |
Re: Husqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň
|
Hej, tú. Keďže sa neosvedčila, teraz robí pre BMW... |
Re: Husqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň
|
Hodnotenie: Konecne motorka, ktora by ma fakt bavila. |
Re: Husqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň
|
PAPI : MENTON |
Re: Husqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň
|
Hodnotenie: noo, myslim ze je zamiesene na dalsi ukazkovy flop, podobne ako tie "nudy". |
Re: Husqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň
|
Hodnotenie: zeze: ... lebo ludia su gyciari a prd vedia co je pekna motorka. daju si napr. orla na predny blatnik, hm. |
Re: Husqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň
|
Papiboy: trepes! |
Re: Husqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň
|
edelweiss: ale Husqvarna ma tradiciu ako "terenna motorka", a nie taketo cuda. navyse, motocyklova verejnost pozna roky-rokuce tieto tvary pod menom Beta Alp. Tato nova Huska nema tradiciu Husqvarny, v clanku pisu ze je to cestna motorka, vyzera pritom ako trial s 2 vyfukmi...toto nemoze dopadnut dobre. ako tahak na veltrhu mozno ok, ale seriova vyroba je ekonomickou samovrazdou. |
Re: Husqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň
|
Zeze huska je jedna z najstarsich moto znaciek na svete, asi ako harley, robila cestne moto davno predtym |
Re: Husqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň
|
nieje to povodny motor rotax bombarder 650?ten sa montuje hadam do všetkych jednobuchov už 20 rokov. |
Re: Husqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň
|
Fokus: ano, teraz ho robia ako OEM v Azii a dali ho aj do noveho G650GS... |
Re: Husqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň
|
my mame v robote jawu 650 a tá ho ma tiež,aj môj freewind ho mal atd atd.a toto teraz vyrábaju dalej v čine? |
Re: Husqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň
|
jezuitska konšpiracia zasa ta čína |
Re: Husqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň
|
Hodnotenie: Ani Freewind ani Jawa nemaju tento motor. Upravené 2 krát. Naposledy upravil JuriK (03.12.2011 11:57) |
Re: Husqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň
|
dve ssviečočky ma aj naša firemna jawka |
Re: Husqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň
|
fokus lenze Jawa 650 ma stary 2 svieckovy karburatorovy ROTAX motor z 90tich rokov. Inak ja som robil na Jawe 650 classic autoskolu |
Re: Husqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň
|
Hodnotenie: Mne sa páčila aj staršia Derbi Mulhacén a táto Huska je tiež perfektná |
Re: Husqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň
|
Staré Pegasá mali Rotaxy 650 so štvorventilovou hlavou, nové (po cca 2004 ?) už majú Minarelli 660 štvorventil, je to vlastne motor vyvinutý v spolupráci s Yamahou a vyrába ho Minarelli v Taliansku aj pre XT 660 a od neho odvodené verzie. Upravené 3 krát. Naposledy upravil papiboy (04.12.2011 11:39) |
Re: Husqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň
|
marek750 podla mna Jawy problem s volnobezkou nebudu mat, lebo pouzivaju motor z BMW a nie Aprilie. Nikto nevedel vysvetlit preco Aprilie mali problem s volnobezkou v 90tich rokoch a BMW nie, ked pouzivali ten isty motor. Vysvetlenie je asi take, ze v BMW trochu ten ROTAX motor upravili. Tak ako si upravili hlavu (odobrali jeden ventil a pridali jednu sviecku) oproti Aprilii Pegaso, tak asi upravili aj tu volnobezku. |
Re: Husqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň
|
Aprilia Pegaso 650 a BMW F650 sa vyrabali spolocne v talianskej fabrike Aprilia. Bola to kooperacia 3 znaciek. Obe znacky pouzivali rovnaky motor ROTAX, lenze Aprilia mala 5 ventilovu hlavu s jednou svieckou a BMW 4 ventilovu hlavu s 2 svieckami. BMW pouzivalo aj kvalitnejsiu volnobezku a lepsie loziska na klukovke a ine. |
Re: Husqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň
|
Tý rakúsky robotníci musia byť veľmi drahí ,keď to musia posielať na montáž až na druhú stranu zemegule na Taiwan Upravené 1 krát. Naposledy upravil marek750 (04.12.2011 20:34) |
Re: Husqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň
|
marek750: neviem co sa divis, kedze rakusky robotnik v priemysle resp. stavebnictve stoji svojeho zamestnavatela so vsetkymi nakladmi co k nemu patria, pokial ho zamestnava podla ic "socialistickych" kolektivnych zmluv kde ti zakon garantuje 13. a 14. plat (Urlaubsgeld + Weinachtsgeld), ktory sa len minimalne zdanuje ca 34,60 az 35,50 € /hodinu za jedneho pracovnika!! |
Re: Husqvarna v Paríži predstavila koncept Strada - jednovalcový funbike na každý deň
|
Hodnotenie: Konecne nahrada za nedostupny XChallenge! |








ozaj by uz niekto mohol prist s niecim novym.. ma to aspon vykon 80 koni?
ono je to tak, ked mas tazsiu masinu - napr moja MT-01 s 240 kilami a jej podobne (tvoje GS), tak je to ozaj jedno, co sa nadrze tyka. no ked mas take "bicyglo" co ma 150 kilo, tak tam citis aj tych par kilo na benzine. konstrukteri sa vedia pohrat s taziskom, aby si tu vahu po rozbehnuti necitil, no to je iba subjektivny pocit pri klopeni do zakruty. ked raz ma predna pneu ubrzdit 300 kilo alebo 200 kilo rozbehnutej vahy, tak tam sa to neda nikde zakamuflovat.