Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1251 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26193
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15827)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10366)

Pionier v Poľsku - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPionier v Poľsku - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (8 hodnotení)

Diskusia k článku: História Pionier: Pionier v Poľsku

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
20.04.2012 21:50

Pionier v Poľsku

hruso25
 Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ako vždy veľmi zaujimavé čítanie,bohužiaľ trošku smutné,ale taká bola doba budovania pre lepší zajtrajšok.


20.04.2012 22:09

Re: Pionier v Poľsku

scooter68
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

gilbert-tie kapotáže na Jawu či Ogara tam vyrábaju a predávaju doteraz..
motoallegro.pl/tuning-romet-ogar-jawka-motorynka-super-...


21.04.2012 2:15

Re: Pionier v Poľsku

Hodnotenie: Dobré

Ďaľšie rozširovanie pohľadu na komunistickú realitu. ;-) [dobre]

ALE... >:-)

offtopic:

Mal som pár Pionierov (550, 555, 05, 23 Golden Sport) - ale žiadna sláva to už začiatkom sedemdesiatych rokov teda nebola. >:-) >:-) >:-)

Fakt neviem, kto koho utláčal, šikanoval, zneužíval alebo obmedzoval, ale svet hemžil prekrásnymi päťdesiatkami od veľa-veľa výrobcov. Len v Taliansku ich bolo vyše 20...
Niečo (len z juhu Európy) som narychlo aj povyťahoval, všetko zhruba z polovice sedemdesiatych rokov - aby bolo jasné, prečo sme nad Pioniermi plakali už vtedy...
Všimnite si napr. kotuč na Fantic GT Super Six, to Jawa vtedy ešte len vylepšovala vpredu na dvojkľúč zdochnuté bubnové brzdy na triapolke... :'(

Pozri obrázok

Pozri obrázok

Pozri obrázok


21.04.2012 7:06

Re: Pionier v Poľsku

A ta krasna predna vydla oproti Mustangu... Mustang mam rad ale ako pise papiboy - konstrukcne bol zastaraly este ked sa vyrabal.Mistral bola uz lepsia liga ale bohuzial nie vo vyrobe...


21.04.2012 8:28

Re: Pionier v Poľsku

slobo
 Bahniak 

Ikona
Hodnotenie: Dobré





Tehdy tu lidé měli ještě docela úroveň,
byli pracovití,
téměř každý si budoval svou chalupu a hejčkal svou Škodovku či Ladu
pěstoval skalku,
a každej druhej něco doma v garáži vynalejzal.

Času a energie na to bylo dost,
věcí co na trhu nebylo, se nějak sehnali
a tvořivost lidí byla ohromná.

Hned po "revoluci" byl ohromný potenciál
a na několik měsíců se lidé semkli úplně neskutečným stylem.
Ta síla, ta energie,
kdy chceme všichni to samé, aby se v této zemi žilo lépe,
aby to byla bohatá a úspěšná země, které si celý svět váží a kde se nám povede dobře
a už navždy si o svých věcech budeme rozhodovat jen my sami.

Věřil jsem tomu.



Pre Gilberta ( [dobre] ),
z CFPress
vybral -sz Pozdravem- Slobo*

*KS ZNB - Správa ŠtB Bratislava (Séria: II)
od 25.11.1975 - AMERIČAN
registračné číslo: 18838



Pozri obrázok


21.04.2012 20:19

Re: Pionier v Poľsku

ORTUT
Darca Krvi  Čoprák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Gilbert - [dobre] - ako vždy.
Teraz som sa presvedčil o tom, že to išlo aj inak. Toho poľského pinčla by som bral a ešte by som si aj oblízal všetkých desať.

Komanči to pred nami dobre utajovali. Asi dobre vedeli, že by vypukla revolúcia už oveľa skôr ako to naplánovali.


21.04.2012 22:46

Re: Pionier v Poľsku

StuntBiker
 Stuntrajder 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

ako vzdy paci sa mi toto citanie milujem ;-)


22.04.2012 21:29

Re: Pionier v Poľsku

drobcekrk2
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Keď som mal pätnásť tak tú fotku Mustanga s kapotážou som vystrihol so sveta motorú a nosil som ju v dokladoch a s kamarátmi sme nad ňou slintali.


22.04.2012 21:42

Re: Pionier v Poľsku

marek750
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ja som mal na "pekáči" 20tke robené plexi asi 50cm vysoké a vôbec na mňa nefúkalo. Ale keď fúkal silný vietor tak príliš dlhá trojka nestíhala :-)


05.05.2012 19:09

Re: Pionier v Poľsku

slobo
 Bahniak 

Ikona




-krása křivek šedesátých let-
( pozdrav Klaudii, CAZZOvi, a a )


Pozri obrázok

DEN 30.4.2012

.. dojíždíme do přístavu.
Benzín nám dochází 40 metrů od místa naložení.
Prostě je Klaudie totálně na suchu. Bez jediné kapky. ..
Poslední metry .. pomáháme my Klaudii.
Po chvilce čekání přijíždí obluda s kontejnerem.
Trochu nešetrně ho hází na zem. Doufáme, že to bylo jen pro tentokrát.

Po chvilce na nás Klaudie už kouká z kontejneru.

Formality byly opravdu formality. .. Poslední pohlazení. ..
Cvak, cvak.
Koukáme na zavřený žlutý kontejner.


Doufáme, že si odpočine. Zaslouží si
Je to nejkrásnější a nejlepší auto co známe.
Prostě se v ní snoubí krása křivek šedesátých let a síla, o které jsme doposud nikdo nevěděli.
Sílu, kterou .. ukazovala, jak šlo postupně do tuhého.


encrypted-tbn2.google.com/images?q=tbn:ANd9GcSOwLaJnSv0...

Klaudie .. opustila JAR. ...........
Za cca 3-4 týdny bude snad doma.

/ zvláštní pocit představit si jí tam najednou v tý tmě.. a v malym prostoru,
:-) když byla zvyklá .. závodit s větrem /



( www.spartaky.cz/Pro_News/aid=262.html )
Návštěvní kniha..
dlavak.cz/map.htm ))




Dnes je 5. 5. 2012
Svátek má Klaudie.
Blahopřeji ! :-* Byl to obdivuhodný výkon



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.