Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2819 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28558
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17008)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11550)

Agresívny naháč strednej triedy - Kawasaki Z800 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuAgresívny naháč strednej triedy - Kawasaki Z800 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (6 hodnotení)

Diskusia k článku: Agresívny naháč strednej triedy - Kawasaki Z800 2013

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
09.10.2012 9:17

Agresívny naháč strednej triedy - Kawasaki Z800

term
 Kávičkár 

Ikona

Pekna.. ale 229 kg? trochu vela..


09.10.2012 10:44

Re: Agresívny naháč strednej triedy - Kawasaki Z800

kawa7
 Turista 

Ikona

pochopil som spravne ze verzia s podmotorovym klinom nie je urcena pre europsky trh tato verzia ma 83kw, e verzia je len 70kw alebo 35kw ...........divne a som s toho komplet strateny.

A este ktomu by mala mat kvazi menej kvalitny (nastavitelny alias nenastavitelny) podvozok
Cela som sa stratila :-O

A este aj brzdy v predu bez ABS len dvojpiestik a tie ako poznam ko..t brzdia



Upravené 1 krát. Naposledy upravil kawa7 (09.10.2012 10:57)


09.10.2012 11:01

Re: Agresívny naháč strednej triedy - Kawasaki Z800

kawa7
 Turista 

Ikona

www.kawasaki.sk/motocykle

Na stranke Kawasaki su obidve verzie ??????


09.10.2012 11:53

Re: Agresívny naháč strednej triedy - Kawasaki Z800

peeticek
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

dizajn velmi podareny.. [dobre]
ta palubka wow, aj ked otackomer sa mi viac lubi analog ;-)

2piestikove brzdy vo verzi bez ABS cista trapnost :-)

je smutne, ze setrenie nakladov sa premieta do stale vyssej vahy :-( // 200-205kg by bol ideal..


09.10.2012 12:14

Re: Agresívny naháč strednej triedy - Kawasaki Z800

peeticek
 Turista 

www.kawasaki.de/motorraeder

9500€ ??!! :-O :-O :-O


09.10.2012 12:27

Re: Agresívny naháč strednej triedy - Kawasaki Z800

kawa7
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Uz som sa nasiel. Budu sa vozit obidve verzie [dobre]


09.10.2012 12:44

Re: Agresívny naháč strednej triedy - Kawasaki Z800

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Dostupné budú obe verzie... Z800 je ostrá, verzia Z800e je zoškrtená výkonovo + iné brzdy , chýba kryt pod motorom a podobne. e Verzia je šitá na mieru nových vodičákov v EU.

Awia


09.10.2012 13:17

Re: Agresívny naháč strednej triedy - Kawasaki Z800

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Aby nedošlo k omylu doplnil som text o súmár verzie Z800e

Verzia Z800e - dve výkonovo škrtené verzie pre začínajúcich jazdcov

Kawasaki pripravila aj verziu Z800e. E v názve znamená Europe a teda tento model je ušitý na mieru novej legislatíve vodičských preukazov v EU. Táto verzia bude ponúkaná spolu z normálnou neškrtenou verziu Z800.

Hlavný rozdiel je vo zníženom výkone na 70kW resp až na 35 kW. Ďalšie rozdiely nájdeme v komponentoch. Verzia e nieje štandardne vybavená plastom pod motorom, predná vidla nieje nastaviteľná, zadný tlmič nieje hliníkový ale oceľový, bez rezervoára, a má nastaviteľné iba predpätie a brzdy sú vo verzii bez ABS iba dvojpiestikové. Z800e ABS má predné piestiky rovnaké ako ostrá teda štvorpiestiky.

Všetky verzie Z800 aj Z800e sú dostupné s a aj bez ABS.


09.10.2012 14:54

Re: Agresívny naháč strednej triedy - Kawasaki Z800

SADLATY
 Geriatrik 

Hodnotenie: Dobré

ja som neveril do poslednej chvíle, že to pustia do výroby. páči sa mi to, aj keď mi to strašne pripomína TNT

www.motorcyclefamous.com/2012-benelli-tnt-r160.html

Upravené 1 krát. Naposledy upravil SADLATY (09.10.2012 14:55)


09.10.2012 16:07

Re: Agresívny naháč strednej triedy - Kawasaki Z800

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Awia , Z800e asi skôr znamená , že Economic a vo verzii bez ABS bude mať namiesto bŕzd montované iba spomaľovače . :-)))


09.10.2012 16:15

Re: Agresívny naháč strednej triedy - Kawasaki Z800

kalupko
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Čakám kedy príde economic verzia s drevenými brzdami I-GRR

Inak motorka super, páči sa mi [dobre]


09.10.2012 18:41

Re: Agresívny naháč strednej triedy - Kawasaki Z800

co je horsie :-) mat rozpoctove brzdy alebo mat rozpoctove brzdy s rozpoctovym ABS? :-)))


10.10.2012 11:33

Re: Agresívny naháč strednej triedy - Kawasaki Z800

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Neviem čo tu furt točíte, Z-etko vyzerá super, naživo podľa mňa ešte lepšie, kopa detajlov, to zadné svetlo keď sa rozsvieti, super. A tie predné štvorpiestiky od Nissinu sa nemusia za nič vôbec hanbiť...

A čože v lacnejšej verzii ubrali na brzdách a podvozku a hlavne na výkone? Veď ťa nikto to nenúti si to kúpiť, ale pre začínajúceho jazdca povedzme pri 35 kW to môže byť výhoda hlavne keď pozrie na cenovku.

Awia


10.10.2012 11:35

Re: Agresívny naháč strednej triedy - Kawasaki Z800

kawa7
 Turista 

Ikona

inak k tej cenovke ta je snad viac brutal ako ta motorka


10.10.2012 12:02

Re: Agresívny naháč strednej triedy - Kawasaki Z800

kawa7
 Turista 

Ikona

Akurat ma napadlo ,ze je vlastne drahsia ako mala Brutale


10.10.2012 12:28

Re: Agresívny naháč strednej triedy - Kawasaki Z800

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Awia , tak o čom točíš ??? :-O :-)))

a brzdy sú vo verzii bez ABS iba dvojpiestikové

A tie predné štvorpiestiky od Nissinu sa nemusia za nič vôbec hanbiť...


10.10.2012 12:39

Re: Agresívny naháč strednej triedy - Kawasaki Z800

peeticek
 Turista 

je v tom trochu zmatok..

jia to chapem takto:

Z800 ma 4 piesty jak bez tak s ABS.

z800e //70 alebo 35kw// ma bez ABSu 2piesty a s ABSom 4.

ci?


10.10.2012 12:51

Re: Agresívny naháč strednej triedy - Kawasaki Z800

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Myslím, že je to tam napísané jasne...

Škrtená verzia (Z800e) má 70 kW (voliteľne aj 35kW), nenastaviteľný podvozok, chýba plast pod motorom a malé detajly - popísané v článku nebudem opakovať. Z800e bez ABS má navyše vpredu iba dvojpiestiky, všetky ostatné Z800 majú štvorpiestiky Nissin.

Štvorpiestiky Nissin:


Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (10.10.2012 12:53)


13.10.2012 14:36

Re: Agresívny naháč strednej triedy - Kawasaki Z800

JayKEE
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

No ja budúci rok prechádzam zo 125tiek na niečo do 35kw. Na nového Zeda som sa tešil a hlavne na 35kw verziu. Teraz keď vidím čo všetko ubrali na verzii 800e tak sa mi čoraz menej páči. Mali sa radšej púšťať iba do motora. [zle] Ale neškrtená verzia nemá chybu. [dobre]

Upravené 2 krát. Naposledy upravil JayKEE (13.10.2012 14:40)


03.03.2013 21:34

Re: Agresívny naháč strednej triedy - Kawasaki Z800

Audion
 Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

chapem to tak,ze 35kw verzia sa da odblokovat na 70kw alebo na vykon klasickej Z800 cize nieco cez 80kw?



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.