Anketa:
Nové oficiálne videá:
Vespa Primavera 2014 - modernizovaná klasika MADE IN ITALY - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuVespa Primavera 2014 - modernizovaná klasika MADE IN ITALY - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (7 hodnotení)
Diskusia k článku: Vespa Primavera 2014 - modernizovaná klasika MADE IN ITALY
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokVespa Primavera 2014 - modernizovaná klasika MADE IN ITALY
Hodnotenie: Musím uznať že s dizajnom to taliani vedia... Primavera aj naživo vyzerá skvele, moderne a retro v jednom. Pekne citlivo zladili moderné LED s retro dizajnom a aj prístrojovku. Nebije sa to. |
Re: Vespa Primavera 2014 - modernizovaná klasika MADE IN ITALY
Hodnotenie: design naozaj vydareny - pekny skutrik pre baby |
Re: Vespa Primavera 2014 - modernizovaná klasika MADE IN ITALY
Chalani ja nie som odbornik na Vespu ale vyzera, ako kazda ina Vespa. Je krasna, ale nic take sa nestalo z coho by som odpadaval. Mozno až priliš predvidatelny dizajn, osoben by som na nomnic nemenil. Proste Vespa. Na Vespe som sa viezol a kolesa su fakt male (300GTS) a ked uz, tak sa mi paci Acma. |
Re: Vespa Primavera 2014 - modernizovaná klasika MADE IN ITALY
Hodnotenie: Pekne Brco, este dotiahnut par pravopisnych a logickych detailov a bude to velmi dobre. Velmi sa mi paci to zvyraznovanie boldom. |
Re: Vespa Primavera 2014 - modernizovaná klasika MADE IN ITALY
interval bude 10.000km alebo raz za rok, cize na konec sa aj tak bude olej menit kazdy rok, ako pri inych skutroch. tak ci tak sa mi nezda, ze je velmi rozumne menit mozno 0.5l olejovu napln po 10.000 km - to by som ja osobne urcite na svojom skutry nerobil. zivotnost motora asi nebude taka, ako pri japonskych skutroch s kratsim intervalom. dufam, ze to inzinieri (napriklad v honde) tak rychlo nevynajdu Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (20.11.2013 7:36) |
Marino |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Posmešky. |
pitaz |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Posmešky. |
Re: Vespa Primavera 2014 - modernizovaná klasika MADE IN ITALY
pitaz: par kvizovych otazok: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (20.11.2013 10:47) |
Re: Vespa Primavera 2014 - modernizovaná klasika MADE IN ITALY
Hodnotenie: Talianske skutre su najlepšie !Ryža sa na ne ,nechytá ! |
Re: Vespa Primavera 2014 - modernizovaná klasika MADE IN ITALY
co sa designu tyka, su urcite najlepsie (=najkrajsie). a nie len skutre, aj motorky a auta. druha vec je spolahlivost. |
Re: Vespa Primavera 2014 - modernizovaná klasika MADE IN ITALY
Hodnotenie: Krásny skúter! Dizajnovo sú Taliany naj... len tie kolečka mi vadá, je to až nebezpečné, šak naše cesty sú na 1, teda na prvý prevodový stupeň |
Re: Vespa Primavera 2014 - modernizovaná klasika MADE IN ITALY
Ten servisný interval pri tých trojventilových motoroch majú už dlhšie, od 2012 Vyskúšali sme nové Vespy 125 a 150 s novou trojventilovou v uliciach Ríma Okrem Vespy aj v ostatných skútroch Piagio. Nevidím v tom problém, zákazník to privíta... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (21.11.2013 9:43) |
Re: Vespa Primavera 2014 - modernizovaná klasika MADE IN ITALY
Hodnotenie: Krásna reklama a chválospev na Vespu! Vespa Primavera ako jeden z najspolahlivejších skútrov tých čias! |