Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1608 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26154
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15807)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10347)

Príbeh môjho Transalpa - Hondy XL600V 1991 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPríbeh môjho Transalpa - Hondy XL600V 1991 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (7 hodnotení)

Diskusia k článku: Príbeh môjho Transalpa - Hondy XL600V 1991

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
08.08.2014 8:06

Príbeh môjho Transalpa - Hondy XL600V 1991

zeze
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Zostava mi len popriat Ti vela radosti.

Viac radsej k pomeru stav/rocnik/vzhlad komentovat nebudem, lebo Ti tu radost kazit nechcem...ale kupci ako Ty su pre mnohých predavajucich hotovym pozehnanim


08.08.2014 11:32

Re: Príbeh môjho Transalpa - Hondy XL600V 1991

gitas
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Krasa...77tisic a vsetko v pohode? Ukludnil si ma..moj 55000 teda nieje az taky dedko ako som si myslel :-) [dobre]


08.08.2014 12:23

Re: Príbeh môjho Transalpa - Hondy XL600V 1991

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Pri 55tis je tesne po zabehu a 77tis je v najlepsej fome tak do 150.


08.08.2014 14:54

Re: Príbeh môjho Transalpa - Hondy XL600V 1991

Deluxa
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

Vsetko je to o tom ako je o motor postarane...tato zrobi kludne 100tis. bez problemov


08.08.2014 14:55

Re: Príbeh môjho Transalpa - Hondy XL600V 1991

jaka
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Zeze - 100% pravda!
Ved len predne svetlo a zadne drziaky su z mod. roku 1994 a vyššie. Ale ked ma chlapec radosť :-)


08.08.2014 16:37

Re: Príbeh môjho Transalpa - Hondy XL600V 1991

DDD452
 Kávičkár 

Ikona

Ta zlata sa mi viac pacila, ale zase ja by som si to nikdy nekupil, hlavne ze sa tebe paci.

Ale... nie je skoro na clanok po 2000 km?


09.08.2014 7:26

Re: Príbeh môjho Transalpa - Hondy XL600V 1991

iwwo
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

Prajem veľa šťastných kilometrov. A netreba sa báť nájazdu km. Doma máme malé varadero so 62000km a šlape ako hodinky.


10.08.2014 10:34

Re: Príbeh môjho Transalpa - Hondy XL600V 1991

zeze
 Turista 

Ikona

jaka - ja len uprimne dufam, ze za to nedal vela.
na jazdenie je to naradie idealne, pretoze spolahliva (az na CDI, ktore na týchto rocnikoch skor ci neskor klakne...) masina to naozaj je, vykony pre zaciatocnika dostatocne, mäkky podvozok na nase cesty je ok, dokonca karburatorove verzie maju aj pekny zvuk veckoveho spalovacieho motora (co sa o transalpe 700 neda povedat...)!
a transalp sa pri sviznejsej jazde vlni ako vodna postel ci uz predtým burany bol alebo nie.

len s tym naslednym predajom to bude trochu zlozitejsie


11.08.2014 7:46

Re: Príbeh môjho Transalpa - Hondy XL600V 1991

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Nech slúži.. [dobre]


11.08.2014 16:27

Re: Príbeh môjho Transalpa - Hondy XL600V 1991

Hodnotenie: Dobré

No fain, len by ma zaujimalo kolko ti ta guma na rafoch vydrzi...
Potom daj vediet po nejakom case ;-) diik


11.08.2014 17:24

Re: Príbeh môjho Transalpa - Hondy XL600V 1991

mychalisko
 Kávičkár 

Transalp má čerstvo za sebou menší výlet po Balkáne, kde spravil okolo 800 km v horúčavách bez zaváhania. Tam sme motorky doniesli na vozíku a pobehali sme čosi po HR (od Makarskej na sever) a jeden trip cez Bosnu a Hercegovinu do Čiernej Hory a naspäť do Makarskej cez Dubrovnik (konkrétne Baška Voda - Medugorje - Ljubinje - Trebinje - Herceg Novi - Dubrovnik - Baška Voda).

Počet km je tesne pod 80 tis a ohľadom spoľahlivosti zatiaľ nemám žiadne obavy (ak by som mal, nebral by som ju do HR). Spotrebou som sa vošiel vždy do 5l, jedine pri jazde po diaľnici (cca 170km) rýchlosťou 140-150km/h (tacho) to bolo značne vyššie číslo, kedy som musel prepnúť na rezervu po prejdení asi 190km.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.