Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2091 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26252
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15855)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10397)

EICMA Miláno 2014 - Triumph inovoval malé Tigre, má celkovo 4 verzie s kopou noviniek - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuEICMA Miláno 2014 - Triumph inovoval malé Tigre, má celkovo 4 verzie s kopou noviniek - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (4 hodnotení)

Diskusia k článku: EICMA Miláno 2014 - Triumph inovoval malé Tigre, má celkovo 4 verzie s kopou noviniek

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
04.11.2014 18:01

EICMA Miláno 2014 - Triumph inovoval malé Tigre, má celkovo 4 verzie s kopou noviniek

Feror
 Edvenčr 

Ikona

XRx to ma co na tých zvodoch?
Akože ochrana :-O

Ta posledná mašinka, to áno [dobre]
a tie pneu [dobre] [dobre] [dobre]


04.11.2014 23:41

Re: EICMA Miláno 2014 - Triumph inovoval malé Tigre, má celkovo 4 verzie s kopou noviniek

Deluxa
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

Tu len varia z tej istej vody nic nove. Pravdepodobne si to xc zozeniem aj ked nerad vsadzam na znacku triumph ale je to presne taky typ motorky co mi vyhovuje. Nechapem yamahu ked uz maju ten 3val preco neuviedli na trh nieco podobne adventure zamerane s 21 vpredu pretoze medzi tenerkou a supertenerkou maju v ponuke "velke nic"v tejto kategorii a urcite by sa to predavalo po uspechu MT rady ako rozky v potravinach


05.11.2014 10:37

Re: EICMA Miláno 2014 - Triumph inovoval malé Tigre, má celkovo 4 verzie s kopou noviniek

PeterUK
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

Chybaju mi tu tie najpodstatnejsie informacie ako:
Zmena plynu na elektronicky a s tym spojene pridanie trakcnej kontroly, cruise control, zlepsena spotreba atd...

Co by som povedal ze su dost vyrazne zmeny a ktore ma mozno presvedcia uprednostnit T800 pred novym velkym VStromom ked budem kupovat novu motorku zaciatkom buduceho roku.


05.11.2014 11:12

Re: EICMA Miláno 2014 - Triumph inovoval malé Tigre, má celkovo 4 verzie s kopou noviniek

owwidius
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

PeterUK, pozeram ze pas podobnu dilemu, ze za co vymenit maleho stroma.. litrovy strom, pripadne litrovy versys, alebo novy Tracer, alebo maly tiger... (na masiny ako GS, triumph explorer, supertenere, alebo multistrada nemam dost vypasene prasiatko)


05.11.2014 11:30

Re: EICMA Miláno 2014 - Triumph inovoval malé Tigre, má celkovo 4 verzie s kopou noviniek

Menton
 Skútrista 

Ikona

PeterUK: myslim, ze mas prilis velke ocakavania. Ved toto je len prva "ochutnavka" noviniek, ide hlavne o fotecky. Na takejto vystave je toho strasne vela koncentrovaneho, naozaj nie je cas na detaily a casto ani nie su k dispozicii. Verim tomu, ze podrobnejsie clanky a testy pridu neskor. Takze netreba byt nedockavy a pockat si. Zima bude este par mesiacov a aj tak asi nakoniec rozhodne osobna skusenost... 8-)


05.11.2014 13:29

Re: EICMA Miláno 2014 - Triumph inovoval malé Tigre, má celkovo 4 verzie s kopou noviniek

PeterUK
 Turista 

Ikona

Aby som len nekritizoval tak tu je blizsi zoznam noviniek na T800:

www.triumphmotorcycles.co.uk/news-and-events...

www.webbsmotorcycles.co.uk/triumph/new-triumph...

Kedze sa rozhodujem medzi novym velkym V-Stromom a T800 (ktora ma oproti DL1000 2014 horsi motor a horsiu spotrebu ale zase sportovejsi podvozok a lepsie ovladanie) tak celkom intenzivne sledujem novinky a uz pred tyzdnom som zachytil planovany update T800 aj s blizsimi specifikaciami. A kedze tieto novinky su celkom vyrazny update motorky, tak som ocakaval trochu viacej ako len par fotografii.
Ale verim ze tu budu podrobne opisane neskuor spolu aj s testom motorky.



Owwidius: ano chcem updatnut muoj maly V-Strom (well maly ako maly, furt ma 225kg s kompletnou vybavou) na nieco s vascim vykonom a porovnatelnou ovladatelnostou. Po 45k milach (72k km) uz treba vymenit/servisovat kopec veci, takze najvyssi cas sa ho zbavit

Zatial som testoval novy litrovy V-Strom, ktory ma zaujimavy motor a zrychluje neskutocne uz od 2k otacok, hoci dost nudny kedze nema vykonovy skok pri vyssich otackach ako maly VStrom (nad 6 je narast vykonu vyraznejsi) co niekomu vyhovuje ale mne nie az tak moc (pri normalnej jazde vyuzivam otacky 3-6k a pri sportovej 6-10k). Je velmi pohodlny o nieco vyssi s podobnou vahou (nepoznat rozdiel vo vahe). Ale do zakrut sa nehrnie az tak dobre ako muoj, hoci problem muoze byt v pneu ked standardne Battle Wing su podstatne plochejsie ako moje ContriTrailAttack (pri dalsom teste si chcem poziciat aj maly strom nech viem porovnat oba na rovnakych pneu).
Plus ma velmi dobre brzdy!!!

Testoval som aj oba Tigre:
Explorer, super motor, neskutocny podvozok kde vuobec neticis ze bike ma 257kg a pohybuje sa pod tebou ako pierko. Ale velmi sportovy posed ktory mi moc nevyhovuje na turistickom biku. Brzdy su dost zvlastne, celkom tvrde a nemas dobru spatnu vazbu od nich. Pripada mi to ako sportovy bike pre turistou. Ale ak by som mal zaujem o sportovy bike tak si kupim StreetTripple s este lepsim podvozkom a mensou vahou (kupa je v plane ale az o 1-2 roky).
T800, neskutocne dobry posed, kedy ti kolena uplne zapadnu medzi stupacky a nadrz, velmi dobra ovladatelnost. Zaujimavy motor. Brzdy pocitovo lepsie ako Explorer ale nie take dobre ako novy velky VStrom.
Ale ma celkom vysoku spotrebu a pri dialnicnych rychlostiach nie moc vhodne sprevodovanie, kedze pri 130kmh taha cez 6k otacok a tiez ide od motora dost velke teplo. Vsetky tieto veci by maly vyriesit novym updatom takze sa neviem dockat novych testovacich bikov.
BMW GS som este netestoval, mam v plane ale to je financne uz hodne vysoko.

Dôvod úpravy: Okomentovanie brzd

Upravené 1 krát. Naposledy upravil PeterUK (05.11.2014 13:34)


05.11.2014 14:14

Re: EICMA Miláno 2014 - Triumph inovoval malé Tigre, má celkovo 4 verzie s kopou noviniek

owwidius
 Turista 

Ikona

parada, dik za info. ja som skusal (okrem teda aj novej DL650) novu DL1000 a presne jak vravis, skvely motor, skvele brzdy, oproti tomu co mame.. co sa mi nepaci je design, ale to by som hadam prekusol.

ja jazdim vacsinou vo dvojici, takze daky sportovy charakter mi moc nechyba. co mi ale na velkom strome vadilo je, ze na nom dost fukalo. opat, porovnavam s mojim stromcekom s deflektorom (mam 185cm). celkovo mam pocit ze vsetky nove masiny robia o dost uzsie ako bol kedysi strom/varadero. co ty hovoris na ochranu pred vetrom na tych masinach?

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil owwidius (05.11.2014 14:15)


06.11.2014 16:10

Re: EICMA Miláno 2014 - Triumph inovoval malé Tigre, má celkovo 4 verzie s kopou noviniek

pito1145
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Jednu zásadnú vec chválim. A to použitie WP tlmiacich jednotiek [dobre] . Ono kúpiť si motorku za 10tis € a nemať nastavovanie pruženia, či to bol Tiger alebo F800GS od BMW je dosť mizerné..
Takže odo mňa krok ku WP je super [dobre]



Sergej,
sergejdesign.blogspot.sk/


06.11.2014 17:12

Re: EICMA Miláno 2014 - Triumph inovoval malé Tigre, má celkovo 4 verzie s kopou noviniek

Menton
 Skútrista 

Ikona

pito1145: F800GS ma WP od roku 2013... ale zaujimavejsia by bola analyza, kolko ludi si vie naozaj dobre nastavit podvozok... lebo klikaniachtivych je kopec... ;-)


06.11.2014 17:44

Re: EICMA Miláno 2014 - Triumph inovoval malé Tigre, má celkovo 4 verzie s kopou noviniek

pito1145
 Edvenčr 

Ikona

Menton- tak sa potom ospravedlňujem. Ale na mojej poslednej návšteve výstavy v Brne tohto roku GS predné vidlice túto vec nemali. Možno zadné tlmiace jednotky áno...

Analýza, či si niekto vie nastaviť podvozok by bola zaujímavá, to máš pravdu, ale je to stále lepšie tú možnosť tam mať ako nie. Jednotné továrenské nastavenie je proste jednotné, kto chce niečo viac musí robiť drahšie zmeny, ako to, že si nechá poradiť, alebo skúša nastaviť podvozok podľa svojej potreby. To ma trošku či u Tigera alebo F800GS dosť sklamalo.



Sergej,
sergejdesign.blogspot.sk/


07.11.2014 10:00

Re: EICMA Miláno 2014 - Triumph inovoval malé Tigre, má celkovo 4 verzie s kopou noviniek

PeterUK
 Turista 

Ikona

owwidius: V tvojom pripade by som si asi skuor vybrat velkeho V-Stroma. Velmi pohodlny so dobrym motorom a brzdami...
Co sa tyka ochrany pred vetrom, to je pre mna dost zasadna vec ale ani jeden neponuka dostatocnu. Planujem to vyriesit extra vysokym turistickym stitom s deflektorom. Na mojom vstrome taky mam (+15cm + deflektor). Testovaci V-Stom mal ten ich premiovy stit, ktory nebol zly a dalo sa s nim jazdit, ale aj ten by som vymenil za nieco vascie s deflektorom...
Tigre maju prednu konzolu fakt ze v predu a hodne nizko, takze tam je to este horsie, tam zelkom urcite treba vymenit stit za nieco lepsie. Na Tigrackych forach vychvaluju madstad stit s nastavitelnym sklonom www.madstad.com/s.nl/sc.7/category.2468/.f

Tiez ma napadlo ze v hodnoteniach velkeho Vstromu vychvaluju podvozok ako velmi kvalitny, hoci update T800 XC sa tiez snazi s novym WP podvozkom.

Plus ja som si prave kuoli hluku kupil novu prilbu Schuberth C3 Pro, ktoru si neviem vynachvalit. Je v nej prijemne ticho a ked v mojej starej 80mph bolo na hranici unosnosti, v tejto je 90mph uplna pohoda.


06.03.2015 14:49

Re: EICMA Miláno 2014 - Triumph inovoval malé Tigre, má celkovo 4 verzie s kopou noviniek

PeterUK
 Turista 

Ikona

Re: owwidius:
Tak zajtra si idem po novu motorku :-).

Testoval som obe pred 2 tyzdnami:

Najprv Suzuki, ktora bola prekvapivo obratnejsia ako si ju pamatam z testovania v Novembri (neviem preco sa mi zdala byt leniva vtedy).
Asko som spomenul, fakt dobry motor, brzdy, velmi pohodlna.
Po tom teste som ju mal ako jednoznacneho vitaza...
ale aj tak som siel otestovat vynoveneho Tigra (XRx)

A novy Tiger je vyrazny krok vpred!
Motor sa zlepsil, podvozok je fantasticky (neskutocne ako lahko sa ovlada, vahu takmer necitis), brzdy fungovali tiez o dost lepsie ako v predchodzom teste (hoci nepamtam sa ze by na nich nieco menili).

Napokon som sa rozdhodol pre velky V-Strom, kedze ma lepsie zrychlenie (hoci mensi rozsah pouzitelnych otacok), vynikajuce brzdy, pohodlny turisticky posed (tiger ma dost sportovy posed, ktory je super ale to by som potom uz skuor siel do Street Tripla (ked budu extra peniaze :-))), lepsie krytie pred vetrom (pocitovo boli obe motorky rovnako rychle, ale v skutocnosti som sa vdaka Tigrovmu stitu (ktory je o hodne nizsie a viac v predu) na nom pohyboval v rychlostiach o nieco nizsich (cca 10mph - 16kmh) ako pri V-Strome. Slovom na dlhe turistikovanie sa mi zda byt velky V-Strom vhodnejsi (pri mojich kriteriach).



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.