Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2921 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28535
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16995)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11540)

Prvý test: Honda VFR800X Crossrunner 2015 - Pohodlie, šport a tak trochu adventure - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPrvý test: Honda VFR800X Crossrunner 2015 - Pohodlie, šport a tak trochu adventure - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (4 hodnotení)

Diskusia k článku: Prvý test: Honda VFR800X Crossrunner 2015 - Pohodlie, šport a tak trochu adventure

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
10.11.2014 9:28

Prvý test: Honda VFR800X Crossrunner 2015 - Pohodlie, šport a tak trochu adventure

IvanALPHA
 Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ako je to s cenou? U nas ani v CR ho v ponuke nemaju :-(


10.11.2014 13:24

Re: Prvý test: Honda VFR800X Crossrunner 2015 - Pohodlie, šport a tak trochu adventure

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Myslím že krosík nabral oproti predchodcovi na šťave... Predchodca mal asi až príliš nudný dizajn, toto vyzerá naozaj k svetu. [dobre]


10.11.2014 13:47

Re: Prvý test: Honda VFR800X Crossrunner 2015 - Pohodlie, šport a tak trochu adventure

insomnia
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Veľmi podarený kúsok. Tiež by som zvažoval, či by som nešiel radšej do dačoho takéhoto ako do VFR 800ky. Tie hadice na motore mne osobne nijak nevadia, tú odrazku na prednej vidle ale mohli dať čosi inú, nie z BMXky čo som mal v detstve. Ešte som zvedavý na tú cenu.


10.11.2014 15:30

Re: Prvý test: Honda VFR800X Crossrunner 2015 - Pohodlie, šport a tak trochu adventure

pitaz
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

no, uz som zvedavy na prve jazdy


10.11.2014 17:43

Re: Prvý test: Honda VFR800X Crossrunner 2015 - Pohodlie, šport a tak trochu adventure

IvanALPHA
 Geriatrik 

Ikona

Tie stupacky mi pridu zbytocne vysoko.


10.11.2014 20:01

Re: Prvý test: Honda VFR800X Crossrunner 2015 - Pohodlie, šport a tak trochu adventure

MajoKE
 Skútrista 

Ikona

Motorka sa mi paci, test je dobre napisany. Zakaznik ma moznost vyberu.... [dobre]
ale, pripada mi to, ako ked koncern VW siel dizlovou cestou PD cestou. Ako som uz kdesi spomenul, tazky a drahy motor deklasuje tuto motorku, ved vazi skoro ako dinosaurus Suzuki GSF 1250!

Pri pohlade do zaverecnych tabuliek je Yamaha Tracer o 30 kg lahsia ma o 10Nm viac, a cenovy rozdiel je - bude viac ako 2000e, neviem ci toto zachrani zvuk a pekna kyvka.

/ Cesky web uvadza cenu Hondy 320.000kc, nemecky cenu Yamahy hlboko pod 10.000e / . O vsetkom rozhodnu zakaznici, teda my.

Tesim sa na porovnavaci test VFR800X a MT 09 Tracer, hlavne co sa tyka pruznosti motora....




10.11.2014 20:36

Re: Prvý test: Honda VFR800X Crossrunner 2015 - Pohodlie, šport a tak trochu adventure

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Hrozne ťažké na 800 [zle] Z tej hromady čo autor dal do porovnia by táto bola asi predposledná.


11.11.2014 2:54

Re: Prvý test: Honda VFR800X Crossrunner 2015 - Pohodlie, šport a tak trochu adventure

Shadow321
 Turista 

Moja nazor : [dobre]
Honda domontovat: Kratsie packy brzd , chranice ruk , odolne smerovky v pripade padu co sa zaklopia nie zlomia , hrazdicku na volant ,padaky a domontovat spodny diel chranica motora . Vahu by som neriesil kto ma na tuto moto staci mu kreditka pripadne hotovost a par KG usetri na batozine ....rozlozenie vahy dokaze zazraky ale to z obrazka neposudi clovek ......
Tracer >>> ako pozries zpredu na masku a svetla I-GRR , OK pozries zboku I-GRR hlavne ta cast ze niekto doliepal na poslednu chvylu SPZ a smerovky ako z inej moto na endurko akoze uplne odveci provokuje na stratenie v miernom terene ale to je uz otazka vkusu .......

Dôvod úpravy: (ohodnotenie)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Shadow321 (11.11.2014 2:55)


13.11.2014 19:04

Re: Prvý test: Honda VFR800X Crossrunner 2015 - Pohodlie, šport a tak trochu adventure

AIR26
 Geriatrik 

Ikona

pitaz kedy to vidis, ze by sa mohla tato strojovna objavit na predajni?


24.11.2014 19:17

Re: Prvý test: Honda VFR800X Crossrunner 2015 - Pohodlie, šport a tak trochu adventure

MajoKE
 Skútrista 

Ikona

Ak nechajú motor bez úpravy z MT 09 tak bude jazdiť takto:
Prevzaté z motorradonline.de test Yamaha MT09 a Ducati 821:

Ducati Monster 821 Yamaha MT-09
Maximálna rýchlosť * 225 km / h 210 km / h
Zrýchlenie

0-100 km / h 3.3 sec 3.3 sec
0-140 km / h 5.7 sec 5.4 sec
0-200 km / h 13.8 sec 11.5 sec
Elasticita

60-100 km / h 4.1 sec 3.3 sec
100-140 km / h 4.5 sec 4.0 sec
140-180 km / h 4.8 sec 4.4 sec
Spotreba Road / 100 km 4,5 l / Super 4,3 l / Super
Reach diaľnice 389 km 326 km

www.motorradonline.de/vergleichstest/ducati-monster-821...

Tak sa môžeme tešiť na súboj.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.