Anketa:
Najsledovanejšie videá:
V Španielsku testujeme novú BMW F750/850 GS 2018 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuV Španielsku testujeme novú BMW F750/850 GS 2018 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (4 hodnotení)
Diskusia k článku: Doplnené: Vaše otázky a odpovede - V Španielsku testujeme novú BMW F750/850 GS 2018
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokV Španielsku testujeme novú BMW F750/850 GS 2018
Hodnotenie: Motorky sú úplne nové. Nový motor - vlastný - už nie Rotax. Nový rám, nádrž presunutá dopredu a prvky výbavy zo sveta väčších strojov. |
Re: V Španielsku testujeme novú BMW F750/850 GS 2018
Hodnotenie: Awia, |
Re: V Španielsku testujeme novú BMW F750/850 GS 2018
čitatelnosť toho TFT displaya namiesto klasickych budikov na slnku... Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (06.03.2018 9:20) |
Re: V Španielsku testujeme novú BMW F750/850 GS 2018
Hodnotenie: Awia, tak za túto diskusiu /že si ju ako novinár/ spustil Ťa reklamní mágovia BMW nepochvália. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (10.03.2018 11:21) |
Re: V Španielsku testujeme novú BMW F750/850 GS 2018
Re: tryskac: jak nepochvalia na to sa tu nehráme. Skúsim ziskat odpovede na vsetky otázky. Na kazdu musim oslovit ineho človeka. |
Re: V Španielsku testujeme novú BMW F750/850 GS 2018
awia - vsetko beriem ale ked pred rokmi presunuli nadrz pod sedlo tak tiez to boli argumenty typu "Lepsie rozlozenie hmoty" |
Re: V Španielsku testujeme novú BMW F750/850 GS 2018
za chvilu budu mat zlate rafiky aj choppre |
Re: V Španielsku testujeme novú BMW F750/850 GS 2018
Ma to podsedadlovy ram napevno alebo demontovatelny ako stara. |
Re: V Španielsku testujeme novú BMW F750/850 GS 2018
Re: raptor: k tej nadtzi to com som pisal je ich odpoved |
Re: V Španielsku testujeme novú BMW F750/850 GS 2018
Re: mana: Podsedlovy ram je montovany. Priestor pod sedlom som vam odfoti Video: BMW F750 GS 2018 - prvé dojmy zo Španielska |
Re: V Španielsku testujeme novú BMW F750/850 GS 2018
odpoved - neodpoved |
Re: V Španielsku testujeme novú BMW F750/850 GS 2018
Hodnotenie: Re: raptor: ved to ide ako Afrika a je to viac ako o 10kg lahsie |
Re: V Španielsku testujeme novú BMW F750/850 GS 2018
alexa7 preco by som mal to mal porovnavat s Afrikou . Treba sa vzdy porovnavat s lepšími. |
Re: V Španielsku testujeme novú BMW F750/850 GS 2018
vyzera to, ze ta motorka kazdych 5 rokov cosi priberie |
Re: V Španielsku testujeme novú BMW F750/850 GS 2018
Re: raptor: stale cestujem nestiham pisat. Nova 850 je o 12kg tazsia ako bola 800 tak mi povedali. Nove normy, euro 4, vyfuk, kayalizator atd... Tam je ten narast. |
Re: V Španielsku testujeme novú BMW F750/850 GS 2018
Re: raptor: Je mi to fuk, moj favorit to nie je Ale zas ked to postavili na riadne europske rozmery s riadnou nosnostou s urcitym konfortom, tak moc neni priestor na dietu. |
Re: V Španielsku testujeme novú BMW F750/850 GS 2018
alexa7 aco stara F800GS nebola europskych rozmerov a s riadnou nosnostou? |
Re: V Španielsku testujeme novú BMW F750/850 GS 2018
Re: Awia: ak 15kg je rozdiel medzi euro3 a euro4, tak nech nas vsetci motorkovi chrania pred euro5.... |
Re: V Španielsku testujeme novú BMW F750/850 GS 2018
Re: raptor: ved toe infu su dostupne na nete volne. Len vravim ze v minulosti kazdy vyrobva udaval ako chcel. Dakto dry weight aj bez baterky extrem a wet bolo bez bezninu. |
Re: V Španielsku testujeme novú BMW F750/850 GS 2018
Dal by som si pivo, ale vcera sme pili na Tomasa... BTW Vsetko najlepsie! |
Re: V Španielsku testujeme novú BMW F750/850 GS 2018
Re: janoval: to ze si vcera pil je akože výhovorka. Dosť trápna |
Re: V Španielsku testujeme novú BMW F750/850 GS 2018
pozeram do toho porovnania prveho modelu a "medzimodelu" a vidim tam volitelne ABS a ABS v serii, neviem, ci to moze mat 7kg, ale nejaky rozdiel to isto spravi. |
Re: V Španielsku testujeme novú BMW F750/850 GS 2018
Re: janoval: Samozrejme aj ABS niečo váži, aj samotná jednotka, zvyčajne ABS znamenalo aj väčšiu baterku. Veľký katalizátor a výfuk. Veď dobre viete aké výfuky obrovské majú nové modely. Veď každá jedna moto čo prešla na EURO4 pribrala nejaké to kg... |
Re: V Španielsku testujeme novú BMW F750/850 GS 2018
..hm, kedysi sa v ramci porovnavacich testov nepapagajovali len ucelove zvasty dilerov, ale skutocne sa merala hmotnost moto, objem nadrze, spotreba, dokonca aj take prkotiny ako sila potrebna na stlacenie spojkovej packy ci intenzita klaksonu.. |
Re: V Španielsku testujeme novú BMW F750/850 GS 2018
Pravdepodobne je to len moja OCD, ako pri kardanoch, alebo dusovych kolesach, ale motor vyrobeny v Cine, aj ked “pod dohladom” BMW vo mne vzbudzuje nervozitu. Nemozem za to, som stara skola a globalizacia mi nerobi dobre. Stale si cenim napis na mojej moto “Made in Japan” ako istu zaruku kvality, aj ked ani to uz asi ziadna zaruka nie je. Keby bolo toto “male” GS vyrobene cele v “zapadnom” Nemecku, asi by som na neho pozeral inak, ale zial, nemozem sa preniest cez ten cinsky Loncin motor. Jawe vycitame cinsky povod jej vyrobkov, ale pri BMW sa to sotva spomenie. Inak vsetko OK, motorka pekna, palec hore za inovacie a bezdusove pneu. |
Re: V Španielsku testujeme novú BMW F750/850 GS 2018
.. Nastavim si jazdny rezim, trakciu atd. Jazdim teren a ked motor zdochne, tak po nastartovani musim nastavit opat svoje nastavenie alebo to ostane ako bolo ? |
Re: V Španielsku testujeme novú BMW F750/850 GS 2018
V článku teraz doplnené Vaše otázky na konštruktérov BMW F750/850 GS 2018 a odpovede: - hneď na začiatku. |