Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1261 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26077
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15768)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10309)

Vyskúšali sme revolučnú Kawasaki KX450 2019 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuVyskúšali sme revolučnú Kawasaki KX450 2019 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (1 hodnotení)

Diskusia k článku: Vyskúšali sme revolučnú Kawasaki KX450 2019

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
22.08.2018 6:33

Vyskúšali sme revolučnú Kawasaki KX450 2019

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

V com je ta motorka revolucna?


22.08.2018 23:07

Re: Vyskúšali sme revolučnú Kawasaki KX450 2019

Patrik222
 Bahniak 

Ako vyzerá taký vzduchový chladič?


23.08.2018 11:06

Re: Vyskúšali sme revolučnú Kawasaki KX450 2019

satanokky
 Geriatrik 

Hodnotenie: Dobré

Pre Patrik222: ten vzduchový chladič vyzerá podľa obrázku presne ako vzduchový filter - asi majú v redakcii nejakého škriatka čo im prehadzuje slová v texte >:-) . Ale pobavil aj mňa ten názov teda.


23.08.2018 11:09

Re: Vyskúšali sme revolučnú Kawasaki KX450 2019

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

podla obrazkov to vyzera, ako by ten vzduchovy filter zabudli namazat, alebo ho namazali chlavivou mastou a stal sa z neho chladic :-D


24.08.2018 14:47

Re: Vyskúšali sme revolučnú Kawasaki KX450 2019

janci35
 Bahniak 

Ahojte , je pravda že všetky nové vychytávky ktoré táto motorka má už boli niekde použité . Skôr je to myslené tak že oproti starším typom nezostal kameň na kameni , je úplne nový rám , tlmiče aj motor . Prvý krát pri japonskej kroske sériovo použitá hydraulická spojka , takže v rámci MX modelov Kawasaki je to taká malá revolúcia .


24.08.2018 20:21

Re: Vyskúšali sme revolučnú Kawasaki KX450 2019

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

A este el. Štartér...


25.08.2018 8:32

Re: Vyskúšali sme revolučnú Kawasaki KX450 2019

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Js som mal dlho tazke srdce na moju husku, ze ma len elektricky starter a nema nakopavacku. Az kyn som nezistil, ze mam pokazene dobijanie. Od kedy som to opravil, tak som si na kopacku ani nespomenul. Je tomu uz nejaky rok.

Len ta hmotnost naviac. U endura mozno az tak nevadi, ale na kroske sa rata kazde kilo. Ale v dnesnej dobe Li-.... akumulatorov to uz taky problem nie je.

O tych tlmicoch by mohlo byt popisane viac. Napriklad, preco sa upustilo od vzduchu a vratili sa struny? Alebo ci su oba identicke, alebo maju oba inu funkciu? Ci su jedno, dvoj...komorove? Alebo ci maju cartridge, alebo su uplne klasicke?

Co bolo myslene tym, ze ventily su ovladane cez vahadla? Je to len nejaka kuzelna veta pre SOHC? chapem, ze v 450tke je tej rotujecej hmoty hromada a jedna vacka isto nieco usetri a 450tku netreba az tak tocit ako 250.

Bude z toho aj homologovana enduro verzia?

Priznam sa, ze som sa o japonske endura prestal zaujimat v roku 2011, kedy som obehal vsetky japonskych predajcov v BA a nikto nemal 450tkove enduro na znackach. Teda okrem yamahy. Este aj suzuki u nas par rokov predtym ukoncila predaj DRZ400. Tak mi zostavala len WR. Uz som sa len rohodoval, ci 450, 250, alebo 250R. Najblizsie som mal Razovu Yamahu, tak som sa tam vybral, nech mi poradia. Oni mi poradili, ze ja vlastne tu WRku ani nechcem. Dat dokopy pod jednu strechu taku bandu debilov je obdivuhodny vykon. KTM som v tej dobe nechcel. Mal ju uz kazdy. Tak som zasiel za roh, kupil husku a na moje vozenie (schvalne nepisem jazdenie), som si lepsiu motorku ani vybrat nemohol.

Do dnes som ju nevymenil a zrejme ani nevymenim. Niet pre mna velmi za co. Mozno by som prikupil nejaky lahky 2takt, ale nemam velmi cas jazdit ani na tom co mam.


03.09.2018 13:36

Re: Vyskúšali sme revolučnú Kawasaki KX450 2019

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: janoval: Prepáč bol som teraz furt na cestách a nemal čas odpovedať. K ovládaniu ventilov som pridal obrázok. Samozrejme je to stále DOHC:

Foto: Ovládanie ventilov cez vahadlá - Kawasaki...


03.09.2018 13:52

Re: Vyskúšali sme revolučnú Kawasaki KX450 2019

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Na co su dobre tieto male vahadla?
Pytam sa vazne. Mam to aj na svojej moto na nasavacich ventiloch.


03.09.2018 14:11

Re: Vyskúšali sme revolučnú Kawasaki KX450 2019

satanokky
 Geriatrik 

pre janoval: typujem, že tie vačky v rámci DOHC rozvodu sú tam miesto ventilových podložiek a keď sa "zoderú" tak meníš vahadla a nie podložky. Ale môže byť, že som mimo a funkcia je iná.....


03.09.2018 14:41

Re: Vyskúšali sme revolučnú Kawasaki KX450 2019

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

podlozky tam su pod vahadlami

Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (03.09.2018 14:41)


03.11.2018 12:10

Re: Vyskúšali sme revolučnú Kawasaki KX450 2019

janci35
 Bahniak 

Váhadlá u novej KX450 sú použité preto aby mohli byť použité ostrejšie vačky a aby sa dali dosiahnuť vyššie otáčky motora , čo má samozrejme vplyv na vyšší výkon .



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.