Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 819 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

www.foxracing.sk Sumoto Brno DS auto MOTOQUAD Indian - www.klasikmoto.sk

Anketa:

Jazdil podľa teba Marc Márquez na VC Argentíny 2018 v súlade s predpismi:

Spolu odpovedi: 3944
Áno, bolo to v pohode: 49% (1913)
Nie, bolo to ďaleko za: 51% (2031)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Zazimujte si motorku

Test litrového neo kafáča Honda CB1000R 2018 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuTest litrového neo kafáča Honda CB1000R 2018 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (6 hodnotení)

Diskusia k článku: Test litrového neo kafáča Honda CB1000R 2018

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
26.09.2018 9:31

Test litrového neo kafáča Honda CB1000R 2018

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Fajn testík, bol som zvedavý, aký budete mať v redakcii názor, keďže všade novú CB ospevujú. :-)

Iba jedna vec mi tam vykľala oči: "Neutralita je jej silným charakteristickým črtom."
:-O Podľa mňa je to črta, nie črt. :-)

A ten kvikšifter ste tam teda mali? :-D


26.09.2018 14:13

Re: Test litrového neo kafáča Honda CB1000R 2018

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ten text od Muliho stál za pipkinu baču. Ako keby to písal 15 ročný čo má prvú motorku.

Stále nechápem, prečo tento stroj Vás evokuje na nejaký café racer. Možno to tak pri prototype Honda nazvala, ale je to čistokrvný naháč, pokračovateľ predošlej CB1000R s letmákom. A popri tom može byť aj old school naháč CB1100 /ktorý iste predaj netrhá a konkurencia v naháčoch od Yamahy exceluje na cestách/.
Je pekná, to je jasné, možno aj konkurencia od Suzuki by nebola zlá.


26.09.2018 14:25

Re: Test litrového neo kafáča Honda CB1000R 2018

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

CB1000R som jazdil počas tohto testu ale aj neskôr na Honda feste. Ten quick sfiter má svoje špecifiká, moc sa mu nechce v nižších otáčkach kde je naozaj kostrbatý.
Ale hlavne s quickshifterom treba tie kvalty radiť naozaj rázne. Teraz myslím všeobecne nie len tento jeden konkrétny.
Tu na CB radí pekne hore ale vo vysokých otáčkach. Podraďovanie dole je v pohode asi v celom spektre, to že tam ten medziplyn nie je až tak cítiť je asi dané chodom štvorvalca - neprská tak do výfuku ako na dvojvalcoch...

Inak jazda to vie byť divoká keď je asfalt dobrý a zákruty nekonečné... [dobre]


26.09.2018 14:58

Re: Test litrového neo kafáča Honda CB1000R 2018

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Ked prisiel ducati scrabler, tak sa mi celkom pacil. Taka sivkona europska motorka pre babu. No uz je toho akosi privela... mozno mi to znechutili aj ti zsenstili chlap(c)i, co sa na tom vozia...


26.09.2018 16:42

Re: Test litrového neo kafáča Honda CB1000R 2018

kalupko
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

janoval: myslis tych v kozenej bundicke s takou tou stvorcovou taskou krizom cez jedno rameno v ktorej maju rayban a ajfon a na hlave kokosku aku nosil moj dedo? Tak to nevonia ani mne :-D :-D


27.09.2018 9:31

Re: Test litrového neo kafáča Honda CB1000R 2018

insomnia
 Kávičkár 

Ikona

tešil som sa na tento test, ale je pekne odfláknutý...


28.09.2018 10:18

Re: Test litrového neo kafáča Honda CB1000R 2018

milovin
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Mne sa tento test páči, aj to ako je napísaný, neviem čo akože čakáte ? Ja rád čítam takéto testy písané aj srdcom, aj s pocitmi ktoré na tej motorke sú, nie len tisíc faktov čo si človek môže prečítať aj v technických parametroch. Ešte otázka, nemohla byť zle vyvážená predná guma keď za určitých okolností kmitalo riadenie ? Zažil som na svojej predošlej moto.


28.09.2018 11:58

Re: Test litrového neo kafáča Honda CB1000R 2018

EdoX11
 Kávičkár 

Ikona

Tak toto by som ako kafáč ani omylom nenazval! A podľa Hondy, retro už vôbec. Ja v tom práve vidím každoročne przniaci sa štýl akejsi starej školy motocyklov - naháčov. Nielen u Hondy. Ale to bude neklamným znakom môjho starnutia. Z marketingového hľadiska to asi má zmysel - "oslovovať ľudí čo nemajú motorku" a nevedia čo s peniazmi. V tomto teste mi to na fotkách vyjde ako teplá motorka pre zženštelých chlapcov a ďakujem autorovi tohto vyjadrenia, že ma posunul v hodnotení tohto stroja na tú pravú mieru, ktorú som sám od seba nevedel vysloviť, nenachádzajúc tie pravé slová. Presne tak, toto je motocykel pre ľudí, ktorí nemajú o motorke ani páru, ale páči sa im aká je vyzúrená do (pre mňa) do zbytočne "nadčasového" dizajnu. Ono to vyzerá ako by som si kvôli svojmu teliatku X11 čo má iba o 5 koní menej nevidel ďalej od nosa, ale nie. Bol som v lete aj na predajni a táto motorka mi bola sympatická, avšak v skutočnosti vyzerala pre mňa v showroome omnoho atraktívnejšie ako na fotkách, ale na to akú má silu budila u mňa fakt iba teplý rešpekt zabitý tým futuristickým predným svetlom. Som rád za to čo mám a jedného dňa si asi v profile zmením povahu motorkára na "Veteránista", pretože ak tieto stroje vyjdú z módy a budú bežnou secondhandovkou po pár rokoch ako moja terajšia láska, budem slastne spomínať na modely youngtimery, ktoré ešte dnes medzi veteránmi nie sú.


28.09.2018 12:33

Re: Test litrového neo kafáča Honda CB1000R 2018

kvietok
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

Pri "podvozok bol nastaveny tak akurat" som prestal citat..


28.09.2018 13:42

Re: Test litrového neo kafáča Honda CB1000R 2018

Dottore
 Kávičkár 

Ikona

Ked bol ten skaredy vyfuk na Jawe (napr. 650 Classic), to bolo reci aky je otrasny. A pritom predbehli dobu o 15 rokov :-). Za nadcasovu Jawu [dobre] a za design tejto Honquarny CBpilen [zle] .

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Dottore (28.09.2018 13:43)


28.09.2018 14:52

Re: Test litrového neo kafáča Honda CB1000R 2018

Explo
 Kávičkár 

Ikona

Ak by nebola vo velkosti "S" ale "L" bola by krajsia. Ved to vyzera ako 250-tka.


01.10.2018 22:35

Re: Test litrového neo kafáča Honda CB1000R 2018

Ridgeback
Darca Krvi  Skútrista 

Ikona

Urobili facelift pôvodnej CB1000R prvoplánovým módnym dizajnom, ktorý sa ale už pomaly okukal. Motor a rám štandardne hondia kvalita, komponenty priemer, prívlastok R si už nezaslúži, je to skrátka CB1000F “cafe like”



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.