Anketa:
Jawa perak - zlaté indické ručičky - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuJawa perak - zlaté indické ručičky - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (5 hodnotení)
Diskusia k článku: Indická Jawa ukázala sériovu podobu bobbera Pérák
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokRe: Jawa perak - zlaté indické ručičky
Hodnotenie: design je pekny, bohvie ako je na tom kvalita |
Re: Jawa perak - zlaté indické ručičky
Radšej keby začali vyrábať repliku auta JAWA 700. |
Re: Jawa perak - zlaté indické ručičky
Nechcem robiť reklamu,ale nové Benelli 400 Imperiale stojí 3999eur...Jawa sa chce zmestit zo základnými modelmi do 150 000czk.Približne 6000 eur.Perák bude niekde na 7-8000 eur,co je uz pomaly cena za 883 HD. |
Re: Jawa perak - zlaté indické ručičky
Benelli je ohromná značka. Pamätám v Brne ako továrny jazdec na nej voľakedy pretekal Renzo Pasolini.. |
Re: Jawa perak - zlaté indické ručičky
Tuto 400 vku skladajú tiež v Indii preto som ju spomenul a je za reálnu cenu cenu. |
Re: Jawa perak - zlaté indické ručičky
Tento "Pérák" má síce logo Jawa, no toto logo si Mahidra kúpila a smie ho používať len v Indii. Inde vo svete sa tento motocykel neobjaví s týmto logom. Ak sa bude predávať mimo Indie určite to nebude Jawa. Pôvodné Jawy tieto motocykle vzdialene pripomínajú, no nemajú s nimi nič spoločné podobne ako iné motocykle, ktorým Jawa toto logo predala. Tieto nadväzujú na indické motocykle Yezdi, ktoré po vypršaní licencie na československé motocykle ČZ, Jawa a Pionier (Ideal Jawa) boli ďalej vyvíjané, no de facto to bola už koncepcia indická Yezdi. Gilbert |
Re: Jawa perak - zlaté indické ručičky
Hodnotenie: Zaujímalo by ma prečo sa takéto niečo nepredáva aj tu, ale len v Indii a okolitých krajinách? Myslím si ,že tu by sa toho tiež popredalo hodne. Dosť nešťastne vyriešená licenčná zmluva pre zákazníkov z česka a Slovenska |
Re: Jawa perak - zlaté indické ručičky
Zrejme je to preto, lebo dnes už "česká Jawa" dlho nevymyslela nič, čo by stálo za zmienku. Jawa len "garážovo" skladá dostupné dielce do projektov, ktoré sú chabou spomienkou na jej zašlú slávu. Výbehové motory z Ázie, kolesá zrejme detto, snáď k tomu vyrábajú len rámy a podobne. S logom Jawa sa kšeftovalo od jakživa napríklad Pionier, SK 90, Stadion, Babetty, Motor Jikov a podobne. Neprekvapuje ma tento stav. Paradoxne českí fanúšikovia aj z toho zmätku ťažia. Gilbert |
Re: Jawa perak - zlaté indické ručičky
Hodnotenie: Ja osobne si myslim, ze cena je v tomto pripade rozhodujuca. |