Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2780 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28534
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16994)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11540)

Kawasaki inovuje Versys 1000, 1000 S a SE so Showa Skyhook elektronickým podvozkom - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKawasaki inovuje Versys 1000, 1000 S a SE so Showa Skyhook elektronickým podvozkom - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (1 hodnotení)

Diskusia k článku: Kawasaki inovuje Versys 1000, 1000 S a SE so Showa Skyhook elektronickým podvozkom

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
13.10.2020 18:14

Kawasaki inovuje Versys 1000, 1000 S a SE so Showa Skyhook elektronickým podvozkom

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Zaujímavý počin. Ešte tak 20kg dolu a bolo by to fajn.

Opravte aj tabuľku u motorky, všetko čo je za príplatok má model 2021 v sérii.

Dôvod úpravy: Tak neviem. Na českých serveroch sa píše, že štandard verzia končí /bude len S a SE/, preto tá info vo vete vyššie.

Upravené 2 krát. Naposledy upravil nevo (13.10.2020 18:21)


18.06.2023 21:17

Re: Kawasaki inovuje Versys 1000, 1000 S a SE so Showa Skyhook elektronickým podvozkom

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

To som taký aktívny /príspevok sólo po rokoch/? Dnes som dal testovačku na 1000SE, tak dávam postrehy.
Očakával som od tej motorky viacej. Čítal, počul som niečo o nej, chcel som to zaradiť do konkurencie pre cendurá, ale nie je to tak. Je to ako s Tracerom 9, motorka čo nesadne každému. Strašne jazdec sedí v motorke, to nechcem. Na konci asi 50km výjazdu cítiš, že ruky na riaditkách sú dosť hore oproti zadku na sedačke a človek už má tendenciu sa krčiť v chrbáte. Mrzí na hrozne komplikované nastavovanie plexi. Ale ako sa dočítaš aj v iných testoch novinárov, na lepšej turistickej motorke s originál plexi som nešiel. Plexi je maximálne široké /kryje aj ramená a ruky/ a pri zalahnutí /mal som ho v nízkej polohe/, 150 po diaľnici a kľud. Turistická diaľničná krása. S váhou motorky som nemal problém, nejak to klame ťažiskom. Veľa miesta na kolená /no slabšie krytie ako na Ninji1000SX/, na päty nezavadzali stupačky, nič. Zvukový prejav motora dosť utlmený, to mi tam chýbalo oproti 1000SX. Sklamanie bol aj QS. Strašne gumenná odozva na páčke. Pri radení hore to trvá asi vyše sekundy než to preradí /zrýchľuješ, radíš - odpojí to elektriku, tak motorka spomaľuje, zaradí a zas vystrelí/. Pre mňa asi najhorší QS čo som na motorke z roku 2023 zažil. Plyn jemne cukol pri zatváraní, ale je to tak možno 50% toho ako cuká pri Yamahách. Záťah na plyne sa mi zas zdal reskejší ako na 1000SX /možno to robila tá väčšia kapota, vtedy sa rýchlosť viacej stráca/.
Kúpil by som si to? Asi nie, testovačka možno 50km ma nepresvedčila. Posed v motorke mi nevyhovuje a správanie QS nebola žiadna sláva. Vždy som sa pri tejto motorke obával váhy, ale tá je zas úplne v poriadku.


18.06.2023 23:57

Re: Kawasaki inovuje Versys 1000, 1000 S a SE so Showa Skyhook elektronickým podvozkom

w4tch0
 Turista 

Ikona

Re: nevo: Na Versyse 1000S som dal asi 100km. Mna najviac prekvapilo ako ina ta motorka je oproti Ninja 1000SX. Napriek tomu ze tie motorky zdielaju motor aj ram (+kopec gombikov a inych drobnych dielov) jazdi to uplne inak.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.