Anketa:
Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuTest najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (10 hodnotení)
Diskusia k článku: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokTest najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
..a nie je tá schránka na mobil vybavená indukčnou nabíjačkou?Sa mi zdá že som niekde tuto informáciu zachytil... |
Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Je, a je to uvedene aj vo videu, aj v texte. Lenze nie kazdy ma taky mobil... A indukcne nabijanie je v RT za priplatok. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Hodnotenie: Prvé vodnícke ertéčko, ktoré sa mi nezdá škaredé. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
To nikto nepochvali vyber pesnicky na babe? |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Hodnotenie: Neviem nakolko je clanok basnicky vytvor a nakolko realita, ale po slovach ako si autor leti s ladvinkou 210 po dialnici a 150 po okreske som znechuteny prestal citat...skoda, lebo motorka skvela... |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Re: boombastic: pre mna to je celkom zaujimave kedze v popise dole ma motorka uvedenu maximalnu rychlost 200kmh |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Re: Nozdormu: |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Re: Nozdormu: sak z kopca a po vetre vytlaci aj viac... |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Re: boombastic: |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Hodnotenie: Hergott pri udavani maximalky zabudol povedat ze si odbehol na otocku do nemecka.....kuurva ved to uz kazdy vie ze sa to ma povedat takto : maximalka je 205 km/hod a merali sme to na nemeckej dialnici |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Re: tryskac: tie prevody mam z oficialnych technickych udajov. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Hodnotenie: " Buď máš príplatkové bezdrôtové nabíjanie, ktoré je pomalé a neisté" |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Dikesko. RT tam ma aj chladenie, ktote fuci aj po vypnuti motorky, chvilu mi trvalo kym som prisiel na to ze co to je kua za zvuk. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
akoze ventilator ktory vhana vzduch do priestoru kde sa vie indukcne nabijat mobil? |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Ano, ale nie je ho vidiet. Skor asi vyhana teply vzduch von. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Re: raptor: odporucam sa pozriet na ten iphone a dokladne ho vycistit alebo skontrolovat bateriu lebo robim s jablckami v robote kazdy den pouzivam ich aj na osobne veci a stale ich nabijam bezdrotovo a ano samozrejme pri nabijani sa kusok zahreje ale urcite nie tak zeby bol horuci na dotyk alebo zeby sa na nom dali robit vajicka...ak sa az tak prehrieva tak nieco nie je ok |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
nozdormu - bez ohladu na teplotu toho mobilu (este sa nevypinal sam) to nabijanie bolo zufalo pomale. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (07.10.2021 10:29) |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Re: raptor: pouzival som quickshifter, funguje lepsie ako na predoslych generaciach boxerov. Radil hladsie. Dvojvalcove boxery budu vzdy trpiet urcitou hrubostou pri quickshiftovani oproti R2 a R4 a podobnym motorom. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Re: raptor: odpoved je salamunska..zalezi aky telefon cez aky kabel a cez ake indukcne...ale v princnipe normlany kabel bude rychlejsi...ci to ale je dobre neviem...ja osobne mam bezkontaktne nabijanie rad aj kvoli tomu ze sa nabija pomalsie...ale kvalitne stojanove indukcne nabijacky s velkym vykonom a plochou ti nabiju telefon rychlo...osobne pouzivam iphone 11 pro max a kedykolvek ked si ho na chvilku opriem o nabijaci stojan na stole tak ho stamad vezmem 100%ne nabity...cize potom asi fakt bude problem v nabijacke a nie telefone (pripad auto) |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Tak tu sa zhodneme. Divne bolo, ze ked som skusal radit aj klasicky zo spojkou nebolo to furt uplne ono. Mozno chyba vo mne, ale zas na na starom 1200 vzduchaci sa da radit tak hladko ako panboh prikazal. Tu som sa furt citil + - jak jelito. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Hodnotenie: @herghott - akej znacky tam boli gumy ? |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Re: Dempsey: boli tam Michelin Road 5 GT. Urcite je lepsie dat GT, tie su urcene prave pre tazsie stroje ako RT. Ale 12 000 na RoadAttack je pekne cislo. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Hodnotenie: Krasna moto. Nie som sice cielovy zakaznik, ci uz koli urceniu alebo cene, ale krasna. Co sa tyka prvkov vybavy a niektorych priplatkov ako to indukcne nabijanie tak klasika BMW. Bud na to mas a je ti to jedno, alebo chod nakupovat radsej inde. Viecko cez ktore sa plni olej je tiez na ten speci BMW nastroj ako to mala posledna R 1250 GS, ci uz sa to da odskrutkovat niecim normalnym co si netreba kupit od BMW? |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Re: Herghott: "tie prevody mam z oficialnych technickych udajov." |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Aha, a kde presne mam chybu? |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Ked na to pozeram... tak ked by vsetky prevodove pomery mali byt take iste ....len finalny skoro 3x mensi tak to je velmi divne tvrdenie...taky rozdiel tam podla mna nemoze byt |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
"krasna moto"??? Totalna disharmonia! Ako z konca 90-tych rokov. Bez urazky ale to sa vam paci potom aj Multipla? Ako nehadam sa, ze ta moto je dobra, alebo vyborna, alebo luxusna. Ale dizajn je tu dost diskutabilny. BMW by malo najat nejakeho dizajnera konecne. Idealne taliana... |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
ten velky rozdiel v koncovom prevodovom pomere som si v texte nevsimol / preskocil - bude to preklep Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (08.10.2021 8:53) |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Motorka A má finálny prevod=hruška+tanierové kolo = sekundárny prevod=pastorok 15z+rozeta44z hodnotu 2,9 a pri tomto prevode dá pri otáčkach max. výkonu cca 222km/h |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
p.s. google v tomto pripade píše rovnaké hausnumerá pre oba modely 1250 GS / RT (1.061) čo je nezmysel Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (08.10.2021 8:59) |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Re: tryskac: aha, uz rozumiem. Ja som myslel, ze narazas na nieco ine. Mne sa to cislo finalneho prevodu tiez zdalo vysoke, a az teraz som zistil ako doslo k chybe. Ospravedlnujem sa, RT aj GS (2021) maju zhodne vsetky prevody, clanok som upravil. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
1250 GS / RT maju rovnaky aj finalny prevod? |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Re: raptor: tak s tými 20% som to riadne prestrelil, ale strielal som od boku... |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Re: raptor: nie sú to najnovšie modely, ale nemajú. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
takze podla toho co som si naklikal tak 1250 GS / GSA ma ine objednavacie cislo hrusky kardanu (v ktorom sa nachadza aj koncovy prevod) ako ostatné 1250 R, RS, RT Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (08.10.2021 10:17) |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
a je to vyriesene - tryskac dal si to na pana Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (08.10.2021 10:25) |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Hodnotenie: ďakujem za pekný test ku parádnej motorke. Na RT mám veľkú slabosť. Stále si hovorím, že raz príde čas (keď budem starý) a vymením ju za 990... |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
inak za uspesny pokrok by som povazoval, keby soudruzi z ndr prestali pchat boxer aspon do turistickych motoriek....ano ja viem, uz to je uplne iny boxer ako ten, co to byval ale aj tak...6 valec sa im podaril, urcite by zvladli aj daky sikovny 4 valec so zamatovym chodom...s tymi vselijakymi tele lele to zda sa uz pocopili, este ten motor... |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Re: boombastic: a co presne ti vadi na tych boxeroch? ved maju v ponuke aj ked teraz nesvietia na stranke 4 modely s 6valcom kto chce... co presne je zle na tom ze je na vyber aj boxer? respektive preco nie je vhodny na turistiku na cestu ? ja som sice boxerl nejazdil mimo skusobnej jazdy ale z toho co ludia vravia tak pekne taha odspodu krutiak a vykonu ma dostatok a aj spotreba je prijemna...vsetko co by som od cestnej turistickej motorky ocakaval tak v com konkretne vidis problem v tom boxer motore v RT ? |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Ved to, ze boxer je praveze do turistov najvhodnejsi. Nezalezi tam az tak velmi na hmotnosti a nevadi ti sirka. Ma presne taky charakter, ktory na turistiku potrebujes. V endure uz je to s nim usmevne, aj na kazdej motorke s ktorou sportujes, kde len nesedis ako buchta. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
henten konkretny boxer som neskusal...ale kazdy doterajsi (vratane vodnika) skratka triasol...jeden viac, iny menej, ale na dialkovu turistiku by som to nechcel... Upravené 1 krát. Naposledy upravil boombastic (18.10.2021 12:14) |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Nove vodniky trasu menej nez predosle verzie. A povedal by som, ze RT netrasie takmer vobec. Ale je jasne, ze na sestvalec to nema. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Tak som to nemyslel...myslel som to vseobecne. Beriem ze kazdemu vyhovuje nieco ine. Ale ja by som na turistiku isiel radsej do jazdeneho 6 valca (alebo 4 valca) ako do noveho boxera... Tam by bola aj uspora penazi. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Ja som to bral skor z pohladu "normalneho" motorkara. Ze nieco ako v sezone kazdy den do prace, sem tam nejaky vikendovy vyjazd, plus dve-tri dovolenky. Na to zivit sestvalec je velky luxus. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
s tym samozrejme suhlasim |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Herghott - co presne bolo usmevne na tych troch boxeroch ktore 3x vyhrali Rallye Paris Dakar? |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Re: raptor: vtedy to bol este vzduchac a rozvod OHV, valce preto neboli take siroke. Ale mat dnes telelever, kardan a extremne siroke valce vpredu, ktore ti doslova nedovoluju niektore pohyby, to je sila. Ale 99 % majitelov GS to nevadi, lebo sa vozia iba na zmrzlinu. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Re: boombastic: podľa mňa pre veľa ľudí by tá motorka stratila charizmu, keby nemala ten legendárny boxer. Cestovateľských 4 valcov je veľa, ale boxerov s históriou? |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
boombastic - neviem či máš hosipa ale BMW predsa roky vyrábalo 4 valce, aj ležaté aj klasické. Načo by robili niečo čo robia všetci. Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (18.10.2021 14:21) |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Re: raptor: Z tej sirky valcov na GSku si robia srandu uz aj nemotorkari. Neviem kolko musi ta GS este pribrat kg vahy a cm do sirky aby aj zaryti fanbojs uznali, ze uz je to trochu moc. A tie proporcie su tak trochu dosledok prave tej zakaznickej zakladne ktoru Herghott spomina. Ked sa to pouziva ako pohodlna cestovna cestna moto, tak ta vaha ani sirka nejak nevadi no... Ale asi si to uvedomuju aj v BMW kedze buduce R1300GS vyzera na spyshots cele tak nejak kompaktnejsie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil w4tch0 (18.10.2021 16:03) |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
watch - hodnotit buducnost GS 1300 podla spyshots je ozaj kratkozrake. Ukázaná platí, ostatné je špekulácia. To že si zo šírky valcov robia srandu aj nemotorkári nikoho netrápi. Úplne to isté akoby som si ja začal robiť srandu z rozpatia krídiel napr. nejakého rogala. Tiež do toho prd rozumiem. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Namiesto presneho percenta som mohol napisat "vacsina" a uz by si sa nemal coho chytit |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
To si myslíš ty, či 99% alebo väčšina je to stále nezmysel. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Ej chlapci nechcel som spustit takuto burku v serbli, mrzi ma to, tak uz jebte na to....sak motorka pjekna, dobra a boxery tiez...aj boxerky... |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Re: w4tch0: "Neviem kolko musi ta GS este pribrat kg vahy a cm do sirky aby aj zaryti fanbojs uznali, ze uz je to trochu moc" |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Re: tryskac: To neviem teda na akych skutroch to bezne jazdis ze maju hmostnost bliziacu sa 279kg. Jediny taky macek ktory ma napada je Suzuki Burgman 650 a ten sa uz ani nepredava u nas. TMAX ma 220kg a Forza 750 235kg. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Re: boombastic: bomboš..ved aj ten 6 valec je boxer....hehe tak nebublaj |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
ja pisem o gtl-ku...a to by bola rarita...radovy 6 valcovy boxer... |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Jesisi..hamba mi...ja som si ta zmylil z mlhošom a tym jeho 6 valcovym boxerom.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil cruelbody (18.10.2021 21:04) |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Tak pridám svoje pocity z ertéčka po cca 400 km. Samozrejme, za čo budem chváliť motorku, je o kvalitách BMW a za to čo sa mi nepáči, môže neschopný a drevený jazdec, ktorý nečítal návod na obsluhu, alebo to môže byť aj inak? |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Re: tryskac: s tym zatahom v nizkych otackach je to asi skreslene tym, ze nas kusok mal Akrapovic. Neviem ci ho mal aj tvoj kus. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Herghott ja len či rozumiem dobre. Keď dáš namiesto série Akrapa tak zvýšiš krúťák v nižších otáčkach? |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Re: raptor: v podstate ano, aj ked narast Nm moze byt len maly. Skor ide o to aky mas pocit na plyne - motor lahsie vydychuje, ide pocitovo plynulejsie. Vacsina, alebo uz aj vsetky renomovane vyfuky idu automaticky s novym softverom do riadiacej jednotky. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Hodnotenie: raptak, moze to tak byt. ked je to cely vyfukovy system, aj so zvodmi, tak je sanca je vysoka, ze sa podari zvysit aj krutak, aj v nizsich otackach, oproti serii. hlavne, ked je to renomovana znacka, ktora vyufk naozaj testuje na danom modely na dynamometry, atd.. a ked je zmenena aj mapa, tak sa sanca este viac zvysuje |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
So zvodmi a palivovou mapou a a a na filter ste pozabudli. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Hodnotenie: BMW ponúka Akrapoviče ako príslušenstvo, ak sú tam namontované už z fabriky, tak sa dá predpokladať, že vedia, čo má byť nastavené. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Herghott - ak sa bavime o pocite / placebe? / tazko nieco namietat. Upravené 4 krát. Naposledy upravil raptor (03.11.2021 8:43) |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Rýchlosť prúdenia výfukových plynov. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
za BMW nemôžem hovoriť, ale za KTM990 všetci hovoria, že akrap, ktorý sa dodáva aj s vlastnou mapou, znižuje použiteľné otáčky o cca 1000, tzn jednoznačne posilňuje kr. moment v nižších otáčkach. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Re: raptor: pekne si to napisal....Len doplnim ze panko tie vyfuky robi z Titanu a preto je ten vyfuk ovela lahsi a zachovava si velku pevnost.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil cruelbody (03.11.2021 9:11) |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
matúš- s mapou to uz je iné. To už nie je iba výmena samotnej koncovky. Tam som tomu ochotný veriť. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Re: raptor: Aj výmena samotnej koncovky má vplyv, prečo? |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Presne tak, Tryskac ma pravdu. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
tryskac chapem spravne ze chces povedat ze Akrapovič ktory je podľa výrobcu iba 10 deka lahší oproti sérii je aj tak iba plný vaty namiesto komorok |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
A prave preto, vsetky zavodne motorky a auta maju seriove vyfuky, z Polska, to je taka Europska čína. Upravené 2 krát. Naposledy upravil duggo (03.11.2021 16:17) |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Re: Herghott:RT malo nabehaných 8 kkm, tlaky v gumách 2,4 a 2,9. RT bol môj vysnívaný "skútrik" a cestovateľská legenda, takže len z rešpektu k legende skôr rozmýšľam, že je chyba u mňa. No sadol som na 12GS LC a hned som bol doma, takže v sobotu sa aj LC2017 presťahuje. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Hodnotenie: vo výfuku sú už dosť dlho prívery, neviem, možno že sa začali používať kvôli hlučnosti, no dá sa s nimi meniť aj charakteristika výfuku |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Re: krampus: Ja tiež, lebo som myslel RT, ved BMW sa mi zdá používalo prívery - klapky už u vzduchboxerov. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tryskac (03.11.2021 19:55) |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Re: tryskac: ...hlavne v zavretejších zákrutách sa riadítka sa tak výrazne zatvárali, že som musel s nimi bojovať a na ne hodne tlačiť – otvárať ich. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
tryskac - ved ten na ktory dal link BikerTT |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Re: raptor: Aha, ten link som si predtým nepozrel. Domnievam sa, že taký malý rozdiel v hmotnosti je preto, lebo asi aj séria je relatívne ľahká. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
tryskac ja si zas myslim ze casy kedy Akrapovic bol o 2-3kg lahsi oproti seriu su davno prec koli tomu ze ak chce predavat road leagal koncovky tak jednoducho nema na výber. Nie koli tomu že séria je ľahka. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Re: raptor: Akrap na moju 2020 euro 5 ninju je o 2.7kg lahsi ako seriovka. Homologovany, s DB killerom atd. Len samotna koncovka, bez zvodov. Teda ten karbonovy ktory mam ja. U titanoveho nepisu nic... Upravené 1 krát. Naposledy upravil w4tch0 (04.11.2021 13:25) |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
watch - ten "velky box" je další tlmič alebo medzitlmič výfuku motora. Nazvi si to ako chceš. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (04.11.2021 13:42) |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Re: raptor: Hento co si nasiel je pre predchadzajucu generaciu (2017 - 2019 mylsim) . Moja motorka je taka zvlastna. Lebo ked ju predstavili tak ju prezentovali ako "Euro5 ready" ale rocnik 2020 sa predaval este ako Euro 4 kedze norma Euro 5 este nebola platna. Rocnik 2021 sa uz predava ako Euro 5 ale fyzicky sa na nej okrem farieb nic nezmenilo co viem. Ci nieco zmenili v ECU neviem. Ze ten moj Akrap je "Euro 5" naznacuje aj to ze prave nema ten stopel cez ktory sa da "uzivatelsky" vymontovat DB killer. To je jedna z novych poziadaviek pre EURO5. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
watch - kasli na stopel, pozri karticku alebo co je vyrazene na tom Akrape. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Tie normy sú o emisiách a neviem ( skôr si myslím že nie) že by samotná koncovka mohla mať zásadný vplyv na emisie. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Emisie vyfukových plynov logicky nie. Emisie hluku áno. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (04.11.2021 15:17) |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Hluk pre výfuky sa s normou euro nemení. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Re: raptor: Modely pred 2020 (Z1000SX) mali koncovky dve. Od 2020 je novy model, Ninja 1000SX, "Euro 5 ready" a ten ma koncovku len jednu. Medzi 2020 a 2021 nic nemeli, koncovka je rovnaka, ale keby ta moto nebola Euro5 tak ju tento rok uz Kawa predavat nemoze. Moja motorka ma v technicaku napisane Euro 4 a karticka k vyfuku je tiez Euro 4. Ale ta ista motorka pre modelovy rok 2021 je uz Euro 5 a koncovka je rovnaka. Co ma 2021 na karticke neviem. Ale ako si sam napisal, silne pochybujem ze by pre 2020 robili inu koncovku ked pre 2021 museli urobit EURO5 a su vlastne rovnake ;) Upravené 1 krát. Naposledy upravil w4tch0 (04.11.2021 16:12) |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
watch - ok a preco porovnavas karbon a nie "titan". |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
wrtch: |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Re: egres2: vsak to som presne myslel tym, ze sledovane parametre musia ostat dodrzane. Kolko dB mam uvedene v technicaku tolko musim podliezt pri merani aj s homologovanym "ladakom", inka by nedostal homologaciu. Na emisie je na zvodoch hlavne katalyzator ten "collector box" praveze pohlcuje hluk. Je to proste velka duta bedna s priehradkami vnutri. Obcas to byva 2v1 s katalyzatorom. Mnohe motorky sa dokonca zaobidu len s tym boxom a nemaju klasicku koncovku (650tky kawy, MT-07 yamaha). Ani ta moja Ninja nie je nejak mega hlucna uplne bez koncovky, mozem davat koncovky ake chcem, kym neprehodim zvody revat to nikdy nebude... A jak som uz pisal, nove motorky co nemaju velky collector box mavaju na oplatku zase obrovsku koncovku vyfuku. Okrem tej KTM ma este napada napriklad taka Kawa Z H2. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
watch - verim tomu ze ak vonkajsie kovove telo nahradis karbonom (ktory mimochodom krajsie basuje) tak vela usporíš. Ale vnútro bude furt rovnaké pri oboch koncovkách. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Najkrajsie basuje dreveny !!! |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Ked som si teraz pozrel Tuarégovu prístrojovku, tak nie že by bola krajšia ako u RT, ale informačnú hodnotu má vyššiu. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Re: tryskac: lenze podla mna presne o to ide - bavorak ma najvacsiu pristrojovku, ale v zakladnom zobrazeni 4 alebo 5 udajov. Aby ta nic nerusilo. Uzivaj si cestu. Je to nieco ako dokazovanie dizajnoveho luxusu (nieco ako extremne ciste a prazdne pracovne stoly s pocitacom, niektori ludia v inom prostredi nevedia pracovat). Keby nieco, vies si jednym klikom obrazovku rozdelit, a tam uz mas vela vela udajov. To je ta vyhoda, variabilita. Obrovsky skok oproti analogu. |
Re: Test najuniverzálnejšieho RT všetkých čias - BMW R 1250 RT (2021) s adaptívnym tempomatom
Re: Herghott: Tú rozdelenú obrazovku som používal a zobrazuje tam sprostosti ako: dobu jazdy, dobu do prestávky, trip, či priemernú rýchlosť a spotrebu. |