Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 910 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 8132
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (4781)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (3351)

Futuristický teleport s nekonečnou výbavou - Kawasaki Ninja H2 SX SE (2022) - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuFuturistický teleport s nekonečnou výbavou - Kawasaki Ninja H2 SX SE (2022) - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (5 hodnotení)

Diskusia k článku: Futuristický teleport s nekonečnou výbavou - Kawasaki Ninja H2 SX SE (2022)

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
20.06.2022 19:53

Futuristický teleport s nekonečnou výbavou - Kawasaki Ninja H2 SX SE (2022)

w4tch0
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ta motorka je ako technicke demo. Vsetko co je mozne a este trochu viac. :-)

Ale par nedostatkov by som nasiel. Niekto mozno povie ze prkotiny, ale za tie prachy?
Tie pseudo "clipony" co tam su ako riaditka su strasne debilne riesenie. Tradicne clipony sa daju aspon posuvat hore/dole po nohach a pootocit dopredu/dozadu. Tu ti to bud vyhovuje ako to je, alebo mas smolu. Moja ninja to ma rovnako a na dlhsich jazdach ma to sere. Potreboval by som ich trochu vytocit do vonku, aby ma neboleli zapastia, ale smola. Neda sa. Rozsah v akom sa daju pootocit packy je koli tomu ako je switch gear a vedenie kablov/hadic urobene tiez dost obmedzeny.

Ovladanie vyhrievanych gripov nedokazem nazvat inak ako jebnute. Kawa to pcha na vsetky ich aktualne velke motorky. Ale aby som pocital nejake bliky za jazdy. Navyse blika ten gombik, ktory mam pod palcom ked ho stlacam ... nie aby dali ikonku na ten velky display co maju.

No a na zaver by som rozviedol to co bolo trochu spomenute aj vo videu. Ale asi s trochu inym zaverom. Ako majitel "sportovo cestovnej" motorky, a zrovna v zelenom, som casom dosiel k zaveru ze ta moto nie je zas az tak pohodlna ani az tak cestovna. Dokazem vydrzat 6 hodin vkuse slapat na bicykli (!!!), ale po troch hodinach na mojej 1000SX mam dost. Hlavne ma bolia nohy koli polohe stupaciek a ostremu uhlu kolien. Nemoznost nastavit si cockpit co som spominal vyssie tiez nepomaha. Ano, je to citelne pohodlnejsie ako klasicky jogurt, ale zaroven to ma strasne daleko od pohodlnej cestovnej motorky. U mojej 1000SX ked dam z nej dole kufre je z toho aspon relativne mala, relativne lahka a agilna moto. Ale tato H2 zostane vzducholodou aj bez kufrov. A tak som dosiel k zaveru, ze keby som sa chystal dat 28k za velku motorku na prazdenie dialnic, tak si kupim asi radsej Multistradu V4S ako toto. A keby chcem usetrit tak Versys 1000 SE a este maleho Duka 390 k tomu :D On ten "sport touring" sa da v praxi prevadzkovat len velmi obmedzene pokial clovek nema neobmedzeny budget na pokuty [ciel]


20.06.2022 20:22

Re: Futuristický teleport s nekonečnou výbavou - Kawasaki Ninja H2 SX SE (2022)

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: w4tch0: ty si cisty kandidat na velke cestovne enduro :-)

Kokpit je asi velmi subjektivna vec. To vsetko co si popisal, je presne dilema medzi cestovnymi endurami a sport-touringami. A na sport-touring nemozes dat klasicke clip-ony ako maju okruhovky, to uz by si zdochol... To ani nie su clip-ony v klasickom ponimani, su to delene odlievane riadidla.

A podla mna KONECNE je spinac vyhrievanych rukovati priamo na nich, je to super riesenie. Ani na tej kontrolke mi nic nevadi...

Herghott


20.06.2022 20:38

Re: Futuristický teleport s nekonečnou výbavou - Kawasaki Ninja H2 SX SE (2022)

w4tch0
 Turista 

Ikona

Re: Herghott: S polohou toho spinaca na vyhrievanych gripoch nemam ziadny problem. Len mi vadi ze musim niekolko sekund sledovat a pocitat kolko krat to zablikalo aby som vedel na akom stupni vyrievania su. Keby tam nebol ten velky display, nepoviem nic. Ale aj tak by bolo lepsie keby tam boli radsej 3 ledky niekde na limci gripu ako to ma napriklad yamaha:
Pozri obrázok

A samozrejme nechcem tam klasicke clip-ony. Ale bud tam mali dat normalne riaditka alebo do tej odlievanej napodobeniny mali nadizajnovat aspon nejaky minimalny rozsah nastavenia (su aftermarket riesenia, aspon na ninju 1000sx).

A to velke cestovne enduro uz planujem. A budem ho pouzivat cisto ako pohodlnu cestnu motorku. Nech "adventure" puristov aj rozdrapi.


20.06.2022 20:53

Re: Futuristický teleport s nekonečnou výbavou - Kawasaki Ninja H2 SX SE (2022)

KAJL
 Kávičkár 

Re: w4tch0: Kolko merias? Kvoli predstave.
PS: ale na tom bicykli za 6 hodin nedas tolko km ako za 3 hodiny na sx-ke ;-).


20.06.2022 21:46

Re: Futuristický teleport s nekonečnou výbavou - Kawasaki Ninja H2 SX SE (2022)

w4tch0
 Turista 

Ikona

Re: KAJL: Mam 182cm ked sa dobre vyspim a od 72 do 78kg podla rocneho obdobia. Som tak neskutocne medium, ze viac to uz ani nejde. :D


21.06.2022 15:14

Re: Futuristický teleport s nekonečnou výbavou - Kawasaki Ninja H2 SX SE (2022)

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

prva minuta videa klobuk dole pred obrazovou aj hudobnou réžiou

herghott prosím ťa čo je to adaptivny radar? :-)))

Dôvod úpravy:
p.s. Každá H2 je dedične dosť veľká, ale táto najnovšia je že tak akurát aj na veľkých chlapov. Trebárs nás, čo máme všetci nad 180 cm a 80 kg. ale no.. veľkí chlapi začínajú od 2m a 100kg >:-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (21.06.2022 15:19)


21.06.2022 19:21

Re: Futuristický teleport s nekonečnou výbavou - Kawasaki Ninja H2 SX SE (2022)

WarLord
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Mozorka paradna [dobre] Ked som ju videl na zivo hned som sa zamiloval. O par rokov ju vymenim za R1.

Inac k tej spotrebe... Podla mna je paradna na taku moto... R1 mi berie viac :-D


21.06.2022 22:29

Re: Futuristický teleport s nekonečnou výbavou - Kawasaki Ninja H2 SX SE (2022)

AndyCD
 Turista 

Vo vašom videu pán z telešopingu tvrdí, že motorka môže ísť s kuframi 260 km/h a je pokojná ako dalajláma...

To Kawasaki oficiálne povoľuje ísť rýchlosťou 260 km/h s kuframi? Alebo len kecá?


21.06.2022 22:39

Re: Futuristický teleport s nekonečnou výbavou - Kawasaki Ninja H2 SX SE (2022)

AndyCD
 Turista 

Re: w4tch0: Dokazem vydrzat 6 hodin vkuse slapat na bicykli (!!!), ale po troch hodinach na mojej 1000SX mam dost.

To byy malo byť úplne v poriadku - za 3 hod na moto by si mal byť schopný dôjsť o niečo ďalej ako za 6 hod na velocipéde :-*


21.06.2022 22:49

Re: Futuristický teleport s nekonečnou výbavou - Kawasaki Ninja H2 SX SE (2022)

AndyCD
 Turista 

Hodnotenie: Zlé

Pozerám to nekonečné video ďalej a čo sa dozvedáme? Arogancia pána z telešopingu prerazila dno - oznámil čitateľom, že cena 27 000 EUR nie je nevýhoda motocykla ale naša nevýhoda, lebo toľko peňazí nemáme a nemáme uvažovať o kúpe cestovného endura, lebo nemá toľko charizmy I-GRR

Ako nič v zlom, ale dajme tomu že niekto bude chcieť tú sumu minúť na 2kolesové hračky tak mu to vyjde na Hayabusu a Strom 650 čo bude na to cestovanie často lepšia kombinácia...


21.06.2022 23:48

Re: Futuristický teleport s nekonečnou výbavou - Kawasaki Ninja H2 SX SE (2022)

w4tch0
 Turista 

Ikona

Re: AndyCD: Ano, Kawasaki oficialne povoluje ist 260 s bocnymi kuframi. Moja Ninja 1000sx je s bocnymi kuframi tiez bez rychlostneho obmedzenia (260km/h je max co da). Uz som s nimi cez 200 isiel a uplne v pohode. Ani nevies, ze tam su. Je tam taky hacik ze na 1000sx sa neda dat "oficialne" naraz aj zadny kufor aj bocne kufre, mozes mat bud, alebo. Vraj koli stabilite. U tejto H2 SX to bude asi podobne.

Celkovo ta rychlostna stabilita u tychto sport touringovych Kawasaki je nieco uzasne. Ides 220 a ziaden naznak ze by chcela moto nejako kmitat alebo plavat. Prejdes po nejakej nerovnosti alebo drgnes naschval rukou do rajdov, motorka sa trochu zachveje a hned sa zase zrovna. Unphased.

Dôvod úpravy: Len pozor na to co povoluju policajti, lebo 260 to vacsinou nie je >:-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil w4tch0 (21.06.2022 23:50)


22.06.2022 18:37

Re: Futuristický teleport s nekonečnou výbavou - Kawasaki Ninja H2 SX SE (2022)

AndyCD
 Turista 

Re: w4tch0: mýliš sa, Kawasaki oficiálne povoľuje toto

Never exceed the recommended max speed of 130 km/h or 80 mph.

www.kawasaki.com/Content/Uploads/Accessories...

To pravidlo o 130 km/h s kuframi poznám dávno a myslím si, že má svoje opodstatnenie. Že sa dá ísť rýchlejšie, ok áno dá sa.

Čo je dôležité je, že tuto pán Fischer tára 2 na 3 a ty tiež len ty asi nie si akože profesionál. Ale ako majiteľ stroja + motocyklista všeobecne by si to mal sám už dobre vedieť...


23.06.2022 12:09

Re: Futuristický teleport s nekonečnou výbavou - Kawasaki Ninja H2 SX SE (2022)

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: AndyCD: Vôbec ma neprekvapuje že Kawa (a ktorákoľvek iná značka) uvedie na kurfe max 130 km/h a max 5 kg... Veď sa len bránia... Nakoniec na diaľnici je tiež max 130 km/h a motorky takmer všetky toto dokážu prekročiť, tak ako majitelia naložia do tých kufrov aj 20 kg a lietajú s nimi 131-2xx km/h

A k tomuto: "Arogancia pána z telešopingu prerazila dno" - trošku sa povznes nad to a zistíš že to Peťo myslel ako vtip... 8-) :-D :-D :-D

Pekný deň


23.06.2022 15:20

Re: Futuristický teleport s nekonečnou výbavou - Kawasaki Ninja H2 SX SE (2022)

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

awia vela vtipnych miest vo videu som nacital ako vtipne, ale tento moment tiež nie...

tá hláška mi fakt prišla ako z "čo na to mojsejovci" od jedného z hlavných protagonistov, kde im bol zhodou okolnosti onehdá Herghott vynadať


23.06.2022 16:35

Re: Futuristický teleport s nekonečnou výbavou - Kawasaki Ninja H2 SX SE (2022)

AndyCD
 Turista 

Re: Awia: A pred čím sa to teda konkrétne tí výrobcovia bránia, keď to je vraj bezproblémová činnosť jazdiť s kuframi nad 130 km/h?

Ja predpokladám, že ten úchyt má nejaké predpokladané zaťaženie vo vzťahu k rýchlosti, naloženiu, jazdným otrasom atď.

Ak by bol kufor priamo vystavený prúdiacemu vzduchu (v skutočnosti je čiastočne v aerodynamickom tieni) tak jazda 260 km/h spôsobuje 4-násobné zaťaženie v porovnaní s r. 130 km/h (predpokladám že vieme prečo). Ak je aj konštrukcia nejak rozumne naddimenzovaná, tak sotva na 4násobok... aj keď to je len jedna zo zložiek.

Človek sa dnes bežne stretáva s pojmom odvaha nič netušiacich :-~



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.