Anketa:
Honda VFR 800 r.v. 2004 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuHonda VFR 800 r.v. 2004 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Diskusia k článku: Honda VFR 800 r.v. 2004
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokHonda VFR 800 r.v. 2004
jjaro jjaro, |
Re: Honda VFR 800 r.v. 2004
Mal som moznost si vyskusat tuto masinu - cca 200km - a za seba mozem povedat, ze motor je naozaj fantasticky. Podla mna je na sportovu jazdu a jazdu pre radost ako stvorena. Ale na dovolenku vo dvojici + kufre by som si ju asi nezobral...na to je Varadero urcite ovela lepsie. Na Varadere M2004 som najazdil cca 1300km, takze mam moznost porovnavat. ..idealne by bolo mat obidve... |
Re: Honda VFR 800 r.v. 2004
po dovolenke pride jeden clanok aj odo mna. Bude to ties o VFR 800, rocnik ale 2000, cize bez tych sprostych ventilov, a bude zamerany na skusenosti pri moto-turistike. A bude samozrejme subjektivne porovnavana s TDM 850 a nie Varanom |
Re: Honda VFR 800 r.v. 2004
Páči sa mi tento článok, autor sa vyjadruje subjektívne a na to aj sám upozorňuje a |
Re: Honda VFR 800 r.v. 2004
Mal som možnosť rozprávať sa s viacerými ľudmi, ktorí si zajazdili na VFR-ke 2002 na okruhu |
Re: Honda VFR 800 r.v. 2004
Ja som na novej VFR-ke odjazdil tiež pár kilometrov a za seba môžem konštatovať že |
Re: Honda VFR 800 r.v. 2004
Motor VFR sú vlastne dva motory v jednom Motor, ktorým sa výborne jazdí komótne turisticky |
Re: Honda VFR 800 r.v. 2004
pardon že to bolo na 4 krát, príliš som sa rozpísal a tolko textu sa nedalo odoslať naraz |
Re: Honda VFR 800 r.v. 2004
na stranke www.motorkari.cz/rubriky/testy/2vfr800/1.php je krivka krutiaceho momentu. Preco tam to "trhnutie" nie je vidno??? |
Re: Honda VFR 800 r.v. 2004
Vidicon: sak tam v strednych otackach vidis prudsi narast vykonu ako doteraz. |
Re: Honda VFR 800 r.v. 2004
Gustovny test, udelujem 1+ :o) |
Re: Honda VFR 800 r.v. 2004
Motorcyclist z USA nechválil tuto mašinu ako autor, už len preto, lebo je to vela peňazí a system "vtec" dava jej málo muziky aby to bolo opodstatnené. Ovela jednoduchšie by ho bolo deaktivovat aby motor dýchal už odspodu. Nevyjadrili sa k tomu či je to technicky možne, ale dali myšlienku Honde. |
Re: Honda VFR 800 r.v. 2004
Nedpovedal som lebo sme sa len vcera vratili z Dolomitov. Myslim ze diskusiu uz necham tak, bez zasahovania, ved to co som povedat chcel som uz napisal v clanku. |
Re: Honda VFR 800 r.v. 2004
Vidicon práve som pridal cestopis z Dolomitov, dúfam že to Awia zaradí čím skor aby si si to prečítal ešte predtým ako vyrazíš ! |
Re: Honda VFR 800 r.v. 2004
Awia, dufam, ze ten cestak zaradis do stvrtka, nech mame este nejaku inspiraciu na dovolenku |
Re: Honda VFR 800 r.v. 2004
Vidicon to trhnutie závisí od toho či zrýchluješ plynulo pri konštantnom zaťažení (tak bola vykreslovaná výkonová krivka na valci), alebo či ideš len plynule a zrýchluješ len mierne, vtedy je cvaknutie a zapnutie ventilov ako aj trhnutie zretelnejsie |
Re: Honda VFR 800 r.v. 2004
len kratke reakcie : |
Re: Honda VFR 800 r.v. 2004
vidicon porovnavat vlastne mozes, ale myslel som to tak ze nemozes povedat ze stara vfr ma dobre drzadla tak to automaticky znamena ze aj nova vfr ma dobre drzadla, nakolko tieto su uz uplne ine |
Re: Honda VFR 800 r.v. 2004
Aurel ak chces jazdit vyhradne po dobrych cestach (donovaly, certovica, rakusko taliansko) tak jednoznacne najlepsia je STX, ak najma po rozdrbanych slovenskych cestach (ci horach v zahranici) a obcas sotolina tak najlepsi je varan, a ak len kratsie rychle vyjazdy po rychlych zakrutach a cestach 1. triedy, a ziadne extra velke tury tak moznoze VFR, ale napr. do pomalych zakrut typ dolomity by som ju teda nebral, ale je to samozrejme aj otazka financnych moznosti |
Re: Honda VFR 800 r.v. 2004
jjaro: Na STX som odjazdil juh španielska a naspäť. O kvalitách tohto stroja viem svoje. Absolvoval som s ním prechod cez švajč. alpy (zčasti v noci), nekonečné francúzske dialnice aj pohorie Sierra Nevada na juhu španielska. V roku 2003 mi vyšiel o tom cestopis na 2 časti v MotoMagazíne. Osobne mi vyhovujú všetky tri motorky a bolo by to ťažké rozhodovanie. Žiaľ, momentálne na kúpu motorky nemôžem pomýšlať. |
Re: Honda VFR 800 r.v. 2004
aurel ten cestopis som tusimze aj cital, len nechapem preco by si na kupu motorky nemohol pomyslat |
Re: Honda VFR 800 r.v. 2004
sú to súkromné veci, malé bejby a tak... nemám čas teraz jazdiť, a už vôbec nie long-distance výlety ktoré ma fakt bavia. sem tam sa k motorke dostanem aj bez toho aby bola moja a teraz som v takej situácii že za sezónu odjazdím možno len 2-3 tisíc |
Re: Honda VFR 800 r.v. 2004
aaale aurel, ved pokial je baby male tak by si mohol long trips jazdit sam (da sa to zvladnut aj za predlzeny vikend) a neskor ho das k starym rodicom a mozete ist jazdit aj s manzelkou aby si sa na cestach nenudil ani v noci, ci nie ? |
Re: Honda VFR 800 r.v. 2004
vidicon poslal som ti ten clanok (cestopis z dolomitov) aj ked bez fotiek na mail, lebo ten aiwa to asi tak skoro neuverejni kedze je asi na svadobnej ceste |
Re: Honda VFR 800 r.v. 2004
dean Neregistrovaný |
chcel by som sa spitat ze kde je vo viedni ta pozicovna strojov. |
Re: Honda VFR 800 r.v. 2004
V-Max Neregistrovaný |
JJARO nemyslel som si ze to niekedy poviem lebo sa mi zdas v diskusiach ako chrobak truhlik co vsetko vie najlepsie ale tie tvoje clanky su fakt dobre. Paci sa mi porovnavanie z PANom a VARANom lebo oba stroje som trosku jazdil a teraz mam strasnu dilemu co si kupit. PAN.r.v96 alebo VARANr.v.00 alebo VFR r.v.98. Mne ale jazdenie z Varanom strasne zneprijemnuje ta nachylnost na bocny vietor co Pan zvlada bravurne. VFR is too sportish .. tak teda VARAN ci PAN .. that is the question ... |