Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 911 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 31436
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (18403)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (13033)

HD-side-06-2025

Vespa

EICMA 2023: Značka Voge ukázala už avizované cestovné enduro 900 DSX - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuEICMA 2023: Značka Voge ukázala už avizované cestovné enduro 900 DSX - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Diskusia k článku: EICMA 2023: Značka Voge ukázala už avizované cestovné enduro 900 DSX

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
22.06.2025 22:06

EICMA 2023: Značka Voge ukázala už avizované cestovné enduro 900 DSX

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Sólo jazda, tak dávam postrehy:

Posed dobrý, proste vo všetkom lepší ako predtým skúšaný objem 625. Krásne jasom čitateľný displej. Moto mala plexi Givi, ktoré je pravdaže väčšie, tak dobre chránilo do šírky, výškovo tiež nemám nejaké výhrady. Brzdy spoľahlivé, dostatočné. Váha motorky tiež v poriadku, esíčkovanie v dedine úplne s ľahkosťou, za dedinou pri 90-100 km/h tiež bez väčšej námahy.
Dosť často sa majitelia sťažovali na cukanie na plyne, tak si to poďme rozobrať. Prvé, čo ťa prekvapí, tak je taký náhly výkonový záťah od 2500 ot., pravdaže na sport mapu je to razantejšie a prekvapivejšie. Máš otočený plyn, nič sa nedeje od voľnobehu do 2500 ot. a potom to náhle vystrelí. Na jednotku a dvojku to až vyľaká. Zas pri zastavení sú okamžité otáčky asi na 1500, ako keby motor išiel na sytič, asi po sekunde, otáčky spadnú o 500. Motor potrebuje tak 3000 ot., aby si nemal pocit, že ho dusíš. Jemné cukanie je len pri zatvorení plynu, na sport mapu je výraznejšie, ale nepovedal by som, že by to bolo iné ako poznám z Kawasaki či Yamahy. Tiež ak som išiel na dvojke, či trojke /akože v zápche/, bez pridaného plynu, tak sa to nesprávalo ináč ako poznám z dvojvalcov. QS hore potreboval minimálne 4000 ot., ideálne 5000 a na pocit bol v poriadku. Smerom dolu bol moc tvrdý, to som musel silou skopávať /proste sa to motorke neľúbilo/. A výkonovo by som povedal, že to bolo dostatočné. Ako to výrazne zaberalo od tých 2500 ot., tak aj na štvorku, na päťku, ak si to držal nad tými požadovanými 3000 ot., tak to pekne ťahalo /netrhalo ruky, ale ťahalo v pred/, nemal som pocit, že by to nemalo výkon na objem 900 /čo sa mi už pri niektorých iných moto s týmto objemom stalo/. Vibrácie žiadne, časom by som si asi zas zle zvykal na ten posed, vyššie riaditka a nižšie umiestnené sedlo. Sedíš moc v motorke /bez možnosti posunu dopredu-dozadu/, čo mi nevyhovuje. Sledovanie mŕtveho uhla nebolo kedy odskúšať, tlačítka sú podsvietené, ventilky na kolesách ohnuté /pre ľahšie fúkanie/ a bočný stojan pri vysúvaní krásne skočí do vysunutej polohy.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.