Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3969 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28567
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17011)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11556)

HONDA - info o motoroch 2007 - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuHONDA - info o motoroch 2007 - Diskusné fórum - Len Tak

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
26.09.2006 16:25

HONDA - info o motoroch 2007

campa
 Veteránista 

Ikona

Osekal som autá a kopírujem len pár noviniek o motocykloch:
;-) CAMPA


Motocykly

Variabilní řízení válců (VCM)


Jako novou aplikaci technologie Hyper VTEC společnost Honda vyvinula systém proměnlivého řízení válců pro motocykly. Tato technologie umožňuje řízení počtu aktivních válců ve třech úrovních od dvou do všech čtyř válců. Tím je dosaženo vynikajícího výkonu a současně nízké spotřeby paliva.


Motor s ultra-nízkým třením


Honda představila nový motocyklový motor s výrazně sníženým vnitřním mechanickým třením a s dvojitým zapalováním, které zvyšuje účinnost spalování. Výsledkem je motor světové třídy s mimořádně nízkou úrovní tření.


autor: Libor Zezulka


Upravené 1 krát. Naposledy upravil campa (26.09.2006 16:25)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.