Anketa:
Nové oficiálne videá:
Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuMotorkari za socializmu - spomienky a kuriozity - Diskusné fórum - Len Tak
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 3 4 5 6 7 | Nasledujúce
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Papiboy: neviem čo tam píšeš, ale myslím že aj tak budeme kamaráti |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Retro: Máš 100%-nú pravdu. |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Tu by niečo také na motorku nikto neobliekol A možno aj hej, neviem bol som na vojne. |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Retro: Nezabúdaj, že som bol len na dovolenke z vojny. Naposledy som sa odfotil s prilbou a motorku strčil späť do garáže. |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Na dovolenke z vojny. A bez uniformy?! To je čo za bordel? |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Fúha! Retro, teraz sa ti pozerám do profilu, tie mašiny sú parádne rarity! Dúfam,že aj teraz ležíš vedľa tej Jawky! Je prekrásna! |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Ďakujem. Vedľa nej leží starší syn, sme chorí komplet família. Ináč je to motorka po F.Srnovi, Upravené 1 krát. Naposledy upravil Retro (05.11.2009 13:42) |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
až ste niekto pri TV tak zapnite ČT 1 dávajú dokument o motocykloch z 1945 |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Prepásol som to... Pokiaľ to bolo o Hurikáne, tak to bola repríza. |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Vdaka za temu.Skoro som zabudol ake to boli pekne casy.prvu moto JAWA 500 OHC som kupil ked som mal 14 img14.imageshack.us/i/obrzek00004.jpg/.Pisal sa rok 1980.Stala 4000 KCS + nahradny motor + kolesa.Bola v top stave vsetko origos.Nadherna... a ten zvuk.Skoda ze som bol divoch a nabural som ju skor ako by niekto cakal. Upravené 1 krát. Naposledy upravil motoexcite (05.11.2009 16:50) |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Kde skončil ten Eckert? Je to vážny stroj... Nemáš lepšie foto? |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Retro,bola to moja srdcovka.Mal som ju asi 5 rokov. |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Čo sa týka exotických motoriek tak určite Moja je z Prievidze. V Piešťanoch je myslím YB 11 bez papierov. Jedna YB 6 je v Pov. Bystrici. O viacerých exotoch na Slovensku neviem. Preto ma ten Eckert zaujíma. Tu v okolí sa svojho času motala Gimbel Suzuki ale bolo to také poskladané čudo. |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Tu je pár kamarátových fotiek: 1981 Pozri obrázok Pozri obrázok 1982 Pozri obrázok Pozri obrázok 1986 Pozri obrázok Pozri obrázok
|
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Tá NSU je podľa dvoch výfukov 500 alebo 600? Existuje to ešte? Norton je jasný... |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Ach jaj moje stare stare dobre casy dik aj za Maťa za ich obnovenie Baťa |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
ivan62: Tak ma napadlo s tým NSU zaranžovať v roku 2011 presne tú istú pózu ako z roku 1981 Čo ty na to? |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Ja som na motorke vyrastal, nakoľko otec mal Jawu 250 r.v. 1959, s takými rybičkami na výfukoch, dedo mal mopeda, otcov brat tiež Jawu 250, ale už panelku, mamin brat 350-ku. Vtedy policajti na helmách tak nabazírovali, keď ma bolo treba niekam premiestniť šup hneď za nádrž pred vodiča Jawky, alebo na moped sa na zadný nosič dala deka, mňa posadili na deku s tým aby som držal len rozkročené nohy a tradá už sa išlo. Mal som možno 3-4 roky. V 7 rokoch ma povláčila Jawka 555 (taký pekný červený jednomiestny Pionier), dedovi som na dvore zbúral oplotenie záhradky . No a odvtedy sa to so mnou vlečie doteraz .... Video: Dobová reklama - mopedy Stadion - "Já s mopedem svím"Upravené 1 krát. Naposledy upravil barko (05.11.2009 18:54) |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
barko to bolo radosti.a reklama a vsetci v lese a aka zmena dnes zakas v lese a je po radosti pitr to su fakt vzacne zabery |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
DZINOMR: za zábery vďačíme Baťovi (ivan62) - to je ten mladík v károvanej košeli na zábere z roku 1981, 1982 a 1986 Upravené 1 krát. Naposledy upravil piitr (05.11.2009 19:41) |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
ja si pamatam, ze ked ma tata vozieval na pionieri do Puchova na zmrzku, tak z toho drncania brutalne mravcil zadok :D:D:D to je asi tak vsetko z mojich motorkarskych socialistickych spomienok... |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
packy a teraz ťa z toho ducatidrncania mravci čo? |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
pitr tak mu aj vsetkym pamatnikom CSSR na zdravie |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Pripájam sa. Tatranská slivka 52. Crusaderom na zdravie! |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Ja som jeden z tych mladsich generácii ale tiez rád spomínam na moje moto začiatky |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Vďaka Mustangu som mal možnosť v roku 1973 vidieť Agostiniho prvýkrát live v Brne. Len vtedy som ešte nevedel, že to je "live", myslel som, že to je len tak, naživo Samozrejme bol odporný jak Rossi alebo Schumacher, aj on všade vyhral. Na ten zvuk štvortaktnej MV Agusty v živote nezabudnem. Predunel na čele Ago aj Bonera a jačavé japoské dvojtakty ďaleko za nimi. No jóóóó, tenkrát na západe... Upravené 2 krát. Naposledy upravil papiboy (05.11.2009 21:58) |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Agostini vyhrával vďaka technike, Rossi má dar od boha /to by ale už bola iná téma/. Bonera aj potom Read mu len kryli chrbát. Keď v Brne robi Read lepšie časy tak tam bol cirkus a menili sa medzi ním a Agom továrenské Agusty... |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Retro, vidím, že ty si ale tiež riadne "postihnutý" V mojich očiach tieto esá boli BOHOVIA. A veľa iných aj pred nimi aj po nich, zvlášť potom neskôr Roberts, Schwantz, kua, vlastne všetci /"to by ale už bola iná téma"/ |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Jasné... Len tí starci boli tak trochu aj ľudia. Teraz sú to naprogramovaní jazdci /čo však absolútne neznižuje ich kvalitu - a u všetkých v MS/. Keď pozrieš aký nepríčetný pohľad má Pedrosa, tak to až naháňa strach... |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Papiboy keďže si "postihnutý" a niečo pamatáš, pamatáš si na film Continental Circus /Európsky okruh/, autentický film z MS? Dávali to aj v komunistickej TV začiatkom 70.rokov |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Tak to si prišiel o veľa. Jack Findley popisuje sezónu 1969 ktorú dojazdil na 4 valci Jawa po Ivym. |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Provokatér! Aj ja to chceeeeeem. Daj to prosím ťa na CD-DVD (hocičo), ak môžeš. Dám ti adresu v SS, ak bude treba. Však nejakú pomstu vymyslím... Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (05.11.2009 23:17) |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
img691.imageshack.us/i/68255334.jpg/[img][/img] |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Pokúsil som sa aj ja prispieť historickými fotkami , podarilo sa , je to z dovolenky v Bulharsku v lete 1975 , štytia kolegovia z tesly sme na Jawách 90 Roadster a Cross boli na Slnečnom pobreží...Fotky sú niekde z Rumunska , kde sme pri ceste nocovali.---Cesta nám trvala tri dni.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil kasty (05.11.2009 23:25) |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
No teda kasty, na tých Jawách 90 to bola odvaha. Mne to málokedy urobilo viac ako 2-300 km bez poruchy. Musel som k tomu mať dva motory, jeden furt opravovaný. Je pravda, že bola odhlásená a v bahne mučená jazdenka... Ale všeobecne boli známe, ako háklivé motorky, hlavne zapalovanie haprovalo a klukovka aj s ložiskami bola dosť citlivá. Dedkovia, ktorí si to kúpili, že vraj budú mať na čom chodiť do roboty, sa sakramentsky sekli a po pol roku to predávali za babku. |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
kasty odvaha Bulharsko na jawa90 klobúk dole |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Otec aj s kamarátom za sociku zrenovovali Jeep Wilis a ked to išli vyskúšať zastavili ich príslušníci VB. |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Ja som začínal v r. 1965 na domácky upravenom pionieri jawa 550. Potom so mal jawu 250 banán.všetky |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Pekná Jawa... Do terénu špeciálne nevidím /ja som na cestné preteky/ ale Válek nejazdil 400ku v banánovom ráme? 420ku si pamatám so Stodulkom. |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
HD 1200 :nemyslel si v 75 -om?alebo skôr.V 85 už bolo fasa ,už aj kurvy veselo vrteli kabelkami pred Kyjevom a do ZDŠ-ky sme chodili v superkách už 78- mom |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Už som to pisal,perfektna tema,dobre sa to čita |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Ozzac : Dal som si prácu a prehrabal albumy. Bolo to od 83 hore. V Pov.Bystrici boli príslušníci VB asi pozadu. Nie že by teraz neboli. Ale to je iná téma. |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Retro: Vlastimil Válek jazdil aj banán a aj trubkový rám. od roku 1967. Potom ho jazdili na majstrovstvách sveta v motokrose až do r.1971 aj Jaroslav Homola a Jiří Stodulka, Objem kvôli výkonu a zlepšeniu krútiaceho momentu bol na týchto továrnych jawách zvýšený zo 400 na 420 ccm už v r. 1966. |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Ďík za objasnenie. Mne sa viac páči tan Banán, hoci bol ťažší. V košickej ČH ich nenazývali Banán a Trubka, ale ťažký rám a ľahký rám. Z Banána sa robili cestné závodné Jawy Junior a vlastne z toho vyšiel Bizon. |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Jaaj to by bolo dlhe pisanie |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
img42.imageshack.us/img42/2566/snmekq.th.jpg">Pozri obrázok |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
demo: Perák mimoriadne elegantný, je z toho cítiť ten CIT k úpravám aj veteránov, keď sa ich hodnota citlivou prestavbou neznižuje, ale sa zvyšuje. Ano, ZACHRÁNENÉ mašiny môžu vyzerať aj takto |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
vlani mal na cestovatelskom meetingu Krizove prezentaciu |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
@ demo: teho tvojého péráka sem tuším nekde už videl a možno aj v nejakem časáku hodne dávno... aspoň sa mi zdá... |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Demo: a tá zadná lampa na 250 .ke ,bola z Ikarusu ,nie?Aj ja ju niekde ešte v šope mám,nestihol som namontovať,išiel som na vojnu |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Ano to bol iKarus......!!!! a jaky caavo som bol.... |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
demo, moto aj motorkár je zo socializmu je to úplne v poriadku. Ja som to ani tak nebral, že je to prestavba z osemdesiatych rokov... (hlavne kvôli predku, ale to je detail) |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Ano moj chooper bol v motofane, do ktoreho som pravdielne prispieval |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
demo, nemusíš sa ku všetkému priznať Je tu aj dvojkotučová Jawka niekde na druhej strane, ale keby nemal dobrý bubon v strede, asi ani on nikdy nezastaví. Bola tam asi aj jedna "citlivá" reakcia, ale len dotyční vedeli, že o čo ide... |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
papiboy:Je fakt , že tie Jawy 90 boli vtedy nové , relatívne výkonné,ale mali všelijaké detské choroby, proste novovivinutá motorka , možno ušitá horúcou ihlou vyrobená zo socialistických materiálov.Žiaľ vývoj bol po krátkom čase zastavený vraj na podnet českej jawy,asi im konkurovala ,proste bola nežiadúca................dokonca existovali prospekty , kde ponúkali tú istú motorku s obsahom 50 ccm, tá sa ale do výroby nedostala...škoda bola na svoju dobu dosť pokroková -motor-šúpatkový rozvod,ihličkové ložiská na ojnici, 5-stupňová prevodovka, ľahko sa upravovala,chalani si tam dávali iba jeden tvrdochrómovaný krúžok na tesno a odrezali zo šúpátka...išlo to jak divé , samozrejme vydržalo to pol sezóny a spotreba bola ako dnešné auto...Zapaľovanie cez krížovú spojku , ktorá sa po krátkej dobe vymlátila bola slabosťou tohoto typu, často sa ustrihol klínek a pootočil sa alternátor,potom to nešlo vôbec, rám bol dosť slabý , v podstate cestná motorka s vizážou krosky.Motor pr využívaní max výkonu vydržal tak dva roky,mal som ju 5 rokov a bol som spokojný.To, že som robil tri výbrusy s výmenou ojničky(kúpil som ju ako jazdenku pred výbrusom....ojnička s obomi čapmi a s ihličkami stála 96 Kčs)pripisujem použitým materiálom...keby vývoj pokračoval , verím , že by z toho mohla byť celkom dobrá motorka... Upravené 1 krát. Naposledy upravil kasty (06.11.2009 15:37) |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
A na JAWE 90 cros vyskakovali predné vidle s okuliarov |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
egreš2: A keď by sa toto stalo mne, okurále by zase mne zabezpečili, že mi oči ostanú na mieste tomu určenom. |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
|
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
demo ked si to robil sam tak si umelec krasne urobene |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Demo: To bol Motofan č.12 r.1996 to si pamatam. Tam si mal nárazník z Wartburga niekde použity,tede čast s neho |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Retro: nahodou nehovori ti nieco meno Juraj Tozser, prezyvka "postar" ? Bol tu z KE. Jazdil na kyvacke 250tke a ked sa vratil z vojny tak si kupil funglovku 350/638. Isiel raz aj s partiou na zraz do Brna. |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Kedy to malo byť? Jedn poštár tu bol. On ale bol naozaj poštár a jazdil na pionierke. Motorku si kúpil ale... No celkom zaujímavý príbeh s kriminálnou zápletkou, Bolo to v r.80. Vtedy 638ky ale neexistovali, takže to nebol on. |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Retro: no je to moj stryko, vekovo ste na tom rovnako a hovorim moto si kupil ked sa vratil z vojny, neviem v kolkych rokoch sa vracalo z vojny. |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
demov clanok som hltal a este kryt vzduchoveho filtra z naberaciek |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
mimi01: tak potom sme asi do styku neprišli. Ja som už v tom čase sa venoval motorkám inak, takže som sa po meste s vtedajšími strelcami už nemotal. Vačšinu ich ale poznám, ale jeho aspoň podľa mena nie. Kde býval? |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Retro: hm no to ani presne neviem ale myslim, ze na Študenskej a na Slnecnej. No on asi patril ktym mestkym strelcom, kedze mi hovoril, ze ako sa jazdilo vtedy ked polievacie auto umyvalo cesty a ze kolki stale spadli vtedy . Vraj sa vtedy motorkari stretavali na Šturovej jak je dnesny bar K2. On je este stale v kontakte s motorkarom co teraz jazdi kawu 1200 abo 1400 zzr, vtych casoch spolu jazdili. |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Pokiaľ na Študentskej tak by som ho mal z videnia poznať, ale je určite mladší. Do Metropolu som už ja nechodil... Myslíš tmavomodrú Kawu? |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Neviem akej farby je ta kawa ale vraj nedavno mu vybehla srnka na jahodnej on je tu niekde z KE. Tak nevadi, ze ho nepoznas |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Pozri obrázok |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Pozri obrázok |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Pozri obrázok |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Pozri obrázok |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Pozri obrázok Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (09.11.2009 2:04) |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Ďalšie nabudúce, idem spať. Inak s tou dymovnicou je z roku cca 1977, ja aj tu mám toho "Leninského" Bizóna 250 Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (09.11.2009 2:22) |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Tak aj ja niečo.Začínal som na Stadióne 50ccm.Potom ČZ125B.Potom DKW125,potom ARIEL 557,potom Matchles G80,potom zasa upravené moto Ariel.Foto pošlem neskôr.Takmer všetky moto prešli rôznymi úpravami,posledný "ARIEL" 500 mal motor z Jawy 500,upravený rám z ariela,predné koleso bolo zadné ČZ125 a komplet vyrobená kotúčová brzda/r.1976/,prevodovka burman,zadné koleso norton,zadná vidla tiež z nortona a ostatné vyrobené z plechu a laminátu.Nádrž bola spravená z tenkého pozinkovaného plechu a olaminovaná do požad.tvaru. |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Pridam aj ja par foteciek mojej prvej motorky - CZ125 rok vyroby 1967 (pokial sa dobre pamatam...) Upravené 1 krát. Naposledy upravil kebo (12.11.2009 22:34) |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Ked som bol v roku 86-87 na 2-rocnej vojencine (ZVS) v Mikuloviciach u Jeseniku nasi |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
chlapy ako fakt brutalne krasne fotky tu davate taketo veterany mozem......ste machri.....fakt velka poklona Upravené 1 krát. Naposledy upravil majkl81 (15.11.2009 0:08) |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
keď sa zdražoval za socíku benzín dali ti natankovať iba 20l a zapisovalo sa to do velkeho techničáku,druhykrat si mohol tankovať až ďalší deň. |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Upravené 1 krát. Naposledy upravil Retro (15.11.2009 12:59) |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
retro riadny gang,normalne respekt,perfektne casy |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Pozri obrázok Upravené 1 krát. Naposledy upravil Retro (15.11.2009 17:46) |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Upravené 1 krát. Naposledy upravil Retro (15.11.2009 18:05) |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Pozri obrázok |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Pozri obrázok |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
UF CHLAPY PONIEKTORY STE U MNA POSTUPILY NA REBRICKU HODNE VYSOKO ja neznasam komunizmus ale tie fotky ma vratily 30rokou nazad neviem ci plakat ci sa smiat ako sme zostarly a co bude o par 10tok rokou nase deti sa budu takto smiat ze otec to co si mal za motorku ?to vobec aj isllo ? no neviem co mu na to odpoviem idem hladat fotky |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
demo ja sa pamätám že ta chopera bola v časopise v stop alebo v niečom podobnom je to tak či sa mýlym? a vyzerá fantasticky Upravené 1 krát. Naposledy upravil resist (15.11.2009 22:32) |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Prikladám aj moje byvalé moto 175 ,vlastná práca všetko ručne+strojovo ale z vlastnej hlavy ešte donedávna som ho mal asi tak 2 roky len špz už nebola tu ešte zobrali za komošov [img]img692.imageshack.us/i/dsc00787p.jpg/[img] [img]img196.imageshack.us/i/dsc00786ai.jpg/[img] [img]img43.imageshack.us/i/dsc00769q.jpg/[img] [img]img43.imageshack.us/i/dsc00767y.jpg/[img] Synovy som spravyl z pioniera crosu ale už ju vyrastol a predal som ho [img]img4.imageshack.us/i/dsc00702i.jpg/[img] Upravené 1 krát. Naposledy upravil resist (15.11.2009 23:09) |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
resist |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Pridávam zopár našich fotiek z BRNA /80 te roky/,ten odkaz zo zadnej strany mi poslal brácha na vojenčinu /len pre pobavenie pre tých , ktorý rozumejú po maďarsky/[img][/img]img163.imageshack.us/img163/4443/71696885.jpg Upravené 1 krát. Naposledy upravil svrider (17.11.2009 14:56) |
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Re: Motorkari za socializmu - spomienky a kuriozity
Nazdar, Levičan, vítaj v klube. U teba tiež chápem, prečo si nezačal vyplňovať v profile rubriku "ďalšie motorky" Praskol by NET |
Predchádzajúce | 1 2 3 4 5 6 7 | Nasledujúce