Anketa:
XR vs. WR - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuXR vs. WR - Diskusné fórum - Len Tak
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokRe: XR vs. WR
radsej WR..ale lepsie 426 ako 400...xr je drziak spolahliva moto ale ma mensi vykon,horsi podvozok aj brzdy...WR je ostra jedovata masina je na tebe na co sa citis... |
Re: XR vs. WR
a je WR-ka narocna na udrzbu ? lebo niektori vravie ze casto treba stelovat ventili a menit olej |
Re: XR vs. WR
Tak WRka je súťažná mašina takže aj tá údržba bude náročnejšia,ale všetko závisí od spôsobu jazdy,ak si hobík,tak by to malo byť v pohode... |
Re: XR vs. WR
WR, skor 400, alebo 450, pocul som ze 426 mali problem s motorom a aj s prevodovkou. o WR sa treba trochu viac starat. (castejsia vymena oleja + kontrola ventilov) Upravené 1 krát. Naposledy upravil cadetu (24.02.2008 17:26) |
Re: XR vs. WR
chlapci ja som mal wr400 dva roky a na moje hobby jazdenie som motor nemusel otvarat ani raz a ani ventily stelovat!len vodnu pumpu som menil, lebo som si ju odsral sam(cista voda) a super vozenie! bez poruchy len plasty, riditka a gumy sa mi akosi rychlo minali... len to, ze xr je o to jednoduchsia, ze je vzduchom chladena a ako uz bolo spomenute, nieje to zavodny special |
Re: XR vs. WR
Urcite WR, XR je uz za horizntom. Ale ak sa chces len vozit po lese, tak Ti uplne postaci aj XR. Ale na vozenie staci aj TT350 a vyjde urcite menej ako XR400, pricom ponuka takmer to iste. |
Re: XR vs. WR
súhlas s tomXX, keby sa dala zohnať TT350 nová v krabici tak na nesúťažné enduro je to ideál. A na margo 426 : to bolo to najlepšie čo yamaha na CC vymyslela takže mínus môže byť len to, že sa už 7 rokov nevyrába . Poznám jednu 2001 čo má stále tu istú sviečku a možno olej bol menený najviac 3x a šlape ako ďas. |
Re: XR vs. WR
suhlasim , na vozenicko by som isto bral XR, no ceny si stale držia, to o nicom sveči. |
Re: XR vs. WR
Tiez pokukujem po XR no cenovo je dost vysoko.Dufam ze to aspon nieco vydrzi. |