Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3102 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28540
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16998)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11542)

dynojet a spotreba - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiudynojet a spotreba - Diskusné fórum - Len Tak

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
18.07.2006 12:14

dynojet a spotreba

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

tuto temu zakladam na zaklade tvrdenia uzivatela "sorge" ktory tvrdi ze po namontovani dynojetu mu sla spotreba dolu, podla mojich poznatkov sa vsak spotreba zvysi, preto prosim ludi ktori maju namontovany dynojet aby sem napisali svoje poznatky, dakujem


18.07.2006 12:22

Re: dynojet a spotreba

sorentto
 Edvenčr 

Ikona

Mam to vo Varadere spolu s K&N filtrom.

Spotreba:
mesto - 10l a viac :-(((
mimo mesto - 7-8l
najnizsia dosiahnuta spotreba - 6,5l pri jarnom vyjazde s Montym (priemerna rychlost cca 80-90 km/h)

Vykon oproti seriovemu Varaderu znatelne vyssi (porovnavane pri spolocnych jazdach s kamaratom na seriovom Varadere, pri priblizne rovnakej hmotnosti, spravne nahustenych pneu, atd, atd). Jeho spotreba pri takychto jazdach je cca 0,5l nizsia. Takze tazko povedat, ze Dinojet kit znizi spotrebu.


18.07.2006 19:29

Re: dynojet a spotreba

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

sorentto aj si do dal na brzdu? kolko mas teraz koni?


19.07.2006 8:21

Re: dynojet a spotreba

sorentto
 Edvenčr 

Ikona

motorku som kupil uz takto upravenu a zatial este nebola prilezitost ist na brzdu, takze neviem, snad ak sa dostanem na Honda Bike Day do Hricova, tak tam to dam zmerat...


19.07.2006 8:38

Re: dynojet a spotreba

miros139
 Ľadvinka 

Ikona

raptor - sorge ma pravdu,...Yamaha Super Tenere, ,ma bohato nastavenu zmes uz od vyroby. Garazmajstri si preto pustaju ihly v karburatore nizsie, prave pre docielenie nizsej spotreby. A on nahodil Dynojet, ktorym si doladil motor na optimum,relativne, a hup, nahoda ze takto doladeny motor zerie menej ako seriovka. Nemam to z vlastnej hlavy toto o super tenerecku si mozes precitat v hociakom teste v starsich katalogoch. Dynojet ponuka niekolko stupnov ladenia, a ten prvy naopak vyhladzuje charakteristiku motora a tym padom v niektorych rezimoch jazdy moze motor zrat paradoxne menej. :-D Sada Dynojet nie je nic ine ako trysky a ihly,ktore su specialne pre ten ktory motor a stupen ladenia doladene, v niektorych pripadoch dalsie casti karbosa.hm?


19.07.2006 11:53

Re: dynojet a spotreba

sorge
 Edvenčr 

Ikona

rartor,raptor si šikovný >:-) aká pekná téma


26.07.2006 9:36

Re: dynojet a spotreba

sorge
 Edvenčr 

Ikona

Takže tu to mám: spotreba na 200km je 11,72l!

ČIŽE Raptor, je to okolo 5,8l na 100-vku :-)))


26.07.2006 22:27

Re: dynojet a spotreba

janny
 Edvenčr 

Ikona

mne po uprave karburatoru citelne vzrastol vykon aj spotreba. ked XT honím po cestách je schopne zozrat 6-7l...


26.07.2006 22:30

Re: dynojet a spotreba

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

sorge mne zerie kombinovane od 6 do 6.4
pri turistike som siel uz aj za 5.5
ale ked robis zle neni problem sa dostat rapidne hore...

dal som tam teraz ladaky som zvedavy co to spravi zo spotrebou..

miros139 to je zvlastne a ja som si doteraz myslel ze dynojet je nieco ako nova riadiaca jednotka (power commander)... ale ako vidim hlboko som sa mylil a su to len "nie je nic ine ako trysky a ihly,ktore su specialne pre ten ktory motor a stupen ladenia doladene" :-~

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (26.07.2006 22:34)


27.07.2006 6:41

Re: dynojet a spotreba

sorge
 Edvenčr 

Ikona

je jasné,že keď ju budem vytáčať a to niekedy budem tak to pojde hore- len musím prezuť. Vzadu mám MITASku E-09 a vpredu E-07 a dosť to trasie takže chodím do 120!
Ten kamarát čo mi predal a robil ten dYnojet :-O má laďak a KN vzduchové filtre a tam musí byť iná sada dynojet ;-) Výkon sa nedá porovnať a spotreba nieje až taká vysoká!!!


27.07.2006 9:26

Re: dynojet a spotreba

miros139
 Ľadvinka 

Ikona

raptor - hehe, ja som si kedysi na zetke/250/ urobil dynojet sam - noznicami, malickymi manikurovymi noznicami som rucne na izbe na intraku zvacsoval dieru v triske - tymi noznicami som vlastne zvacsoval aj ten kuzel na zaciatku diery, ked som mal pocit ze som sa dostal z nejakej 94 na 100 vku...odhadom..lebo som nemal nic na meranie,...tak som to tam nahodil,...motorka isla ako pionier, az ma napadlo ze asi sa treba pohrat aj s ihlou,..no spotreba isla hore mozno o 0.5 litra, na nejakych cca5l/100km, malo to aj vacsi tah,...ale bolo to kurevsky citlive na pocasie.......hehe.....tak som bol rad aky som sikovny, a dal som tam asi po 2 mesiacoch naspat povodnu trysku. hm.......ta tryska co som ju rozvrtal ma stala ja neviem 60 sk??????40?20? fakt neviem....bohova prca.... :-D

Upravené 1 krát. Naposledy upravil miros139 (27.07.2006 9:27)


27.07.2006 9:43

Re: dynojet a spotreba

motorkar1
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona

čo je dynojet??? :-O


27.07.2006 17:33

Re: dynojet a spotreba

misobiker
 Edvenčr 

Ikona

veru, nič iné len sada nových struniek, ihiel, trysiek do karburátorov, cca za 150 euro :-O
Ale efekt by to malo priniesť až s použitím KN filtra a laďáku.. VÄCSIE NASAVANIE = VÄCSI PRIETOK = VÄCSI VYFUK nesmieš to nikde zadusit ;-)


31.07.2006 22:58

Re: dynojet a spotreba

titan1
 Turista 

Ikona

dynojet je rozdelený do viacerých úrovní (stage1,2,...)pričom stage1 funguje ako náhrada originálu na zníženie spotreby a vyrovnanie výkonových dier je možné ju použiť len s originálnymi filtrami ale možeš tam mať alebo nemusíš ladenú koncovku. Stage1 sa výraba na väčšinu typov motoriek.
Stage2 slúži už na zvýšenie výkonu ale je k nemu potrebné domontovať vysokopriepustné filtre pretože ti to púšta viac benzínu - máš tam väčšiu hlavnú trysku.
A moje skúsenosti? Mal som zamontovaný stage1 aj stage2.
Stage 1 som montoval preto,lebo to bolo najlacnejšie riešenie opravy karburátorov po domácich kutiloch (ladenie pomocou pilník,nožničiek.....)spotreba mi klesla z 10l na 5l pri normálnom vození ale dokázal som ísť aj na 4.5l (Zvolen - Brno a späť) a to som bol nabalený s troma kuframi.
Stage2 som montoval preto,lebo som si zakúpil filtre kn a chcel som ich osadiť k stege1 ale akosi to nešlo pretože veľa vzduchu a málo benzínu.Filtre ma stáli 7.000 Sk aj so sprejmi na čistenie a tak som si povedal že radšej vyhodím ešte 3.000 za dynojet2 ako stratených 7.000 Sk za filtre. Výkon išiel hore ale aj spotreba pri normálnom vození okolo 6l a pri nakladačke okolo 7l. Turistickú jazdu ešte nemám vyskúšanú zatial.
A nárast výkonu? nejakých 6-7 koní. Mám to zmerané aj s dynojetom1 aj s dvojkou.
Ale tieto úpravy neboli robené z mojej strany za zvýšením výkonu ale preto aby som odstránil chyby ktoré predo mnou narobili majitelia neodbornými zásahmi do karburátorov.


01.08.2006 11:41

Re: dynojet a spotreba

na mojej ZX 6R my dynojet + KN filter zvysil spotrebu cca o 1l (zo 6 na 7) pri "normalnom" jazdeni. sranda je ze v kopci pri nonstop toceni je spotreba cca rovnaka ako bez dyna a filtra :-} a to je tych 8,5-9



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.