Anketa:
Nové moto videá:
Niečo pre čoprákov - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuNiečo pre čoprákov - Diskusné fórum - Len Tak
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokRe: Niečo pre čoprákov
J Cube: ono to nieje zlí nápad dať to do vytriny ale nebol by to dosť drahý model |
Re: Niečo pre čoprákov
Doprial by som tomu co ju skonstruoval nech sa na nej vozi cely den a potom nech je na seba pysny... |
Re: Niečo pre čoprákov
Dali XT: Upravené 1 krát. Naposledy upravil FaDe (17.07.2006 17:32) |
Re: Niečo pre čoprákov
FaDe: jak roztočíš to zadné koleso? Vieš jak to funguje? Máš na to nejaký link. Ma to dost zaujíma. |
Re: Niečo pre čoprákov
preco robit nieco jednoducho ked sa da zlozito... No ne!? |
Re: Niečo pre čoprákov
Max1: Kodlin bol prvym bike builderom, ktory predstavil toto riesenie, kde je skryty aj pohon aj brzdy zadneho kolesa a koleso je vnutri prazdne. Odvtedy (2004) sa uz toto riesenie zdokonalilo a mnoho krat vylepsilo a pouzilo na roznych Showbikoch od roznych Customizerov. Ak si vsimnes tak na Shine ako sa tento zlty diabel vola je motor usadeny naopak. Je to kvoli tomu ze kodlin pouzil riesenie bez 3 prevodu. Hnacia sila sa na koleso prenasa pomocou gumoveho valca. Lenze samozrejme sa ti potom zadne koleso otaca naopak. Preto to Fred Kodlin vyriesil tak ze jednoducho motor otocil o 180 stupnov a prevodovka bezi naopak. Z prevodovky sa pohana gumova rolka, ktora potom otaca zadnym kolesom. V dnesne dobe sa uz pouziva riesenie s 2 "prevodovkou" alebo lepsie prevodom, kde sa otaca moment krutenia a tak je aj motor normalne, aj koleso sa toci normalne. Taketo riesenie pouzili napr. aj chlapci zo South Florida Choppers na ich "Twin turbo" www.southfloridachoppers.com Upravené 3 krát. Naposledy upravil FaDe (17.07.2006 18:20) |
Re: Niečo pre čoprákov
Vadim: pekny kusok co? Prevodovka, kardan je zo stareho BMW R 75/5 |
Re: Niečo pre čoprákov
taketo koleso vymyslel Sbarro a vola sa Sbarrovo koleso. Vyhoda - nizsie neodpruzene hmotnosti a vyssi krutak (male rameno). Nevyhoda - zlozite konstrukcne riesenie. |
Re: Niečo pre čoprákov
Tieto motorky jedine na vystavu a nechat ich tam! Jazdne vlastnosti asi nulove. No neviem? |
Re: Niečo pre čoprákov
milan3232: no to mi musis trosku podrobnejsie vysvetlit.... to Sbarrovo koleso... Tipujem ze original bol trosku iny na tomto showbiku, skus to blizsie popisat... |
Re: Niečo pre čoprákov
Milan 3232 ma pravdu . Taketo koleso alebo sposob jeho uchytenia vymyslel Franco Sbaro a pouzil to na niektorych autach z jeho dielne a je to uz 20 rokov. skor by ma zaujimalo ako je tam ako je tam vyriesene chladenie a mazanie toho naboja. Keby to bolo dobre riesenie tak by sa uz pouzivalo ale je to velmi zlozite lebo lozisko je v podstate velkosti kolesa. tam sa gulicky tocia riadne rychle z toho vyplyva trenie a z toho teplo.!!!!!!!!!!! |