Anketa:
Nové moto videá:
ako zacat ;-) - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuako zacat ;-) - Diskusné fórum - Len Tak
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokako zacat ;-)
Zdravim Upravené 1 krát. Naposledy upravil BE3007 (20.10.2008 10:55) |
Re: ako zacat ;-)
ahoj.. |
Re: ako zacat ;-)
vyska skoro 190 a skoro 100 kg btw. k tej 2ke - ak teoriu urobim OK ale nespravim jazdu? |
Re: ako zacat ;-)
ak chces nieco take co pojde spominanymi rychlostami, vezmi nejaku 125ku.. |
Re: ako zacat ;-)
nespravis vodicak, nedostanes naspat, ani B, ked urobis na opravnej dostanes naspat aj B |
Re: ako zacat ;-)
ak nespravis jazdu, vodicak ti nevezmu, staci ak jazdu zopakujes.. |
Re: ako zacat ;-)
Bijou210: s tymi 190 cm a 100 kg by na 125-tke vyzeral... |
Re: ako zacat ;-)
dzuri510: myslim ze to plati iba pre teoreticku cast, ak neurobis iba prakticku, nemali by ti vziat vodicak na auto.. |
Re: ako zacat ;-)
kup si co najvaciu motorku ,najlepsie cruiser ,aby Ta plechovkari ako si aj ty nedali hned dole |
Re: ako zacat ;-)
je to jedno, prides na skusky, odovzdas vodicak... spravis skusky (ci uz prax, alebo teroriu), vodicak nedostanes, ale potvrdenie, ze mas B a papier, s ktorym mas prist pre vodicak novy ... Nespravis, dostanech chuja a ne vodicak, zaplatis dalsich 500 za opakovanie skusky a robis zasa..... |
Re: ako zacat ;-)
TrickyWoo > Bijou210: s tymi 190 cm a 100 kg by na 125-tke vyzeral... , to si este neuvazoval o 100 kg spolujazdcovi hehe |
Re: ako zacat ;-)
BE3007, ty chceš voziť spolujazdcov? Baby väčšinou nemajú 100 kg. |
Re: ako zacat ;-)
Lehy> BE3007, ty chceš voziť spolujazdcov? Baby väčšinou nemajú 100 kg |
Re: ako zacat ;-)
90? a paci sa ti cestny dizajn? si robis srandu chod do predajne hondy, suzuki..... a sadni si na moto alebo si daj skusobnu jazdu. Tiez som si brusil zuby ja jogurta ale jedna jazda ma vyliecila. dva krat skusaj raz kupuj |
Re: ako zacat ;-)
Prihlás sa na autoškolu a už tam osedlaj rôzne kone, vlastného rieš potom. Nechaj si čas, rieš najprv aký motor (R4, R2, V2, 1V), potom čo chceš od podvozku, aký chceš mať posed a aké dlhé cesty budeš jazdiť.. Ja som si najprv myslel, že budem s lesklým chrómom prdkať 80. Houby s voctem |
Re: ako zacat ;-)
1V to je jedno valec do V???? |
Re: ako zacat ;-)
noo, s tym zobratim vodicaku.....Moze sa to stat, policajt sa mi tym vyhrazal ked som nespravil test, ale nakoniec mi ho nastastie nechal, lebo dalsi termin skusok bol takmer za 3 mesiace. Lepsie je urcite ten test spravit. A motorka na zaciatok je urcite fajn niektora z vyberu Kawasaki ER-5, Honda CBF 250/500 Suzuki GS 500 alebo Yamaha YBR 250. Vsetko motorky, ktore sa daju najst za rozumnu cenu, naucis sa na nich jazdit a vela z vymenovanych 500-viek byva skrtenych na 25 kW. |
Re: ako zacat ;-)
tricky woo ja mam 125 ccm a 195cm 100 kg :D:D a vyzeram na tom tak akurat. zamer bolo vybrat si vzhladovo velku motorku |
Re: ako zacat ;-)
er ???ste ju videli?šak to mala motka...a tema je mierne triplicitna... |
Re: ako zacat ;-)
normalne citam a nechapem... Asi prvy motorkar, ktory si chce kupit GS500 a este znizovat vykon... |
Re: ako zacat ;-)
BE3007: minuly rok som to tiez riesil, v lete som si urobil papiere a koncom zimy som kupil motorecku. Vodicak v pohode, jazdili sme len na parkovisku, na teoriu som nechodil, nebol dovod, kedze som mal vodicak na auto. Pred skuskami som si to zopakoval, za par hodin vybavene, tie testy nie su vobec tazke. S vyberom motorky som to urobil tak, ze som sa isiel na vytypovane pozriet osobne, hned som zavrhol GS500, lebo sa mi zdala mala a ER5 preto, ze sa u nas ofiko nepredavala, je mala a chcel som co najnovsiu. Nakoniec som kupil CBF500, velkostne je to normalna motorka, vykonovo mi staci, nie som velmi odvazny a mam kvoli komu zit. Ide to tak primerane pre uplneho zaciatocnika, nereaguje prudko na zmeny plynu, je to taky kludny pohodovy stroj, ktory "nema gule" Mne to ale zatial velmi vyhovuje. K vykonu motorky tolko, ze kazda 500vka ide lepsie ako 95% aut co stretnes, vykonu na rozbitie huby to ma az-az, na frajerovanie pred picivom su asi lepsie vyssie kubatury a hlavne vyfuky. Ak chces jazdit rychlo, tak je to ovela viac o technike jazdy ako o technike motorky. |
Re: ako zacat ;-)
Mahoo: Maly Varan nie je maly lenze chlapik by chcel sport..takze ja som si ho predstavila na CBR 125 |
Re: ako zacat ;-)
BE3007:podobny problem so riesil v septembri.vodicak uplne v pohode.testy, teoria,jazda v premavke.do autoskoly som nechodil, kedze som len rozsiroval na A.novy vodicak som mal 4 dni po skuskach.co sa tyka moto, dlho som zvazoval co kupit.po prieskume ponuky a par rozhovoroch som zvolil CBF 600 S.podotykam, ze dovtedy som nejazdil ani len na babete.2 dni pred kupou moto som absolvoval rychlokurz geniality na simsone a potom hned na CBF.vodicak mam nieco cez tyzden a odjazdil som len 2000 km, ale zatial v pohode.pred moto mam vely respekt a zatial som asi len brzda plynulej premavky.co sa tyka volby moto, so absolutne spokojny a CBF 600 vysoko presahuje moje terajsie potreby a hlavne schopnosti. |
Re: ako zacat ;-)
Ja som robil vodicak na moto tusim pred tromi rokmi. Par jazd s ucitelom a neskor to koncilo tym ze ma poslal hodinu sa povozit. Teoriu som nemal, kedze na aute som chodil uz dlho. Co sa tyka skusok tak jazda jedno kolo po parkovisku, nehodil som ani trojku. Ani ziadne kuzele a pod. No a testy som si pozrel vecer pred skuskami popri telke. Autoskolak tvrdil ze ked nespravim tak vodicak mi nezoberu ze nemusim mat obavu. Tak to ma dost ukludnilo. Len neviem ci neklamal. Testy som spravil uplne v pohode bez nejakeho dlheho rozmyslania. Ked jazdis autom, tak kopu veci beries ako samozrejmost, to je lahke. K niektorym otazkam treba zase trochu logiku a da sa. Samozrejme nektore veci v tej vyhlaske su fakt zbytocne hluposti a tam uz nepomaha ani logika, len stastie. No ale odhodlaval som sa vobec do tej autoskoly sa prihlasit peknych par rokov. Poradim Ti obehnut si par autoskol a veci prediskutovat, kedze asi budu mat rozne podmienky. Ja som napriklad trval na jazdach len cez vikend, kedze v pracovne dni nemam cas a nie kazdy to dokaze akceptovat. |
Re: ako zacat ;-)
nechapem preco sa bojite skusok na vodicak - moj nazor je ze ked nespravis tak nemas co robit ani v plechovke - ale podla mna to spravis tak nestresuj |
Re: ako zacat ;-)
kobula, predstav si, ze niekto robil vodicak na B pred 20 rokmi a teraz si chce rozsirit na A. Jasne, ze ma z toho obavy.. za prve preto, lebo mnohe predpisy sa zmenili a za druhe, mnoho veci, ktore clovek nepotreboval nikdy pouzit v praxi (aj takych je v testoch neurekom) urcite zabudol. |
Re: ako zacat ;-)
kupis si motorku co najvacsiu a das klucik do zapalovania otocis do polohy ON slahnes tam jednicku a pomaly pustas spojku a takto to opakujes hore a dolu a brzdis a uz vlastne vies jazdit a uz sa len zdokonalujes.za tento rychlokurz mi nemusis platit to mas gratis.ale jedno naco si urcite spomenies a co ti nikto neprezradi iba ja ze nikto tuna ti netvrdi ze to bude lachke.tesim sa na tvoje prve postrehy z jazdy a verim ze na tom vodicaku ti az tak nezalezi a urcite aj napriek tomu ze ten vodicak nespravys tak budes jazdit aspon kolo domu.fandim ti. Upravené 1 krát. Naposledy upravil kosta (21.10.2008 11:08) |
Re: ako zacat ;-)
ja som si robil vodicak teraz cez prazdniny........mal som 2 mesiace teoriu s B-ckarmi, spolu 17 povinnych jazd v meste, mimo mesta, v lahkom terene, jazdy zrucnosti (kuzele, rozbeh v kopci bez toho aby som presiel zapalkovu krabicku pod zadnim kolesom ), moj instruktor bol byvali policajt, jazdil na californii 350 takze vsetko muselo byt 100% prvych 8 jazd som mal na Yamahe ybr 125 z dvovodu ze som si robil vodicak do 125ccm, no moju sikovnost odmenil jazdami na honde cbf 500......skor si myslim ze to bolo z dovodu mojej a jeho vahy, mojich187cm a 86 Kg + jeho minimalne 100kg davali tej 125-ke slusne zabrat skusku som mal na parkovisku medzi kuzelmi....a pisomne normalne s B-ckarmi.....skusali ma aj s konstrukcie..... Upravené 2 krát. Naposledy upravil zdenike (21.10.2008 12:24) |
Re: ako zacat ;-)
To som bol jediny, ktory musel na zaverecnej jazde pri fizloch absolvovat aj kuzele na parkovisku aj jazdu v premavke? :S Fizel za nami v aute a ja s instruktorom na moto. Na krizovatke fizlovi blikla cervena, tak som si to hned rubal naspat do autoskoly podla pokynov instruktora Upravené 1 krát. Naposledy upravil Genko (21.10.2008 12:56) |
Re: ako zacat ;-)
Moj "kurz" trval asi 1,5 tyzdna, 1 navsteva, 0jazd,0teorie.. pri skuskach som musel dat motorku na hlavny stojan a spravil som na nej asi len 30metrov (-: |
Re: ako zacat ;-)
Po určitej pauze som začínal so 125ccm endurom - odporúčam (mám podobné proporcie +/-) |
Re: ako zacat ;-)
Moja prva jazda v autoskole bola vecer (bola tma) a rovno do premavky (najviac problemov mi robila asi vaha instruktora). |
Re: ako zacat ;-)
BE3007: neviem ako je to s papiermi keď nespravíš skúšky, ale niečo tu už bolo popísané. |
Re: ako zacat ;-)
kedze som pred par mesiacmi robil vodicak na motorku tak presne viem ako to je... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Shadowik (21.10.2008 13:58) |
Re: ako zacat ;-)
To kazdy jazdil?Ja som robil pred 1-2 mesiacmi na A1.Na jazde som bol raz s jawou 350 ,teoria je nist,vypytal som si skusobne testy je ich okolo 33 vsetko som spravil doma za jednu noc a na druhy den som pisal test,ziskal 53 bodov .Konstrukciu som nemal ani jazdu s policajtom,takze pohoda,keby som robil naraz B aj A jazdu by som mal len na aute takze pohoda... |
Re: ako zacat ;-)
Vsetci sa tu stazujete jak je 90 kg na 125 vela :D 125 neni motorka na zivot je to nato aby si sa naucil co a jak to chodi .... ked budete mat 113kg a 2m vysku a cbr 125 potom viete co je to jazda na malej motorke |
Re: ako zacat ;-)
No ano sa tu stazujete...tak sa idem aj ja....viete ako vyzera 56kg na 600ke? |
Re: ako zacat ;-)
Kazdy raz zacinal. Aj na moto a aj na moto-ride. |
Re: ako zacat ;-)
quanto vitaj v klube poblaznenych polostarcov. presne toto mam za sebou ani nie 2 mesiace. S respektom sme na tom velmi velmi rovnako a celkom sa mi to paci, nema ziadny zmysel ukazkove klopenie v 100ke do zakruty, mame cas, aj sa mame dost radi a urcite mame pre koho v pokoji zit dalej. K motorkam: mal som 1 (slovom jeden) tyzden Fazera, dal som ho spat... poslusna pohodlna moto, no trocha prilis sportova a fuka na nej ako svina. Tak mam funglovy Strom 650, zatial s univerzalnostou mozem vrelo odporucit, trocha vadi ten dvojvalcovy zvuk no inak tazka pohoda a relax. Tazisko sa da riesit: povolit zadne tlmenie na maksie, vymenit "piskoty" a este klesne o 2-3cm (to je dost...) a odporucam hned prezut koli dovere na ceste (takze takych 9000). TA je podstatne vyssia motorka a ma stihlu kapotaz, neviem, ci tak ucinnu ako Strom. K dnesnej cene SV650S: ano, toto je supa a silna motivacia, podla mna dobry stroj. A preco nove moto? Lebo sa o to nechceme velmi starat, chodime do servisov na kafe a mame radi technicku istotu funglaca. Tak preto. Robit si vodicak v tomto veku je najlogickejsia vec...kazdy vek chce svoju hracku. |
Re: ako zacat ;-)
quanto: toto sa ti bude pacit - s tym priezviskom sa velmi do turistiky nehrn !!! |
Re: ako zacat ;-)
Fazer bol velmi sportovy? |
Re: ako zacat ;-)
Jazdil som len na malych motorkach do 50, nieco na MZ a k velkej som sa nikdy nedostal z jednoducheho dovodu - nebolo ju kde parkovat. Medzicasom som vsak vyriesil parkovanie vo vlastnej garazi a tak som si spravil vodicak na vsetky masiny, nechal to odlezat 2 sezony ci ma to neprejde a po viac ako 500.000km v plechovke pribudol na dvor Stromcek Upravené 1 krát. Naposledy upravil stani (23.10.2008 23:16) |
Re: ako zacat ;-)
Vzdy hovorim ze svet je maly. Quanto poznam Vas cestopis z UA, posluzil nam ako pomocka na tohtorocnej navsteve Krymu. Bolo to nezabudnutelne, Ukrajina je krajina roznych tvari. |
Re: ako zacat ;-)
ale aka pekna skupinka, to o rok plati! |
Re: ako zacat ;-)
quanto - Hovoríš mi z duše. Normálne sa mi zdá, akoby som túto tému otvoril ja. Hneď prvá veta, akoby z môjho pera (klávesnice) vypadla. Akurát už nemám "skoro30" ale skoro40. Viackrát som sa tu na rôznych debatách dozvedel, že pre začínajúcich jazdcov je lepšie siahnuť po 4valcoch ako dvoj. Dôvodia tým, že to menej kope a priebeh výkonu je oveľa plynulejší. Aj to je jeden z dôvodov, prečo viac pokukávam po CBF600S a jej podobnými. Ano, aj Fazer je viac predurčený na cestnú turistiku, no na mňa je to trocha "žihadlo". Všeobecne sa o Yamahách hovorí, že sú ladené viac do športova. Len som zvedaví na novú XJ6 Diversion_2009. Tá by ešte mohla zamiešať kartami medzi pohodovejšími CBFkami. Ja tiež chcem motorku na jazdenie prevažne po asfalte, pohodovým tempom a pokiaľ možno čo najďalej. Zo začiatku som si myslel, že by mi to mohol splniť aj nejaký čoper. Tak som skúsil a zistil že nie. Proste chcem polokapotovaného "naháča". A navyše čo najtichšieho s dobrými mravmi. |
Re: ako zacat ;-)
Ozaj, quanto, toto si čítal? : www.motorkari.cz/detail-clanku/?cid=12781 |
Re: ako zacat ;-)
declen - urcite je 4V velka kultura aj chodu aj priebehu, obcas ked zabudnes podradit, neva, vyhrabe sa aj z 1500 ot. S XJ6 svata pravda, vyzera velmi zaujimavo. U CBF je ten predok nejaky nizky a potiahnuty dopredu..V prvom rade pre zaciatocnika mojho typu: neexistuje idealna motorka ked nemas skusenost a preferencie alebo je kua drahe to postupne zistovat.. |
Re: ako zacat ;-)
este drobnost pre kohokolvek: nedari sa mi doplnit cez upravu profilu foto, vek a tak. co robim zle? |
Re: ako zacat ;-)
Nuz to neviem, ale skus to este raz v klude a uvidis ze to pojde. Myslim ze po upravach musis zist uplne dole a tam dat ulozit zmeny. |
Re: ako zacat ;-)
skusam to uz dva dni, nehovor mi o klude. asi zalozim novy nick Devilrider666. to bude sexi, ne? |
Re: ako zacat ;-)
legi - Vek v profile neupravuješ. Len zadáš rok narodenia a vek počíta automaticky podľa aktuálneho dátumu. Inak, všetko okrem nicku sa dá úplne jednoducho editovať. Keď to tam povypĺňaš, tak dolu klikneš na "Odoslať" a máš to. Nezakladaj zbytočne nový nick. |
Re: ako zacat ;-)
novy nick, tak ti dik..... presne to co hovoris skusam dva dni a po odoslani vsetkych doplnenych zmien (a pravdaze roku narodenia...) sa chvilku nic nedeje a donemoty pride hlaska o nedostupnom servra s klasickymi moznostavmi problemov ako pripojenie, problemy, blabla. uz toho mam dost. tak skusime novy nick. rovnaky vysledok to mne poser... |
Re: ako zacat ;-)
DECLEN |
Re: ako zacat ;-)
to Quanto: |
Re: ako zacat ;-)
LEGI |
Re: ako zacat ;-)
predsa len trochu nemotorny do hory na chatu ...ten "Helmut" je to prave..Stacilo prezut -cool |
Re: ako zacat ;-)
neni to tenere trocha moc offroad? strom je do kazdej prilezitosti. a vratme sa k titulu DPH, tak nestresuj... k tej vyske a tazisku, narychlo prednou brzdou na kruhaci...to ocenis kazdy centimeter posedu..haha. skoro som to uz tak tri razy polozil v plnej premavke. termo triko hadr... |
Re: ako zacat ;-)
ZMIZIK |
Re: ako zacat ;-)
STANI |
Re: ako zacat ;-)
ale urcite, a ked nie tak sa uhneme.. tri cigy, dva ibace, reset a ide sa dalej |
Re: ako zacat ;-)
Mam (aspon) 182 cm. Takze preto som si vyskusal posediet aj na Tenere. Krasa. A tym to skoncilo. |
Re: ako zacat ;-)
nemam vela za sebou. ale mam za toto: nebudu. proste sa minu zasoby dovozu a dealerov a s prazdnymi regalmi cakaju na K9. tam budu posunute 2 sroby a huraa 30 hore ticha dohoda s predavacom o januarovej rezervacii a super akcii v strese majitela....asi tak...preto mam septembrovu masinu, na jar bola o 40 drahsia.. a jednu zimu urcite vydrzis. alebo si do..bes kolena v marci, no... |
Re: ako zacat ;-)
BE3007....vodicak spravis, ak nie si mentos, ked spadnes na cvicisku -spadol by si aj na ceste a to je asi trosku horsie - zaplat si nejaku tu hodinu naviac a zvladnes to. Moto je presne ako auto, ked si spomenies na zaciatky, tiez si sa nevedel pohnut do kopca a naucil si sa (hádam)... rozum mas, pomalicky to zvladnes... Upravené 1 krát. Naposledy upravil SADLATY (25.10.2008 9:21) |
Re: ako zacat ;-)
hmm, sa to tu celkom rozbehlo, mali by sme vytvorit temu "nad 30" asi by sme mali podobne myslienky. |
Re: ako zacat ;-)
No ja som to tak vyriešil sice mam skupinu "E" ale ťažka motorka mi chybala takže na moje stare kolena som sa rozhodol pre motorku a vodičak a motorku už mam taku maličku nič velke proste malilinkate suzuki dr 800big. Nekupuj male kup hned niečo lepšie a ked si normalny a nebudeš to prehanať tak to bude v pohode.Kupiš male a za mesiac to budeš nuteny to dať preč. |
Re: ako zacat ;-)
tak som myslel že motka bude vrchol,ale skuste si zajazdit na autobuse.to ma tiež svoje kuzlo.myslim dialkač,ale aj MHD može byť zabavne... |
Re: ako zacat ;-)
ja mala som ako prvého Simsona Enduro, minulý rok som urobila vodičák na "veľké moto", ako prvé veľké mi doporučili Hondu CBF 600 S, je to šikovná, rýchla, ľahká, výborná na turistiku atď.... |
Re: ako zacat ;-)
to stani: dobre si kupil, chlapec k tomu sposobu turistiky: presne tak, bratia zo zapadu su schopni so sebou vlacit aj chladnicku na chrbte aby usetrili 3 eeraa... niekedy tragikomedia to citat coho su schopni a este su na to hrdii neviem preco by motovylet mal byt v spartanskych podmienkach. hotel, motel, blabla a cestovanie na urovni, tak tak... |
Re: ako zacat ;-)
Motorka je hlavne o emociach, ale v mojom pripade aj o uctovnictve, daniach... |
Re: ako zacat ;-)
quanto - vsetko co pises beriem, aj ja som pobehal nejake kempy a bolo to super. Problem je ale, ze uz nemam 20 a kondicia nepusti No a na ten zapad sa obraciam z praktickeho dovodu, bezproblemov sa tam dohovorim a som v klude, ze v pripade akehokolvek problemu (havaria, nemocnica, porucha, atd.) som urcite na tom lepsie v Rakusku ako na Ukrajine. Nepochybujem vsak, ze aj tam je na co pozerat a ludia tam budu tiez v pohode. No proste kazdy si musi vybrat podla svojho gusta a som velmi rad, ze tu vidim aj motorkarov s podobnymi parametrami ako mam nastavene ja a verim, ze dame nejaku spolocnu jazdu buduci rok. |
Re: ako zacat ;-)
Oki. dik za rady. vezmem k srdcu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil BE3007 (26.10.2008 15:14) |
Re: ako zacat ;-)
BE3007 |
Re: ako zacat ;-)
Servus quanto, vidim ze uz je asi rozhodnute - Versys Inu Versys nieje tiez prave najmensi, vysku sedla ma 840mm, Strom 820mm, takze pozor na to. Strom klame svojim vzhladom V konecnom dosledku kup tu kt. sa ti najviac paci |
Re: ako zacat ;-)
Svetla vyska Versysa je 180mm. Strom ma 160 mm. |
Re: ako zacat ;-)
Quanto este jedna vec, ako daleko to mas do prace? Pretoze ak chces velku moto pouzivat na mesto tak to o chvilku omrzi. Ono je s tym kopec prace, najprv sa dobre obliect, potom "takto obleceny" vytahujes moto z garaze, cakas kym sa zahreje a az potom vyrazas. Ani sa nezbadas a si v praci. Skutocne nic moc, viem to pretoze som mal tu cest chodit s mojou velkou moto do prace. Teraz ked idem do prace, radsej zoberiem tatkovu Betku, ako sa "ondit" so stromom. |
Re: ako zacat ;-)
Do prace na moto (kazdodnne pouzivanie) zatial nehrozi. 50:50 Povinne po meste : dobrovolne vyjazdy Ani z voza, ani na voz. A co sa tyka cennika Suzuki, tak uz v minulom prispevku som to spominal: drasticke zlacnenie Bandita S. Trochu kapotaze, maly stitok. Takmer pouzitelny na vsetko. Alebo na nic? Strom mal uz davnejsie cenu 209000 + doplnky za 10000 zadarmo. Dnesne takmer rovnake ceny (+-) 5000Sk: Strom, Versys, CBF 600 S, Fazer, ER 6 F. Len Bandit S je vyrazne lacnejsi. Uplneho nahaca nechcem. Uvazujem len nad hore spominanymi. |