Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 5042 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26388
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15917)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10471)

nová karbonová moto - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiunová karbonová moto - Diskusné fórum - Len Tak

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
29.07.2009 7:28

nová karbonová moto

RAON
 Čoprák 

[clanok feminity.zoznam.sk/cl/100337/521696/SYMFONIA-KARBONOVYC... ]

SYMFÓNIA KARBÓNOVÝCH VLÁKIEN – BIMOTA DB7 ORONERO

Bimota DB7 Oronero nie je jediný motocykel, ktorého časti sú vyrobené z karbónových vlákien, no je rozhodne jedinou motorkou, ktorá má z rovnakej zmesi prepracovaný rám a kyvadlovú vidlicu. Výrobcovia pri nej využili poznatky a technológie z formuly jeden. Tento model má v progresívnom ráme vlastnej konštrukcie zabudovaný motor od Ducati – dvojvalec s objemom 1098 cm³ a výkonom 160 koní pri 9750 otáčkach.

Autor: luc
Diskusia: 0 | Vytlačiť článok | Poslať e-mailom
ShareThis

Samozrejmosťou je elektronické vstrekovanie a zapaľovanie. Oproti starej verzii DB7 zhodila nová verzia šesť kilogramov, dopomohla tomu titánová pružina v Extreme Tech tlmiči. Hmotnosť Oronera je 164 kilogramov, o 5 menej ako Ducati 1198 S. Motocykel má špičkovú výbavu, čo zahŕňa aj zabudovaný GPS systém. Táto prepracovaná kráska stojí 52 000 dolárov, niet sa však čomu čudovať, je to balzam na dušu pre milovníkov rýchlych strojov. Bimotu si nikdy nemôžete zameniť za iný motocykel vďaka tímovej červeno-bielo-čiernej farbe, ktorá pochádza z pera dizajnéra Enrica Borghesana. Talianska firma Bimota sa špecializuje na výrobu motoriek, ktoré konštruktéri ručne dokončujú. Ročne vyrobia asi 300 kusov týchto prestížnych strojov. Do niektorých kusov montujú motory od iných výrobcov, ako sa to stalo aj pri DB7 Orenero. Exkluzívne konštrukcie a výrobná technológia náročná na ručnú prácu sa výrazne podieľa na vyššej cene týchto strojov. Bimota však určite stojí za to.


29.07.2009 7:45

Re: nová karbonová moto

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

bimota ma krajsie nahace.. delirio je kraaaasna masinka.. ale za tu cenu... :-~ si kupim japonca, rakusaka a ducnu :-D :-D :-D :-D


29.07.2009 11:32

Re: nová karbonová moto

Tomcat
 Kávičkár 

Ikona

Bimota rovnako ako MVAgusta su nadhera :-*


29.07.2009 11:51

Re: nová karbonová moto

borto
 Kávičkár 

Ikona

Benelli nema konkurenciu :-P :-*


29.07.2009 11:53

Re: nová karbonová moto

borto
 Kávičkár 

Ikona

Este foto mojej oblubenej cervenej
Pozri obrázok


29.07.2009 12:00

Re: nová karbonová moto

majlou
 Jogurťák 

Bimota je fakt nadherny stroj,v inchebe na motosalone pri Ducati som ju obdivoval, skoro mi oci vypadli :-)))


29.07.2009 12:16

Re: nová karbonová moto

eNeM
 Geriatrik 

Mňa by skôr zaujímalo, prečo raon chodí na stránku uvedenú v linku :-O :-D :-D :-D


29.07.2009 12:19

Re: nová karbonová moto

RAON
 Čoprák 

ROBO NM
ved to normálna stranka na www.cas.sk a svietilo to ako hlavná sprava či ako to mam povedať.
www.čas.sk spolupracuje aj s www.adam.sk a www.lesk.sk a pod.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.