Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3093 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28563
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17009)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11554)

znacky vsetkych motocyklov a ich historia - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuznacky vsetkych motocyklov a ich historia - Diskusné fórum - Len Tak

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
20.12.2009 13:48

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

bohusact
 Kávičkár 

Mne sa na stránke ktorú si uviedol otvárajú značky len od "R".
www.bikez.com/years/index.php
Bikez sa mi zdá byť lepší, lebo môžeš si voliť takmer všetky ročníky individuálne.


20.12.2009 14:11

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

neviem ja som to skusal kliknut viac krat a ukazuje mi celu stranku zeby prehliadac? ja mam mozillu


20.12.2009 14:47

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

HALU
 Kávičkár 

pekné čítanie, hlavne o čínskych značkách, nevedel som, že majú až 50-ročnú históriu...


20.12.2009 16:11

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

xtremo
 Kávičkár 

Ikona

ak niekoho zaujima samotne suzuki

historia suzuki

pripadne ako vyzerali jednotlivo vyrabane modely gsx-r od zrodu az do dnes

historia GSX-R

Upravené 1 krát. Naposledy upravil xtremo (20.12.2009 16:11)


20.12.2009 18:09

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

black333
 Kávičkár 

Ikona

MLHOS- [dobre]
BOHUSACT- [dobre]
XTREMO [dobre]
Perfektne a niekde aj zaujmave čitanie [dobre] ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil black333 (20.12.2009 18:09)


20.12.2009 18:13

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

makorider
 Bahniak 

Ikona

jejich história preboha to čo za hovado dokáže napísať :-((((((


20.12.2009 18:21

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

pekná stránka, ale aj v textoch gramatika ako z pomocnej školy alebo ako niektorí prispievatelia na MR :-)))


20.12.2009 18:26

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

halu: vidis...cim to je, ze uz 50 rokov vyrabaju motorky, tak dlho ako niektori japonci a napriek tomu nie a nie stale vyrobit poriadny stroj...zahlcuju svet takymi smejdami...


20.12.2009 19:46

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

HALU
 Kávičkár 

prdafka-ALEEEEE, stále ich vedia predať a to už 50 rokov.... ;-) ;-)


20.12.2009 20:15

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

brazel
 Kávičkár 

Ikona

HALU preboha :-O , hádam neberieš stránku , ktorú si spravil nejaký mladý chlapec pre svojich rovesníkov (tak cca 12-15rokov) za stránku , ktorá má poučiť tridsiatnika (a viac) .
Veď tá stránka nemá absolútne žiadnu výpovednú hodnotu , iba ak do detskej encyklopédie .
Čo je však najhoršie , ak ju na motorkársky server , kde chodia noví a mladí adepti čerpať skúsenosti , zakvačí človek , od ktorého by sa vzhľadom k veku a počtu príspevkov mal dať očakávať aspoň základný prehľad a orientácia v tejto problematike . Toto je však absolútna demagógia (naviac , neznalý môže aj uveriť)!

Len tak , kde sú značky , ktoré naozaj písali históriu ??? AJS , Ariel , BSA , Matchless , Norton , Sunbeam , Vincent , ... atď . a to je len zopár (amerických by bolo tiež za stranu , ale do tých sa nevyznám) .
Nie tie čínske blbosti , ktorými ja daná stránka preplnené . [zle]

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (20.12.2009 20:17)


20.12.2009 20:32

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

MarekZ
 Stuntrajder 

Ikona

brazel, je to opajcnuty obsah z znacky.katalog-motocyklov.sk/ aj so vsetkymi chybami a nezmyslami, presne ako si napisal, praca nejakeho chalana pre jeho rovesnikov. Vobec sa netreba nad tym pozastavovat alebo to nejako dalej komentovat ;-)

Upravené 2 krát. Naposledy upravil MarekZ (20.12.2009 20:34)


20.12.2009 20:38

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

eNeM
 Geriatrik 

1. Katastrofálne preklady z češtiny,
2. Údaje kopírované z internetu - chlapec si zrejme v nejakej motodatabáze na tipmoto.com našiel názvy a dačo vygooglil.
3. Výpovedná hodnota -0,00hovno.

Ako vraví Brazel, spomenuté všelijaké pofidérne čínske značky vyrábajúce v jednej zo štyroch smien /popri výrobe textílii a lunchmeatu pre export/ aj ""motorky"", ale staré, skutočne pôvodné európske a americké značky nikde [zle]

Mám doma encyklopédiu amerických značiek a tá sama o sebe má asi 200 strán a okolo 150 rôznych firiem vyrábajúcich motocykle od roku 1890 dodnes

veď tamani nie sú značky ako Bohmerland a iné z bývalého Československa


20.12.2009 20:39

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

marek750
 Kávičkár 

Ikona

www.motorcyclespecs.co.za/model/Arial/ariel_square_four...

Brazel tuto ja chodím po rozumy a aj obzerať staré stroje [dobre]


20.12.2009 20:44

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

brazel
 Kávičkár 

Ikona

MarekZ , mňa sere len tá demagógia (ale zabrala :-( ).

Len tak , toto je história ;-) (a ešte aj pekná) : cgi.ebay.co.uk/VELOCETTE-KSS_W0QQitemZ110471364935QQcmd...

Marek750 [dobre] , keď otvoríš tému o histórii a pripneš tam ten odkaz , ktorý si dal teraz , tak pomôžeš ľuďom sa zorientovať , ale to , čo sem zakvačil mlhos ...
Nuž , pre niekoho je aj to obohacujúce , ja tvrdím , že to len pomýli a zmätie .

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (20.12.2009 20:52)


20.12.2009 20:49

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

eNeM
 Geriatrik 

Nu, ale aspoň vieme, z akých zdrojov má niekto plné vrece múdrostí [dobre] :-D :-D


20.12.2009 20:55

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

marek750
 Kávičkár 

Ikona

Robo nie je to zaujímavé vidieť stroje aké boli vo svete, keď my sme mohli jazdiť len na Jawách a ČZetách ;-)


20.12.2009 21:00

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

eNeM
 Geriatrik 

marek, jasne že je [dobre] ja dokážem staré mašinky z obdobia medzi vojnami okukovať aj dva dni vkuse :-) V podstate to isté platí pre povojnové obdobie, a vlastne aj pre súčasnosť. Akurát že prvý odkaz v tejto téme je v tomto bode skôr kontraproduktívny


20.12.2009 21:01

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

brazel
 Kávičkár 

Ikona

marek750 , ale RoboNM mal na mysli mlhos-a .

To je "znalec" , príspevkov viac ako Indiáni šípov a teraz (ako napísal RoboNM) prezradil svoje zdroje .

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (20.12.2009 21:05)


20.12.2009 21:18

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

HALU
 Kávičkár 

pri čítaní spomínaných článočkov, o jap.značkách mi to nejak nesedelo.........


21.12.2009 8:35

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

CB750
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

Marek 750:
Dovolím si tvrdiť, že keď sme my jazdili na Jawách aj tí japonci sa podozrivo na tie Jawy podobali.
Dnes sa už Jawa nepodobá ničomu, ale posledná nádej sa volá Enfild :-D


21.12.2009 10:27

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

bohusact
 Kávičkár 

Prečo vraj Japonci začali vzrábať autá a motorky? Po ich porážke v II.s.v. sa nová japonská vláda na jednej schôdzi opýtala veliteľa okupačných vojsk, gen. Mac Arthura toto:" Pán generál, keď nesmieme vyrábať zbrane, lietadlá, ponorky ... atď, čo máme robiť?". On im odpovedal:"Vyrábajte autá a motorky". A tak to začalo. Samozrejme, že v povojnových časoch víťazné mocnosti prižmúrili obidve oči, keď japonci "obšlohli" mnoho patentov aj v iných oblastiach.


21.12.2009 11:18

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

chooki
 Edvenčr 

Ikona

bohusact...to snad nie...si myslis, ze nejaka fa zacala robit v jap. auto-moto, preto, lebo im to navrhli americania ??? na to musi byt dopyt od ludi a ich realna kupyschopnost....
Milujem tieto poviedky typu "vraj" . Konkretne moto priemyslu sa po vojne darilo v celom priemyselnom svete..nezavisle od gen.MacArthura.
Nam zase odporucal vyrabat Jawy asi gen.Stalin, ze ???


21.12.2009 11:56

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

eNeM
 Geriatrik 

Chooki, a vieš že v podstate s tou Jawou ano. Nebyť RVHP, jawa by sa na trhu nebola dlho udržala a skončila by ako mnohé slávne značky z medzivojnového obdobia ;-) Bolo pekne rozdelené čo kto a koľko môže a bude vyrábať, kto kombajny, kto traktory, kto autobusy, kto motorky a podobne. O reálnom dopyte sa nedá hovoriť

A ono, celkom nezmysel to byť nemusí. Napr. Kórejský Hyundai začal tým štýlom, že Američania potrebovali počas vojny v Kórei x vecí, oslovili chlapíka, ktorý im vtedy zabezpečoval stavebné práce na kasárňach. Rozšíril svoju pôsobnosť na špeciálne stavby, potom potreboval lodnú dopravu, tak si začal vyrábať korpusy lodí, pridali sa motory, neskôr autá, kontajnery, a dnes je to jeden z najväčších výrobných podnikov sveta


21.12.2009 12:02

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

staci precitat posledne 3 slova pri odstavci KTM. ziskas si nazor ako profesionalne je to robene :-D :-D :-D


21.12.2009 12:07

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

bohusact
 Kávičkár 

chooki: neviem kde si bol po vojne Ty, ale ja som už študoval na gymnáziu a vojnu si dobre pamätám. Svet bol v troskách, hospodárstvo rozvrátené, ľudia zúbožení. Staré meny väčšinou zanikli a nové sa len rozbiehali. Všetko bolo na prídel. O akej kúpyschopnosti hovoríš? Prvé banány som jedol v r.1953. Ten válečný priemysel v Japonsku sa musel niečím rozhýbať. Tvoj názor je správny v dnešnej dobe, ale nepíše sa rok 1946.


21.12.2009 23:17

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

chooki
 Edvenčr 

Ikona

Robo, Bohusact, nehovorim ze politicke rozhodnutia nemali vplyv na vyrobu, ale urcite to nebolo tak, ze japonci sa pytali "co mame robit?" a gen. im poradil robte moto a 4 jap. firmy zacali robit moto...To je tak na rozpravku na dobru noc...Jak u nas Jawa...RVHP vzniklo davno potom ako jawa zacala expandovat, zaklad povojnoveho uspechu Jawy je perak a z neho vychadajuca kyvacka, o historii Jawy (co, preco, zaco) je tolko clankov a knih, ze Robco, sorry, ale s tvojimi dejepisnymi uvahami to nevyvratis...
Bohus (mal by som Vam asi vykat..), co maju spolocne banany s Temou ? Jap. priemysel si ryzojedi rozhybali sami , s pomocou amikov, ktori im ho predtym znicili.
Ked uz sme pri tych historkach, v knihe o histori Harleyov som cital, ze do Hondy siel po vojne manazer z HD, aby ich preskolil z efektivity vyroby, v 60 ci 70 rokov, ked HD krachoval, zas chodili manazeri z Hondy skolit amikov


22.12.2009 2:01

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

Nieco z nasej stranky:

O spoločnosti Kawasaki
1. Prehľad

Consumer Products & Machinery Company je samostatnou divíziou Kawasaki Heavy Industries, Ltd., ktorá poskytuje produkty bežnému zákazníkovi. Spoločnosť vyrába širokú škálu produktov vrátane motocyklov, ATV (vozidlá do všetkých terénov), úžitkové vozidlá, JET SKI® plavidlá, benzínové motory na bežné použitie a priemyselné roboty, ktoré dodáva na trhy do celého sveta.

Odkedy Kawasaki po prvý krát začala vyrábať motocyklové motory v roku 1953,


predstavila radu historicky preslávených motocyklov, vrátane "H1," "Z1" a "GPz900R", využijúc svoje vývojovo/výrobné „know-how“ získané z leteckých motorov.

Motocyklová divízia svoj rozsah produktov pri presnom odhadnutí potrieb trhu natoľko rozšírila, že prispela k celkovému vzostupu dobrého mena značky Kawasaki.

JET SKI® plavidlá, vyvinuté spoločnosťou Kawasaki v roku 1973 ako prvé osobné plavidlá na svete, ponúkajú dnes vo svojom sortimente modely so 4-taktnými motormi priateľskými voči životnému prostrediu a motormi s prepĺňaním, završujúc tak technologické prvenstvo Kawasaki. Spoločnosť takisto predáva benzínové motory na bežné použitie, od motorov o veľkosti dlane s objemom 23cm3 až po V-twin s 1000cm3, rovnako ako krovinorezy, dúchadlá atď.

Prvý Kawasaki robot bol vyrobený v roku 1969 v dielni Akashi Works, čím sa stal prvým v Japonsku vyrábaným priemyselným robotom. Následne na to sa Kawasaki robot vypracoval doslova na lídra svetového obchodu na trhu priemyselných robotov a dnes sa používa v širokom rozsahu v mnohých krajinách.

Kawasaki divízie majú prísne štandardy kontroly kvality, ktoré zahŕňajú vysokovýkonné motory a veľmi presnú výkonnú technológiu. Tieto štandardy sa aplikujú na všetky výrobky spoločnosti, vrátane motocyklov. Ba čo viac, Kawasaki kladie najvyšší dôraz na enviromentálne problémy a verí, že úsporné a nezávadné motory, nevyhnutné pre ochranu životného prostredia, nemôžu byť vyrábané bez systému vysokých štandardov kontroly kvality.

Materská továreň spoločnosti sa nachádza v Akashi City, Ústredie Hyogo , kde sa krížia časové pásma na Japonskom poludníku, a jej výrobné základne sú umiestnené v USA a krajinách juhovýchodnej Ázie. Akashi Works takisto pokračuje v snahe ochraňovať životné prostredie pomocou svojich výrobných činností, spolu s recyklovaním materiálov v továrni a prechádzaním na ľahko odstrániteľné baliace materiály, čím spolupracuje s lokálnymi spoločenstvami.

Spoločnosť bude pokračovať v honbe za uspokojovaním zákazníka, pričom si za cieľ vytýčila harmóniu medzi „strojmi, ľudskými bytosťami a životným prostredím.“
2. História

* 1953
Prvý motocyklový motor“KB-1”(60cm3) vyrobený a uvedený v Meihatsu Kogyo, domáci predajca, založené v Japonsku
* 1957
Prvý benzínový motor na bežné použitie “KF4”(250cm3) vyrobený a uvedený na trh
* 1960
Komplexná výroba motocyklov spustená
* 1961
Prvý motocykel značky Kawasaki “B7”(125cm3) uvedený na trh
* 1963
“Kawasaki B8” sa umiestnila na 1. až 6. mieste v triede 125cm3 motokrosových pretekov v Aonogahara, Japan
* 1965
Motocykel „W1”(650cc) uvedený na trh
* 1966
Domáci predajca si zmenil meno na Kawasaki Autoby Hanbai
American Kawasaki Motorcycle Corp., predajca, založené v U.S.
* 1967
Po prvý krát sa značka predstavila v cestných pretekoch World GP, Singapur GP
* 1968
Americká obchodná spoločnosť si zmenila meno na Kawasaki Motors Corp., U.S.A. (KMC)
* 1969
Motocykel “H1”(500cm3) uvedený na trh
Iseki Kawasaki Service, domáci predajca motorov na bežné použitie, založené v Japonsku
* 1970
Kawasaki Motors N.V. (KME), dodávateľ náhradných dielov,spoločnosť založená v Holandsku
* 1972
Prvé prenosné generátory, “KG600,” “KG900” a “KG1300” vyrobené a uvedené na trh
Motocykel “Z1”(900cc) uvedený na trh
* 1973
Prvé JET SKI® plavidlo “JS400” vyrobené a uvedené na trh
* 1974
Kawasaki Motors (UK), Ltd. založené v U.K.
Kanadská Kawasaki Motors Inc. založené v Kanade
KMC spustil montážny závod motocyklov v Lincolne, Nebraska v USA
Kawasaki Motors (Phils.) Corporation založená na Filipínach
* 1975
Kawasaki Motoren G.m.b.H založené vo vtedajšom Západnom Nemecku
Kawasaki Motors Pty. Ltd. založené v Austrálii
* 1976
Thai Kawasaki Motors Co., Ltd., výrobná továreň, založená v Thajsku
* 1978
Nákup podielov v Thajskej obchodnej spoločnosti, Glory Kawasaki Motors Co., Ltd.
Víťazstvo v cestných pretekoch Svetových majstrovstiev GP s “KR250” a “KR350”
* 1981
Prvé ATV (Vozidlo do všetkých terénov) “KLT200-A” vyrobené a uvedené na trh Kawasaki Motors Manufacturing Corp., U.S.A. (KMM) založila dcérsku spoločnosť KHI a oddelila sa od KMC
* 1984
Motocykel “GPz900R” vyrobený a uvedený na trh
Benzínový motor “FB460V” uvedený na trh
* 1985
ATV “Bayou 185” uvedené na trh
* 1986
JET SKI plavidlo “JET SKI X-2”(650cm3) uvedené na trh
* 1987
ATV “Tecate 4”(250cc) uvedené na trh
Benzínový motor “FC150V” uvedenýna trh
* 1988
Prvé úžitkové vozidlo “MULE 1000”(450cm3) vyrobené a uvedené na trh
Kawasaki Sunrock Sdn. Bhd. založená v Malajzii
* 1989
Motocykel “ZEPHYR”(400cm3) uvedený na trh
KMM spustila výrobu v továrni na benzínové motory v Maryville, Missouri v USA
* 1990
Motocykel „ZZ-R1100” uvedený na trh
* 1992
JET SKI plavidlo “JET SKI 750SX” uvedené na trh
* 1993
Úžitkové vozidlo “MULE 2510”(620cm3) uvedené na trh
Domáca obchodná spoločnosť si zmenila meno na Kawasaki Motors Corporation Japan
* 1995
P.T. Kawasaki Motor Indonesia založená v Indonézii
JET SKI plavidlo “JET SKI 900 ZXi” uvedené na trh
* 1997
Domáci predajca benzínových motorov si zmenil meno na K-GES Co., Ltd.
Kawasaki Motors Enterprise (Thajsko) Co., Ltd. založené v Thajski
* 1998
Motocykel “W650” uvedený na trh
* 1999
JET SKI plavidlo “JET SKI Ultra 150”(1200cm3) uvedené na trh
* 2000
Motocykel “Ninja ZX-12R”(1200cm3) uvedený na trh
JET SKI plavidlo “JET SKI 1100 STX D.I.” uvedené na trh
Kawasaki Motors Europe N.V. založená ako dcérska obchodná spoločnosť v Európe
* 2002
ATV “Prairie 650” uvedené na trh
* 2003
Zúčastnila sa Svetových majstrovstiev cestných motocyklov MotoGP
JET SKI plavidlo “JET SKI STX-12F”(1200cm3) uvedený na trh
* 2004
Motocykel “Ninja ZX-10R”(1000cm3) uvedený na trh
JET SKI plavidlo “JET SKI STX-15F”(1500cm3) uvedený na trh
* 2005
ATV “Brute Force 750 4x4” uvedené na trh
Úžitkové vozidlo “MULE 3010”(620cm3) uvedené na trh
* 2006
Motocykel “ZZR1400” uvedený na trh
Benzínový motor “FX1000V” uvedený na trh
* 2007
JET SKI plavidlo “JET SKI ULTRA 250X”(1500cm3) uvedené na trh
Motocykel “1400GTR” uvedený na trh
Úžitkové vozidlo “Teryx 750 4x4” uvedené na trh
* 2008
Motocykel “Ninja 250R” uvedený na trh

Zdroj: www.kawasaki-cp.khi.co.jp


22.12.2009 5:52

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

younggirl
 Čoprák 

Ikona

za zavesenu stranku [zle] [zle] [zle] [zle] [zle] [zle] I-GRR I-GRR I-GRR I-GRR I-GRR I-GRR


22.12.2009 8:11

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

Pajo
 Kávičkár 

Ikona

Chooki , Bohuscat Ti dobre vraví. Po druhe svetovej si porazené strany nemohli vyrábať čo chceli ale čo im víťazný generáli schválili.


22.12.2009 9:00

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

bohusact
 Kávičkár 

Ešte dovätok k tomu báťuškovi Stalinovi. Keby nám bol prikázal vyrábať Jawy, môhli sme v súčasnosti vyhrávať všetky Dakary. Lenže od nám prikázal vyrábať tanky /to nebolo tiež na základe kúpyschopnosti obzvateľstva/. Tie posledné, čo sme predali Saddámovi boli tak zastaralé, že v púšti Perzského zálivu ich americké Cobry do jedneho zlikvivovali ešte skôr ako môhli vystreliť.


22.12.2009 11:00

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

Noob
 Kávičkár 

Mlhoš

1)
čo to má spoločné z históriou ? Niebudem googliť pojmové znaky tohto pojmu, ale aj tak si trúfam povedať, že tento menný zoznam niečoho nespĺňa pojmové znaky "histórie"

2)
ako si došiel na to, že sú tam všetky značky ? Hovorí Ti niečo zn. Norton, kde je tam (?) (a to sa nepovažujem za veteránistu).

Yuki a Adams sú obchodné značky, nie značky výrobcov, už sa to tu niekde rozoberalo. Daj dôkaz, že Yuki vyrába 50 rokov. Nemáš, nedáš. Motorky dochádzajú poskladané od Mastera Kung fu cho ču a tu ich slovenskí junci poskladajú ako lego, aj tvoju tak poskladali. :-D


22.12.2009 11:01

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

Noob
 Kávičkár 

ja si myslím, že si z vás zasa Mlhy strieľa :-)


22.12.2009 11:12

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

Najviac si z nás vystrelili mlhyho rodičia.


22.12.2009 11:37

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

Wildman
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Základom tej stránky je adsense reklama. Bežná prax na VŠ inťákoch. Partia si zrobí stránku s hocijakým bludným no uveriteľným obsahom dva-tri mesiace vyklikávajú a potom nabehne na účet 100 evrovka na dobrú ožran párty :-D


22.12.2009 23:04

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

jasne ved co ine sa da od Vas cakat vela s tych znaciek sam nepoznam a nikdy som o nich nepocul ale predpokladam ze to su znacky ktore sa na rozdiel od veteranou stale predavaju ale mozno sa mylim v kazdom pripade ja neviem ci sa vyrobca yuki vola yuki viem tolko co ty ze takyto predajca ju u nas predava ku tomu by sa vedel vyjadrit ten co je v cine ty vies po cinsky ? ja nie tie tri slova ku znacke KTM sa zacali pouzivat pri prvej 6 dennej v PB takze to nie je ziadna novinka s ktorej by som mal byt zaskoceny na okraj mna stare masiny neuchvacuju
ja som vobec nepovedal ze su tam vsetky znacky a uz vobec nie aj take ktore vyrobili par kusov moto a tvaria sa ako vyrobcovia samozrejme na tuto stranku chodia iba znalci motocyklou ktory tvrdia ze iba ich motorky su najlepsej znacky a najlepsie na svete lenze mne je to u prdele ja mam motorku na vozenie a to ze v telke je moja a nie vase motorky ja uz jaksi nemozem
Pozri obrázok


23.12.2009 7:20

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

eNeM
 Geriatrik 

"ja som vobec nepovedal ze su tam vsetky znacky"

znacky vsetkych motocyklov a ich historia

Hrubo vyznačené mi nesedí


23.12.2009 7:42

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

black333
 Kávičkár 

Ikona

mlhoš-pohoda,ja som sa tiež dočital niečo nove.Mna ta tema v celku zaujala.No a to čo tu pišu niektori ak by som ich mohol nazvať tvoji "skalny" to si nevšimaj,pomyslime si svoje a len sa cez to prenes ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil black333 (23.12.2009 7:44)


23.12.2009 8:02

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

samko1
 Jogurťák 

Ikona

Tiez sa mi nepaci ten link, ani vacsina prispavkov od mlhosa, neznamena to vsak, ze sa ho budem pokusat za kazdu cenu pri kazdej moznosti zdiskreditovat a ponizit.

Chlapi, spamatajte sa. Najradsej mam blbeckov, ktori sa nechavaju strhnut davom a po bitke si pridu kopnut do leziacich na zemi.

Otazka znie, ste taki hrdinovia aj z oci v oci, alebo len na nete?

Mozno Vam prave mlhos pomoze na ceste, ked to budete najviac potrebovat.


23.12.2009 8:29

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

eNeM
 Geriatrik 

Samko, aha, takže ak to správne chápem, je to ako s cigánmi. Aj u nich sa totižto toleruje úplne všetko iba preto, že sú cigáni [dobre] Najlepšie je byť ignorantský debil, potom si nedotknuteľný [dobre]


23.12.2009 8:34

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

black333
 Kávičkár 

Ikona

Pozor!!!! Zasa sa tu bavime uplne mimo temu!!!!!!!
SAMKO1-asi tak nejak.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil black333 (23.12.2009 8:34)


23.12.2009 8:39

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

eNeM
 Geriatrik 

Black, úplne mimo tému to tu je od prvého príspevku :-)))


23.12.2009 8:39

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

tahitan
 Bahniak 

Ikona

samko, mlhosa nepotrebuje nikto ponizovat. On sa ponizuje sam. A ak niekto taky uplne vazne napise, ze ak poskytnes prvu pomoc, tak ta potom mozu zalovat za ublizenie na zdravi, tak od takeho asi pomoc necakaj.
Je mi luto povrchnych ludi, ktori namaju ani kusok sebaucty.


23.12.2009 8:50

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

samko1
 Jogurťák 

Ikona

tahitan, len som chcel povedat, ze par borcov sa tu na nom neustale odbavuje a dalsia skupinka donho kope len preto, ze uz lezi na lopatkach. A to neje spravna hra. Obzvlast ked si zacnu brat rodinu do ust. [zle]

Nejde len o tuto temu, ale vseobecne o cele diskusne forum.


23.12.2009 9:06

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

black333
 Kávičkár 

Ikona

samko1-vystihuješ to presne.Co k tomu dodať?Niekto sa bavi,niekto možno steka pri počitači,ja tomu hovorim-FRAJERSTVO Z POZA POCITACA


23.12.2009 9:08

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

tahitan
 Bahniak 

Ikona

samko, polozme si otazku: ti, co a na nom odbavuju, sa na nom odbavuju nepravom? Vies mi povedat, preco sa neodbavuju na tebe? Neodpoviem ti, precitaj si diskusie do ktorych sa silou-mocou zapaja a zapajal a pochopis. A najdes tam aj to, co ti teraz vadi na inych. Sebaucta je to, co mlhos nepozna.


23.12.2009 9:10

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

tahitan,vystihol si to presne...


23.12.2009 9:33

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

eNeM
 Geriatrik 

black, skús si vygoogliť "mlhoš" a jeho občianske meno a potom teprvá uvidíš dokonalý príklad "frajerstva spoza počítača". ;-) Už to tu raz bolo. Čo server, to bezhlavé drístanie, provokovanie, urážanie, kydanie a podobne.

Samko, takže ešte raz, zvláštna logika. V každej téme, kde sa nasilu zapojí aj keď nemá čo povedať, má právo provokovať, kydať, drístať, urážať a rýpať do koho chce a je to v poriadku, ale vrátiť sa mu to nesmie? :-O


23.12.2009 9:43

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

Noob
 Kávičkár 

Ja moc neprispievam a to posledné je, že by som do niekoho ležiaceho "kopal", dokonca si myslím, že skutočne to niektorí voči mlhošovi preháňali nebudem menovať, ale v tomto prípade ste sa trošku "kopli" vy - všade prítomní samaritáni. Vôbec mi nešlo o to, ho ponížiť - to je detinské.

Kde ste samaritáni, keď mlhy reaguje naozaj totálne "od veci". Príkladov je dosť.

Okrem toho, treba rozmýšľať, prečo sem hodil tú linku, a myslím, že k pravde má blízko Wildman. Veď tá stránka nemá minimálnu kvalitu.

Je prejavom nevedomosti, ak niekto napíše "ja som vobec nepovedal ze su tam vsetky znacky a uz vobec nie aj take ktore vyrobili par kusov moto a tvaria sa ako vyrobcovia samozrejme na tuto stranku chodia iba znalci motocyklou ktory tvrdia ze iba ich motorky su najlepsej znacky"
Si prečítajte názov témy, vie vôbec čo píše, keď ešte aj na upozornenie nie je v obraze ? [zle]

+ edit k poslednej vete: básnická otázka na mlhoša - a kto sem napísal názov témy ? Awia ? :-P

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Noob (23.12.2009 9:48)


23.12.2009 14:04

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

black333
 Kávičkár 

Ikona

Dobre,napišem to aby to už pochopili hlavne ludkovia,ktory maju niečo proti MLHOSOVI.
Prečo tu tu potom reagujete ak Vam prekaža to,že sa tu MLHOS objavil a založil temu?Vam nevadi to,že tema je oničom a neni to tema od profika ale Vam vadi tema že ju založil MLHOS.Ak by som si pozrel ako tu niektory iny založili ešte primitivnejšie temi,ktore samozrejme nevadili nikomu a nemali hlavne ani zmysel!!!.Zamyslite sa hlavne nad tym,že nie každy je dokonali.Ja už som si tiež spravil mienku o určitych ludi ale to neznamena že ak niekto koho nemam rad založi temu,budem ho ponižovať a kritizovať!!!!! a hrubo mu nadavať!!!!.No a ak je niekto,koho by som najradšej nakopal do zadku a priam ho neznašam a tiež založi temu tak ju ignorujem!!!!!! a nelezem do temi aby som ho ponižoval a hrubo mu nadaval!!!!.POCHOPILI STE TO LUDKOVIA,KTORY NEMAJU RADI MLHOSA?Ak nie poviem to asi takto,NELEZTE DO TEMI.Ak ani to nepochopite je chyba uplne inde.
Zvlašť pred sviatkami sa treba krotiť a nehladať chybu len na druhom ale hlavne na samych sebe.Ja Mlhoša nepoznam osobne no pozeram reakcie na neho.Nech je aky chce,podaktory ste tu od neho o 1000% horši.PEKNE SVIATKY ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil black333 (23.12.2009 14:08)


23.12.2009 21:48

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

smiesne nazou temy je okopirovany z nazvu stranky a upravil ho admin pokial by ste napisali ze tam chyba taka a taka znacka ktora vyraba take alebo onake motorky ako niektory zacali bral by som to ze ste sa zapojili do temy aby sme poznali co najviac znaciek a vyrobcou a klasicky zase a stale ti isty nepisu ku teme ale ku mne slovickaria a hladaju zadrapku vazeny pkial sa nudite tak chodte pisat inam googlujte si kade a co chcete mna proste nenaseriete ja som splachovaci mne je jedno kto je v akom klube na com sa vozi ci aku ma skolu ked zlezes s motorky aj tak ta nikto nepozna tak naco sa tu hrate


23.12.2009 22:12

Re: znacky vsetkych motocyklov a ich historia

Moderator
 Turista 
Virtuálny člen

Pôvodný názov témy ako ju nazval autor:

znacky vsetkych motocyklou a ich historia



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.