Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2597 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28566
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17010)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11556)

Scala-rider G4 - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuScala-rider G4 - Diskusné fórum - Len Tak

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
30.01.2011 12:01

Scala-rider G4

MarkoLM
 Turista 

Ikona

Máte ho niekto?Spokojnosť?


30.01.2011 12:09

Re: Scala-rider G4

barko
 Turista 

Ikona

Moto poradňa: Cardo - Scala Rider G4

Mám Scala Rider G4, som spokojný. Je to môj prvý komunikačný, takže nemám s čím porovnávať.


30.01.2011 12:30

Re: Scala-rider G4

MarkoLM
 Turista 

Ikona

aj ja ho mám, preto sa pýtam, vyzerá dobre,údajne momentálne najlepšia vec na trhu.len rádio nejde všade kvalitne.


30.01.2011 12:47

Re: Scala-rider G4

owwidius
 Turista 

Ikona

akurat rozmyslam ci tuto G4 (ktora ja asi fakt momentalne top co sa tyka BT, aj kvalitou aj cenou...), alebo ist do lacnejsieho Len Tak: Lacný BT interkom - prvé dojmy...

tak mam par otazok na vas:
-do akej rychlosti sa v pohode pocujete?
-ako casto treba nabijat, pri castom pouzivani?
-prenos prebieha stale? alebo sa automaticky aktivuje hlasom?
-skusali ste 'konferencny prenos' - teda 4 ludi naraz?

a este jedna.. -aky je dosah v realite? ked napr kolega na moto zajde za horizont, za dve zakruty, atd..

Upravené 1 krát. Naposledy upravil owwidius (30.01.2011 12:48)


30.01.2011 16:50

Re: Scala-rider G4

kebo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

G4 - ka je zatial najlepsi intercom co som zatial mal. Pouzivam ho ako intercom a v spojeni s navigaciou a telefonom. Zvuk je zuper (tiez na pocuvanie hudby - A2DP stereo funguje perfektne), vydrz je tiez velmi dobra. Tesil som sa na radio (predtym som ho nemal) ale to je v podstate nepouzitelne - straca signal a RDS podla mna nefunguje ako ma - nikdy sam nevedel najst inu frekvenciu pre danu stanicu. Mozno ked jazdis iba "okolo komina" v meste je to OK, ale ked ides na dlhsiu jazdu tak za chvilu stratis signal...
Zatial som ju pouzival iba ako intercom medzi mnou a ladvinkou - tento rok zacina jazdit aj ladvinka, takze budu skusenosti aj medzi motorkami...
Je to trosku drahsia zalezitost, ale urcite sa vyplati zainvestovat - to je moj nazor.

Odpoved na owwidiusove otazky:
-do akej rychlosti sa v pohode pocujete? - na mojej moto bez obmedzenia rychlosti (som ale dobre chraneny. Funguje to tak ze pri zvyseni vonkajsieho hluku sa zvysuje hlasitost.
-ako casto treba nabijat, pri castom pouzivani? - ked jazdis cely den (viac ako 12 hod) odporucam nabit vzdy vecer. Ked ho pouzivam na denne presuny napr. do prace alebo kratsie vyjazdy, nabijam tak raz do tyzdna. Baterie vydrzia skutocne dlho.
-prenos prebieha stale? alebo sa automaticky aktivuje hlasom? Ked ho nepouzivas sam sa prepne do "spiaceho rezimu". Malo by to fungovat ze ked nieco hlasne povies zasa sa spat aktivuje, ale ja vacsinou pouzijem tlacidlo na opatovnu aktivaciu - nerad "kricim" do prilby...
-skusali ste 'konferencny prenos' - teda 4 ludi naraz? Tak toto zatial nemam vyskusane.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil kebo (30.01.2011 16:50)


30.01.2011 20:21

Re: Scala-rider G4

MarkoLM
 Turista 

Ikona

teraz moje postrehy:V podstate kebo napísal všetko výstižne.
Do 130 km/h pohodová počuteľnosť, samozrejme záleží ako si chránený pred vetrom a či nejako vôbec a od hlučnosti motorky a kvality prilby-a to je podľa mňa ten najdôležitejší fakt, čiže prilba.
Nabíjanie podľa potreby,ja pre istotu každý večer,avšak len ak jazdím dni za sebou,inak musí 3 dni vydržať.Na moto predsa neabsolvuješ nejak extra dlhé hovory, výnimka je komunikácia s ľadvinou.
Čo sa prenosu týka, s tým spiacim režimom, to sedí, len neviem ako to je so spotrebou baterky v tomto režime.Ak chceš opätovne komunikovať, stačí len zahmkať,resp.trochu odkašľať a v ušiach ti zaznie pípnutie, čo je znakom pripojenia.
Pokiaľ o komunikáciu ide,medzi tromi bez problémov,medzi štyrmi len pokiaľ sa ide v tesnej blízkosti.Inak sa treba napárovať ak ste štyria.
Dosah je aj za tie dve zákruty ako sa pýtaš, na rovine alebo aj nie do 1,6km.
Telefonický hovor príjmaš automaticky(po zazvonení)alebo aj manuálne.
Sám to mám odskúšané len pár dní, ale v trojke to išlo a keď sme išli z Chorvátska, tak aj vo štvorke, avšak v tesnej blízkosti.Potom už len trojka.


30.01.2011 20:27

Re: Scala-rider G4

Ja mám Sena SMH10. Mávam ju nastavenú na minime a nemám problém s počuteľnosťou ani pri takmer 200-vke v tunel... Nabíjať sa dá aj počas prevádzky, takže stresy z vybitia a každonočné dobíjanie nehrozia ;-)


ištenem :-((((((

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (30.01.2011 20:36)


30.01.2011 20:33

Re: Scala-rider G4

MarkoLM
 Turista 

Ikona

tuneli? tunely?


30.01.2011 20:53

Re: Scala-rider G4

PEPE800
 Kávičkár 

Ikona

Scala-rider G4 sa mi zda už dosť draha par stoji 420€ a ta sena SMH10 na vadimovej stranke stoji za kus c 339€. tak potom babo raď


30.01.2011 20:56

Re: Scala-rider G4

PEPE800
 Kávičkár 

Ikona

Ešte pridam Scala-rider G4 jeden kus 235€


30.01.2011 21:04

Re: Scala-rider G4

amper
Darca Krvi  Turista 

Ikona

1,6 km je dosť, výrobca to síce garantuje ale radšej to teraz neriešim, uverím tomu až mi to povie niekto koho poznám a viem, že nekecá len preto, aby G4 chválil.
Ja som sa pre G4 tiež dlho rozhodoval, nekúpil som koli cene, kúpil som to čo Vadim (SENA) a neľutujem ani cent, som spokojný.
Preto spomínam ten dosah, lebo u SENA garantujú 900m a pri testovaní BA-Pezinok, sme sa nepočuli už nad 600m, možno to bolo inými vplyvmi, ale tých 900m od výrobcu sme nedosiahli. Chalani potom neskoršie SENU testovali v Kazachstane a tam bol dosah dlhší, možno aj tých 900m, záleži veľa na teréne a pod.
U SENA ide párovanie aj pre štyroch bez problémov.


30.01.2011 21:08

Re: Scala-rider G4

MarkoLM
 Turista 

Ikona

amper-si si istý, že sa počujú 4 a to za každých okolností?naozaj ma to zaujíma.
Párovanie u scala rider v prípade 4 funguje jazdec spolujazdec a spolujazdec z druhej motorky.druhá moto:jazdec,spolujazdec a spolujazdec z prvej moto.minimálne podľa náčrtu výrobcu, ale ako hovorím jednu chvíľu sme sa počuli štyria,ale v blízkosti.
PEPE800- SMH10-píšeš cena za kus 339,to akože pár,či kus???
Ja som dal pri kúpe páru 215 za jeden.


30.01.2011 21:12

Re: Scala-rider G4

PEPE800: Neviem, koľko stojí jeden kus Sena, ale v balení za 339 € sú dve samostatné jednotky (všetko je dvojmo).


30.01.2011 21:13

Re: Scala-rider G4

PEPE800
 Kávičkár 

Ikona

Vychadzal som zo stranky DMOTO.SK kde je cena na scalu kus 235€ a vadim piše kus 339€


30.01.2011 21:14

Re: Scala-rider G4

PEPE800
 Kávičkár 

Ikona

Tak si to napiš v popise kto sa v tom ma vyznať?


30.01.2011 21:19

Re: Scala-rider G4

amper
Darca Krvi  Turista 

Ikona

marko, ruku na srdce toto som osobne neskúšal, mám to od predajcu ale schému možem pozrieť a dám vedieť, možno je to tak ako si Ty napísal. Ja som dal za SENA/pár 339 €


30.01.2011 21:24

Re: Scala-rider G4

PEPE800: Vďaka - opravené.


30.01.2011 21:27

Re: Scala-rider G4

PEPE800
 Kávičkár 

Ikona

Neni zač aspoň môžem rozmyšlať aj o tvojej Sene. ;-)


30.01.2011 21:28

Re: Scala-rider G4

PEPE800: Enem ju mal na Elelefantoch.


31.01.2011 1:14

Re: Scala-rider G4

bubak99
 Turista 

Ikona

Pri G4 je odskusane a funkcne full duplex komunikacia sparovanie az 8x G4 a ide aj viac.
Ak sa niekomu zda G4 draha je tu super alternativa Q2 (par) za 299.-€ teraz a G4(par) 399.-€


31.01.2011 11:16

Re: Scala-rider G4

kebo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

bubak99
ako funguje sparovanie na 8xG4? Mozes to nejak specifikovat? Dik


31.01.2011 13:38

Re: Scala-rider G4

MarkoLM
 Turista 

Ikona

No, to by aj mňa zaujímalo ...


31.01.2011 13:46

Re: Scala-rider G4

patrik411
 Turista 

Dosah Scala rider je na volnom priestranstve 500 metrov,skúšali sme to po 500 metroch sa začal signál strácať.


31.01.2011 14:21

Re: Scala-rider G4

MarkoLM
 Turista 

Ikona

patrik411- to je blbosť,nám to išlo na podstatne väčšiu diaľku.Aj na sile batérie záleží,okrem iných vecí...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil marko353ZE (31.01.2011 14:22)


31.01.2011 16:33

Re: Scala-rider G4

bubak99
 Turista 

Ikona

A zalezi aj od toho ake radiove vysielanie je v tej oblasti kde sa prave nachadzate
8x G4 sparovanie funguje tak ze komunikuju osmi ludia naraz. A podla toho ako sme to sparovali pojde mozno aj viac. Takto to mozu pouzivat aj samostatny jazdci a nielen jazdec spolujazdec.
Nejako takto ako na odkaze

Video: www.youtube.com/watch?v=8LdNbfvmxlY

Upravené 3 krát. Naposledy upravil bubak99 (31.01.2011 16:47)


31.01.2011 16:49

Re: Scala-rider G4

bubak99
 Turista 

Ikona

Vsetci co kupia u mna G4 to naju napisane v navode a po Slovensky


31.01.2011 16:50

Re: Scala-rider G4

kebo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Bubak99 - Dik, velmi zaujimave... [dobre]


31.01.2011 16:53

Re: Scala-rider G4

bubak99: Ako preboha súvisí rádiové vysielanie s bluetoothovým signálom? :-O


31.01.2011 17:45

Re: Scala-rider G4

patrik411
 Turista 

Opravujem sa nebolo to 500,ale 800 metrov,ale viac nehrozí.Skúšali sme to pri Samsungu,kde je kilometer rovná cesta.Maximum bolo 800 metrov aj to už ku koncu sme museli mat na seba otočené tie antenky.To čo tam píšu,že 1600 metrov-čistý komerčný ťah.Ale krabicu to malo jak keby v nej boli Rolexky,zlaté písmenká ,no to zas pozor to sa musí nechať.A najviac ma sere,že som si to kúpil práve preto,že to malo mať taký dlhý dosah.Drahé to je jak kurva a ešte ťa aj ojebú v dosahu o polovicu,tak sa nerobí obchod.To som si mohol ojednať tie lacné za 70 eur a mal by som dosah 500 metrov,či už 500,alebo slabých 800 to už je pri tom cenovom rozdiele 350 eur asi jedno.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil patrik411 (31.01.2011 17:53)


31.01.2011 17:51

Re: Scala-rider G4

eNeM
 Geriatrik 

Mal som teraz na elefantoch Vadimovu Senu aj s jeho prilbou.

Môj dojem /nemám s čím porovnať, iba hodnotím):


Čistý zvuk, výborná hlasitosť, ja som rozumel všetko, mne rozumeli všetko, ľahké ovládanie a na rozdiel od telefónu, baterka vydržala tri dni aj v krutých mínusoch -7 -až -15 (telefón to v sobotu vzdal :-~ ).

Ca. 120-130 na diaľnici, vo vetre a telefonát prebehol no problemo, druhá strana ani neverila, že sedím na moto, ja som počul úplne loud and clear.

u mňa Sena na plnej čiare [dobre] [dobre]

Akurát ráno, keď mi volal Amisz som sa skoro posral, lebo hlasitosť na plno, zabudol dom nezvyknutý, že to tam mám a keď mi to zrazu začalo do ucha jačať nokia zvonenie tak som skoro zosadol za jazdy :-D :-D :-D


31.01.2011 17:57

Re: Scala-rider G4

bubak99
 Turista 

Ikona

Vadim ked to predavas mal by si vediet ze komunikacia neni cez bluetooth ale len parovanie.
A prave komunikacia a dosah ma vela z radiovim vysielanim (rusenim)

Patrik v Alpach mali chalani dosah podstatne viac ako 1km a nevedeli si to vynachvalit . A na Ukraine nemali ziaden problem s komunikaciou 6 chalani medzi sebou tak isto viac ako 1km po celu cestu a to im vydrzala baterka do 4 dni .

Upravené 1 krát. Naposledy upravil bubak99 (31.01.2011 18:03)


31.01.2011 18:18

Re: Scala-rider G4

bubak99: Buahahahaha! Sem sa prihlás: www.znn.sk [dobre]


31.01.2011 18:29

Re: Scala-rider G4

mám prilbu airoh cezanee, na boku má akúsi výklopku na komunikačné zariadenie ale neviem si predstaviť kam by som dal sluchátká, poradí mi niekto?


Pozri obrázok

Upravené 1 krát. Naposledy upravil devill63 (31.01.2011 18:32)


31.01.2011 18:37

Re: Scala-rider G4

bubak99
 Turista 

Ikona

Zariadenie se delia podla vykonnosti nasledujucim zposobom:

* Class 1. - max. výkon 100mW (20dBm)- dosah 100 metrov
* Class 2. - max. výkon 2,5mW (4dBm)- dosah 10 metrov
* Class 3. - max. výkon 1mW (0dBm)- dosah 1 metrov


Bluetooth pracuje v ISM pásme 2,4 GHz (rovnakom ako pri Wi-Fi). v rozmedzí 2402-2480 MHz

Upravené 2 krát. Naposledy upravil bubak99 (31.01.2011 18:49)


31.01.2011 18:50

Re: Scala-rider G4

Menton
 Skútrista 

Ikona

eNeM: no vidis, aka je ta C3 skvela ticha prilba, ty si pocul, teba poculi... ale ty si ju aj tak just nekupis.. >:-)
devill63: vseobecne tie montazne krytky su pouzitelne len na originalny komunikator tvojho vyrobcu prilby... takze univerzalny komunikator sa potom montuje cez obojstrannu lepiacu pasku, alebo "stipec"... sluchatka a kablovanie sa montuje pod polstrovanie, co mas v prilbe, to byva vacsinou vyberatelne, takze nie je problem... ja mam na C3 v miestach usi aj take vybratie (jamky), takze som si sluchatka len prilozil na to miesto a nacvakol futro.... vsetko drzi bez problemov...


31.01.2011 18:53

Re: Scala-rider G4

Možno niekomu pomôže pri rozhodovaní: www.webbikeworld.com/motorcycle-intercoms...


31.01.2011 18:53

Re: Scala-rider G4

eNeM
 Geriatrik 

menton, práve som telefonoval s Vadimom /a neuveríš, myslel aj na teba >:-) /a skonštatoval:

C3 veľké +: Antifog + nefučanie - nehmlí sa ani pri -7 v stoji a nefučí do nej skutočne ani trochu

Hlučnosť, hmotnosť a komfort o nič lepší /pre mňa/ ako u ostatných podobných prilieb. Môj subjektívny pocit je, že hlučná je rovnako ako moja Mathisska, skutočne. Ak porobnám s top integrálkamii, ktoré som mal na hlave, tak je tá hlučnosť u všetkých vyklápačiek vysoká. C3 podľa mňa tichá nie je ;-) Počutie skôr vypovedá o kvalite BT zariadenia :-)))

Ca. 900 km v zime na diaľnici aj po okreskách


31.01.2011 19:16

Re: Scala-rider G4

Menton toto som si myslel aj ja, že sluchátka patria pod polstrovanie ale v oblasti uší na airoh cezanee sa nedá vybrať, vybrať sa dá len vrchné polstrovanie akási jarmulka, ktorá sa dá prať v prípade nadmerného potenia hlavy ale inak nič, resp. som na to neprišiel ako by sa to dalo..... 8-)


31.01.2011 19:18

Re: Scala-rider G4

Menton
 Skútrista 

Ikona

eNeM: fiiiha, mam si aj namyslat ? >:-)
objektivne nemozem porovnat, mam komunikator inej znacky a s cenou mensou ako stvrtinovou... kazdopadne mna v C3 pocuju vsetci super, ja pocujem ich super, bezne ani na druhej strane nevedia, ze ma zastihli na moto, bateria drzi tiez v pohode... a tuto vlastnost tym padom pripisujem jednoznacne prilbe... ale to je iba moja skromna skusenost, nie seriozny test... ;-)
co sa tyka C3 ako takej, ja rozdiel hmotnosti uz cca 100g citim okamzite hned, ako si dam prilbu na hlavu a ver mi, ze som ich staticky skusil celkom dost... a pri jazde to citim potom niekolkonasobne intenzivnejsie unavou krku... hlucnost jednoznacne nizka a to som mal predtym len integraly, antifog funguje perfektne, vetranie aj v dazdi ucinne... kolko ludi, tolko chuti, v konecnom dosledku je to fajn, ze nemame vsetci rovnake motorky, prilby, oblecenie... ja v dobrom obdivujem tvoju "mladicku tvrdohlavost", na jednej strane si kupis spickove gore oblecko, na druhej sa branis top prilbe... ale mozno tomu len vobec nerozumiem... a mozno uz som len stary foter, co si chce naplno uzivat jazdu a tak si v tom, co ma pre mna prioritu kupim spicku a nemusim sa potom pri jazde trapit a nadavat si... ;-)
ospravedlnujem sa za male odbocenie, aj ked si myslim, ze tema komunikator a prilba spolu uzko suvisia...


31.01.2011 19:18

Re: Scala-rider G4

bubak99
 Turista 

Ikona

Vadim Je to len subjektivne . Vsetky maju dizajn rovnake ohodnotenie a pritom kazde je ine ... G4 ma 7dni vydrz baterie a je menej hodnotene ako Sena (zaujimave) tak isto dosah a moznost parovania viacerych stanic ... A to nevravim o upgrate softu.

Scalarider si vybral ako partnera pre komunikaciu aj Schuberth aj BMW do prilieb.

Vadim treba tu dat adresu kde chodis nakupovat rozum, ako tu citam vsetko vies a vsade si bol , to mi pripomina rozpravku ferdo mravec tam bol tiez taky a volal sa truhlik >:-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil bubak99 (31.01.2011 19:27)


31.01.2011 19:25

Re: Scala-rider G4

eNeM
 Geriatrik 

menton, top prilbe sa nebránim, na dlhé trasy idem brať, ale buď vemar gianni, alebo caberg sintesi ;-) som si vedomý, že mojej mathisske niektoré veci chýbajú a nepovažujem ju za top prilbu, ale....

ani gore som nekúpil rukku, ale held ;-) mám rád pomer kvalita cena. U C3 je kvalita (prilba nemá žiadne vyslovené mínusy), ale zrovnateľná kvalita je aj za inú cenu :-) a je škaredá ako vedro na ciment :-P :-D :-D :-D

je to možno tvarom hlavy, ale hlučnosť bola u mňa rovnaká ako u iných. rozhodne som ale rád, že mi ju vadim požičal [dobre] , lebo doteraz som ju mal na gebuli iba krátko, tak som si ju skutočne mohol overiť v extrémnych pdomienkach,nerád p*****m na niečo, čo som poriadne neotestoval ;-)


31.01.2011 19:26

Re: Scala-rider G4

bubak99: Toto mi stačí na to, aby som vedel, že každá ďalšia komunikácia je zbytočná: komunikacia neni cez bluetooth ale len parovanie.


31.01.2011 19:27

Re: Scala-rider G4

Menton
 Skútrista 

Ikona

devill63: OK, nepoznam presne tvoju prilbu, snazil som sa pomoct... podla tvojho popisu by to potom malo ist asi len pod to vrchne polstrovanie, ked je to spodne na pevno... ak si dobre pamatam, tak tie sluchatka maju obojstrannou lepiacou paskou nalepeny aj suchy zips (alebo sa tam da dodatocne nalepit), druhu cast toho sucheho zipsu by si potom mohol zvrchu nasit na to spodne futro... ale to uz vymyslam, tak to ber s rezervou... >:-)
bubak99: mam taky pocit, ze Schuberth robi prilby pre BMW, takze asi nebude velkym prekvapenim, ze obe znacky pouzivaju rovnaky komunikator... ;-)


31.01.2011 19:54

Re: Scala-rider G4

PEPE800
 Kávičkár 

Ikona

Menton spomenul si iny komunikator prosim ťa môžeš napisať aky?


31.01.2011 19:58

Re: Scala-rider G4

zmizik
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Mam s C3 + Q4 nabehanych cez 22tkm a nemozem na to povedat kriveho slova. Telefonaty super, mp3 taktiez, jedine radio trosku pokulhava - ochcavam to ale tak, ze si pustam radio cez mobil a posielam do Q4 - aj to len vynimocne ked sa fakt ze nudim. Vydrz je tych 8h na jedno nabitie a celodenne pocuvanie mp3. Spokojnost [dobre]


31.01.2011 20:07

Re: Scala-rider G4

Menton
 Skútrista 

Ikona

eNeM: ved v pohode, neberiem ti tvoj nazor a nevadi, mi, ze je pre teba skareda, to je velmi individualne a ja nepotrebujem byt kolotocar >:-) ... je to fajn, ze si ju vyskusal a to este v takych extremnych podmienkach... mne moja sadla presne na hlavu az po cca 2000km, ale uz potom viac nepovolila... inak super, ze to berieme obaja s nadhladom...
pozeral som Caberg Sintesi na talianskej stranke, anti-fog visor aj stop wind su k prilbe ako nahradne diely, takze ak chces mat aspon to, co ma C3 ako zakladnu vybavu, tak si este musis priplatit a mozno to nakoniec lacnejsie ani nebude... Vemar som nenasiel Gianni, ale ako vyklapacky maju Jiano alebo Gildor...


31.01.2011 20:14

Re: Scala-rider G4

owwidius
 Turista 

Ikona

pepe, ten co spominam vyssie: Len Tak: Lacný BT interkom - prvé dojmy...


31.01.2011 20:15

Re: Scala-rider G4

Menton
 Skútrista 

Ikona

PEPE800: paci sa... dufam, ze tym nenarusim diskusiu a bude fungovat link... Len Tak: Lacný BT interkom - prvé dojmy...


31.01.2011 20:15

Re: Scala-rider G4

eNeM
 Geriatrik 

jasne, ako sám vravíš, koľko ľudí, toľko chutí ;-)

tá vemarka je:
www.eshopstyx.sk/product/vemar-jiani-glossy-silver-blue...
v je to jiani, ja sa v totých talianskych názvoch strácam akosi :-D :-D

inak, vieš čo je najkrajšie? že na fotke, na ktorú som si do profilu na elefantoch extra zapózoval a ktorú mi herghott spravilv HD mám na lebeni práve C3 a ešte jak krásne svieti ten reflexný nápis :-O :-D :-D :-D


31.01.2011 20:19

Re: Scala-rider G4

Enem: Bundu si prepichol odznakom = vodotesnosť aj záruka odišli rukka v rukke do péčka.


31.01.2011 20:22

Re: Scala-rider G4

eNeM
 Geriatrik 

Vadim, neprepichol :-P veľký odznak je na tom špeciálnom ušku nad vetrákom a dva malé sú iba na leme nad druhým vetrákom ;-) . snáď si nemyslíš, že budem pichať do novej bundy odznaky hala bala >:-) :-D :-D :-D


31.01.2011 20:26

Re: Scala-rider G4

Menton
 Skútrista 

Ikona

owwidius: si rychlejsi, uznavam... ;-)
eNeM: ale, ze aky fesak... vidis a tie reflexne znaky su pre tvoju bezpecnost a ty furt neee a neee... >:-) ved potom napises skusenosti z jazdenia, tie sa z fotecky na webe vycitat nedaju... a Vadim ta dobre zostrelil, mozes si kupovat novu bundu, no bolo ti to treba ?


31.01.2011 20:32

Re: Scala-rider G4

PEPE800
 Kávičkár 

Ikona

Menton ja blbec tu diskusiu mam preluskanu asi 5x :-~ Aj tak ďakujem pravdepodobne to vyskušam. Len škoda že všetky tieto blututi interkumi niesu vôbec kompaktikuš takže musim zlomiť kolegu na nakup rovnakeho intercomu. >:-)


31.01.2011 20:33

Re: Scala-rider G4

MarkoLM
 Turista 

Ikona

devill63-na začiatku som sa to tiež snažil vtrepať pod polstrovanie, čo sa mi aj podarilo, len efekt nič-moc.Tlačili ma uši a je citeľne slabšie počuť.
No tak som to picol na suchý zips, ktorý majú slúchadlá na sebe z opačnej strany.Jednoducho to vlepíš na vymerané miesto,čo je trošku pracné nájsť.Avšak záleží na prilbe.Jedinou podmienkou, ktorú aj tak spľňam,tz.či mám scalu,či nie,je to, že je lepšie nosiť kuklu,nakoľko sa prilba krásne po nej zošmykne a slúchadlá netlačia.Ale píšem,aj tak nosím kuklu, čo síce nie každý,čiže je to v pohode.
bubak99-S tou taliančinou si to zajebal kámo, to vti poviem.. :-D


31.01.2011 20:54

Re: Scala-rider G4

Menton
 Skútrista 

Ikona

PEPE800: v pohode... ked si to zoberies cisto technicky, tak v podstate kompaktibilne su, lebo pracuju na rovnakom principe (aspon tu spomenute), len kazdy vyrobca si to este asi koduje... na druhej strane je fajn, ze vacsina komunikatorov sa predava vo vyhodnom baleni po 2 kusy a tak, ked nejazdis s ladvinkou, si to mozete kupit s kolegom spolocne a potom rozdelit... [dobre]
mne sa to osvedcilo na telefonovanie, aj ked ma to zvonenie uz aj par krat vylakalo pocas jazdy... hudbu som si pustil z telefonu iba vynimocne, ked som isiel daky nudny usek... navigaciu nepouzivam... a casto jazdim sam, alebo mame rozdielne znacky komunikatorov, takze za jazdy s nikym nekecam... ;-)


31.01.2011 21:06

Re: Scala-rider G4

PEPE800
 Kávičkár 

Ikona

Moja si zamna moc sada nechte boji sa či čo :-( . A ja to chcem hlavne ako intercom medzi moto! To čo stoji scala za tolko som predal 2005 hondu dylan trochu ťuknutu tomu kamošovi čo ho chcem na ten intercom nahovoriť. Tak to vybada na tu čajnu mam v plane tento rok iba jeden taky väčši vyjaz cez alpy. zbytok iba tak okolo komina do 500km a na to mi to je na nič. Tel. by som moc na moto nechcel využivať jazdim svižne a neviem si predstaviť komunikovať počas jazdy nemam problem zavolať keď zastavym. ;-)


31.01.2011 21:53

Re: Scala-rider G4

orlando
 Turista 

Ikona

Mam uz rok Scala-rider G4 a musim povedat ze bez komunikacneho zariadenia uz ani neviem predstavit. Mal som moznost vyskusat na dlhych presunoch ako napr. Nordkapp alebo pri presune motorkarov na zraze.
Vyhody:
-Pri predbiehani ten prvi moze informovat dalsieho ci ma volnu cestu na predbiehanie (hlavne v zakrute)
-upozornit druheho na prekazky ako aj na policajtov
-nie je nuda ked idete dlhu trasu
-pri hromadnych presunoch mate prehlad co sa deje na druhom konci kolony
-aktivna obojsmerna komunikacia nie ako pri vysielacke ze je iba jeden smer funguje
-vyborna komunikacia medzi mobilom (volajuci neveri ze prave sedim na moto)
Nevyhody:
-pri nizkych teplotach vyrazne klesa vydrz baterie (okolo 0-10C)
-slabe radio (malo pouzivam)
-pena na mikrofon malo vydrzi

Dosah v meste je cca 500 m a mimo mesta viac ako 1 km. Uchytenie na prilbu bezproblemove. Odporucam ;-)


01.02.2011 13:00

Re: Scala-rider G4

bubak99
 Turista 

Ikona

marko353ZE
ja som to nenahraval ale pre ukazku ze to funguje asi staci nie >:-)


01.02.2011 14:04

Re: Scala-rider G4

jozobab
 Edvenčr 

Ikona

Devill63: na Airoh cezanne som nahadzoval nedavno Midland BT2,
jediné ako sa to dalo rozumne vyriešiť bolo dať dole bocne polstrovanie , a do polystyrenu jemne zväčšiť vyrez na sluchadlo a aby ten zvuk dokazal prejsť až k uchu tak vyrezať z tej plastovogumennej plochy vyrez na sluchadla. Prelepiť suche zipsi z tej vystrihnutej plochy na zvyšnu a na to nalepiš to vrchné polstrovanie- jarmulku.... trosku zložito písané ale snáď pomôže...
J.


01.02.2011 21:24

Re: Scala-rider G4

feodorko
 Turista 

Ikona

orlando -

preboha kde si mal dosah viac ako 1 km??? na pusty v afrike??

ked predbehnem 5 aut tak uz to susti a nie ze niekoho informujes co je za zakrutou...


02.02.2011 14:24

Re: Scala-rider G4

orlando
 Turista 

Ikona

feodorko : ked jazdime mimo civilizacie tak v pohode kecame aj ked sme 1km od seba. Vzdy zavisi od okoliteho terenu a kolko je tam rusivych elementov.
V afrike este nemam odskusane ale mozno raz ;-)


02.02.2011 17:44

Re: Scala-rider G4

feodorko
 Turista 

Ikona

orlando - vies ide mi o to - ked tebe to funguje na 1km za jazdy bez problemov tak potom ten moj pristroj je pokazeny a pojdem ho reklamovat.. ako hovorilk patrik 411 max dosah 800 - 900metrov bez rusivich elementov


09.03.2011 14:19

Re: Scala-rider G4

kebo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Nechcem "prihrievat polievocku" pre Scala G4 ale pozrite sem na skusenost so SENA:

motorcycles.dacharycarey.com/2010/12/sena-smh-10-review...


09.03.2011 19:33

Re: Scala-rider G4

MarkoLM
 Turista 

Ikona

No starec, neviem síce ako si na tom s angličtinou, ja biedne, ale minimálne podľa obrázku to nieje SCALA RIDER G4.môj vyzerá úplne ale úplne inak.Opisuje tam SMH-10 headset, tak neviem...
Tak si to myslel asi v dobrom, nechal som si to preložiť kamarátovi a niečo som vydumal aj ja :-D

Upravené 1 krát. Naposledy upravil marko353ZE (09.03.2011 19:47)


09.03.2011 21:01

Re: Scala-rider G4

kebo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

marko353ZE, je to skusenost so SENA, nie s G4 a nie velmi dobra...



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.