Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3581 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28540
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16998)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11542)

Suzuki GSF 650 - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuSuzuki GSF 650 - Diskusné fórum - Len Tak

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
27.01.2014 8:27

Suzuki GSF 650

rasto80
 Turista 

Zdravim, uvazujem o kupe starsieho bandita 650 r. 2005 chladenie vzduch-olej. Na to jak je tato motorka rozsirena som tu nenasiel moc tem hlavne co sa tyka novsich tem. Rad by som sa teda spytal na pripadne nazory namotorku: Vyhody - nevyhody ? Vydrz motora ? Servis ? nejake postrehy ? Jazdne vlastnosti ? Orientacne cena za technicky dobru moto ? Porovnanie bandit 2005 vs. GSR 600 ? Pripadne hocico co vas napadne :-) dakujem


27.01.2014 12:09

Re: Suzuki GSF 650

Rorschach
 Kávičkár 

Ikona

Čau,

model GSF 650 r.v. 2005 - olej/vzduch som nemal. Vlastnil som 4 roky 600vku r.v. 2000, rovnako aj kamoš o dva domy vyššie :-) .
Nie je to síce úplne to isté, ale na tvoje otázky ti viem odpovedať len ako bývalý majiteľ GSF 600N r.v.2000.

Výdrž motora - myslím si, že legendárna. Je to stará koncepcia, poctivý japonec, kde sa nemá veľmi čo pokaziť. Ak bude dostávať pravidelný, odborný servis, tak bude slúžiť desiatky rokov.

Servis - by mal byť každých 6000km. Ak budeš mať šťastie na kus o ktorý bolo dobré postarané, tak naozaj len základný servis: olej, filtre, brzdová kvapalina, sviečky, reťaz. Jediný "väčši" servis je (ak si dobre pamätám) každé 2-3 roky kontrola, vyčistenie a nastavenie karburátorov (ale to je pri každej karburátorovej motorke). A výmena oleja a ostaných záležitosti vo vidle - ako pri každej motorke.

Jazdné vlastnosti - hovorí sa, že priemerné. Pre bežného jazdca postačujúce, niekedy aj prevyšujúce jeho možnosti. Motorka je pomerne ľahko ovládateľná, motor je vynikajúco čitateľný - má plynulý nárast výkonu, ktorý je postačujúci. Slabinou Bandita je rám a podvozok - pri rýchlom prejazde zákrutami sa vie trošku zavlniť. Na túto hranicu sa však dostanú len dobrý jazdci a tí, ktorí už majú Bandita pevne "v rukách" vedia potrápiť aj 6tkové superšporty. Brzdy by tiež mohli byť lepšie, ale k motorke sú tak akurát. Pri turistike určite poteší pohodlný vzpriamený posed.

Výhody - nevýhody?
Plusy: klasický, večne pekný dizajn; motor, posed, servisná nenáročnosť
Mínusy: rám

Nejaké postrehy?
No je ich mnoho. O malom Bandite sa viem pri pive baviť celý večer. Momentálne mi napadá to, ako sa o Bandite tvrdí, že je to tuctová motorka. Počas tých 4 rokov som nikdy nemal pocit, že jazdím na tuctovej motorke. Kdekoľvek som s motorkou zastal, počul som na jej klasický dizajn pozitívne ohlasy. Citujem jedného dedka z krčmy: "Toto je stroj! Ne tote okapotované, co šicke vypatraju rovnako." :-D A laici si kvôli veľkosti motora mysleli, že je to prinajmenšom tisícka. :-)))

No a Bandit 600/650 vs. GSR600?
GSR 600 som nikdy nemal, ale vlastní ju kamoš, s ktorým často "brázdim" Jahodnú. Myslím, že sa to ani veľmi nedá porovnávať. Čo sa týka výkonu a jazdných vlastností je GSR určite lepšia motorka. Je to novšia koncepcia a je už niekde inde, má vyšší výkon a lepší podvozok. Porovnávať ju môžeš s Hornetom. Bandit je o inom, Bandit je o klasickom dizajne a pohodovosti.

Polotučný Bandit je motora na ktorú budem vždy rád spomínať. Je vhodný pre rozumného začínajúceho jazdca, ale poznám aj takých, ktorí ho maju už roky a nemenili by.
Určite dobrá voľba! [dobre]


27.01.2014 13:08

Re: Suzuki GSF 650

PEPE800
 Kávičkár 

Ikona

rasto80 tato moto nieje rozširena vyrabala sa iba 1 rok. Bol to prechodovy model asi kôli emisnym normam bola jej vyroba ukončena. Vlastnil som ju nebola zla ALE od prednych tlmičov cez posed zle tvarovane rajdy potrebovala doladiť.....


27.01.2014 17:34

Re: Suzuki GSF 650

gege
 Čoprák 

Ikona

Vyrabala sa 2 roky...oranzove a cire blinkre. Posledny pekny bandit. Aby sla, bolo ju treba tocit a to ma nebavilo. GSR motor a ram konstrukcne aj zameranim inde, ale bandit je krajsi a vzduch/olej klasika. 2 roky sluzila bez poruchy, ale zunovala sa...



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.