Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3776 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28568
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17012)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11556)

Ducati 1098! - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuDucati 1098! - Diskusné fórum - Len Tak

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Predchádzajúce | 1 2 |

09.11.2006 15:04

Ducati 1098!

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

No co vy na ŇU?
www.motorkari.cz/index.php?show=00000003809
fešanda co? Né jak ty Ďžaponky! :-P


09.11.2006 15:10

Re: Ducati 1098!

tref
 Turista 

Ikona

mikulec presne jak si povedal, 160k , ne jak tie skoro 200 konove Japonky ;-) :-P >:-) :-D :-P >:-) :-P :-D


09.11.2006 15:20

Re: Ducati 1098!

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

tref: ty si uplňe tref-ený? Šak ale je velký rozďíl 160k ve dvojválci a "skoro" 200k ve štyrválci!
Šak neporovnávaj neporovnatelné! >:-)
A mňa neser! :-D


09.11.2006 15:20

Re: Ducati 1098!

Janto
 Edvenčr 

Ikona

nadhera! vyzera jak umelecke dielo :-@ :-)))


09.11.2006 15:47

Re: Ducati 1098!

Power
 Turista 

Ikona

No celkom pekna ale kolko stoji :-~


09.11.2006 15:52

Re: Ducati 1098!

Pajdo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Vcelku pekná i keď ja Duc moc nemusím.


09.11.2006 15:56

Re: Ducati 1098!

jarro
 Veteránista 

Ikona

916-ka trocha popretahovala MV Agustu a narodilo sa toto... 8-)


09.11.2006 15:57

Re: Ducati 1098!

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

Stójí, nestójí... Šak ale to je DUCATI? Peňíze sú ftedy úplňe neptstatné! Ket si najdeš frajírku (lásku) svojého života, tak sa pýtáš kolko ťa bude stát?


09.11.2006 16:04

Re: Ducati 1098!

Power
 Turista 

Ikona

8-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Power (09.11.2006 16:32)


09.11.2006 16:08

Re: Ducati 1098!

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

no, dizajnovo sa zacina priblizovat k japoncom, nemas pocit???


09.11.2006 16:16

Re: Ducati 1098!

cygno
 Kávičkár 

Ikona

Vidicon nemam pocit, ze sa dizajnovo zacina priblizovat k japoncom. Zamer bol dizajnovo sa vratit k podobnemu vyzoru ako je 916. Musis na to pozerat ako na celok, nie len na celnu masku (ta je podla mna podobnejsia desmosedici rr) Mimochodom podla mna je velmi tazke vymysliet dizajnovo nieco co sa nepodoba na nieco ine (najma v segmente supersportov).
Co sa tyka ceny, tak napriklad v amerike by sa zakladna verzia mala predavat za 14.995 dolacikov, co je velmi pekna cena. Europa vsak bude samozrejme o nieco drahsia ale aj tak by mala byt cena nizsia ako bola pri 999.
A na zaver podla mna je velmi pekna aj ked to nie je moja naj kategoria.


09.11.2006 16:26

Re: Ducati 1098!

Krása talianskych motoriek je práve v tom, že sú iné, ako 99% ostatných športových (japonských) motoriek. Možno ani nie sú také pekné, ako skôr zvláštne. ;-)

Upravené 2 krát. Naposledy upravil Vadim (09.11.2006 16:44)


09.11.2006 16:28

Re: Ducati 1098!

rissko
 Kávičkár 

Ikona

No podla mna vyzorovo trosku Ducatka zozenštela ;-)
Cena okolo 2 melonov, ale asi ide o iny model >:-)

Upravené 3 krát. Naposledy upravil rissko (09.11.2006 16:56)


09.11.2006 16:33

Re: Ducati 1098!

Power
 Turista 

Ikona

Vadim : ja ? ja niiiiič :-}


09.11.2006 16:33

Re: Ducati 1098!

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

rissko: Nepomýliu sas tak náhodu? Nepleteš si to s Desmosedici?


09.11.2006 16:37

Re: Ducati 1098!

rissko
 Kávičkár 

Ikona

mikulec, hej uz som to zmazal :-} soráč


09.11.2006 16:40

Re: Ducati 1098!

cygno
 Kávičkár 

Ikona

Rissko hovoris o desmosedici rr. Ale nemusis sa obavat, produkcia na buduci rok je uz rozpredana. Ide o typ motorky, ktory iny vyrobca nema v seriovej ponuke.


09.11.2006 16:48

Re: Ducati 1098!

cygno
 Kávičkár 

Ikona

Diky Rissko, teraz vyzeram jak debil.


09.11.2006 16:57

Re: Ducati 1098!

rissko
 Kávičkár 

Ikona

cygno, co pre teba neurobim, uz som to opat upravil aby si tak nevyzeral >:-)


09.11.2006 18:01

Re: Ducati 1098!

divo
Darca Krvi  Ľadvinka 

len tak k tomu výkonu. Taliani udávajú hodnoty merané na zadnom kolese a japonci na spojke. Takže tie talianske výkony nie sú až také iluzórne ako japonské.

Ale aj tak by som volil japonca pre spoľahlivosť. Taliani vedú v dizajne a technológii, ale za veľa peňazí sa stále modliť abi ten kus nebol vyrobené na svätého Giuseppe, či Giovanniho, či iného z tých 360 mien v talianskom kalendári. To asi nie ...

Pravda je ale taká, že keď si na taliansku motorku sadnete, nechce sa Vám z nej zliezť.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil divo (09.11.2006 18:02)


09.11.2006 18:04

Re: Ducati 1098!

MalyMirec
 Kávičkár 

Ikona

Podoba sa na japonca, ale japonec to nie je :-P
Bohu dusu a mne ducati ! :-D

Upravené 1 krát. Naposledy upravil MalyMirec (09.11.2006 18:05)


09.11.2006 18:07

Re: Ducati 1098!

cygno
 Kávičkár 

Ikona

Divo davaj si teda pozor a radsej si zisti, v ktorej krajine a v aky den bola tvoja R1 vyrobena. Moze sa ti totizto kludne stat, ze ju vyrobili v Taliansku na sv. Giovanniho. :-P Kolko osobnych skusenosti mas s kvalitou talianskych motoriek (specialne ducati) Tie reci o nespolahlivosti ma uz dost seru.


09.11.2006 18:40

Re: Ducati 1098!

cygno s ducati a spolahlivostou nemam skusenosti, ale dohodim ti par kontaktov naludi co majy apriliu :-) staci si precitat par testov na benelli a ich startovanie :-D a hned kazdy premysla ci tie motorky stoja za tie prachy


09.11.2006 18:58

Re: Ducati 1098!

DucatiST4s
 Bahniak 

Ikona

suhlas s cygnom - je to len mytus, ze Ducy su extra poruchove

Napr. ja som tuto sezonu nezaregistroval ani len naznak nejakeho problemu. Jedine ten, ze som dostal defekt na predne aj zadne. Takze budem polemizovat o kvalitach nasich ciest ,ci vyrobcov pneu!?

K tej 1098 - proste musi byt straaaaasne silna, musi fuknut (okrem sprintov) nachipovanych japoncov na hociktorom useku. A k disegnu - o 20 rokov sa nam bude zdat, ze uz kazdy vyrobca opakuje od druheho!!! ;-)


09.11.2006 19:19

Re: Ducati 1098!

BozskyKaja
 Kávičkár 

Ikona

Mikulec mas pravdu vazne je pekna ta kombineza..... :-P


09.11.2006 20:04

Re: Ducati 1098!

BozskyKaja
 Kávičkár 

Ikona

OGard predal Multistradu a kupil si Japonca......a nadaval na vsetkych Ducatistov...ze su to vytraseni dochodcovia.....UKAMENOVAT :-P :-D


09.11.2006 20:29

Re: Ducati 1098!

spyke1
 Jogurťák 

Ikona

mikulec:
prosim ta vysvetli mi aky je rozdiel 160k V2 a 180k R4. Napriklad GSXR1000, 03 a
999s, 06. K3 ma viac krutiaceho momentu a vykonu vo vsetkych otackach, o max. hodnotach ani nebudem pisat! "Šak neporovnávaj neporovnatelné". Podobne je na tom aj ZX10,04. Nechcem sa hadat, Ducati je super moto, ale co sa tyka výkonu na jap. stvorvalce (K7,ZX10-06,R1-07...)nemá!!
1098 vyzera super.

divo:
podla teba na Intermote v Koline bolo napr. na R6 napisane max power 133PS,
a v Milane bude max. power 119PS?
Mozno vo svojich casopisoch(tal.) udavaju vykon na kolese, ale v katalogoch musi byt vsetko jednotne, asi su na to aj normy!

...mozem sa mylit v oboch pripadoch!
Cau-cau ;-)


09.11.2006 21:38

Re: Ducati 1098!

jybka
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

som ina,ked sa mi nelubi? :-) :-D


09.11.2006 22:52

Re: Ducati 1098!

sorentto
 Edvenčr 

Ikona

ani mne sa nelubi... ziaden SS...

jedinu vyhodu vidim v tom (a je to vidno aj na tom obrazku), ze ak nezalozis veko nadrze a pride ti za jazdy zle, mozes grcat rovno do nadrze a nezaseres cestu... >:-)


09.11.2006 23:42

Re: Ducati 1098!

deolin
 Kávičkár 

Ikona

tak co uz by som ja mal so svojim logom na nu povedat....nadhera


10.11.2006 7:54

Re: Ducati 1098!

divo
Darca Krvi  Ľadvinka 

Cygno, ja nemám proti Ducati vôbec nič, svojho času som dokonca nesníval o ničom inom ako Monsteri (žiadne iné Ducati ma dizajnom tak neoslovilo). Pýtal som sa však na názory servismenov, ktorí sa nezameriavajú na jednu značku, ale poctivo dokážu opraviť a udržiavať všetko a ani jeden mi bohužiaľ Ducati neodporučil. Môj sused dokonca mal Ducati, bol to modell SS 750 - motor neutesniteľný. Stále z niekadiaľ premokal. Vibrácie neúnosné a rachot neuveriteľný - ale s tým sa pri suchej spojke počíta. Polohu na dlhšiu jazdu nenájdeš. Ja som sa raz viezol na SS 900 a môžem povedať, že som sa nevedel dočkať, kedy zosadnem. Motorka chce ísť stále rovno a natiahnutý som bol aj pri mojich 180-tich cm ako žaba na škripci. Multistrada bola fajn, ST 4 v podstate tiež. NA S4R by som písal superlatívy, čo sa týka nadčasovosti dizajnu, progresívnej technológie, ale poloha je na naháča tiež príliš športová. Keď si však porovnám servisné náklady, ktoré sa nedajú obísť, s japoncami, tak aj moje sympatie musia ísť nabok.

Na Ducati musíš predovšetkým mať dobré materiálne zázemie.

Takže podčiarknuté : na Moto GP fandím značke Ducati a snívam o tom aby to v štatistikách poruchovosti konečne nandali Japoncom, pretože by som aj ja jednu chcel. (S4R) Ale dovtedy budem preferovať a vyberať si z japonských motoriek.

To je len môj názor.

A k mojej R1 - za 20 000 km nezožrala možno ani deci oleja a okrem filtrov a pneumatík ma ešte nestála nič.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil divo (10.11.2006 7:58)


10.11.2006 7:59

Re: Ducati 1098!

Faldner
 Kávičkár 

Ikona

tiez si myslim, ze sa zacina podobat na japoncov

najkrajsie ducati boli 916-998

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Faldner (10.11.2006 7:59)


10.11.2006 8:48

Re: Ducati 1098!

cygno
 Kávičkár 

Ikona

Divo nechcem nikoho urazit, ale myslim si, ze ti servismani, ktori dokazu opravit vsetko si pri novych typoch akejkolvek motorky ani neskrtnu (takymto servismanom chyba potrebne vybavenie - pocitac a software) Mimochodom mna by len pre zaujimavost zaujimalo ako ti servismani nastavuju napnutie rozvodoveho remena (napriklad moja moto ma mat 145 Hz pre horizontalny a 160 Hz pre vertikalny, +- 5 Hz) Vsetky ine "odborne" nastavenia mozu potom sposobit dost vela problemov.
Podla mna sa pri S4R vobec nemusis bat servisu (ked niektory iny dealer zverejni presny cennik servisnych prac tak ako to urobila ducati, tak potom mozme porovnavat), pretoze budes takisto pravdepodobne len absolvovat servisne prehliadky a menit gumy.
Co sa tyka sedenia, ja zaujimam tu istu poziciu ako na S4R a nezda sa mi to az tak nepohodlne. 600+ km za den nerobi ziadny problem.
Takze rychlo predaj R1 a sup novu S4R s motorom z 999. Uvidis, budes spokojny :-D


10.11.2006 9:14

Re: Ducati 1098!

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

Divo: s tym udavanim vykonu by som si nebol az tak isty. Ja mam v katalogu aj v technicaku napisane 106 koni (resp. adekvatne cislo v kW) na VFR a brzda na zadnom kolese namerala 107 koni.


10.11.2006 9:14

Re: Ducati 1098!

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

spyke1: Na kolkých 160k dvojválcoch sis uš zjeu? A daj si zmjerat výkon na prístroje a nebuc prekvapený o kolko kobyu ťa Suzuki osraua!
S tým servisem úplňe súhlasím s cygnem.
Divo: To že si dáš servisovat svoju moto aš ket sa neco stane a ešťe k temu ňejakému kováčovi alebo údržbárovi abys ušetriu pjet korun svačí iba o ... A kolko teda tých taliánek s tú nespolahlivoscú ušs mjeu? A tos nemjeňiu ani svíčky? Ani olej? Hmmm... Tolká starostlivost alebo šetrnost. To uš je jaký koníček! :-O


10.11.2006 9:28

Re: Ducati 1098!

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

Nerd: Aprília a Benelli nejsú Ducati! A moja štartuje úplňe že fajnovovo! Stačí stlačit štartér a moto urobí celý proces za mňa. Nenatahujem sytič a nedržím štarter pokát nenaštartuje!


10.11.2006 9:47

Re: Ducati 1098!

Kristián Tino Dudík
 Kávičkár 

Ikona

mikulec:
Kazdy ma rad neco ineho.
Je jasne, ze Ducati je ikona a ma design, o ktorom sa moze japoncom (niekedy) iba snivat a bezpochyby bezva jazdne vlastnosti.
Su aj ine kriteria vyberu masiny, takze myslim, ze aj japonske motorky su dobre.
Kazda masina exceluje v niecom inom.

A k novej 1098:
je to parada a netreba viac dodavat.Strasne sa mi paci, ze sa Dukna rozhodla ozivit design 916.
Ale moja mala kritika smeruje k svetlam-velmi pripominaju Daytonu od Triumphu.
Inak je to parada paradna.


10.11.2006 9:51

Re: Ducati 1098!

rp76
 Kávičkár 

Ikona

pokial viem vyrobcovia udavaju vykon na kluke, ktory je samozrejme vyssi ako na zadnom kole..
mikulec, aj mne ucarili dvojvalce svojou charakteristikou, ale treba uznat, ze im oproti stvorvalcom chyba "vrch".. preto by som urcite netvrdil, ze 2val bude lepsi/rychlejsi ako 4val podobneho vykonu.


10.11.2006 10:29

Re: Ducati 1098!

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

Tinojá sem nepovydau, že džaponky nejsú dobré, ale moje kritériá spĺňá DUCATI.
rp76ty si najprv kukni, že škrká aj slejdrema na čižmách o zem, tak neradz druhým jak si dat nohu na stupačku, protože tento určiťe nejede prvý rás a snát ví jak si má dat tú nohu!!!a 2vál má lepší spodek, a nepovydau sem že je lepší/rychlejší jak 4vál a stejňe ten vrch na bežnú prevácku(mimo okruh)nevyužiješ!!!


10.11.2006 10:35

Re: Ducati 1098!

misobiker
 Edvenčr 

Ikona

pekna ale dizajnovo sa priblížila japonskym :-P a ešte sa mi zdá že je tam nejaký nádych triumph-u, tie svetla alebo niečo jednoducho.... :-~


10.11.2006 14:00

Re: Ducati 1098!

spyke1
 Jogurťák 

Ikona

Pozri obrázok

mikulec: "o kolko kobyu ma Suzuki osraua!? "
Jeden graf je original stav GSXR1000K5, a druhy po doladeny palivovej mapy.
Vsetko je vykon na motore. Ak chces pridi s ducati a mozme ti ju odmerat.
Nechcem sa stebou hadat, mas pravdu ze V2 je nieco ine ako R4. V2 ma trosku vecsi krutak do cca 3-4000 ot/min. Ale kto jazdi v tychto otackach? R4 ma ovela sirsie pasmo vyuzitelnych otacok-mozes ist na 6tke 50km/hod a v pohode zrychlis da max. Skus to na RSV,999...

999 maju nameranych cca 140PS na motore, urcite to pre vsetkych bohate staci!!!!

Kto ma na slovesku 160 konovy dvojvalec? 8-)


10.11.2006 14:40

Re: Ducati 1098!

Crash
 Turista 

Ikona

uz mi pripada trochu jak CBR a trochu ako ninja... co teraz ostalo z ducati ked uz aj vyzor stratil na orginalite? meno a cena?
a teraz ducatisti do mna :-P


10.11.2006 14:43

Re: Ducati 1098!

Kristián Tino Dudík
 Kávičkár 

Ikona

Ta motorka vyzera bozsky, depodoba sa vobec na Made In Japan stroje, len trochu pripomina Triumph Daytonu 675!
Podla mna teda.


10.11.2006 14:46

Re: Ducati 1098!

mne pripomina TRIUMPH DAYTONAu 675 krizenu s niecim.. asi s desmosedici ci ako sa to volalo.. neviem preco ale prvy dojem .. resp. prve co ma napadlo ked som to videl tak TRIUMPH.. ale je to kocka.. i ked tie farby by som inak privital asik.. nejaka kombinacia cervenej a bielej.. a este potom taky kufrik plny grosov a ide sa do talianska po jednu >:-)


10.11.2006 14:59

Re: Ducati 1098!

Kristián Tino Dudík
 Kávičkár 

Ikona

Zahri:
presne, Daytona s Desmocedici, akoby mi to z ust vypadlo.
To ju trochu zraza dole, ale inak zase letmac, no konecne!!!


10.11.2006 17:08

Re: Ducati 1098!

divo
Darca Krvi  Ľadvinka 

Mikulec ty si ozaj zábavný s tým kováčom aj s tým šetrným servisom. To Ti povie každý, aspoň trochu technicky vzdelaný, človek, že ak s "tým" nič nie je tak do toho nerýp. Ani ten najautorizovanejší servis (o kvalite a poctivosti tých slovenských by som skutočne pomlčal) Ti motorku neposkladá tak ako vo fabrike, a preto rozoberať ju len tak preventívne a kontrolovať len tak pre istotu nemá vôbec žiadny význam. No a čo sa týka sviečok alebo podobných spotrebných záležitostí tak mám servisný manuál, kompletný a pekne zviazaný na čestnom mieste medzi kásnou literatúrou, ktorý si čítam namiesto rozprávok na dobrú noc. To čo sa vrámci pravidelnej údržby má robiť, to aj robím a nemyslím si, že Tvoj servis Ti s motorkou robí viac úkonov, ako je písané v servisnom manuáli.

Ja mám na servis človeka, prektorého je táto činnosť iba bokovka,tzv. koníček, robí to zo záujmom a baví ho to. Keď potrebuje počítač, vie kde sa má obrátiť. Pritom jeho dielňu by sme mu možno všetci mohli iba závidieť. To nie je nejaký zle zaplatený zamestnanec "autorizovaného" servisu, ktorýto robí iba z povinnosti (aj o takých sa tu písalo) a odflákne, čo sa dá.

Teda záverom: Ja netvrdím, že Ducati sú zgruntu zlé motorky, ja len hovorím, že štatisticky je s nimi viac problémov ako z japonskými motorkami. Minule som, tuším v Motohouse čítal nejaký článok o nejakom českom pretekárovi na Ducati, ktorý hovoril o Ducati ako o motorke s dušou, so svojskými manierami, ktorá vyžaduje láskanie a starostlivosť. V globále z toho vyšlo, že hlúpo povedané, treba sa v nej stále vŕtať.
Možno sa to všetko týka iba ročníkov výroby do 2000, alebo do 2002 alebo čo ja viem. Ja len dúfam, že taliani už konečne začnú doháňať Japoncov v kvalite, dielenskom spracovaní a v spoľahlivosti.

Kúrnik šopa, ja som predsa tú povesť o nekvalite a nespoľahlivosti nevymyslel >:-) :-D

Cygno, S4Rs - nenechal by som si ruku odtrhnúť 8-) Keby som mal na viac motoriek naraz, tak sa celkom určite vykašlem na "nejaké fámy", ale bohužiaľ nie som v situácii riskovať dodatočné náklady. Ale možno raz ...


10.11.2006 17:13

Re: Ducati 1098!

cygno
 Kávičkár 

Ikona

Divo, ja viem ale ako sam hovoris je to len fama. To je skoro ako - Tie R1 zeru olej, som pocul. A pritom ta tvoja podla teba nezozrala...
Radost by sa nemala vyjadrovat v peniazoch ;-)


10.11.2006 17:19

Re: Ducati 1098!

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

Divo napýsau sem ňegde, že sa máš v ňí rýpat ket šecko funguje? Lesci áno tak potom mi daj vjedzet! Skus si to prečítat znova a pozorňejší!
Divo: To že si dáš servisovat svoju moto aš ket sa neco stane a ešťe k temu ňejakému kováčovi alebo údržbárovi abys ušetriu pjet korun svječí iba o ... A kolko teda tých taliánek s tú nespolahlivoscú ušs mjeu? A tos nemjeňiu ani svíčky? Ani olej? Hmmm... Tolká starostlivost alebo šetrnost. To uš je jaký koníček! :-O


10.11.2006 17:27

Re: Ducati 1098!

divo
Darca Krvi  Ľadvinka 

Cygno, vieš, v tejto číro materialistickej dobe hovoriť o tom, že peniaze kazia charakter alebo že peniaze nie sú univerzálnym meradlom, je ťažké. Mne nie je ľúto vynaložiť prostriedky na potešenie. Ale keď pustím z ruky taký balík ako stojí hociktorý liter, tak si chcem byť aspoň na 95 % istý, že nestrieľam capa.

Mám napr. v pláne po R1-tke kúpiť Vmax a trochu tuniť. Bude to stáť peniaze, to mi nie je ľúto. Ale Vmax má veľmi spoľahlivý základ, ktorý mi dáva určité záruky.


10.11.2006 17:43

Re: Ducati 1098!

divo
Darca Krvi  Ľadvinka 

Mikulec, asi nie sme v jazykovej zhode :-D :-D , ale znovu som to pochopil, ako si to už napísal. O to nejde, moja motorka dostáva všetko, čo jej treba.


10.11.2006 19:23

Re: Ducati 1098!

rp76
 Kávičkár 

Ikona

mikulec, napisal si: "tref: ty si uplňe tref-ený? Šak ale je velký rozďíl 160k ve dvojválci a "skoro" 200k ve štyrválci!" - no ja som z toho pochopil, ze myslis ze dvojval je vacsia sila, rychlejsi, lepsi...

s tym sliderom.. na co sa mam kuknut?? ja mam zodrate stupacky ale nie cizmy, to je divnee :-O a ked niekoho bavi drapat si cizmy o zem nech si ich klude zodere az po kolena, mne to je suma fuk, tak sem netahaj taketo cocotiny, bavili sme sa o niecom inom..


10.11.2006 22:29

Re: Ducati 1098!

misik71
 Kávičkár 

Ikona

...Pekne babatko!!!Az na tie svetla...a je uplne jedno kolko to ma koni....Ducati nie je o vykone ale o podvozku , rame a spickovo naladenom vstrekovani....a BRUTAL CENE-bohuzial....

...napr. gsxr1000K5 stala min.rok 474tis.sk(bez zlavy) a 999S(s cenou 999R to uz vobec neporovnavam)cca. nieco cez 800tis.sk....ak vrazim do K5ky tych 400tis. ...tak to bude racingovka europskej kvality...a to uz nevravim ze motoricky(AJ KRUTAKOM)a VAHOU su japonske litre uz uplne inde....takze sa fakt neda porovnavat neporovnatelne....howgh!


10.11.2006 22:34

Re: Ducati 1098!

dodoKE
Darca Krvi  Turista 

Ikona

vidicon suhlas
tie svetla pohnojili, nejako sa zjaponcila ta masina, predchodca bol krajsi :'(


10.11.2006 22:42

Re: Ducati 1098!

Toronto
 Veteránista 

Ikona

Faldner:plne suhlasim ze 916-998 boli najkrajsie ducati iba mala zmena u mna je 916 vobec ta najkrajsia motorka aka bola kedy vyrobena!a ktomu porovnavaniu vykonov.staci sa trochu pozriet do sucastnosti a historie superbikov a je vsetko jasne.dukne v pohode stacia dva valce aby porazala nadupane japan stvorvalce.japoncom nepomohlo ani to ze si vymodlili zvysenie obsahu stvorvalcov zo 750 na 1000.aj tak nad nimi ducati vyhravala,vyhrava a vyhravat bude.NAVZDY DUCATI!!!!


10.11.2006 22:53

Re: Ducati 1098!

misik71
 Kávičkár 

Ikona

Toronto ten objem sa iba dorovnal-to je myslim fer....lebo objem nepreštíš.. :-)))

...Ducati su bezpochyby super,ale myslim ze o nic lepsie alebo horsie ako "japonci"...

...a WSBK nemozes porovnavat so seriovkami...Ducati tam bolo dlho(a tusim aj stale je) jediny TOVARENSKY tym a ma za sebou americky kapital a loby(zas je navrh na neferove zvysenie objemu V2)...cize Ducati maju neporovnatelny rozpocet v porovnani s ostatnymi tymami...o tom je vo velkej miere ich uspech v WSBK......to len tak na okraj...


10.11.2006 23:06

Re: Ducati 1098!

Toronto
 Veteránista 

Ikona

Misik71:neuraz sa ale neni to iba ten kapital.Myslim ze tak ako ducati aj japonske stroje maju tovarensku podporu a to dost velku mozno nie tak oficialnu ako ducati ale urcite im zalezi na vysledkoch.pretoze pokial sa nemylim v superbikoch startuju produkcne stroje.ja si osobne myslim ze pre vyrobcov ci uz je to honda a spol maju uspechy v superbikoch rovnaku vahu ako v moto gp.


10.11.2006 23:15

Re: Ducati 1098!

Bambulo1
 Kávičkár 

toronto neviem ako mam presne informacie , ale mam pocit ze ked v WSB zaviedli objem 1000ccm , tak nie ako nahradu za 750-ky ale ako alternativu k nim , s tym ze tam boli povolene vyrazne mensie upravy , ako pri r4 750 a v2 1000
... a minuly rok bol majster sveta v WSB Corser na GSXR (niesom si isty ci minuly , alebo ten predtym)... a neviem , ako to bolo rok predtym , ale rozhodne r4 1000 nehrali druhe husle ... ono zavisi dost od toho , kto na tom jazdi

... inac Ducati by som veruze chcel ... misik71 vie , ze po testovacke monstera s4r som z neho nechcel zliest :-D

... a co sa tyka tejto novinky , s prizmurenym okom mi to hodne dizajnovo pripomina eru 916 , samozrejme poriadne zmodernizovanu ... este aj k jednoramennej kyvke sa vratili (999 mala konvencnu dvojramennu)


10.11.2006 23:25

Re: Ducati 1098!

misik71
 Kávičkár 

Ikona

....nazdaaaar Bambulo!!!!!!!!!...veru S4R to bola popici jazda!!!!!!!!!!!!!


10.11.2006 23:35

Re: Ducati 1098!

misik71
 Kávičkár 

Ikona

Toronto suhlas nie je to vsetko IBA o prachoch.....to ja len ako reakciu na tvoje..Ducati vyhravala(vacsi objem)-vyhrava(minuly rokGSXR a suverenne a tento rok by bez Baylissa nemali titul-jazdil genialne a nielen v SBK)-a vyhravat bude(ak im povolia zasa zvysenie objemu tak asi ano)....toť vsjo....co som chcel na tuto temu....


10.11.2006 23:39

Re: Ducati 1098!

rp76
 Kávičkár 

Ikona

historicky je ducati vo wsbk najuspesnejsia ma 14 titulov, honda 4, suzuki 1..

zdroj: www.worldsbk.com


11.11.2006 0:39

Re: Ducati 1098!

ja mam ducati rad ale toto sa mi nepaci, hybrid medzi triumphom 675, 916 a boh vie coho vsetkeho. na druhu stranu ked som prvy krat videl na obrazku 999 tak sa mi chcelo grcat.


11.11.2006 0:53

Re: Ducati 1098!

Toronto
 Veteránista 

Ikona

misik71:sezona 2004 majster Toseland DUCATI bez problemov
2005 majster Corser SUZUKI
2006 majster Bayliss DUCATI a to absolutne suverene
Ducati je skratka neporazitelna a sezony ked suverene kraloval Foggy je zbytocne pisat.NAVZDY DUCATI!!!!!


11.11.2006 1:23

Re: Ducati 1098!

misik71
 Kávičkár 

Ikona

...Toronto...ALE rok 2005 bol prvy rok ked mohli 4valce startovat bez akychkolvek obmedzeni(objem,vykon) a hned to prestal byt "Ducati cup"...a tato sezona????Kde by boli Ducatki bez genialneho Baylissa???Urcite by nemali titul...sak kukni ako jazdil a skoncil Lanzi a ostatni na Ducati....a minulost a la Foggy??? Nuz darmo 750 sa 1000 nemoze rovnat v SBK...lahka matematika....

...a uz fakt nakoniec: Ducati mam fakt rad-su ine....ale nepaci sa mi to ich zvyhodnovanie vo WSBK....


11.11.2006 2:15

Re: Ducati 1098!

Toronto
 Veteránista 

Ikona

misik71:nedokazes priznat ze ducati proste nema konkurenciu.Ducati moze odkazat superom:NASRAT!!!!!!A co sa tyka Bayllisa nechcem jeho jazdecke schopnosti nijako znizovat ale pamatam sezony v sbk kedy o nom ako genialnom nepisali.vzdy bol dobry ale vyhra titul a uz je genialny.Ze by to bolo predsa aj tou motorkou?


11.11.2006 9:28

Re: Ducati 1098!

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

Páni prosím Vás kukňite si www.triumph.net.pl/Daytona_675.php a nepovjecte mi že sa to aš tak podobá.
Spyke1 a ty si pokukaj "MH" a "SMT" a jejích grafy co namjerauy a co napýsauy.
Pro šeckých: Já nerýkám že Džaponky sú na hovno alebo na kočku! Já sem Ducatista! To je celé.
A máte povidané!


11.11.2006 11:03

Re: Ducati 1098!

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona

no, konečne pochopili, že smerom dizajnu 999 cesta nevedie a vrátili sa späť smerom k dizajnu 916, je to krása :-)

...a čo sa týka podoby s Daytonou...spomeňte si, na čo všetko sa už vo svojej "kariére" snažila podobať šestková Daytona...


12.11.2006 16:21

Re: Ducati 1098!

Dekky
 Kávičkár 

Ikona

Mne sa paci a velmi.Ale 100 ludi 100 chuti.Par obrazkov.Sorry,ze je to madarska stranka.
Bude stat od 12 000 do 20 000 libier,podla verzie ako to je doteraz.Tak setrite. :-)
www.sportmotor.hu/motoros_hirek/ducati/?ai=1628


12.11.2006 17:02

Re: Ducati 1098!

duggo
 Kávičkár 

Ikona

dopohody kladivo


12.11.2006 17:51

Re: Ducati 1098!

cygno
 Kávičkár 

Ikona

Podla info (tych podstatnych pre tuto kategoriu) je nova 1098 vo vsetkych smeroch lepsia ako sucasna GSXR1000 (ktora tento rok vyhravala vsetky porovnania v kategorii supersportov). Ide o uplne inu motorku akou bola 999 (nielen dizajnovo, Terblanche ju nenavrhoval) ale napriklad aj charakteristikou motora. Motorka toci do 12.000 (999 do 10.500) a maximalny krutak 125 Nm dosahuje pri 8.000. Max vykon je 160 hp pri 9750. Bude lacnejsia ako 999. Verzia R by mala byt s objemom 1200 a seriovym vykonom cez 180 hp. Uvedomte si, ze to je dvojvalec, ktory ma v serii 160k pri splnani Euro3.
Sak to je uzasne :-D :-O :-D


13.11.2006 11:44

Re: Ducati 1098!

misobiker
 Edvenčr 

Ikona

ok avšak buduci rok bude tiež nova GSXR tak potom porovnávajte :-P


13.11.2006 12:00

Re: Ducati 1098!

cygno
 Kávičkár 

Ikona

Nieco uz s novou GSXR porovnat mozeme. Suzuki - rok 2007 zvysenie hmotnosti, ceny. Ducati - rok 2007 znizenie hmotnosti, ceny. :-D


13.11.2006 14:01

Re: Ducati 1098!

JO! Tak to uz hej, vedel by som si ju predstavit ako dalsi prirastok do garaze :-)
Dizajn je vec subjektivna, mne osobne sa paci, a je normalne ze nie vsetkym. Tak ako majitelia 916/996/998 ohrnaju nos nad 999, tak majitelia 999 frflu na 1098... A niektorim sa to zda byt ako adekvatna evolucia 916, inym priblizenie k japoncom. Nikto ju ale nevidel nazivo, vsak. Prva moznost bude tento tyzden v Milane.
A porovnavanie vykonu? Naco to je dobre? Ukazovat kamaratom graf ze o kolko mam silnejsiu motorku? Aj tak je to cele o jazdcovi, myslim ze cokolvek nad 100k vyrazne presahuje schopnosti velkej vacsiny motorkarov, o 160 alebo 200 ani nehovorim :-) Ale bolo by to fajn.


13.11.2006 14:25

Re: Ducati 1098!

MalyMirec
 Kávičkár 

Ikona

Cygnooooo :-))) :-D


13.11.2006 16:34

Re: Ducati 1098!

misobiker
 Edvenčr 

Ikona

cygnooooo


17.11.2006 10:22

Re: Ducati 1098!

cygno
 Kávičkár 

Ikona

Nazivo je stale pekna, sedenie pohodlnejsie ako som si myslel. Je to velmi pekna moto.


25.06.2007 10:48

Re: Ducati 1098!

Justy
 Turista 

Ikona

Zdravim vsetkych, v posledom cisle motohouse bol test 1098, ak to niekoho zaujima som to naskenoval:
Pozri obrázok
Pozri obrázok


25.06.2007 10:55

Re: Ducati 1098!

Kristián Tino Dudík
 Kávičkár 

Ikona

mikulec:
Podla dyna z tych 160 koni 1098 moc neostalo :-D

Toz ja by som bral Blejda.Ale v cerveno-ciernej.


25.06.2007 11:18

Re: Ducati 1098!

cygno
 Kávičkár 

Ikona

Tino:
Podla dyna ani z tych 172 blejdovych koni moc neostalo :-D

Toz ja by som bral 1098, ale radsej asi 848R. A farba cervena.


25.06.2007 11:25

Re: Ducati 1098!

heso
 Edvenčr 

Ikona

celkom ujde..mna sice tato kategoria neoslovuje ale budiz..japonky su japonky,4valce su 4valce. :-P


25.06.2007 11:46

Re: Ducati 1098!

Kristián Tino Dudík
 Kávičkár 

Ikona

Ja len na margo mikulcovho prispevku, ze 160 dukatistickych koni je viac ako 160 "japonskych".

R-ko by sa ti zachcelo...snivat je nadherna vec, horsie je prebudenie do reality. :-)))


25.06.2007 11:53

Re: Ducati 1098!

Peto24
 Jogurťák 

Ikona

Kraaasna,moc sa mi paci >:-)


25.06.2007 12:14

Re: Ducati 1098!

palozo
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

kto mi ju kupi tomu podakujem :P oplati sa :D


25.06.2007 18:23

Re: Ducati 1098!

matvej
 Ľadvinka 

Ikona

aj som sceu volaco napisat, ale radsej nie... vlastne len tolko, ze honda je naj :-D


25.06.2007 19:06

Re: Ducati 1098!

KAISO
 Bahniak 

Ikona

DUCATIman

Upravené 1 krát. Naposledy upravil KAISO (25.06.2007 19:07)


25.06.2007 19:26

Re: Ducati 1098!

Toronto
 Veteránista 

Ikona

matvej:nedrazdi >:-) kazdy vie ze ducati je naj ;-)


25.06.2007 22:48

Re: Ducati 1098!

matvej
 Ľadvinka 

Ikona

toronto, chyba ti konec vety.. ja to dopisem za teba, dobre? ...ducati je naj drahsia, naj kazovejsia, naj nevyuzitelnejsia a blejd ju posle do prachu len taky fukot >:-) ;-) :-D


26.06.2007 14:11

Re: Ducati 1098!

cygno
 Kávičkár 

Ikona

matvej, len tak mimochodom kolko ducati sa ti uz pokazilo a co konkretne? >:-) A este by ma zaujimalo, co znamena "najnevyuzitelnejsia"? Alebo cerpas z toho oskenovaneho clanku z MH? Co je divne a najnevyuzitelnejsie na tom, ze sportova motorka urcena na zavodny okruh sa najlepsie citi na zavodnom okruhu?
Blejd bude za dva roky obycajny, tuctovy litrovy supersport. To sa napriklad teraz o 916, 998, 999 povedat neda. Takisto 1098 za dva roky nebude obycajny, tuctovy litrovy supersport :-P


26.06.2007 14:37

Re: Ducati 1098!

Kristián Tino Dudík
 Kávičkár 

Ikona

cygno:
Ja by som sa nebranil mat doma taku tuctovu motorku... :-)

916 bola ikona, japonci vtedy robili take vajíčkomotorky.Teraz to uz nie je tak jednoznacne a mne osobne sa 06-tka Fireblade paci viac ako 1098.
Dufam, ze som si moc nedovolil.. :-)))


26.06.2007 14:47

Re: Ducati 1098!

copy
 Skútrista 

pre tych, co sa chcu silou mocou odlisovat, alebo vlastnit unikat, staci mat 40.000 USD na Roehr supersport. Krizenec Ducati s motorom Harley Davidson 1130cc, 180 koni, pripravuje sa varianta s 1200cc...
www.roehrmotorcycles.com/wst_page4.html
Pozri obrázok


26.06.2007 14:47

Re: Ducati 1098!

cygno
 Kávičkár 

Ikona

Tino, mne je uplne jedno co sa ti paci. Mna seru reci typu "ducati je najkazovejsia", "honda je spolahliva"....
Co je na novych ducati take jednoznacne kazove, co sa najcastejsie kazi na 1098? Na sucasnych motorkach sa podla mojho nazoru najviac a najcastejsie serie elektronika a to uplne pri vsetkych znackach, takze tie reci o kazovosti ducati su ale uplne odveci. :-((((((


26.06.2007 15:16

Re: Ducati 1098!

Kristián Tino Dudík
 Kávičkár 

Ikona

cygno:
Kazdy mate svoju pravdu, Matvej hovori pravdu, ked povie, ze Ducati sa viac kazia ako Hondy.
Ty zase mas pravdu, ked hovoris, ze Ducati sa moc nekazia.Ak teda servisujes podla vyrobcu.

To iste je to s autami, japonci versus taliáni.

Navyse japonci sa uspokoja s minimalnou udrzbou.Problem je este ten, ze vy co mate Ducati tu z motorajdu ich mate odnovoty a starate sa o ne.Ja som si kupil 8-rocneho Fejzra, na tachaku 25 tisic, co pochybujem, takze realne 50-60 litrov plus mojich 15 a nic som s motorkou nerobil,okrem vymeny oleja+filtra.


26.06.2007 15:40

Re: Ducati 1098!

cygno
 Kávičkár 

Ikona

Tino, nemyslim, ze kazdy mame svoju pravdu. Podla mna nie je pravda, ze ducati sa viac kazia. Ak taketo nieco tvrdis, tak predpokladam, ze mas bud nejake statistiky poruchovosti, pripadne mnozstvo osobnych skusenosti. Tak teda este raz, co sa viac kazi na Ducati ako na inych motorkach? Dodrziavanie servisneho planu podla vyrobcu je samozrejme.

Moja prva ducati (monster 600) mala 6 rokov, ked som ju kupil mala na tacho 25.000, co pochybujem, pretoze to bol povodne dovoz z talianska. Chalanovi, co ju mal predo mno sa na nej nic nepokazilo, v podstate nerobil s motorkou nic ine len pravidelny servis, mne sa na nej nic nepokazilo, a dokonca ani majitelovi po mne. Ta motorka este stale jazdi.

Fakt by ma zaujimalo co sa na motore, ktoreho koncepcia ma viac ako 40 rokov tak strasne kazi?


26.06.2007 16:11

Re: Ducati 1098!

Kristián Tino Dudík
 Kávičkár 

Ikona

cygno:
Ja sa nechcem hadat CYGNUS :-))) , ja mam len takeho tusaka, ze keby si spravil test s nazvom "KERÁ PANNE PRVÁ" vyjadreny v km Blejd/R1/GSX-R vs. 999 alebo 1098, ze Dukna by vydychla ako prva.


26.06.2007 16:43

Re: Ducati 1098!

cygno
 Kávičkár 

Ikona

Tino mas na mysli nieco v style "motor bez oleja uz nejazdi a motor s motor-upom stale kruzi"? Je mi v podstate jedno ci blejd vydrzi 85.000 km a 1098 len 69.000. Podla mna nepadnuty supersport, ktory ma na tachometri viac ako 30.000 km je rarita. Ked uz motorka raz lezala, bola opravovana tak uz nemozes hovorit o "spolahlivosti", pretoze nie je v originalnom stave. A podla mna statisticky na supersportoch skorej vydychne jazdec ako motorka.
Na druhej strane, ja neplanujem mat jednu motorku dlhsie ako 3-4 roky (co znamena do 50.000 km) a to je fakt maximum. 8-)
Na 1098 som sa viezol a zistil som jeden zavazny poznatok (pre mna velmi dolezity). Ja som z tej motorky nemal vobec strach, tym, ze na nej fuka asi tak o polovicu menej ako na monstri, tak som mal pocit, ze to taha podobne ako moj monster :-) . Akurat som sa potom pozrel na tachometer a radsej som ubral plyn. Supersport nie je motorka urcena pre mna, povedal by som, ze hrozi stav: "1098 je nezlucitelna s mojim zdravim, respektive zivotom".


26.06.2007 17:09

Re: Ducati 1098!

Kristián Tino Dudík
 Kávičkár 

Ikona

Mas pravdu, islo mi len o princip.Navyse myslim si, ze na SK sa predavaju kludne aj SS so 70 tis.km.

1098 taha podobne ako S2R?A otacal si tym čiernym šulčekom na pravej strane riaditok? :-D
Ja som pri jazde na Blejdovi ani na tachak nekukal a vedel som, ze toto je prudko illegal.Furt tam bola cifra zacinajuca na...radsej nic.


26.06.2007 17:18

Re: Ducati 1098!

maestro
 Jogurťák 

Ikona

Jaaaj, vidis cygno, nejsom jediny kto zastava hondu.

No nic, hadajte sa dalej, len vedzte, ze tu coskoro bude novy Blejd, a podla mna lepsi ako kedykolvek predtym - a toho si potom kupim >:-)

Je to jedno, vzdy je to aj tak o jazdcovi 8-)


26.06.2007 17:25

Re: Ducati 1098!

cygno
 Kávičkár 

Ikona

Tino az po obmedzovac :-D .
Ja viem, ze to znie divne, ale mal som taky pocit. Jak som sadol na 1098, tak mi nieco v hlave preplo a konec. Proste som tym sulcekom otacal tak ako na mojom monstri a zaroven som sa citil bezpecne a isto. Jednoducho na zabitie. No a ako hovorim pozrel som sa potom na tacho a zistil som, ze ten pocit zatahu ako s2r bol len moj pocit, pretoze som si neuvedomil, ze na 1098 mam pri tychto pocitoch priblizne o 100 kmh vacsiu rychlost ako na s2r. Debil bez mozgu. Potom som sadol na 999s a tam som zas mal pocit, ze to netaha a nebrzdi :-))) .

Mimochodom ked som prisiel domov, tak som zistil, ze mam upal ako svina, takze moje divne pocity mohli byt sposobene aj tymto afrodiziakom :-} . Celu cestu domov som mal pocit ako krasne sa mi ide, len ma divne tlacila prilba :-D


26.06.2007 17:27

Re: Ducati 1098!

cygno
 Kávičkár 

Ikona

maestro, som ti hovoril, ze proti honde nic nemam. Uznavam honda vie robit celkom dobre kosacky a to je asi tak vsetko :-D


26.06.2007 17:29

Re: Ducati 1098!

maestro
 Jogurťák 

Ikona

a ducati zas nevie robit ani tie moto :-~
kua, to je svet, aspon ze kosacky su spolahlive ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil maestro18 (26.06.2007 17:30)


Predchádzajúce | 1 2 |


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.