Anketa:
Nové oficiálne videá:
Ducati 1098! - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuDucati 1098! - Diskusné fórum - Len Tak
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Ducati 1098!
No co vy na ŇU? |
Re: Ducati 1098!
mikulec presne jak si povedal, 160k , ne jak tie skoro 200 konove Japonky |
Re: Ducati 1098!
tref: ty si uplňe tref-ený? Šak ale je velký rozďíl 160k ve dvojválci a "skoro" 200k ve štyrválci! |
Re: Ducati 1098!
Stójí, nestójí... Šak ale to je DUCATI? Peňíze sú ftedy úplňe neptstatné! Ket si najdeš frajírku (lásku) svojého života, tak sa pýtáš kolko ťa bude stát? |
Re: Ducati 1098!
Vidicon nemam pocit, ze sa dizajnovo zacina priblizovat k japoncom. Zamer bol dizajnovo sa vratit k podobnemu vyzoru ako je 916. Musis na to pozerat ako na celok, nie len na celnu masku (ta je podla mna podobnejsia desmosedici rr) Mimochodom podla mna je velmi tazke vymysliet dizajnovo nieco co sa nepodoba na nieco ine (najma v segmente supersportov). |
Re: Ducati 1098!
Krása talianskych motoriek je práve v tom, že sú iné, ako 99% ostatných športových (japonských) motoriek. Možno ani nie sú také pekné, ako skôr zvláštne. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Vadim (09.11.2006 16:44) |
Re: Ducati 1098!
No podla mna vyzorovo trosku Ducatka zozenštela Upravené 3 krát. Naposledy upravil rissko (09.11.2006 16:56) |
Re: Ducati 1098!
Rissko hovoris o desmosedici rr. Ale nemusis sa obavat, produkcia na buduci rok je uz rozpredana. Ide o typ motorky, ktory iny vyrobca nema v seriovej ponuke. |
Re: Ducati 1098!
cygno, co pre teba neurobim, uz som to opat upravil aby si tak nevyzeral |
Re: Ducati 1098!
len tak k tomu výkonu. Taliani udávajú hodnoty merané na zadnom kolese a japonci na spojke. Takže tie talianske výkony nie sú až také iluzórne ako japonské. Upravené 1 krát. Naposledy upravil divo (09.11.2006 18:02) |
Re: Ducati 1098!
Podoba sa na japonca, ale japonec to nie je Upravené 1 krát. Naposledy upravil MalyMirec (09.11.2006 18:05) |
Re: Ducati 1098!
Divo davaj si teda pozor a radsej si zisti, v ktorej krajine a v aky den bola tvoja R1 vyrobena. Moze sa ti totizto kludne stat, ze ju vyrobili v Taliansku na sv. Giovanniho. Kolko osobnych skusenosti mas s kvalitou talianskych motoriek (specialne ducati) Tie reci o nespolahlivosti ma uz dost seru. |
Re: Ducati 1098!
cygno s ducati a spolahlivostou nemam skusenosti, ale dohodim ti par kontaktov naludi co majy apriliu staci si precitat par testov na benelli a ich startovanie a hned kazdy premysla ci tie motorky stoja za tie prachy |
Re: Ducati 1098!
suhlas s cygnom - je to len mytus, ze Ducy su extra poruchove |
Re: Ducati 1098!
OGard predal Multistradu a kupil si Japonca......a nadaval na vsetkych Ducatistov...ze su to vytraseni dochodcovia.....UKAMENOVAT |
Re: Ducati 1098!
mikulec: |
Re: Ducati 1098!
ani mne sa nelubi... ziaden SS... |
Re: Ducati 1098!
Cygno, ja nemám proti Ducati vôbec nič, svojho času som dokonca nesníval o ničom inom ako Monsteri (žiadne iné Ducati ma dizajnom tak neoslovilo). Pýtal som sa však na názory servismenov, ktorí sa nezameriavajú na jednu značku, ale poctivo dokážu opraviť a udržiavať všetko a ani jeden mi bohužiaľ Ducati neodporučil. Môj sused dokonca mal Ducati, bol to modell SS 750 - motor neutesniteľný. Stále z niekadiaľ premokal. Vibrácie neúnosné a rachot neuveriteľný - ale s tým sa pri suchej spojke počíta. Polohu na dlhšiu jazdu nenájdeš. Ja som sa raz viezol na SS 900 a môžem povedať, že som sa nevedel dočkať, kedy zosadnem. Motorka chce ísť stále rovno a natiahnutý som bol aj pri mojich 180-tich cm ako žaba na škripci. Multistrada bola fajn, ST 4 v podstate tiež. NA S4R by som písal superlatívy, čo sa týka nadčasovosti dizajnu, progresívnej technológie, ale poloha je na naháča tiež príliš športová. Keď si však porovnám servisné náklady, ktoré sa nedajú obísť, s japoncami, tak aj moje sympatie musia ísť nabok. Upravené 1 krát. Naposledy upravil divo (10.11.2006 7:58) |
Re: Ducati 1098!
tiez si myslim, ze sa zacina podobat na japoncov Upravené 1 krát. Naposledy upravil Faldner (10.11.2006 7:59) |
Re: Ducati 1098!
Divo nechcem nikoho urazit, ale myslim si, ze ti servismani, ktori dokazu opravit vsetko si pri novych typoch akejkolvek motorky ani neskrtnu (takymto servismanom chyba potrebne vybavenie - pocitac a software) Mimochodom mna by len pre zaujimavost zaujimalo ako ti servismani nastavuju napnutie rozvodoveho remena (napriklad moja moto ma mat 145 Hz pre horizontalny a 160 Hz pre vertikalny, +- 5 Hz) Vsetky ine "odborne" nastavenia mozu potom sposobit dost vela problemov. |
Re: Ducati 1098!
Divo: s tym udavanim vykonu by som si nebol az tak isty. Ja mam v katalogu aj v technicaku napisane 106 koni (resp. adekvatne cislo v kW) na VFR a brzda na zadnom kolese namerala 107 koni. |
Re: Ducati 1098!
spyke1: Na kolkých 160k dvojválcoch sis uš zjeu? A daj si zmjerat výkon na prístroje a nebuc prekvapený o kolko kobyu ťa Suzuki osraua! |
Re: Ducati 1098!
Nerd: Aprília a Benelli nejsú Ducati! A moja štartuje úplňe že fajnovovo! Stačí stlačit štartér a moto urobí celý proces za mňa. Nenatahujem sytič a nedržím štarter pokát nenaštartuje! |
Re: Ducati 1098!
mikulec: |
Re: Ducati 1098!
pokial viem vyrobcovia udavaju vykon na kluke, ktory je samozrejme vyssi ako na zadnom kole.. |
Re: Ducati 1098!
Tinojá sem nepovydau, že džaponky nejsú dobré, ale moje kritériá spĺňá DUCATI. |
Re: Ducati 1098!
pekna ale dizajnovo sa priblížila japonskym a ešte sa mi zdá že je tam nejaký nádych triumph-u, tie svetla alebo niečo jednoducho.... |
Re: Ducati 1098!
Pozri obrázok |
Re: Ducati 1098!
uz mi pripada trochu jak CBR a trochu ako ninja... co teraz ostalo z ducati ked uz aj vyzor stratil na orginalite? meno a cena? |
Re: Ducati 1098!
Ta motorka vyzera bozsky, depodoba sa vobec na Made In Japan stroje, len trochu pripomina Triumph Daytonu 675! |
Re: Ducati 1098!
mne pripomina TRIUMPH DAYTONAu 675 krizenu s niecim.. asi s desmosedici ci ako sa to volalo.. neviem preco ale prvy dojem .. resp. prve co ma napadlo ked som to videl tak TRIUMPH.. ale je to kocka.. i ked tie farby by som inak privital asik.. nejaka kombinacia cervenej a bielej.. a este potom taky kufrik plny grosov a ide sa do talianska po jednu |
Re: Ducati 1098!
Zahri: |
Re: Ducati 1098!
Mikulec ty si ozaj zábavný s tým kováčom aj s tým šetrným servisom. To Ti povie každý, aspoň trochu technicky vzdelaný, človek, že ak s "tým" nič nie je tak do toho nerýp. Ani ten najautorizovanejší servis (o kvalite a poctivosti tých slovenských by som skutočne pomlčal) Ti motorku neposkladá tak ako vo fabrike, a preto rozoberať ju len tak preventívne a kontrolovať len tak pre istotu nemá vôbec žiadny význam. No a čo sa týka sviečok alebo podobných spotrebných záležitostí tak mám servisný manuál, kompletný a pekne zviazaný na čestnom mieste medzi kásnou literatúrou, ktorý si čítam namiesto rozprávok na dobrú noc. To čo sa vrámci pravidelnej údržby má robiť, to aj robím a nemyslím si, že Tvoj servis Ti s motorkou robí viac úkonov, ako je písané v servisnom manuáli. |
Re: Ducati 1098!
Divo, ja viem ale ako sam hovoris je to len fama. To je skoro ako - Tie R1 zeru olej, som pocul. A pritom ta tvoja podla teba nezozrala... |
Re: Ducati 1098!
Divo napýsau sem ňegde, že sa máš v ňí rýpat ket šecko funguje? Lesci áno tak potom mi daj vjedzet! Skus si to prečítat znova a pozorňejší! |
Re: Ducati 1098!
Cygno, vieš, v tejto číro materialistickej dobe hovoriť o tom, že peniaze kazia charakter alebo že peniaze nie sú univerzálnym meradlom, je ťažké. Mne nie je ľúto vynaložiť prostriedky na potešenie. Ale keď pustím z ruky taký balík ako stojí hociktorý liter, tak si chcem byť aspoň na 95 % istý, že nestrieľam capa. |
Re: Ducati 1098!
Mikulec, asi nie sme v jazykovej zhode , ale znovu som to pochopil, ako si to už napísal. O to nejde, moja motorka dostáva všetko, čo jej treba. |
Re: Ducati 1098!
mikulec, napisal si: "tref: ty si uplňe tref-ený? Šak ale je velký rozďíl 160k ve dvojválci a "skoro" 200k ve štyrválci!" - no ja som z toho pochopil, ze myslis ze dvojval je vacsia sila, rychlejsi, lepsi... |
Re: Ducati 1098!
...Pekne babatko!!!Az na tie svetla...a je uplne jedno kolko to ma koni....Ducati nie je o vykone ale o podvozku , rame a spickovo naladenom vstrekovani....a BRUTAL CENE-bohuzial.... |
Re: Ducati 1098!
vidicon suhlas |
Re: Ducati 1098!
Faldner:plne suhlasim ze 916-998 boli najkrajsie ducati iba mala zmena u mna je 916 vobec ta najkrajsia motorka aka bola kedy vyrobena!a ktomu porovnavaniu vykonov.staci sa trochu pozriet do sucastnosti a historie superbikov a je vsetko jasne.dukne v pohode stacia dva valce aby porazala nadupane japan stvorvalce.japoncom nepomohlo ani to ze si vymodlili zvysenie obsahu stvorvalcov zo 750 na 1000.aj tak nad nimi ducati vyhravala,vyhrava a vyhravat bude.NAVZDY DUCATI!!!! |
Re: Ducati 1098!
Toronto ten objem sa iba dorovnal-to je myslim fer....lebo objem nepreštíš.. |
Re: Ducati 1098!
Misik71:neuraz sa ale neni to iba ten kapital.Myslim ze tak ako ducati aj japonske stroje maju tovarensku podporu a to dost velku mozno nie tak oficialnu ako ducati ale urcite im zalezi na vysledkoch.pretoze pokial sa nemylim v superbikoch startuju produkcne stroje.ja si osobne myslim ze pre vyrobcov ci uz je to honda a spol maju uspechy v superbikoch rovnaku vahu ako v moto gp. |
Re: Ducati 1098!
toronto neviem ako mam presne informacie , ale mam pocit ze ked v WSB zaviedli objem 1000ccm , tak nie ako nahradu za 750-ky ale ako alternativu k nim , s tym ze tam boli povolene vyrazne mensie upravy , ako pri r4 750 a v2 1000 |
Re: Ducati 1098!
....nazdaaaar Bambulo!!!!!!!!!...veru S4R to bola popici jazda!!!!!!!!!!!!! |
Re: Ducati 1098!
Toronto suhlas nie je to vsetko IBA o prachoch.....to ja len ako reakciu na tvoje..Ducati vyhravala(vacsi objem)-vyhrava(minuly rokGSXR a suverenne a tento rok by bez Baylissa nemali titul-jazdil genialne a nielen v SBK)-a vyhravat bude(ak im povolia zasa zvysenie objemu tak asi ano)....toť vsjo....co som chcel na tuto temu.... |
Re: Ducati 1098!
historicky je ducati vo wsbk najuspesnejsia ma 14 titulov, honda 4, suzuki 1.. |
Re: Ducati 1098!
ja mam ducati rad ale toto sa mi nepaci, hybrid medzi triumphom 675, 916 a boh vie coho vsetkeho. na druhu stranu ked som prvy krat videl na obrazku 999 tak sa mi chcelo grcat. |
Re: Ducati 1098!
misik71:sezona 2004 majster Toseland DUCATI bez problemov |
Re: Ducati 1098!
...Toronto...ALE rok 2005 bol prvy rok ked mohli 4valce startovat bez akychkolvek obmedzeni(objem,vykon) a hned to prestal byt "Ducati cup"...a tato sezona????Kde by boli Ducatki bez genialneho Baylissa???Urcite by nemali titul...sak kukni ako jazdil a skoncil Lanzi a ostatni na Ducati....a minulost a la Foggy??? Nuz darmo 750 sa 1000 nemoze rovnat v SBK...lahka matematika.... |
Re: Ducati 1098!
misik71:nedokazes priznat ze ducati proste nema konkurenciu.Ducati moze odkazat superom:NASRAT!!!!!!A co sa tyka Bayllisa nechcem jeho jazdecke schopnosti nijako znizovat ale pamatam sezony v sbk kedy o nom ako genialnom nepisali.vzdy bol dobry ale vyhra titul a uz je genialny.Ze by to bolo predsa aj tou motorkou? |
Re: Ducati 1098!
Páni prosím Vás kukňite si www.triumph.net.pl/Daytona_675.php a nepovjecte mi že sa to aš tak podobá. |
Re: Ducati 1098!
no, konečne pochopili, že smerom dizajnu 999 cesta nevedie a vrátili sa späť smerom k dizajnu 916, je to krása |
Re: Ducati 1098!
Mne sa paci a velmi.Ale 100 ludi 100 chuti.Par obrazkov.Sorry,ze je to madarska stranka. |
Re: Ducati 1098!
Podla info (tych podstatnych pre tuto kategoriu) je nova 1098 vo vsetkych smeroch lepsia ako sucasna GSXR1000 (ktora tento rok vyhravala vsetky porovnania v kategorii supersportov). Ide o uplne inu motorku akou bola 999 (nielen dizajnovo, Terblanche ju nenavrhoval) ale napriklad aj charakteristikou motora. Motorka toci do 12.000 (999 do 10.500) a maximalny krutak 125 Nm dosahuje pri 8.000. Max vykon je 160 hp pri 9750. Bude lacnejsia ako 999. Verzia R by mala byt s objemom 1200 a seriovym vykonom cez 180 hp. Uvedomte si, ze to je dvojvalec, ktory ma v serii 160k pri splnani Euro3. |
Re: Ducati 1098!
Nieco uz s novou GSXR porovnat mozeme. Suzuki - rok 2007 zvysenie hmotnosti, ceny. Ducati - rok 2007 znizenie hmotnosti, ceny. |
Re: Ducati 1098!
JO! Tak to uz hej, vedel by som si ju predstavit ako dalsi prirastok do garaze |
Re: Ducati 1098!
Nazivo je stale pekna, sedenie pohodlnejsie ako som si myslel. Je to velmi pekna moto. |
Re: Ducati 1098!
Zdravim vsetkych, v posledom cisle motohouse bol test 1098, ak to niekoho zaujima som to naskenoval: |
Re: Ducati 1098!
mikulec: |
Re: Ducati 1098!
Tino: |
Re: Ducati 1098!
celkom ujde..mna sice tato kategoria neoslovuje ale budiz..japonky su japonky,4valce su 4valce. |
Re: Ducati 1098!
Ja len na margo mikulcovho prispevku, ze 160 dukatistickych koni je viac ako 160 "japonskych". |
Re: Ducati 1098!
aj som sceu volaco napisat, ale radsej nie... vlastne len tolko, ze honda je naj |
Re: Ducati 1098!
toronto, chyba ti konec vety.. ja to dopisem za teba, dobre? ...ducati je naj drahsia, naj kazovejsia, naj nevyuzitelnejsia a blejd ju posle do prachu len taky fukot |
Re: Ducati 1098!
matvej, len tak mimochodom kolko ducati sa ti uz pokazilo a co konkretne? A este by ma zaujimalo, co znamena "najnevyuzitelnejsia"? Alebo cerpas z toho oskenovaneho clanku z MH? Co je divne a najnevyuzitelnejsie na tom, ze sportova motorka urcena na zavodny okruh sa najlepsie citi na zavodnom okruhu? |
Re: Ducati 1098!
cygno: |
Re: Ducati 1098!
pre tych, co sa chcu silou mocou odlisovat, alebo vlastnit unikat, staci mat 40.000 USD na Roehr supersport. Krizenec Ducati s motorom Harley Davidson 1130cc, 180 koni, pripravuje sa varianta s 1200cc... |
Re: Ducati 1098!
Tino, mne je uplne jedno co sa ti paci. Mna seru reci typu "ducati je najkazovejsia", "honda je spolahliva".... |
Re: Ducati 1098!
cygno: |
Re: Ducati 1098!
Tino, nemyslim, ze kazdy mame svoju pravdu. Podla mna nie je pravda, ze ducati sa viac kazia. Ak taketo nieco tvrdis, tak predpokladam, ze mas bud nejake statistiky poruchovosti, pripadne mnozstvo osobnych skusenosti. Tak teda este raz, co sa viac kazi na Ducati ako na inych motorkach? Dodrziavanie servisneho planu podla vyrobcu je samozrejme. |
Re: Ducati 1098!
cygno: |
Re: Ducati 1098!
Tino mas na mysli nieco v style "motor bez oleja uz nejazdi a motor s motor-upom stale kruzi"? Je mi v podstate jedno ci blejd vydrzi 85.000 km a 1098 len 69.000. Podla mna nepadnuty supersport, ktory ma na tachometri viac ako 30.000 km je rarita. Ked uz motorka raz lezala, bola opravovana tak uz nemozes hovorit o "spolahlivosti", pretoze nie je v originalnom stave. A podla mna statisticky na supersportoch skorej vydychne jazdec ako motorka. |
Re: Ducati 1098!
Mas pravdu, islo mi len o princip.Navyse myslim si, ze na SK sa predavaju kludne aj SS so 70 tis.km. |
Re: Ducati 1098!
Jaaaj, vidis cygno, nejsom jediny kto zastava hondu. |
Re: Ducati 1098!
Tino az po obmedzovac . |
Re: Ducati 1098!
maestro, som ti hovoril, ze proti honde nic nemam. Uznavam honda vie robit celkom dobre kosacky a to je asi tak vsetko |
Re: Ducati 1098!
a ducati zas nevie robit ani tie moto Upravené 1 krát. Naposledy upravil maestro18 (26.06.2007 17:30) |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce