Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1560 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26138
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15798)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10340)

Ladene vyfuky na japonskeho choppera - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuLadene vyfuky na japonskeho choppera - Diskusné fórum - Len Tak

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
15.10.2016 1:03

Ladene vyfuky na japonskeho choppera

Valer Erban - jeshua
 Čoprák 

Ikona

Vedel by mi niekto poradit, kde by som mohol kupit ladene vyfuky na japonskeho choppera?


15.10.2016 8:32

Re: Ladene vyfuky na japonskeho choppera

Mishko
 Skútrista 

Ikona

Si tu zaregistrovaný 3dni a už si založil 3témy. Nielen o ladených výfukoch je tu toho popísaného viac než dosť - v dobrom, skús trochu viac čítať a menej vypisovať.

Vpravo hore je vyhľadávač. Napríklad:

motoride.sk/?P=phorum&tema=&S=vyfuk+chopper


15.10.2016 18:31

Re: Ladene vyfuky na japonskeho choppera

najlepsie vyladene a v hlukovej norme su tie ktore tam dal original vyrobca


15.10.2016 19:53

Re: Ladene vyfuky na japonskeho choppera

siron
 Kávičkár 

Ikona

Re: pirates: asi tak ako pises.
podla mojho nazoru "ladene" vyfuky je totalna pixovina. najlepsie vyfuky su origo - konstrukteri od vyrobcov vedia najlepsie ako vyladit vyfuky


16.10.2016 20:05

Re: Ladene vyfuky na japonskeho choppera

Valer Erban - jeshua
 Čoprák 

Ikona

Re: pirates: Respektujem Tvoj nazor, urcite je na nom kus pravdy. Ale moj nazor je, ze ladeny vyfuk tvori 50 percent pozitku z jazdy na motorke a to plati nielen pre choppera, ale aj pre jogurta. Ladeny vyfuk zvysuje vykon motorky, ale treba nanovo nastelovat karburatory. Vyrobcovia robia tiche vyfuky kvoli hlukovym a emisnym normam.


16.10.2016 21:16

Re: Ladene vyfuky na japonskeho choppera

takze vyrobcovia robia tiche vyfuky koli normam aby brali ohlad na inych ucastnikov CP 50 % pozitku pre koho ? myslis si ze niekto je zvedavy na tvoj rachotiaci vyfuk ? ano ja som tiez mal tiez som si myslel ze su vsetci z toho paf ked mi hrgluje motorka no nie je to vobec tak ale uz som z toho vyrastol motor musi sepotat nie robit ramus no a moze sa stat ze za tebou nebude chciet nikto jazdit lebo pocuvat to hodinu dve a zacne cloveka z toho boliet hlava spytaj sa Kavisa musel na Harleji vymenit vyfuky za ine lebo sa za nim nedalo jazdit
zeby zvysoval vykon a zvlast nejak postrehnutelne tomu by som moc neveril ale urcite zvysuje spotrebu kedze v nom nieje potrebny protitlak
inak je pre mna zaujimave ze taketo poznatky nemaju v okolitych statoch a jazdia so seriovymi vyfukmi skor maju obavy tam potom ist a samozrejme na stk ich musis zakazdym vymenit lebo hlukomer mam aj ja v mobile a ked vozidlo prekracuje povolenu hladinu hluku ktoru ma v technicaku tak mu ho zoberu

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pirates (16.10.2016 21:19)


16.10.2016 21:25

Re: Ladene vyfuky na japonskeho choppera

Valer Erban - jeshua
 Čoprák 

Ikona

Re: pirates: Suhlasim s Tebou, ale ja som este z ladenych vyfukov nevyrastol, mozno aj ja raz z nich vyrastiem - uvidime. Velmi zriedka vozim spolujazdca.


16.10.2016 21:42

Re: Ladene vyfuky na japonskeho choppera

joscu
 Kávičkár 

Re: pirates: na tej yuki si mal ladak? A akej znacky si ho mal? Daj nejaké info :-)))


17.10.2016 8:28

Re: Ladene vyfuky na japonskeho choppera

Valer Erban - jeshua
 Čoprák 

Ikona

Re: joscu: Mal som Yamahu XV 750 SE - r.v. 86 - prechodca Viraga. Predchadzajuci majitel jednoducho navrtal diery do zadnej casti koncovky tlmica vyfuku. Malo to super zvuk. Nieco v strede medzi originalnymi vyfukmi a medzi ladenymi - taky akurat. Naucil som sa aj strielat do vyfuku, vtedy mi slahali plamene z vyfukov. Ale malo to aj nevyhodu, ze kozene brasne som mal z tych vyfukov uplne cierne.


17.10.2016 8:41

Re: Ladene vyfuky na japonskeho choppera

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Tu máš www.chopperstyle.sk/p/942/vyfukovy-system-dragon-pipes-...
Tie sú otvorené až-až . Ak by nevyhovovali , tak si priprav nejakých 600+ papekov a môžeš dumať o iných .
Jeden (veľmi slušný) som ti poslal cez súkromnú poštu .


17.10.2016 10:37

Re: Ladene vyfuky na japonskeho choppera

siron
 Kávičkár 

Ikona

inac vpravo hore mas aj vyhladavac. treba aj ten pouzivat

Moto poradňa: Ladené výfuky - vedľajšie...



Dôvod úpravy: preklep

Upravené 1 krát. Naposledy upravil siron (17.10.2016 10:40)


17.10.2016 11:51

Re: Ladene vyfuky na japonskeho choppera

Valer Erban - jeshua
 Čoprák 

Ikona

Re: brazel: Dakujem. To si ako nasiel? Mas pravdu, su otvorene az az, to je asi aj na mna vela. Ale cena je super, skoda, ze nie su homologovane.


17.10.2016 12:21

Re: Ladene vyfuky na japonskeho choppera

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Ja ako som to našiel ? Našiel som to náhodou , ja všetko nájdem šťastnou náhodou . >:-) :-D

Natáša , skažite mne , pažálsta , kak vy , učíteľnica (!!!) stális prostitútkoj ?
No , ja neznáju , prósta , ščástie .



18.10.2016 2:41

Re: Ladene vyfuky na japonskeho choppera

nie Yukina mala originalne vyfuky Inruder mal vybrate zadne vlozky z vyfukov a GW ma tiez originalne tichucke

ze mam ladak pre bezpecnost aby ma poculi nezerem treba si nieco precitat o sireni zvuku


18.10.2016 13:21

Re: Ladene vyfuky na japonskeho choppera

kavis
 Čoprák 

Ikona

Že "ladeny vyfuk tvori 50 percent pozitku z jazdy na motorke" to som sa dobre zasmial. Ja mám pôžitok z toho že sa mi v kľude vyvetrá hlava z toho životného zhonu. Mal som Screamin' Eagle výfuky a nie že okolie ale aj ja som bol ohučaný a z toho unavený tak aký pôžitok? A áno zo začiatku to bolo super ale postupom času cca po jednej sezóne som si objednal originál čo montuje výrobca lebo motorku som kúpil už z týmito a to dá sa povedať že aj tie boli originál lebo ich tiež ponúkajú na stránke HD ale je pri nich poznámka že kvôli vysokým decibelom nie sú určené na otvorené cesty čo bolo na nich aj vyrazené v angličtine.


18.10.2016 13:35

Re: Ladene vyfuky na japonskeho choppera

joscu
 Kávičkár 

Re: kavis: každý má v niečom inom pôžitok :-)


19.10.2016 1:13

Re: Ladene vyfuky na japonskeho choppera

Človek sa nenarodil pre pôžitok, ale pre radosť.
Paul Claudel
Nie je nič zlého v tom, keď niekto s chuťou zahryzne do jablka, so záľubou zdvihne pohár vína, s pôžitkom sa vznáša vo valčíkovom rytme, rozumie dobrému žartu. Nie, na pôžitku človeka nie je nič zlého.
Ale srdce sa ním nenasýti. Pôžitok nepreniká hlbšie, nedotýka sa srdca. A srdce predsa túži po tom, čo ho obšťastňuje, nadchýna, obdarúva, obohacuje. Po čom srdce túži, je také vzácne, že básnik rezignuje: „Srdce žiada priveľa“ (Holderlin).
Nenarodili sme sa pre pôžitok, ale pre radosť. Pôžitkov dnes máme neobyčajne mnoho a sú veľmi rozmanité. Ale popri nich, lepšie povedané s nimi, rastie všeobecná neradostnosť. Pôžitok je slasť pre nervy, rozkoš pre zmysly. Radosť však je vecou srdca, svetlom duše. Pravdaže, zmysly môžu sprístupniť vchod do najvnútornejšej komôrky srdca: veď uchom vnímame spev slávika, okom farebnú krásu západu slnka, stiskom ruky skúsenosť prítomnosti. Ale až potom, keď tieto skúsenosti preniknú hlbšie, keď v nich prežijeme pokoj a krásu, keď sa stanú zavolaním lásky, lásky volajúcej a odpovedajúcej, až potom sa najhlbšej túžbe dostane naplnenia.
Pôžitky môže svet dávať a odopierať. Radosť môže srdce prijať a zachovať.
A sv. Augustín hovorí:
„Duša sa živí tým, z čoho má radosť.“

mat pozitok alebo radost z robenia hluku je uz vhodne tak trochu pre psychiatra :-D

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pirates (19.10.2016 1:16)


19.10.2016 8:15

Re: Ladene vyfuky na japonskeho choppera

Valer Erban - jeshua
 Čoprák 

Ikona

Vyznavaci brutalneho chopperoveho zvuku, preco mlcite? Zastante sa ma. Co som jediny, co miluje buracajuci zvuk choppera?


19.10.2016 8:40

Re: Ladene vyfuky na japonskeho choppera

ShrekDaniels
 Čoprák 

Ikona

si na nesprávnom fóre Valer - jedine Brazel poradil ... skús K1400.cz , vulcan-riders.sk , alebo iné motorkárske fórum


19.10.2016 9:47

Re: Ladene vyfuky na japonskeho choppera

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Keby si tak dal aspoň foto pravej strany tej tvojej mrchy , aby bolo vidno uchytenie výfukov , lenže takto vidím p..u ! :-( :-(((
To sa radí ťažko . 8-)

Dôvod úpravy: A druhá vec ... Píš od začiatku jednoznačne a nie , že sa človek po dvoch dňoch dozvie , že pánko by chcel laďáky , ale s homologizáciou .

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (19.10.2016 9:49)


19.10.2016 9:53

Re: Ladene vyfuky na japonskeho choppera

Plazivec
 Čoprák 

Ikona

Re: jeshua: Nepoviem :-D


19.10.2016 18:36

Re: Ladene vyfuky na japonskeho choppera

kamikaze
 Čoprák 

Re: jeshua: chopraci mlcia mozno preto, lebo to, co mas v profile, nie je chopper ale cruiser . Homologovany asi nezozenies. Ked uvidis cenu originalneho vyfuku, pochopis uspech Cobra, Leo Vince, ... Pre kontrolu drotom mohli uz davat do rury prepazku 2 polkruhy a organ tam svoj nastroj kontroly nestrci.
Pozri Buyak, a nejakeho umelca, neverim, ze podla predlohy by tam nevedel napisat nejake e. Rada zdarma, opis to, co mas na originalnom vyfuku a ver, ze hlukomer hliadka nema. Ved nekontroluju ani dymivost...aj ked za hranicami ti mozu spravit skoro kompletnu STK


19.10.2016 19:04

Re: Ladene vyfuky na japonskeho choppera

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Homologované (samozrejme) zoženie ! - tip na jedny také som mu už poslal
A tá jeho moto , podľa foto v profile , predsa už tiež nemá originálne výfuky . 8-)

Dôvod úpravy: Tip na ďaľšie s ABE mám v talóne , ibaže sa mi zdá , že ja preto robím viac ako on a to ma nebaví .

Upravené 2 krát. Naposledy upravil brazel (19.10.2016 19:13)


19.10.2016 19:28

Re: Ladene vyfuky na japonskeho choppera

Ja by som zvuk na svojej motorke ešte utlmil, nieže zvyšoval hluk. Škoda že elektromotorky sú ešte len v plienkach, keby bola za normálnu cenu taká čo na jedno nabitie prejde aspoň 300km a nabije sa za nejakých 15min do plnej kapacity tk už mi tá moto stojí v garáži.

Valer Erban - jeshua som si myslel že si nejaký dvadsiatnik keď ti ide o hluk. A to dospelý chlap nad 40 rokov.


19.10.2016 19:33

Re: Ladene vyfuky na japonskeho choppera

brazel
 Kávičkár 

Ikona

aapa a čo je na tom , že ich chce ? Môže sa rozhodnúť sám , či mu predpíšeš , ako to má robiť ?


19.10.2016 19:58

Re: Ladene vyfuky na japonskeho choppera

máš pravdu brazel nechcem s ním nič. v podstate je odo mňa takmer 200km, hluk nebudem počuť :-)


13.11.2016 10:33

Re: Ladene vyfuky na japonskeho choppera

Valer Erban - jeshua
 Čoprák 

Ikona

Re: aapa: Tu Ti posielam prispevok z youtube - aj stary chlapi si montuju na svoje choppre ladene vyfuky - vsetci do jedneho na tom zraze motocyklov maju ladene vyfuky.


Video: www.youtube.com/watch?v=D6rSraeMi78

Vid Harley Davidson Breakout


13.11.2016 11:44

Re: Ladene vyfuky na japonskeho choppera

Plazivec
 Čoprák 

Ikona

Re: jeshua: Práve na tom Breakoute sú tie výfuky celkom tiché.

Ale iné som chcel. Mne už ten pojem ladené výfuky akosi trošku lezie hore krkom. Pretože 99 percent na trhu nie sú tie výfuky ladené ani z rýchlika. Ladené sú drahé, pretože sú ladené a to je drahá záležitosť. Ja by som radšej používal iný pojem. Keďže žijeme v anglifikovanej dobe, napríklad "soundové".

Čo sa týka vo všeobecnosti soundových výfukov na japonského čopra, tak už základ je celé zle. Japonský čoper postráda podstatu funfactoru čopra. Vzhľadovo, výkonovo, jazdnými vlastnosťami môže japonský čoper samozrejme predčiť pravého čopra, ale pokiaľ ide o samotnú podstatu je v riti. A to práve kvôli motoru.
Kedysi ešte HD vyrábal motory, - a zámerne píšem kedysi, pretože už tu máme Milwaukee Eight /ME/- ktoré oplývali zmieneným funfactorom v plnej sile. Tzn. kinetickým prejavom - slávne trasenie -, zvukom, záťahom odspodu a v neposlednom rade rytmom. Nový motor ME už má vyvažovací hriadeľ a 8 ventilov. Poznámka - V-roda zabil pravdepodobne práve vyvažovací hriadeľ.
Tzn. že ME už netrasie, zachoval si však rytmus, záťah odspodu sa dokonca zlepšil. Ale uvidíme ako to dopadne.
Vrátim sa teda k japoncom. Chybou japonských čoproidných motorov sú paradoxne ich prednosti vo svete technológie spaľovacích motorov. T.j. nízka hmotnosť, hladký chod, presun výkonu a k. momentu do vyšších otáčok. Pridám k tomu zo skúsenosti aj zvýšenú spotrebu. A aj to je paradox.

Lebo prečo vlastne čopráci kupujú a jazdia na čoproch? kvôli roznáške novín a pice asi nie. Ani kvôli adrenalínu, ako ostatní motorkári. Je to kvôli zábave, angličansky - fun factoru. Ten, kto v živote nesedel na pravom nevyváženom V-twine Indiana či HD, prípadne jeho klonoch, nebude vedieť o čom hovorím. Kto ho vlastní, bude celkom v pohode súhlasiť s mojim tvrdením, že sound je už vlastne iba čerešničkou na torte.
A tu sa vlastne dostávam k tomu záveru, prečo som napísal tento elaborát. Mal som VL 1500 s brutálnym zvukom od Buyaka. Ten zvuk bol naozaj famózny ale aj kvalitný, žiadny rachot ala lešenárska trubka, klobúk som mal dole. Ale aj keď som si motorku naštartoval v garáži semtam len kvôli muzike, stále mi čosi chýbalo a nevedel som čo. Veď motor bol mohutný, zvuk ideálny, ale... funfactor sa nedostavil.

Mám na sporťákovi origo výfuky. Motor trasie celou motorkou, je ťažký jak prasa, má ten správny rytmus a výfuky sú také, že žiadne laďáky nepotrebujem, jednoducho majú brutálny zvuk, pomer rachotu k bublaniu ideálny.
Takže pre Re: jeshua: mám len jeden odkaz. Kúp si inú motorku, "laďáky" tvoju absenciu funfactoru v podstate nedokážu dostatočne vyriešiť.


13.11.2016 12:48

Re: Ladene vyfuky na japonskeho choppera

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Prosim uvedomte si, ze nespravne riesite ucel vyfuku.
Vyfuk ladeny, je nieco ine, ako vyfuk hlucnejsi.
Co sa tyka noriem hluku, pripadne emisii, ak vyfukova sustava obsahuje, alebo obsahovala katalyzator, to mozeme zanedbat. Teda do momentu "technickej" kontroly, alebo jazdy v zahranici..

Problem ladeneho vyfuku a jeho skutocneho efektu zvysenia vykonu, je mozne pozorovat najma na motoroch, ktorych vykon skutocne vyuzivame v hranici maxima a kazde male zvysenie vykonu, znamena zlepsenie, ktore je nielen pocitovo, ale aj vzrazne citelne a je jeho prakticke vyuzitie potrebne. Ak nie potrebne, tak ho aspon chceme dosiahnut, bez ohladov na nasledky.
Tu sa ukazuje, ze to ozajstne ladenie, znamena aj upravu karburacie zmesi, alebo casovanie EFI, aby vykon, naozaj vzrastol.
Tu plati, ze najviac sa ladia najmensie motory, ktore su blokovane koli vykonu, alebo rychlosti maximalnej, lebo konstrukcia vozidla, ma z nejakeho dovodu rychlost, alebo vykon obmedzene..
To plati najma u skutrov, kde rychlost je obmedzena na 45km-h. Ak obsahuju 2t motor, ktory ma nejake restrikcie a nejaky zatlmeny vyfuk, je mozne odstranenim restrikcii, upravou karburacie, dosiahnut aj 2x vyssi vykon, pripadne 2x vyssiu rychlost a je to citelne, prakticke, zabavne a uzasne, vykon sa skutocne vyuziva a to dokonca v maxime.

Potom je tu spusta palicov gum, okruhovych jazdcov, zavodnikov, alebo inych, ktory na svojich moto, ma potrebu odladit odtlmenim vyfuku, vyladenim sustavy, zvysenie vykonu.
Ale u 4t motora to uz nebude tak dramaticke, pokial sa neupravi casovanie motora, to znamena vacky a karburacia zmesi, sa jedna skor oladenie pocitove, teda sa jedna skor o to, ze zvuk je silnejsia emocia a pri potiahnuti za heft, duniva, alebo jaciva kulisa, dava jazdcovi pocit vyssej rychlosti, alebo dunenie dava pocit bezpecnosti, lebo ak ho nieje vidno, tak je aspon pocut.
Ale u motorov, kde je vykon tak nejak z principu velky, vdaka objemu, to znamena asi magicka hranica od 40-50kW, pre moto univerzalne, na kazdodenne preprdanie a aj pre jazdu na dialnici, bez trapenia a jazdu v kopcovitom terene, kde je este nejaka cesta, vo dvojici z nakladom nutnej potrebnej vybavy, ako kulma a vlozky, pripadne vecerne saty a ine..
Vymenou vyfuku za hlucnejsi, obvykle neziskame vykonovu vyhodu, skor len vyhodu hluku, ktory nam moze viac uskodit na komforte, ako by nejaky 1-5kW prirastku vykonu v maxime, ktore sa moze posunut do vyssich otacok, ktore v praxi ani nepouzijeme.

U Cruisera, alebo choppera, ktory bol v zaklade nejak obmedzeny na vykone, koli nejakemu regionalnemu predpisu, alebo obmedzeny na vykone, koli emisiam spalin, pripadne obmedzeny hlukovo, to mozno vyznam ma. Pokial sa "ladenim" naozaj zdvihne vykon, na hnane koleso.
Ale opat to plati o tom, ze vymenou vyfuku, za holu ruru, pripadne tvarovanu ruru a vytvaranim hluku, niekedy energia vytvorena spalovanim palivovej zmesi, sa zmeni naozaj na vyssi vykon, avsak vykon tocivy, teda preneseny na koleso hnane, sa len rozdeli mezdzi vykon pohonu a vykon hluku.
Spotreba paliva stupne, hluk sa zvatsi, vykon na pohyb, ostane len o malo vyssi, ako bol pred upravou.
Opat plati, ze ladenie znamena viac procesnych ukonov, ako len vymenu potrubia, odvadzajuce spaliny, zo spalovacieho priestoru.
V kazdom pripade, pokial sa zmeni tlmenie a prietok spalin, musi sa skontrolovat aj karburacia zmesi, inak sa moze stat nevesela situacia, ze zmes zacne byt chudobna a motor sa zacne prehrievat, trpia ventily atd...
Niekedy zmenou vyfuku, nieje mozne nastavit v systeme karburatora spravne zmes, bez laboracie a vymeny trysiek a to nielen hlavnych, ale aj celkove nastavenie priebehu volnobehu, sytenia pri starte, obmedzenia zmesi, pri pridavani a uberani plynu, to znamena cele vyladenie suvahy i reakcie na pridanie a ubratie plynu. U karburatorov je to mechanicky narocne a na zrucnosti postavene. U EFI je to o moznostiach a schopnostiach ladica, alebo dielne, spravne nastavit palivovu mapu, pripadne nastavit spravne spalovanie na lambdu.
V pripade ze je v systeme este aj privera, je uz skoro na diplomovu pracu.
Typickym niekedy ziadanym, ale nie spravnym javom po vymene vyfuku, je vseliake koktanie a strielanie do vyfuku, pripadne pordkavanie pri uzavreti plynu, alebo pri jazde dole kopcom vdaka neustalej karburacii, hromadenie zmesi a obcasne zapalenie, pri typickom zvuku.
Sprievodnym javom, je casto nestaly volnobeh, nervozne trhanie za plyn, koli udrzaniu volnobeznych otacok a pod.
Niekto to povazuje za vysneny dosiahnuty a drsny vysledok, podobne prejavy motora, su vsak nedobre pre motor a v podstate neziaduce. Motor trpi. Cim vatsi je motor, teda jeho hmota, spalovaci objem, pripadne schopnost chladenia a rezervy systemu oviest teplo, tym dlhsie, podobne prejavy motor bude schopny znasat.
V skutocnosti, ak sa motor poctivo naladi na vyfukove potrubie, aj upravene, alebo hole, hluk stupne, ale prejav motora a negativne javy sa neprejavia, ziadne strielanie, pozapaly a dokonca je nielen mozne, ale celkom iste, ze vykon malicko v strednych otackach poklesne, pretoze dochadza vatsinou ku zvyseniu prietoku zmesi a jej vyvetranie prave v oblasti malych a strednych otacok a vo vyssich otackach, kde je vykon teoreticky vyssi, je vykon nevyuzity, aj koli tomu, ze hlukovy prejav bude strasny a obtazovat bude aj samotneho jazdca a rychlost na konstrukcii CCC, nebude dlhodobo udrzatelna, koli nepohodliu.

Takze aby som to nejak zhrnul, je dolezite si uvedomit, co znamena ladenie.
Ladenie vykonove, je nieco uplne ine, ako ladenie zvukove.
Ladenie vykonove ma iny ucel, ako vytvoenie hluku a vytvorenie hluku, ale predpoklada sa, ze ak pokazim seriove potrubie vyfukove, by malo nasledovat doladenie motora, na dany vyfukovy system.
Otazkou ostava, ci to ma zmysel, pretoze motor od motora, ma svoje odlisnosti a nejake riesenie univerzalne neexistuje, pretoze to co kupite hotove, alebo niekto vyrobi, este neznamena, ze rura na vystupe, za vyfukovym ventilom nezmeni a neovplyvni niako vsetko, co je v spalovacom priestore a pred spalovacim priestorom.
Malo kto vsak skutocne riesi a ma moznsti okrem montaze inej rury, riesit vsetky nasledky.
V najhorsom pripade, nasledky vyriesi smrt motora.
Opat klasicky pripad je skuter, ked vymenite vyfuk na 2t, tak motor bud nepojde, alebo sa zadre, pripadne u 4t sa nezmeni nic, len hluk a motor bude trpiet, ako zviera, vdaka malemu objemu a neschopnosti odviest nadmerne teplo a pod.




17.11.2016 10:50

Re: Ladene vyfuky na japonskeho choppera

Valer Erban - jeshua
 Čoprák 

Ikona

Re: Merlin00: To vidno chalani, ze vonku sa neda vozit na motorke - je skarede pocasie. Lebo namiesto toho, aby ste sa vozili na motorke, tak vypisujete dlhosiahle slohove prace.


17.11.2016 11:37

Re: Ladene vyfuky na japonskeho choppera

VORman
Darca Krvi  Turista 

Ikona

traktoristi 8-)


17.11.2016 13:38

Re: Ladene vyfuky na japonskeho choppera

Plazivec
 Čoprák 

Ikona

Re: jeshua: Je vidno, že nečítaš merlina, on väčšinou píše dlhšie príspevky, takže jemu sa nečuduj, ale skôr mne. :-D

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Plazivec (17.11.2016 13:38)


17.11.2016 16:42

Re: Ladene vyfuky na japonskeho choppera

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

Re: Plazivec: ja neverím ani tomu, že Merlin si čítal sám vlastný príspevok. šak to litánie boha jak na velkú noc..


17.11.2016 20:59

Re: Ladene vyfuky na japonskeho choppera

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Jak nejazdia?
Ja som dnes sedel na minimalne dvoch moto.
Sice som siel len z kopca, ale v podstate jazdil..
Skutkova podstata je naplnena, lebo mi aj do bagandzi nachlustala voda.


18.11.2016 12:00

Re: Ladene vyfuky na japonskeho choppera

japonsky chopper nikdy nebude mat taky zvuk ako chrchlej ani ked si tam da ruru z kachli bude to mat hluk ale nie ten spravny zvuk chrchlej ma ine casovanie motora take nepravidelne ako keby mal mat tri valce ale idu iba dva krasne je to pocut na tom vedlajsom ako chrchluje lebo ked natoci henten tak ide na sytic a este ma vysoke otacky


Video: www.youtube.com/watch?v=XWj8cYRaPK0
Dôvod úpravy:

Upravené 2 krát. Naposledy upravil pirates (18.11.2016 12:05)


18.11.2016 12:16

Re: Ladene vyfuky na japonskeho choppera

taky zvuk nevymyslis tie valce sa hadaju :-D


Video: www.youtube.com/watch?v=zw9XPNRosBc


18.11.2016 12:20

Re: Ladene vyfuky na japonskeho choppera

na japonskom choppri nikdy ani nahodou

Video: www.youtube.com/watch?v=8hUuOz8DtGw


18.11.2016 15:41

Re: Ladene vyfuky na japonskeho choppera

Plazivec
 Čoprák 

Ikona

Re: pirates: Amen.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.