Anketa:
Nové oficiálne videá:
Dvojvalec 650-1000cm a spolujazdec - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuDvojvalec 650-1000cm a spolujazdec - Diskusné fórum - Len Tak
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokDvojvalec 650-1000cm a spolujazdec
Zaujima ma ake cestovne enduro, enduro alebo sportovo-cestovna (ale s vyssim posedom aj riadidlami) je pre SPOLUJAZDCA najpohodlnejsia. Posed, vyhlad spoza vodica, poloha stupaciek, poloha drzadiel na ruky... |
Re: Dvojvalec 650-1000cm a spolujazdec
Sestra sa vozí vzadu na GS1200 2018. Pochvaľuje si to. Upravené 1 krát. Naposledy upravil BranoVFR (09.05.2020 10:15) |
Re: Dvojvalec 650-1000cm a spolujazdec
Re: BranoVFR: 1200 je uz trocha vela. Max 1000 bohate mi to staci. |
Re: Dvojvalec 650-1000cm a spolujazdec
Ja jazdim 99 precent zo zenou. Za mna Africa. Mam 750tku,ale keby boli € ak by som bral tu CRFku.... |
Re: Dvojvalec 650-1000cm a spolujazdec
jednoznacne GS a to som pojazdil vsetko. Dokonca sme mali doma goldwinga a manzelka radsej |
Re: Dvojvalec 650-1000cm a spolujazdec
Pozri aj Versys 1000, pohodlie a veľká užitočná hmotnosť. |
Re: Dvojvalec 650-1000cm a spolujazdec
Vyberam medzi: |
Re: Dvojvalec 650-1000cm a spolujazdec
Ja si dovolim nesmelo pripomenut, taku dnes uz neznamu klasiku, ako je R850GS |
Re: Dvojvalec 650-1000cm a spolujazdec
Ja mám GS 850F a som spokojná so všetkým na tejto motorke. Využívam ju v práci na dlhé cesty a vozím aj syna, max pohodlná jazda. Zistila som, že s touto motorkou prejdem aj terén, je mi ale ľúto ju ničiť a zlumpovať, preto už pozerám po ľahkom endure do terénu. Doporučujem ako cestovno-športové enduro pre dvoch . |
Re: Dvojvalec 650-1000cm a spolujazdec
Vsetky mam odjazdene v tvojom zozname |
Re: Dvojvalec 650-1000cm a spolujazdec
Re: Explo: |
Re: Dvojvalec 650-1000cm a spolujazdec
A čo tak litrový Varan, alebo Aprilia Caponord, prípadne Kawa Klv ale to je defacto litrový stromček ? Na Aprilii ma viezol kamoš, povedal by som že ok, aj keď mne je okej aj na starom Dominatorovi ale stovky km vzadu by som asi nemohol ísť. Testoval som GS 1200 aj 1250 minulý rok a viezol som aj kamoša a potom aj on mňa a to je super pohoda na riť. Pre pohodlnosť a výkonovú rezervu by som išiel vo dvojici aspoň do litra, nemusíš byť pretekár ale silný motor a nemusieť kvaltovať za každú cenu sa na výletoch hodí. Inak možno by sa hodilo dať sem aspoň ako-takú predstavu o rozpočte, pretože my ti tu môžeme odporúčať motorky ktoré stoja 10 tisíc a viac ale aj také ktoré kupíš za 3 tisícky, teda nové alebo jazdenky atď. |
Re: Dvojvalec 650-1000cm a spolujazdec
TDM 900, po úprave sedadla vynikajúce, odjazdené desiatky tisíc km s ladvinkou, veľká spokojnosť |
Re: Dvojvalec 650-1000cm a spolujazdec
Re: Explo: z tvojho zoznamu je najhorsi ten natiahnuty nahac , turisticky nepodarok,Tracer potom vsetky ostatne su +- to iste este by som tam dal Multistradu 950. |
Re: Dvojvalec 650-1000cm a spolujazdec
Tak jazdil som napr. TDM a Transalp. Mne to vyhovuje aj vsetke stredne aj vacsie cest.endura si myslim. |
Re: Dvojvalec 650-1000cm a spolujazdec
Re: Explo: |
Re: Dvojvalec 650-1000cm a spolujazdec
kupit 20rocnu 3x pretocenu modru vrtulu v cukrikovom stave no vela stastia |
Re: Dvojvalec 650-1000cm a spolujazdec
Merlin00 , máš to trošku s tými BMW rady R850/1100 dochlpené . R 850 GS aj R 1100 GS majú prevodovky rovnaké . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (10.05.2020 21:43) |
Re: Dvojvalec 650-1000cm a spolujazdec
Re: Explo: Co niečo takéto? Ak sa manželke nebude páčiť sedlo tak sa dá precalunit. www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ktm/ktm-adventure-95... Upravené 2 krát. Naposledy upravil RadoR6 (10.05.2020 21:51) |
Re: Dvojvalec 650-1000cm a spolujazdec
Re: brazel: ano ide ale vies ako vynimka potvrdzuje pravidlo |
Re: Dvojvalec 650-1000cm a spolujazdec
Moja žena dokázala zaspať aj na tomto: |
Re: Dvojvalec 650-1000cm a spolujazdec
Ak má ísť o to , aby sa mu žena pohodlne vyspala , tak jej treba kúpiť do cieľovej destinácie miesto v spacom vagóne a vyzdvihnúť ju až tam . |