Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2827 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28555
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17006)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11549)

22.8.2010 R.I.P. Martin - Diskusné fórum - Nehody

Sú chvíle v živote strážnych anjelov, keď nedokážu pohotovo reagovať prípadne nestihnú dôjsť na určené miesto včas. Preto sa nespoliehajte na šťastie či náhodu a jazdite vždy tak, aby ste vedeli pohotovo reagovať a bezpečne zastaviť.

Nech je toto fórum miestom tichej spomienky na tých, ktorí nedošli do cieľa, ale aj miestom varovania pre tých, ktorí sa chcú učiť na vlastných chybách.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiu22.8.2010 R.I.P. Martin - Diskusné fórum - Nehody

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Predchádzajúce | 1 2 |

22.08.2010 20:54

22.8.2010 R.I.P. Martin

Andy5
 Čoprák 

Práve teraz vyhasol život jedného z nás... 31 ročný M.S. zo Žiliny v Martinskej nemocnici to prehral v nerovnom súboji... Vraj na Yamahe po čelnej zrážke s plechovkou... Nepekný záver moto víkendu... R.I.P. Myslime na to, že nie sme nesmrteľní.... JAZDIME OPATRNE!!!


22.08.2010 21:01

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

patrikr1200r
 Turista 

isiel som okolo o 18.15, sanitka odchadzala prave, moto znacne poskodena,v mieste zuzenia pruhov...r.i.p.
btw. tie pruhy pod strecnom stoja za...este vacsi chaos ako predtym.


22.08.2010 21:02

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

Jeden z tych dvoch ucastnikov nehody, urobil velku chybu... :'( :-(


22.08.2010 21:21

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

RIP


22.08.2010 21:36

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

Weider
 Jogurťák 

Ikona

R.I.P. :'(


22.08.2010 21:46

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

Milosi
 Kávičkár 

Ikona

hmm neviem čo povedať, ale je mi to ľúto :'(


22.08.2010 22:44

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

miso4x
 Bahniak 

Ikona

Sli sme tadial pred šiestou, riadne zapchy. A ako sa to stalo?
RIP :'(


22.08.2010 22:52

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

kenyg
 Jogurťák 

Ikona

R.I.P


22.08.2010 23:02

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

mazopapagaj
 Turista 

Ikona

myslel som, ze je to len standartna zapcha popod strecno, bohuzial nebola :'(


22.08.2010 23:04

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

:'(


22.08.2010 23:32

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

MisoA1pozitiv
 Kávičkár 

Ikona

R.I.P :'(


23.08.2010 1:35

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

Baylisstic
 Kávičkár 

Ikona

:'( :'( :'(


23.08.2010 7:44

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

Granatka
 Kávičkár 

Ikona

R.I.P.


23.08.2010 8:24

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

Enia
 Čoprák 

Ikona

Mirko

R.I.P.


23.08.2010 8:45

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

fazer1
 Jogurťák 

Ikona

išiel som okolo.... hrozna nehoda :'( ... R.I.P.


23.08.2010 9:27

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

mazopapagaj
 Turista 

Ikona

vie niekto podrobnosti?


23.08.2010 9:36

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

DODOzDK
 Edvenčr 

Ikona

RIP :'(

uprimnu sustrast a vela sil rodine, priateľom, je to strasna tragedia
Podrobnosti neviem

www.facebook.com/miroslav.skalican :-(

Upravené 2 krát. Naposledy upravil DODOzDK (23.08.2010 9:44)


23.08.2010 9:46

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

petersirka
 Jogurťák 

Ikona

RIP


23.08.2010 10:34

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

1tom1
 Jogurťák 

Ikona

:'(R.I.P. :'(


23.08.2010 11:31

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

Misulienka36
 Kávičkár 

Ikona

:'(R.I.P :'(


23.08.2010 11:39

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

pegox
 Jogurťák 

Ikona

r.i.p.


23.08.2010 12:43

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

zmizik
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Dnes v noci sme sa tadial vracali z UA - prve co ma napadlo, ze to co je za .... - to znacenie bolo uplne odflaknute + neviem si predstavit tie kolony co tu museli byt.


23.08.2010 14:05

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

karol1
 Bahniak 

Ikona

Pocit prvý: BEZMOCNOSŤ

Po pohodovom víkende na pretekoch v countrycrose v Papradne sa vraciame celá partia pekne pokope za sebou domov. Každý má za sebou obytný príves aj s naloženou motorkou , tak volíme menej kopcovitú cestu popod Strečno. Idem prvý ,voľným tempom , aby sme sa držali pokope , rýchlo sa ani nedá , cesta je jeden súvislý prúd áut , v protismere hojne popretkávaný motorkami. Pri Dubnej skale je náš pruh presmerovaný do jedného z dvoch , za normálnych okolností , protismerných. S obyťákom za sebou sa myšičky robiť nedajú , tak spomaľujem , značka káže na 40, a predo mnou sa vytvorí medzera. Chýba asi 50metrov , aby som sa vrátil zase do svojho pôvodného pruhu , ktorý je kvôli bágrovaniu po záplavách odstavený . Vtom sa tesne za zábranami , ktoré stláčajú oprotiidúce vozidlá do jedného pruhu , vynorí zo súvislého prúdu vozidiel prudko akcelerujúca mašina. Motor ryčí v otáčkach , motorka ťahá za plynom . Strhávam riadenie doprava ,vzdialenosť sa rýchlo skracuje , ale obrubníky ma neúprosne vracajú späť . Skáčem na brzdu , pálim gumy , ale moje skoro 4 tony tvorené Pajerom , obytným prívesom a KTM-kou , nie je také jednoduché zastaviť ani v tak malej rýchlosti. Márne čakám , kedy si ma všimne , kedy preboha začne brzdiť .Stále akcelerujúca mašina celou silou vráža do predku Pajera.. Na krátky okamih , tesne po náraze , motorka zmizne , a na čelnom skle pred manželkou sa mihne silueta človeka. Vyskakujem z auta zapínajúc výstražné , kričiac na skamenelú manželku na mieste spolujazdca , aby volala 158 -čku.

Pocit druhý: ZÚFALSTVO

Divne pokrútené telo , napoly vyzlečené , je odhodené niekde na konci môjho auta , v pruhu , ktorým by som , nebyť záplav, šiel. Na prvý pohľad sa chlap dusí , škrtí ho remienok vyklápačky. Do riti , ako sa ten krám rozopína . Oči mu idú stĺpkom , pribiehajú nejakí ľudia , konečne som objavil ten sprostý paten na prilbe. Odklopiť páčku , vytiahnuť remienok , len mu nedrgnúť do hlavy , čo ak je poškodená chrbtica . Zorničky sa pomaly vracajú na svoje miesto , len preboha neodchádzaj ! Zo suchých pier sa ozýva „bolí, bolí“ . Skúšam mu stisnúť lýtko pravej nohy a pýtam sa ho či ho cíti . Áno . Chytáme ho aj s niekým , asi je to naša Bea , za zápästia a opatrne dávame dole rukavice. Pohýb prstami na ruke ! Hýbe najprv pravými , potom ľavými . Sťažuje sa na bolesť pravej nohy , je neprirodzene zalomená , tak mu mierne dvíham pravé koleno , aby sa trošku zrovnala . Zdá sa , že sa mu uľavilo . Vedľa mňa sa objaví mladá žena a skúša so mnou aj s ním komunikovať po anglicky. Blikne mi hlavou , asi nejaká zdravoťáčka. V diaľke už počuť sirény , už ide pomoc . Prichádzajúci policajti zaháňajú čumilov naspäť do áut , aby bolo miesto pre príchod sanitky. Tá je v tesnom slede za nimi . Záchranári robia presne svoju robotu , zohratá partia , presné pohyby. Skladajú mu prilbu , opatrne fixujú celé telo , pichajú infúzie , nakladajú do sanitky. Stále je pri vedomí , komunikuje s nimi. Rozoznie sa znovu siréna a sanitka odchádza . Pevne verím , chcem veriť , že má šancu , že ho pôjdem do nemocnice pozrieť.

Pocit tretí :SMÚTOK

Policajti aj požiarnici si robia svoju robotu . Jedni si odo mňa vypýtajú doklady , dávajú mi fúkať , samozrejme 0,00 , dokumentujú situáciu , merajú moje brzdné stopy , druhí zasýpajú kvapaliny , ktoré tečú z rozbitých chladičov , motorov , z nádrže motorky a odpájajú baterky . Keď odpájajú baterku z motoky , chlap z odťahovky ma ťahá dozadu , čo keby to buchlo. Hasiči sú predsa len trochu chránení oblekmi. Volám otcovi a bratovi , nech dojdú s dvomi autami , jedno po auto a druhé po príves . Vôbec si neuvedomujem , že pravé koleso na aute mám posunuté dobrých 10centimetrov dozadu , že bez oleja sa nedá naštartovať motor a bez neho nejde posilovač na brzdy a že baterka je odpojená a teda ani nie je čím svietiť. Ešteže má chlap z odťahovky trpezlivosť mi vysvetliť , ako malému decku , že zle uvažujem. Nejak mi prestáva fungovať mozog. Keď už policajti spravili , čo mali , dávajú pokyn k uvoľneniu cesty. Prvá ide na odťahovku motorka . Zapnú ju za lano , a ako uhynutého koňa ťahajú na korbu . Inak sa nedá. Mňa zapína druhá odťahovka a pomaly ma potiahne aj s prívesom na odbočku k lomu . Tam odpájame príves , nakladáme auto na odťahovku ,ženu s kamarátkinou dcérou a so psom pribaľujem odťahovkárovi do kabíny a ostávam sám pri prívese. O hodinku príde brat , pripájame príves , ideme do Martina na políciu . Promptne spisujú správu o nehode , ale chvíľu to trvá .Čakám. Vtom sa ozve telefón . Policajt komunikuje s niekým na druhom konci . ZOMREL ! Strašné slovo . Nemôžem sa udržať . Okuliare sú odrazu nepriehľadné , z nosa mi tečie , spakruky si ho utieram do rukáva. Odchádzam na chodbu , nech ma nikto nevidí . Bulím ako malé decko , no a čo , že som ho pred tým nepoznal . Stále mám neodbytný pocit , že som mal NIEČO spraviť. Už je neskoro. Už nie je čo! V novembri by mal 31 rokov. Mladý chlap . Papiere na motorku robil pred tromi mesiacmi . R6-tka ešte na prepravných značkách . Asi si chcel splniť nejaký sen .

Pocit štvrtý : PRÁZDNO

Podpisujem správu o nehode , len ja , za druhú stranu nemá kto. Dostávam naspäť doklady , kópiu správy , odchádzam. Pomaly sa prekrútim cez Martin , smer domov . Noha ledva šteklí plynový pedál , a aj tak idem brutálnou 50-tkou. Cesty sú už skoro prázdne , je pol jedenástej , nikto netrúbi , nikto si neklepe na čelo , že čo to je za brzdiča. Na bagetu , čo mi brat kúpil na pumpe nemám chuť . Nemám chuť na nič , ani na dýchanie. Po ceste, v Žiari ,nakladám manželku aj s kľúčami od dielne , ideme odparkovať príves . Odpojím príves , zavieram bránu , idem domov, vyzúvam sa , sadám na gauč ..... Všetko je nedôležité , len automatické. Nesníva sa mi nič , aspoň si nič nepamätám , len žena mi vraví , že ma mykotalo zo sna. Ráno idem automaticky do roboty , ale na robotu nemám ani pomyslenia. Stále ma niečo ťaží a potrebujem to dostať zo seba von.


Zvláštne , ako myšlienky samé skáču na klávesy .Občas musím prestať , lebo sa mi zahmlieva zrak . Ale ak po prečítaní týchto riadkov aspoň jeden z nás včas uberie a zachráni sa , tak to má zmysel napísať.


23.08.2010 14:13

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

kua to sa tažko aj číta a nie to ešte prežiť :-( :-( :-( , karol urobil si maximum čo si mohol :-(


23.08.2010 14:15

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

milosZX9R
 Turista 

Ikona

RIP a vela sil vsetkym, nie len pozostalym ale aj zucastnenym


23.08.2010 14:25

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

faiza
 Turista 

Ikona

uf...RIP..
:'(


23.08.2010 14:26

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

motomaniakova
 Jogurťák 

Ikona

veľmi smutné :'( :'( :'(


23.08.2010 14:37

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

PetoSati
 Kávičkár 

karol1
Krajsie a realnesie si to ani napisat nemohol.
Tvoj prispevok by mal byt prikladom.
Mas odvahu, ale aj cit, a to si naozaj vazim.
Podla mna si stary frajer(v dobrom frajer), ktory pozna hodnotu zivota a vie sa so svojimi pocitmi podelit. Taky clanok som tu snad este ani nevidel. Bolo mi do placu kym som nieco napisal.
Klobuk dole......
A chlapcovi len to naj tam hore


23.08.2010 14:47

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

PetoSati
 Kávičkár 

karol1 a tebe samozrejme vela sil. Nechcem si ani predstavit, ake to musi byt pre teba tazke. Vzdy ked chodim autom, hovorim si, len nezostrel nejakeho motorkara. Nemozes za to. urobil si vsetko a myslim si, ze viac ako hocikto iny. Si Frajer. Takych ludi je malo a cim dalej tym menej. [dobre]


23.08.2010 14:50

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

milosZX9R
 Turista 

Ikona

neviem ci sa to vobec da spravit ale bol by som rad aby sa kazdy novoregistrujuci sa clen Motoride musel preklikat cez tento prispevok od karol1, inac by sa nedalo zaregistrovat sa

pisem novoregistrujuci sa clen lebo netusim ako by sa to malo dostat ku kazdemu clenovi, mozno do SS/emailu od admin ???



23.08.2010 15:02

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

PetoSati
 Kávičkár 

milosZX9R to reagujes na moj prispevok?


23.08.2010 15:21

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

OLDSoHE
 Kávičkár 

Ikona

R.I.P. a tebe karol1 veľa síl na zabudnutie toho, čo si musel prežiť. Ale tá spomienka ťa bude ešte veľmi dlho prenasledovať


23.08.2010 15:30

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

Granatka
 Kávičkár 

Ikona

úžasne opísaná nehoda, vžila som sa opisu tak, ako keby som tam v tom momente bola. Slz som sa nezdržala, nedalo sa.
Karol1- prajem ti, aby si čo najskôr zabudol na to čo sa stalo, aj ked viem, že moje prianie bude len ťažko možné. Si naozaj správny chlap [dobre]
Tiež som za , aby si tento článok prečítal každý člen.


23.08.2010 15:49

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

milosZX9R
 Turista 

Ikona

zuzuki666 - preco na tvoj? :-O


23.08.2010 16:07

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

JanJan
 Turista 

Ikona

R.I.P. :-( :-( :-( úprimnú sústrasť rodine, priateľom

je mi moc smutno :'( , nepoznal som toho motorkára, ale určite cez to miesto musel prechádzať keď odchádzal zo Žiliny na Martin.... nechápem to


23.08.2010 19:30

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

tatrnova
 Ľadvinka 

Ikona

karol1-presne tak,je mi smutno,uprimnu sustrasť rodine,veľa sil,plačem aj za vas,tragedia zanechá veľku ranu v srdci...


23.08.2010 20:15

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

bodusTE410
 Geriatrik 

Ikona

karol1....prezil si nieco,co by nikto z nas nechcel prezit ani vo sne. Tvoj prispevok by mal byt na uvodnej strane motoride.sk Vela sil a nech cim skor zabudnes. [dobre] [dobre] [dobre] [dobre]

Mlademu cloveku R.I.P.


23.08.2010 20:29

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

patrikr1200r
 Turista 

karol1: videl som tvoje brzdne stopy na ceste ,bolo to ako po kamione,robil si co sa dalo,este ze sa ten prives neotocil do protismeru ,mozno byt to dopadlo pre dalsieho zle..chalan isiel z martinskej strany kde su dva pruhy a moznost obehnut kolony aut,zrejme necakal,ze sa to tam dole zavrie.je na zvazeni znalca,ci boli tie pruhy spojene bezpecnym sposobom, mne sa to zdalo dost misickove ...


23.08.2010 20:50

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

R.I.P. :'(


23.08.2010 20:51

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

OrbithR
 Kávičkár 

R.I.P


23.08.2010 21:01

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

Jarik
 Čoprák 

Ikona

@karol1: [dobre] Konečne príspevok v "priamom prenose"!!! Žial, ocenia ho iba tí "normálni" :-~
Klobuk dole,,,
@zuzuki666: "Vzdy ked chodim autom, hovorim si, len nezostrel nejakeho motorkara...." A co tak "plechovkari", cyklisti, chodci???!!! :-((((((
Btw: v case smrti sme si všetci rovní! Bez ohladu na to, ci to bol pribuzny, kamarat, alebo neznamy!!! A tento príspevok, súhlasím s predprispievateľmi, by fakt malo byť povinné čítanie!!!


23.08.2010 21:08

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

marceld
 Turista 

Ikona

Rozpraval som v kancli s kolegom z MT o Karolovej prihode s tragickym koncom.

On tadial siel taktiez vcera cca 2315 - rovnako ako ten chalan na moto a urobil na tom istom mieste pravdepodobne rovnaku CHYBU - za ktoru, ak tomu mozem verit, moze dost velkym podielom nedostaocne dopravne znacenie:

Pozri obrázok

Hore je situacia za normalneho stavu, ked tam neboli ziadne obmedzenia. Kolega siel (ako aj moto) z MT do ZA.
Na dvojitej ciare su normalne umiestnene ci uz betony, alebo tie tabule, ktore viditelnejsim sposobom predeluju smer od protismeru. (CERVENE ciarkovane ciary).
kedze tam bol ale zosuv dole - medzi bodmi C a D v najnizzsom pruhu, tak takymto sposobom vyriesili zuzenie cesty z 3 na 2 pruhy.
Kolega siel od MT a predbiehal (po bod A kolonu kamionov) Tym padom prihliadol docasne znacky o zuzeni poctu pruhov z 2 na 1! Prebral sa az vtedy, ked sa blizil po bod B a zrazu videl pred sebou zabrany, ako zatvaraju jeho pruh a tlacia ho do praveho. Pribrzdil a zaradil sa za kamion. Presli bodom B a zrazu tie zabrany medzi pravym a lavym prudom zmizli (C). Oproti nic neslo a on nevedel, co si ma o tom mysliet - vyzeralo to, ci to nahodou neposunul vietor..), tak mal vedla seba normalnu prerusovanu ciaru, tak veselo do laveho a predbiehal kamiony dalej.
Znova sa vsak prebral, ked sa blizil k bodu D, ked zasa videl zabrany, ako by ho vytlacili do protismeru, keby tam vletel. Tak sa zaradil do prava, presiel bodom D a az vtedy zacal rozmyslat, ze vlastne siel medzi C a D v protismere a co sa mohlo stat.

Tvrdi, ze to tam bolo uplne nedostatocne znacene. Na zemi ziadna oranzova suvisla ciara, ani nijake znacky o zakaze predbiehania..Mozno ich nevidel pre tie kamiony..
Tak isto mohol aj motorkar tu znacku prehliadnut a za bodom C zacal veselo predbiehat kolonu. Len nechapem, co nic neurobil, ak videl oproti sebe Karola...

je mozne, ze to tam po tej smrtelnej nehode uz "vylepsili"..

Je mi luto mladeho cloveka a straty v rodine..


23.08.2010 21:12

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

biker79
 Jogurťák 

Ikona

R.I.P. :'(


23.08.2010 21:12

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

woodoo15
Darca Krvi  Čoprák 

Ikona

...tak to mi je strašne ľúto Karol, čo sa ti stalo....nechcel by som to v živote zažiť... :-(


...R.I.P. ...


23.08.2010 21:26

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

pierko
 Čoprák 

Ikona

celéj rodine uprimnú sústrasť ! Je mi to moc luto že zase vyhasol život jedného z nás. Chlapca som nepoznal no s jeho otcom sme včera tiež popod Strečno vracali na motorkách doŽiliny no ani vo sne by ma nenapadlo čo sa tam pred jeden a pol hodinami odohralo- Miro drš sa .


23.08.2010 21:27

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

tantito
 Edvenčr 

Ikona

pred nedavnom som zazil nieco podobne,5mesiacov spät sa mi pred ocami cca10m predo mnou zabil kamarat,na SVcku a zomrel mi doslova v naruci,nechcem to rozoberat do podrobna lebo tiez to bolo brutalne dufam ze uz nic take nezazijem!!!a velku vinu ma tiez dopravne znacenie ktore tam nebolo teraz su tam tri znacky nebezpecna zakruta v pravo.pod horizontom asi sa cakalo kym tam niekto zomrie aby sa tam uz mohli dat,poznal som ho od kedy som zacal vnimat svet a v januari mal 30tku a vzdy ked nasadam na moto tak som taky neviem nesvoj a vela krat vidim vsetko celu situaciu spat,ked som cital tvoj clanok sami az kolena triasli a este trasu ked to pisem,uplne mi to vratilo vsetko spat no este to budes mat dlho pred ocami a az casom to prejde ale nikdy na to nezabudneme........................................

Upravené 1 krát. Naposledy upravil tantito (23.08.2010 21:37)


23.08.2010 21:37

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

karol1
 Bahniak 

Ikona

marceld
nech som si lámal hlavu nad jeho počínaním , jak som chcel , stále mi to vychádzalo , že bol presvedčený o tom , že obidva pruhy sú v jeho smere a ťahal sa viac nabok od áut , ktoré predbiehal ,a zameral sa na sledovanie , či mu niekto nevybočí do "jeho" pruhu.
Tými obrubníkmi mali byť oddelené protismerné pruhy.
jedna foto , pre tých , čo sa ponáhľajú .
Pozri obrázok

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (25.08.2010 22:10)


23.08.2010 21:39

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

zeze
 Turista 

Ikona

paneboze, skoda preskoda mladeho zivota...ale na svedomi ho ma aj demencia cestarov a lahostajnost policajtov.
prechadzal som cez to miesto, ked ho zavalili nanosy blata.
na druhy den uz boli dva pruhy v smere MT-ZA "presmerovane" do jedneho, a to tak, ze boli do laveho pruhu postavene dve srafovane tabule. na treti den (streda) boli uz tie tabule zrovnane so zemou niekym, kto sa v smere od MT "ponahlal". lahostajni cestari "pracovali" uplne pokojne asi 30m odtial, a uz vtedy tam dochadzalo ku koliznym situaciam. zdeseny som telefonoval na dispecing SSC Martin a dorazne som poziadal, aby zuzenie do jedneho pruhu preboha jasne oznacili, kym nedojde k celnej zrazke!!!
vo stvrtok tam uz pribudli tabule znazornujuce zbiehanie dvoch pruhov do jedneho, ale NIJAKA ZNACKA NEUPOZORNOVALA, ze po zuzeni do jedneho pruhu sa vodici ocitnu v obojsmernej prevadzke!!!! ziadne znacenie, ktore by na to upozornovalo, tam nie je dodnes!!!! videl som dnes rano tie stopy po smyku, a zmrazilo ma, ze sa tam predsa musel stat pruser, ale netusil som, ze to bola motorka...
mozno keby motorkar siel predpisanou obmedzenou rychlostou, mozno by nehoda nemala take nasledky. ale opakujem: ZIADNE ZNACENIE tam neupozornovalo a ani teraz neupozornuje na to, ze po zuzeni sa clovek ocitne v obojsmernej premavke! totiz tie pruhy nie su od seba oddelene, su tam len tie srafovane tabule v lavom pruhu, ale meter za nimi uz nie je nic!!!
ako to mohlo byt tolkym, z nasich dani platenym "kompetentnym", dlhych 6 dni jedno? a je im to ocividne jedno aj den po tragedii?


23.08.2010 21:40

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

AMIS
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Karol pekná spoveď , klobúk dole. Drž sa , je to Ťažké ale musíš. Spoj sa s jeho rodinou a pomôžte si navzájom. Stať sa to môže každému z nás no ty si mal navyše odvahu a silu tu o tom napísať . Máš moje sympatie . Konečne krásny víkend a toľko nešťastia .


23.08.2010 21:49

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

Jaro39r
 Turista 

Ikona

Karol 1 po precitani tvojho prispevku sa verejne priznam,neudrzal som oci suche.Sucitim s tebou.Toto sa naozaj moze stat kazdemu z nas.Drz sa.


23.08.2010 22:07

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

jorgo
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona

Je to tam napi.u označené [zle] :-(((((( Aj ja som sa takmer o.ebal, ešte že bola kolóna :-(((

R.I.P

Veľa síl rodine.

Karol1 - drž sa.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil jorgo (23.08.2010 22:13)


23.08.2010 22:12

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

Andys
 Jogurťák 

Ikona

strasne smutne
Uprimnu sustrast rodine a Karol1 vela sil :'(


23.08.2010 22:25

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

Sup80
 Kávičkár 

Prechadzal som tade 21.08.10 cca18:00 a co sa tyka oznacenia bolo tam asi vsetko: 40ciatka, znizenie poctu pruhov, obojsmerna premavka, oranzove pruhy,reflexne tabule, dokonca v odstavenom pruhu stala cestarska dodavka s blikacmi. Ale je pravda ze to tam bolo aj tak o drzku.

R.I.P.


23.08.2010 22:33

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

ANET1
 Štvorkolkár 

Ikona

PRAJEM VELA SIL RODINE.R.I.P......VELMI SMUTNE........


23.08.2010 23:05

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

rarasek16
 Čoprák 

Ikona

uprimnu sustrast celej rodine prajem aj ja....Karol1 tebe velky obdiv za vsetko, pevne nervi a silnu volu vsetko zdolat a skore navratenie do normalneho zivota(potlacenie toho okamihu), tiez mi skoncil clovek v rukach a k tomu kamarat a ta bezmocnost je strasna, no ale nezabranil som sa ani ja znova urnonenym slzam...nepoznam ta ale drz sa chlape a nech to uz nikto z nas nikdy nemusi zazit...svinsky pocit...


23.08.2010 23:13

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

miso251SK
 Turista 

Zosnuleho poznam. Nebudem rozpisovat. Tragedia. Karol drz sa. Skalicanovci tiez.


23.08.2010 23:28

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

sanders
 Turista 

Ikona

Môžem len potvrdiť teóriu o zlom značení, išiel som tade v sobotu podvečer na moto, ale ja som bol v opačnej situácii, išiel somv "pomalom" pravom pruhu a obiehala ma plechovka, v tom sa jej v protismere vynorilo druhé auto, tak sa zaradil predomna. Ale aj ja som veru nechápavo pozeral, čo to auto robí v protismere, no ale nebolo...Strečno bolo vždy nebezpečné, jazdím tade týždenne 2x, tromi pruhmi zvýšili síce priepustnosť cesty, aj ked nie oveľa, no a bezpečnosťišla značne dole!
Vždy keď tam idem na plechovke,z MT do ZA, tak kamión a autobus tam jednoducho nepredbehnem, pretože tie pruhy sú tak úzke, zdá sa mi že ma rozšrotuje, v zákrutách duplom.


23.08.2010 23:42

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

PetoSati
 Kávičkár 

@Jarik teraz sa bavime o motorkach a sme na motoride, tak sem nepletiem plechovkarov , cyklistov, chodcov a inych kokotkarov. Len tolko. Jasne, ze nechcem zostrelit nikdy nikoho. Len si trosku asi nepochopil, ze sme na motoride a bavime sa o motorkach a ludoch, co na nich jazdia, alebo jazdili. Takze klidek a nejeduj sa. :-((((((


23.08.2010 23:55

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

Rogid
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

R.I.P.
karol - veľa síl, Ty si chybu neurobil...


24.08.2010 0:49

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

fox001
 Turista 

Ikona

Karol 1 : klobúk dole, fakt povinné čítanie [dobre]

O tom, že mal chalan moto a vodičák 3 mesiace... škoda polemizovať, diskusií na tému je tu dosť...

Úprimnú sústrasť :'(


24.08.2010 1:09

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

slavik
 Kávičkár 

Ikona

Uprimnu sustrast...R.I.P.
tazko polemizovat...asi kazdy ma svoj datum...cestari to posrali..alebo skor nadriadeny..zbytocna smrt. :'(


24.08.2010 2:19

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

BRACHO
 Čoprák 

Ikona

je to na pipku ale aspon ze vam sa "nic" nestalo.
R.I.P. chlape.


24.08.2010 4:41

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

pato
 Turista 

no to je v p...
takto by sa motorkari nemali stretavat


24.08.2010 7:40

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

marceld
 Turista 

Ikona

..ano karol1, snazil som sa aj ja tym nakresom naznacit to iste, co zazil moj kolega:

On bol asi celu dobu v tom ze oba tie prave pruhy su ich. Preto mozno predchadzal a je dost mozne, ze ked ta zbadal vo "svojom" pruhu - a divil sa "ako si sa ocitol za tymi zabranami .." , bol z toho mozno tak vyjaveny, ze sa na absolutne na nic nezmohol..

Aj tak sa strasne divim, ze kolega (a asi aj motorkar) prehliadol vsetky znacky, co tam mali z ich strany byt: .Zuzenie poctu pruhov, znizena rychlost, zakaz predbiehania, upozornenie na obojsmernu premavku..

Mne tiez zomrel clovek "v rukach"..
Bol to nahla srdcova prihoda. S kamosom sme ho ozivovali asi 10 min, potom prisla sanitka, prebrali nam ho.. Po dalsich 15 min ozivovanie ho prekryli plachtou.. Bolo to strasne ale isto nie tak ako ked sa niekto ocitne pod tvojim autom - ked nemas kam uhnut a casu teoreticky mas...

Je to totalny paradox, ked vlastne jeden "z nas", chodiac na motoride, citajuc rubriku Nehody, aby sa poucil z chyb inych, aby sa sam vyvaroval takych chyb, poznajuc vsetky mozne problemy s ktorymi sa motorkari potykaju ( ako su zranitelnejsi ) - o ktorych cisty plechovkari nemaju sajnu - tak zrovna taky clovek sa dostane do kolizie s inym motorkarom a je z toho smrtelna nehoda motorkara..

..otazky.. zasa otazky.. .."premietanie filmu" dokola.. premyslanie o jednom a tom istom.., zle spanie.. otazky .. ziadne odpovede.. ..smutok.. NO HROZA!

Drz sa.. a nielen ty - aj pozostali..


24.08.2010 8:31

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

Reset123
 Turista 

Ikona

R.I.P. úprimnú sústrasť rodine, priateľom
Karol - prajem ti, aby si čo najskôr zabudol na to čo sa stalo. Si naozaj správny chlap. Klobúk dole ako si sa zachoval a ako si to celé zvládol.
Tiež som za, aby si tento článok prečítal každý člen.


24.08.2010 9:43

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

motobabka
 Geriatrik 

Ikona

Karol1, prajem Ti, aby si čo najskorej zabudol na tú hrôzu, ktorá aj tak sa nedá vymazať a bude Ťa prenasledovať celý život. Si jeden z nás, o to je to pre Teba ťažšie...
Rodine motorkára úprimnú sústrasť a veľa síl...


24.08.2010 10:53

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

karol1 drz sa clovece. :-( Netrap sa...


24.08.2010 11:01

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

Milosi
 Kávičkár 

Ikona

Karol1: Hrozné čítanie muselo Vás to stáť veľa námahy opísať čo sa Vám stalo, ale nepochybujem o tom, že to pomôže zabrániť alebo aspoň zmierniť mnohé ďalšie nešťastia a straty na životoch, mnohý z nás sa určite hlboko zamysleli :'( , veľa síl Vám prajem Karol1


24.08.2010 11:05

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

noveL84
 Kávičkár 

Ikona

Naozaj je to strasne co Karol1 ste prezili. Prajem Vam aby ste na to cim skor zabudli, aj ked to urcite nebude lahke.


24.08.2010 12:19

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

kalupko
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Karol1: pekne opísané, neskutočná skúsenosť. Admin by to mohol zavesiť ako článok na úvodnú stránku, nech je to čitateľné pre ostatných.

A potvrdzujem že tie pruhy sú napiču označené, celé je to neprehľadné a nebezpečné. (ako aj celá ,,nová" cesta popod Strečno)

A pre motorkára prajem suché a slnečné cesty tam hore. RIP


24.08.2010 12:21

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

Ivozv
 Kávičkár 

Ikona

R.I.P. :-( Úprimnú sústrasť rodine a priateľom. KAROL 1 drž sa, nemôžeš za to a ani nič iné si nemohol urobiť.
A k situácii na našich cestách:teda ak sa to ešte tak dá nazvať), nič sa na cestách nezmení pokiaľ nezoberú na zodpovednosť , prípadne aj nepostavia pred súd a právoplatne neodsúdia zodpovedných ľudí zo SSC ktorí majú toto, na starosti. V tomto prípade podľa opisu, má veľký podiel na nehode zlé značenie! A to predsa musí "niekto" navrhnúť, schváliť a zrealizovať! Schovávajú sa za osvedčené" objektívne príčiny" a čarovnú formulku v predpisoch "neprispôsobenie jazdy stavu a povahe vozovky".Takže po nich! :-(((((( A verím že sa veci pohnú k lepšiemu.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil FZ6N (24.08.2010 12:21)


24.08.2010 12:25

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

sisuliatko
 Kávičkár 

Ikona

:'( :-( :-( :-( :-( :-( :'( :'( :'( :'( je to smutne až mi slzy vyhrkli


24.08.2010 13:21

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

peeticek
 Turista 

Karol1 - klobuk dole.. ja mam uzko v krku len ked som to cital + podliate oci.

Neviem si predstavit ze by som nieco take zazil a potom mal normalne fungovat :-/

Kazdopadne je neskutocne stastie, ze ste sedeli vo vysokom aute
- keby ste boli v octavke, tak tu nemusi byt ani jeden z Vas.

Zabudnut sa na takyto zazitok neda - preto Ti prajem co najskorsie vyrovnanie sa s nim.

K chalanovi - je to tragedia, istote vyhasol zivot mladeho cloveka, aaaale - o co islo?

Ak 3mes. dozadu spravim papiere, tak nebudem obiehat v xxx km/h kolonu, kde je navyse osudne zuzenie.

Som uplny novacik, mam 3000km za sebou, ale kde mam len co najmensiu pochybnost, spomalujem - a uz sa mi za tu kratucku dobu stalo asi 5x, ze som sa vyhol brutalne krizovej situacii a to len preto, lebo som siel 70 a nie 120 - a to si priznajme, ze 120tkou chodi malo SSiek :-). X kktov ma v merste proste obehne, lebo idem 55-60kmh, ale co k tomu dodat - obehnut moto na FABII 1,2HTP sa privodi danemu vodicovi mozno raz za zivot :-). To ze na najblizsej krizovatke budem zasa prvy a to s uplnym prehladom - no comment :-) // 0-100 za 3,2s asi netreba vobec spominat :-)

99% jazd nosim reflexnu vestu a aj ked to na drsneho motorkara asi nepatri a zakryvam si mega frajersku bundu mam to na haku - som rad, ze ma kazdy vidi a urcite kazdy jeden vodic mi venuje pol sekundy, pretoze podvedome musi spracovat takyto objekt. V porovnani s okolim je to brutalny kontrast + je to farba žabakov, takze preto.

Za dna sice nie je az tak nevyhnutna, ale akonahle zajde slnko okamzite plni svoju funkciu na 110%.


Drzte sa.
p.


24.08.2010 13:50

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

didka
 Kávičkár 

Ikona

Uprimnú sustrasť pozostalím :'(
Karol 1: článok bol fakt ponaučením


24.08.2010 13:50

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

tiko
 Čoprák 

Ikona

marceld: je to na chuja, ked je znacenie zle [zle] , ale ked si nie som isty na 100 %, tak nepredbieham ;-) a duplom v useku, ktory je smutne znamy.........ked clovek jazdi vela, casto narazi na nejednoznacne znacenie, alebo posunute, ci spadnute.........vtedy drviva vacsina vodicov spomali, ide jak s hnojom a caka, co sa ide diat, snazi sa si situaciu najpr preverit, predtym, nez znova pridam.....no niektori nie ;-) ;-)


24.08.2010 13:52

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

tiko
 Čoprák 

Ikona

ten vecer tadial presli stovky, mozno tisice aut, ale havaroval len jeden priiiliz rychly motorkar (cim netvrdim, ze bol na vine)..............uprimnu sustrast pozostalym.


24.08.2010 14:45

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

clay
 Turista 

Ikona

Karol, to, co si spravil jak po nehode, tak to, ze si to napisal sem tak ako si to napisal, zasluhuje velky respekt a mas moju uctu.
Je mi luto mladeho zivota, uprimnu sustrast pozostalym.

V nedelu som takmer skoncil tak isto, ako ten mlady chalan, ked som pred Vrablami smerom z LV (rovna cesta s prevysenim, ktore blokuje vyhlad) vysiel na kopcek toho vyvysenia a oproti mne sa ruti cervena dodavka predbiehajuca asi 5 aut naraz. Zacal zmätkovat, nemal sa totiz kam zaradit. Lizli sme sa len len, este aj laktom som uhybal, aby som nezachytil jeho spätak.
Vo Vrabloch na benzinke mi jeden chopprak hovori: nuz, nevieme dna, ani hodiny...

Je to tak, ale je velmi smutne, ze kvoli zlomku sekundy nepozornosti sa za to plati ludskym zivotom, zvacsa na strane motorkara.
Tym nechcem znizovat tu stratu ludskeho zivota, ktora sa udiala. Len som chcel Ta chcel povzbudit, aby si sa neobvinoval, naozaj niekedy clovek nemoze urobit viac ako urobil.

Situacia, ktora sa Ti stala dokazuje, ze naozaj nemusi byt na vine ani jeden z ucastnikov, osobne si tiez myslim, ze nase cesty a ich znacenie je niekedy dost tazke na pochopenie.

Este raz - zelam uprimnu sustrast rodine a Tebe, Karol, pokoj v srdci. :'(

Upravené 1 krát. Naposledy upravil clay (24.08.2010 14:46)


24.08.2010 15:05

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

egres2
 Bahniak 

Ikona

Dopravná značka C22b platí až po dopravnú značku C22a.


24.08.2010 15:33

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

Grco
 Kávičkár 

Ikona

peeticek> nevies o com pises, podla toho co som tu precital a podla toho co som pocul o chalanovi, a ako tam je momentalne urobene to docasne znacenie, tak to vidim fakt skor na nestastnu zhodu nahod, ako nejake blaznenie sa neskuseneho motorkara.

moja teoria... chalanovi nieco/niekto zakrilo vyhlad na znacku upozornujucu na obojsmernu premavku, ked nevidel nic vo "svojom pruhu" pridal a dal sa obiehat, nova masina, cerstvy vodicak, zbadal v protismere auto, zdrevenel, asi nechtiac potocil masinu prvy raz cez 8 tisic, ta ho prekvapila ako zacala zaberat este viac a ten v panike nebol schopny hocco urobit a nestastie bolo tu.

Suma sumarum moze za to mozno primalo skusenosti, nevyrazne docasne znacenie.


24.08.2010 15:48

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

tiko
 Čoprák 

Ikona

Grco:

1. skusenemu vodicovi by minimalne vrtalo v hlave, preco nikto nepredbieha a podla toho by sa aj spraval

2. skuseny vodic by NIKDY nepotocil masinu NECHTIAC a uz duplom nie prvy raz prave v nedelu vecer v kolonach pod strecnom (na to su dialnice ;-) )

3. skuseny sofer s cerstvym vodicakom je ako zelezne drievko

zrejme teda predsa len doplatil na neskusenost :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(


24.08.2010 16:01

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

MatoTheOne
 Čoprák 

Ikona

Maximalny suhlas s tikom. Aj marceld ma absolutne pravdu.
Siel som tadial vcera autom v smere na ZA. Boli minimalne 2 znacky ze zmena organizacie dopravy, aka nevedno, po chvili znacka ze o 200 metrov zuzenie z 2 do 1 pruhu a za zatackou ozaj to zuzenie. Aj ja som v lavom pruhu obiehal asi 4 kamiony, len som sa tak na drzofku supol medzi ne par desiatok metrov pred protismerom a to bolo uz vecer premavka ani polovicna. Ja som bol tiez z toho znacenia trosku v strese ze co to za chaos na hlavnom tahu [zle]
Su bohuzial useky ciest na slovensku kde sa neda ist inac iba podla momementalnej premavky a bezpecnosti a jebat znacky alebo ciary na ceste, neda sa im verit a nie vzdy su tam kde by mali byt :-((((((
r.i.p.


24.08.2010 16:06

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

ybeerko
 Skútrista 

Ikona

Karol1 - tvoj prispevok si zasluzi ocenenie ,,PRISPEVOK ROKA''
DRZ SA CHLAPE! [dobre] napisal si to uzasne, klobuk dolu! [dobre] [dobre] [dobre]
tento clanok by sa mal po spusteni stranky Motoride automaticky otvorit! preventivne kazdemu, aby bolo kazdemu jasne ,ze zivot mame len jeden a ta kava alebo futbal alebo neviem co,kam sa tak ponahlame na nas vzdy pocka!
fesiho je mi luto ! uprimnu sustrast rodine! :-(


24.08.2010 16:17

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

Grco
 Kávičkár 

Ikona

Tiko, kde som napisal ze bol skuseny vodic? :-O , Pisem opak a ak ta moja veta tak vyznela to som nechcel, ale precitaj cely prispevok. Myslene to bolo tak ze neslo o blaznenie neskuseneho vodica, ale o smolu neskuseneho vodica...


24.08.2010 16:28

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

peeticek
 Turista 

Grco - mas pravdu, viem o tom PRD - mozno to v skutocnosti bolo uplne inak.
Tento nazor zastavam

1. na zaklade opisu karola:

".. vynorí zo súvislého prúdu vozidiel prudko akcelerujúca mašina. Motor ryčí v otáčkach , motorka ťahá za plynom,..Márne čakám , kedy si ma všimne , kedy preboha začne brzdiť .."

2. fotky masiny

nesiel 60 ani 80, takze keby to netocil a siel tak ako dana situacia vyzadovala, nie je tu ziadna tema tohto rangu..

Neviem ci som vadny, ale ked nezvladam situaciu, spomalim - rozhodne nepridavam..

p.


24.08.2010 16:33

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

Jarik
 Čoprák 

Ikona

Karol1 hlavne otvoril oči pár zadubencom a, myslím, ako prvý opísal pocity účastníka nehody - pozor, Motorkára! - pri strete s motorkárom v protismere a čelnej zrážke! Asi podobne by to opísal aj vodič z Kozelca... Iste, stať sa môže hocičo, ale moto v protismere je na 99% jazdecká chyba! [zle] Najrýchlejších sú plné cintoríny...... :'(


24.08.2010 16:40

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

datadive
 Kávičkár 

karol pokojny spanok co najskor prajem
Miro aj tebe pokojny odpocinok :-(

nad zbytkom prispevkov ma napada iba jedno .. pod akym nickom sa teraz skryva novel84


24.08.2010 16:47

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

Grco
 Kávičkár 

Ikona

Jednoznacne to vidim ako jeho chybu o tom niet co diskutovat, snazim sa len pochopit ako sa to mohlo stat... raz som sedel v plechovke vedla vodica zaciatocnika, ktory si pomylil brzdu s plynom s stuhol na nom, raz este ako 16 rocnemu sa mi stalo to iste ked ma prekvapila necakana krizovka, a raz som to videl na krizovatke ked sa to stalo zenskej a nechtiac vpalila vystresovana do krizovatky... a to neboli 120 konove masiny.

Ano mohol zacat obiehat, ale tocit to mohol aj pre to ze sa jednoducho zlakol a ztuhol.
V krizovke sa da zareagovat kadejako, niekto to v polosmyku po prednom ukociruje s chladnou hlavou a nic sa nestane, niekto v panike capne po brzde a je s toho havarka, niekto vytuhne uplne a ostane zaseknuty s otocenym plynom.

Ono su to vsetko len teorie a ano nebol som v jeho hlave ked sa to stalo ale neverim tomu ze sa naschval rozbehol a nabural do protiiduceho auta, alebo ze nevidel Pajero s obytnym privesom...?


24.08.2010 16:49

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

Rest in Peace, skoda kazdeho zbytocne vyhasnuteho zivota.

karol1 - Tvoj prispevok mam ulozeny aby som sa k nemu mohol kedykolvek vratit. Bol by som radsej keby si nemal dovod na jeho napisanie ale stalo sa. Je z neho citliva a silna vystraha pre nas vsetkych. Dakujem.


24.08.2010 17:15

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

MAYYA
 Kávičkár 

Ikona

Pri.ebaný cestari!!!!Kurnik aza toto kto pojde sedieť???SSC by si to mal odskákať ale určite to zasa zvalia na neboheho motorkára.. :'(
R.I.P. :'(
A vela síl učastnikom nehody a rodine nebohého. :'(


24.08.2010 17:15

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

mzetz150
 Turista 

Ikona

Mladému chalanovi R.I.P., ako to opisujete isto mali na nehode veľký podiel tie dopravné značenia. Len naďalej sa potvrdzuje, že "okolo strečna cesta nebezpečná".
Karol 1 - drž sa, nebola to tvoja chyba, urobil si čo sa dalo a zachoval si sa správne. Tvoj príspevok je smutný ale perfektný, mal by byť povinným čítaním. Ešte sa mi trochu trasú ruky ...


24.08.2010 17:38

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

picard
 Jogurťák 

26.08 2010 ma v Ziline pohreb, bol to moj synovec na aute mal odjazdene stovky tisic kilometrov, ....bol som sa tam pozriet a prejst tam do protismeru moze uplne kazdy a uplne lahko. hlavne ak to tam pozna a je zvyknuty na 2 pruhy vo svojom smere. velmi nestastne znacenie :-( odpocivaj v pokoji Mirec :'(


24.08.2010 18:05

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

dodze
 Jogurťák 

Ikona

karol 1 robil si co si mohol....mas moje sympatie a co kerd si ho nepoznal a mal si zahmloene okuliare ved chlapi tiez placu....mne ich pri citani tvojho textu tiez vybehli...chalanovi a rodine Rest in Peace :'(


24.08.2010 18:20

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

djkorka
Darca Krvi  Turista 

Ikona

no mám návrh. Ak je to zle značené tak by si už zaslúžilo televízne noviny.Jasné že chalanovi to nepomôže ale aspon človek niečo spraví pre to aby sa veci dali na poriadok. A mali by sme držať po kope a pre vec niečo spraviť. Neviem či je to správne čo píšem, ale ako nápad myslím dobry.


24.08.2010 19:36

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

valentina
 Kávičkár 

Ikona

karol1- klobúk dole zato, že si to dokázal zverejniť [dobre] prajem veľa síl tebe aj pozostalým


24.08.2010 19:49

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

egres2
 Bahniak 

Ikona

Dopravná značka obmedzujúca povolenú rýchlosť na 40 km.


24.08.2010 20:23

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

MacOWitza
 Kávičkár 

Ikona

awia: Navrhujem vytiahnuť Karolov príspevok ako článok do rubriky Bezpečnosť. Podobne by som tam vytiahol aj ďalšie popisy nehôd z diskusií.

8-)

P.S.:
R.I.P.


24.08.2010 20:45

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

milan3232
 Turista 

Ikona

Policia povie - znacenie - ok, ale vodic ma za kazdych okolnosti prisposobit svoju jazdu povahe a stave cesty a svojim schopnostiam = vediet vzdy bezpecne zastavit...


24.08.2010 21:07

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

randon1
 Kávičkár 

Ikona

karol1 si fakt frajer, klobuk dole, ze to tu dokazes napisat, urcite je velmi dolezite to hlavne dostat zo seba,
hlavne sa vobec netrap, VOBEC to nebola tvoja vina, urobil si co si mohol
Mira som poznal, skoda, bol to dobry chalan


24.08.2010 21:13

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

haskula
 Čoprák 

Ikona

R.I.P. :'(


24.08.2010 22:27

Re: 22.8.2010 R.I.P. Martin

Majcocbr600f
 Jogurťák 

Ikona

Nebol som tam a ani neviem ako to tam vyzera ale viem ze v case ked sa to stalo som jazdil na masine par km odtial a svietilo neskutocne ostre slnko . Nejde mi do hlavy aby nevidel tak velky kolos pred sebou . Ak v tom case mal slnko pred sebou tak je ta moznost ze by karola nevidel .

karol1- prajem vela sil , cas to zahoji i ked vela z toho v Tebe zostane .
:-(

R.I.P


Predchádzajúce | 1 2 |


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.