Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2156 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 30699
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (18067)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12632)

OCTAVIA III - Diskusné fórum - Off topic - Mimo tému

Obsahuje všetky diskusie ktoré priamo nesúvisia s motorkami.

Značky: Duplicita.

Téma má aktivované automatické mazanie diskusií, ktoré sú neaktívne viac ako 14 dní.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuOCTAVIA III - Diskusné fórum - Off topic - Mimo tému

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
26.04.2014 21:08

OCTAVIA III

sHARk1
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Ahojte. Pátram po osobných skúsenostiach s novou O III. Fóra už lúskam.
Konkrétne motorizácie 1,4 TSI (140k) a 1,8 TSI (180k).

- postačuje 1,4 na také veľké auto?
- spoľahlivosť/výdrž motorov
- vady/nedostatky

Vďaka.


27.04.2014 7:31

Re: OCTAVIA III

slay333
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

k motoru:
-pokiaľ sa nezvezieš nezistíš niekomu málo - niekomu veľa 140k vs. 180k ... kopce, naložené auto ...
-prvé ročníky mali veľké problémy s rozvodovými reťazmi(hlavne pri štarte kde bol hydraulický napínak povolený), po júni 2011 sú tieto problémy preč (zámena dodávateľa reťazí z Poľska na Japonsko + zámena olejového filtra + zámena napínaku atď. atď...) Predtým bežne preskatovali rozvody už pri 15,20-30 tis. km. Teraz som videl tie motory už s 90 tis. a rozvody v pohode.
- dá sa povedať že všeobecne sú to motory pri kt. sa neoplatí zanedbať pravidelný servis a údržbu. (vodou chladené turbo,vodou chladený intecooler, laser iridiové sviečky, vysokotlakové čerpadlo vstrekujúce palivo priamo do válcov,špecifický olejový filter atď.)


27.04.2014 8:03

Re: OCTAVIA III

sHARk1
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

veď práve, že som sa zviezol v 1,4 limo. ide to pekne na troch uliciach okolo predajcu.
ale ako píšeš - kde sú kopce, záťaž, klíma
a teda tá známa otázka objem ničím nenahradíš? aby som v konečnom dôsledku nemal rovnakú spotrebu, keď na tú 1,4 budem musieť viac dupať

kupujem to na dlho, väčšinou jazdím v meste + raz ročne nejaký výlet SK, HR
nerád by som si búchal hlavu, že som ušetril 2000 ale nejde to keď treba

+ 1,8 má lepšie zavesenie zadnej nápravy


27.04.2014 11:43

Re: OCTAVIA III

slay333
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Tak ono 2 litre pri kúpe + niečo navyše na spotrebe,taká 1,8 si svoje zapýta a hlavne po meste(mimo ani nie). Sused má 1,8 v novej A3 a je furt vysmiatý.Do mesta Ti 1,4 bude úplne stačiť a raz do roka na dovči ju aspoň poriadne povytáčaš ;-)


27.04.2014 14:16

Re: OCTAVIA III

Mrkkk
 Kávičkár 

Ikona

tá 1.4ka je podla mňa najlepšia voľba cena/výkon ...
dokáže byť úsporná a taktiež ťa aj potiahne ;)

spoľahlivosť a vady ťažko povedať ...
kedže je to nové auto
ale mám necelých 30t a ťuk, ťuk žiadny problém
keby si mal nejakú špéci otázku, rád zodpoviem :-)


27.04.2014 18:41

Re: OCTAVIA III

sHARk1
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Mrkkk: ďakujem [dobre] tak teda 1,4 (140) v pohode postačuje
- máš kombi/limo?
- čo spotreba?
- tá zadná vlečená náprava v pohode?


27.04.2014 22:29

Re: OCTAVIA III

Mrkkk
 Kávičkár 

Ikona

1.4ka nemala problém ani so 4 ľuďmi a plným kufrom
len tam už človek viac musí tlačiť plyn a vytáčať :-)
ale to je logické

- limo
- spotreba, priemer vychádza tak zhruba na 5,8 zatiaľ ...
ale to sa väčšinou jazdí mesto a dialnica, čiže sa to aj odzrkadlí
mimo mesto som sa dostal už aj na 4,5 :D ale to je všetko o štýle jazdy :-)
iba mesto sa pohybujem kolo 7-8l
- podvozkovo mi octa až tak nevyhovuje
tá vlečná náprava vzadu by problém nebol, ale celkovo sa mi zdá dosť neistá v zákrutách, hlavne pri vyšších rýchlostiach..
ale to je uhol pohľadu ...
zasa to že nemá tak tvrdý podvozok, sa odzrkadlí na komforte :-)


28.04.2014 7:47

Re: OCTAVIA III

sHARk1
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

presne takéto názory hľadám, ešte raz díky!

ešte keby niekto s 1,8 ;-)

Dôvod úpravy: o tom neistom podvozku som sa dočítal aj na fórach, tak sám nebudeš čo máš ten pocit

Upravené 1 krát. Naposledy upravil sHARk1 (28.04.2014 7:49)


28.04.2014 8:53

Re: OCTAVIA III

Mrkkk
 Kávičkár 

Ikona

jazdím aj Cordobu, ktorá má tiež vzadu vlečnú ...
oproti Octe je úplne iná kategória auta ... ale podvozkovo sa Octa nechytá ;-)

i keď octávie nikdy neboli podvozkovo dobré :D možno vRS-ky sú niekde inde, ale takú som zatiaľ nejazdil :-)

Dôvod úpravy: preklep

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Mrkkk (28.04.2014 8:54)


28.04.2014 9:13

Re: OCTAVIA III

egres2
 Bahniak 

Ikona

Octávie mali niekedy jazdné vlastnosti? :-O
Do zákruty nedotáčavá zo zákruty pretáčavá.
A nikdy to nebrzdilo.


28.04.2014 11:20

Re: OCTAVIA III

noxik
 Kávičkár 

Ikona

osobne ja by som ani nad benzinom neuvažoval

viem ze cena pri Octavii III 2,0 TDI je niekde inde ako pri 1,4TSI ale TDIčko ma tiez 140 koni ale spotreba 4,9 litra priemerna a ked sa posnažiš aj 4,0 litre na 100 km

mame doma Octaviu II 2,0 TDI a Octaviu III 1,6TDI

Egres2-ty maš namysli Octaviu z 1959teho? :-D :-D


28.04.2014 11:27

Re: OCTAVIA III

egres2
 Bahniak 

Ikona

noxik:
Nie prvá 1997- 2000, 2000- 20003, 2003 - 2006


28.04.2014 12:19

Re: OCTAVIA III

jozins
 Turista 

Ikona

Na jednotkových a zdá sa mi dvojkových oktávkach diesle(1.9) neboli moc vydarené - mali vyššiu poruchovosť.
Naši majú jednotkovú 1.8T benzín(150k) a to je vydarený motor, po 16tich rokoch šlape v pohode, spotreby 5,7-7,2 na 400km trase podľa šoféra.
Ešte k podvozku čo tu písali - tak ten tam už je riadne v prdeli :-D
Ak jazdíš ale väčšinou v meste, bral by som benzín.. diesel by len trpel a na tých výletoch tych 30 litrov PHM na rok navyše prežiješ.

Dôvod úpravy: podvozok

Upravené 1 krát. Naposledy upravil jozins (28.04.2014 12:24)


28.04.2014 12:54

Re: OCTAVIA III

Mrkkk
 Kávičkár 

Ikona

na brzdy nemôžem povedať krivého slova ...
možno staré 1notky, SDIčka čo vzadu mali bubny nebrzdili ...


28.04.2014 13:03

Re: OCTAVIA III

Marino
 Kávičkár 

Ikona

Neverím že človek čo má doma litrovú motorku si ide kúpiť tak veľké auto s objemom motora 1395 ccm :-D
Taká Honda čo bola historicky známa nízkymi kubatúrami v benzínových VTEC motoroch sa dnes drží objemu 1.8 v možno menšom aute 8-) V základnej motorizácii !!!
Ale veď sú ľudia čo uverili i masívnej reklame Fordu s 1.0 litr. motorom vo Focuse...

P.S. uveril si i reklame na long life oleje čo netreba meniť po 50.000 km >:-) ???
P.S. 2 mal som tú česť s legendárnym :-D 1.4 koncernovým motorom s kompresorom a turbom v Tourane. Mimochodom už sa nevyrába... a taká to bola PECKA :-D Keď chceš viac, tak v SS...

Dôvod úpravy: tri bodky

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Marino (28.04.2014 13:05)


28.04.2014 19:34

Re: OCTAVIA III

sHARk1
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

1. téma je o Octavii III 1,4 a 1,8 TSI !
(poprosím chronických prispievateľov, že ak nie k veci, tak radšej nič)

2. preto chcem počuť názory, aby som nešliapol vedľa; sú to nové motory a nie je ich ešte veľa
1,4 (140k) ako silnejší dáva koncern aj do Golfu7 a preto si myslím, že to nebude až taký prepadák

3. 1,0 Focus mi tiež ponúkali :-D

Marino: ak sa ti chce, napíš do ss, vďačný som za každý postreh


29.04.2014 7:43

Re: OCTAVIA III

egres2
 Bahniak 

Ikona

Najmä ak za rohom už čaká na vašu peňaženku o pol triedu vyššie skvelá Mazda 6.

Čas však od té doby uplynul a mnoho a mnoho ostatních recenzí mi dalo podmět k zamyšlení, abych se začal na Octavii dívat tak, jak ji vidí ostatní – tedy jako na přeceňovanou českou modlu, která za své peníze nabídne víc, než kdejaký konkurent.

Podvozek vůbec špatný není, dokud nezačnete zkoušet své sportovní choutky, které budou za volantem Octavie naštěstí vždy potlačeny. Míra nedotáčivosti a náklony karoserie jsou o malý kus citelnější, než bych s tvrdším naladěním očekával, ale pokud nechcete jet vyloženě rychle, ničemu to nevadí.

Při jízdě je totiž zadní náprava mírně hlučná a v kombinaci se zimními pneumatikami jsou zezadu cítit i nepříjemné vibrace.

Za tie peniaze sa dá kúpiť aj dospelácke auto
P.S: Ak chcete počuť len chválu tak si to do témy uvedte aby sa predišlo k dezinformáciám.


29.04.2014 8:51

Re: OCTAVIA III

brazel
 Kávičkár 

Ikona

O týchto motoroch (TFSI) som čítal nejakú brožúrku pred pár rokmi , keď sa pripravovalo ich uvedenie na trh (7-8 rokov) a stálo tam , že predpokladaná životnosť cca 300 000 km , som zvedavý , ako sa budú predávať ojazdené . >:-) :-)))

Dôvod úpravy: gramatika

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (29.04.2014 8:52)


29.04.2014 9:42

Re: OCTAVIA III

Cervo
 Edvenčr 

Ikona

Preco kupujes octaviu? V tej cene su aj lepsie auta. Aj si nad nejakym inym rozmyslal?


29.04.2014 14:40

Re: OCTAVIA III

sHARk1
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

tak dajte nejaké vaše tipy v cene OIII Bussines (24.000)


29.04.2014 14:42

Re: OCTAVIA III

egres2
 Bahniak 

Ikona

Mazda 6


29.04.2014 14:50

Re: OCTAVIA III

sHARk1
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

možno v základe [zle]


29.04.2014 14:57

Re: OCTAVIA III

egres2
 Bahniak 

Ikona

shark:
Za 24 000,-€ som si teraz spravil konfigurátor combíčka 2,0 l benzín
Za tie peniaze Octávia III ani nesníva o takom prevedení a výbave.

Váš model
Mazda6, Wagon, 2.0i (145 k) (M), Manuálna 6MT
€ 24 990

Airbag vodiča a spolujazdca
Štandard
Antiblokovací brzdový systém (ABS) s elektronickým rozdelením brzdnej sily (EBD) a brzdovým asistentom (EBA)
Štandard
Bočné airbagy vpredu
Štandard
Okenný airbag vpredu a vzadu
Štandard
Signalizácia núdzového zastavenia (ESS)
Štandard
Systém riadenia jazdnej stability (DSC) a protipreklzový systém (TCS)
Štandard
Ukotvenie detskej sedačky ISOFIX
Štandard
Exteriér
Automatické predné stierače s dažďovým snímačom
Štandard
Halogénové reflektory, manuálne nastaviteľné
Štandard
Predné hmlové svetlomety
Štandard
Svetelný snímač
Štandard
Tónované sklá
Štandard
Vonkajšie spätné zrkadlá elektricky nastaviteľné a vyhrievané (asférické na straně vodiča) s integrovanými smerovými ukazovateľmi
Štandard
Vyhrievané a sklopné vonkajšie spätné zrkadlá
Štandard
Zatmavené okná od B-stĺpika bočné a zadné
Štandard
Interiér
Bluetooth® hands-free súprava
Štandard
Elektrický posilňovač riadenia
Štandard
HMI dotykový farebný TFT displej 5,8"
Štandard
Kožená hlavica radiacej páky a páky ručnej brzdy
Štandard
Kožený volant
Štandard
Kruhový ovládač
Štandard
Ovládanie audio systému na volante
Štandard
Palubný počítač + rýchlosť alarm
Štandard
Prídavný konektor AUX
Štandard
Rádio + CD prehrávač s funkciou MP3, 4 reproduktory
Štandard
Systém monitorovania tlaku v pneumatikách
Štandard
Ukazovateľ vonkajšej teploty
Štandard
USB
Štandard
Vnútorné spätné zrkadlo s automatickou clonou
Štandard
Výškovo a hĺbkovo nastaviteľný volant
Štandard
Vnútorné vybavenie a komfort
Asistent pre rozjazd do kopca
Štandard
Automatická dvojzónová klimatizácia
Štandard
Diaľkovo ovládané centrálne zamykanie + skladací kľúč
Štandard
Elektricky ovládané okná vpredu a vzadu so systémom One-touch
Štandard
Manuálna klimatizácia
Štandard
Štartovanie pomocou tlačidla Start/Stop
Štandard
Systém SCBS na prevenciu čelného nárazu v mestskej prevádzke pri rýchlosti do 30 km/h
Štandard
Tempomat
Štandard
Tlačidlo Start/Stop
Štandard
Prevodovka
Typ
Manuálna 6MT
Riadenie
Rozmery a hmotnosti
Typ motora
Maximálny krútiaci moment (Nm / ot./min.)
210/4.000 Nm / U/min
Maximálny výkon [kW (k) / ot./min.]
107 (146) kW (PS)
Objem motora (ccm)
1.998 ccm
Počet ventilov na valec
4
Výkon a spotreba
Emisná norma
EU5
Hodnota emisií CO2 (g/km)
131 g/km
Maximálna rýchlosť (km/h)
206 km/h
Objem palivovej nádrže (l)
62 l
Odporúčané palivo
Benzin
Spotreba paliva (l/100 km)
cyklus mestský
7,2 l/100km
kombinovaný
5,6 l/100km
mimomestský
4,6 l/100km
Zrýchlenie 0–100 km/h (s)
9,6 sec.


29.04.2014 15:26

Re: OCTAVIA III

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Elektroniky má , to hej , ak ho dobre naprogramuješ , vie aj pakuríť ptícu ? :-D :-D :-D


29.04.2014 20:15

Re: OCTAVIA III

Caba
 Kávičkár 

Ikona

Za cenu oktavie kupis aj opel insignia. Netreba pozerať katalogove ceny ale ceny skladových vozidiel. Tiež som toho názoru ze su škodovky strašne predrazene. Mal som O 1, tu ukradli, potom 2 -1,9 tdi ta vydržala dosť 300tis. Ale ako ďalšie som kúpil novú astru.


29.04.2014 20:39

Re: OCTAVIA III

WarLord
 Jogurťák 

Ikona

Radsej by som bral Opel bud Astru ale uz keby som mal 24000 tak urcite Insigniu... Skodovky su predrazene a za vsetko sa priplaca I-GRR


29.04.2014 22:26

Re: OCTAVIA III

Cervo
 Edvenčr 

Ikona

ved pobehaj alebo obtelefonuj predajcov a zisti co kto ponuka, neviem co presne od auta ockavas, ja by som si vedel predstavit aj avensis, subaru, alebo kludne aj accord.... Na druhej strane ja by som si kupil radsej nejake rocne auto s 30000km, zarukou a mas uplne inu kategoriu auta za tie peniaze.


30.04.2014 7:51

Re: OCTAVIA III

sHARk1
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

ako bude používané som spomenul vyššie
predajcov som pobehal a sondoval
kupovať jazdené auto v tomto štáte nemám odvahu


30.04.2014 8:48

Re: OCTAVIA III

Campo
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

Jasom hyundai pozitivny... mám už 4. v rade jazdenky a posledné nové... spĺňa všetko čo očakávaš za rozumnú cenu.


30.04.2014 8:59

Re: OCTAVIA III

egres2
 Bahniak 

Ikona

KIA Optima 2,0 benzín 165 koní 24.990,-€

ŠTANDARDNÁ VÝBAVA
BEZPEČNOSŤ
EX TX
ABS (protiblokovací systém) + BAS (brzdový asistent) + ESS (signalizácia v prípade núdzového brzdenia) s s
Airbag vodiča a spolujazdca (spolujazdca s možnosťou deaktivácie) s s
Aktívne opierky hlavy predných sedadiel s s
Bočné airbagy predných sedadiel s s
ESC (elekt. stabilizačný systém) + HAC (asistent pre rozjazd do kopca) + VSM (ovládanie stability vozidla) s s
Hlavové airbagy s s
Imobilizér + alarm
s s
ISOFIX uchytenie detskej sedačky s s
Trojbodové bezpečnostné pásy na všetkých sedadlách s s
EXTERIÉR
EX TX
Asistent pre kontrolu opustenia jazdného pruhu - s
Duálne predné svetlomety projektorového typu s s
Elektricky ovládané vonkajšie spätné zrkadlá s LED integrovanými ukazovateľmi smeru jazdy
s s
Elektricky sklápateľné a vyhrievané vonkajšie spätné zrkadlá s s
LED denné svietenie s s
LED zadné kombinované svetlá s s
Parkovací asistent pre pozdĺžne parkovanie - s
Plnohodnotné rezervné koleso s s
Pneumatiky 215/55 R17 + disky z ľahkej zliatiny s -
Pneumatiky 225/45 R18 + disky z ľahkej zliatiny - s
Predné a zadné parkovacie senzory s s
Predné svetlomety do hmly s -
Predné svetlomety do hmly s technológiou LED ("Ice cubes") - s
Predné xenónové svetlomety - s
Svetelný senzor s s
Systém monitorovania mŕtveho uhla - s
Systém upozorňujúci na pohyblivé prekážky pri cúvaní - s
Tónované sklá s s
TPMS (kontrola tlaku v pneumatikách) - s
Vonkajšie spätné zrkadlá a kľučky dverí vo farbe karosérie (TX kľučky chrómové) s s
Vyhrievané predné sklo v oblasti stieračov s s
INTERIÉR
EX TX
Balík "Sport"1 - s
Bezkľúčový prístup a štartovanie vozidla "Smart Key" - s
Bluetooth handsfree sada
s s
Delené zadné sedadlá (60:40) s s
Diaľkové ovládanie centrálneho zamykania + sklápateľný kľúč
s -
Duálna automatická klimatizácia (v TX s automatickým odhmlievaním skiel) s s
Elektricky nastaviteľné sedadlo spolujazdca - s
Elektricky nastaviteľné sedadlo vodiča s pamäťou s s
Elektrické ovládanie predných a zadných okien
s s
Elektrochromatické vnútorné spätné zrkadlo s dažďovým senzorom s s
Klimatizovaná schránka pred spolujazdcom s s
Kožené čalúnenie sedadiel (biokoža) - s
Kožou potiahnutý volant a hlavica radiacej páky
s s
Navigačný systém so 7" dotykovou obrazovkou, cúvacou kamerou (vrátane 7-ročnej aktualizácie máp) - s
Odkladacie vrecká na zadnej stene predných sedadiel s s
Ovládanie rádia na volante
s s
Podsvietenie palubnej dosky “Supervision” s farebnou LCD obrazovkou
s s
Polokožené čalúnenie sedadiel (látka / biokoža) s -
Predná lakťová opierka s odkladacím priestorom s s
Prémiový zvukový systém "Infinity Sound system", 12 reproduktorov - s
Rádio s CD a MP3, 6 reproduktorov , AUX a USB vstup + palubný počítač s s
Tempomat s obmedzovačom rýchlosti
s s
Ventilované predné sedadlá - s
Vyhrievané predné sedadlá s s
Vyhrievané zadné sedadlá - s
Výškovo a pozdĺžne nastaviteľný volant s s
Výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča s el. nastaviteľnou bedrovou opierkou s s
Zadná lakťová opierka
s s


30.04.2014 9:08

Re: OCTAVIA III

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Riadne vychytávky :-))) Opica , čo to ovláda , je štandartná výbava , alebo za príplatok ? :-)))

... asistent pre rozjazd do kopca ...
Veď bez ovládania rozjazdu do kopca by si voľakedy ani vodičák nespravil , za to pri skúškach rovno vyhadzovali !!!


30.04.2014 9:12

Re: OCTAVIA III

egres2
 Bahniak 

Ikona

brazel:
To je všetko pre blonďavé paninky Rauchenfóglové.


30.04.2014 13:03

Re: OCTAVIA III

Goldy
 Geriatrik 

Ikona

brazel a ešte stále vyhadzuje. ;-) Ale len niekde a niekoho. :-} v prípade, že dozadu kotúľajúce sa auto ohrozí za ním stojaceho účastníka CP. :-(


30.04.2014 17:30

Re: OCTAVIA III

sHARk1
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

i30 1,6 GDI bol vo výbere

OIII Bussines to prakticky všetko má


30.04.2014 19:45

Re: OCTAVIA III

egres2
 Bahniak 

Ikona

Chceš si kúpiť Octáviu a nikto a nič ťa nepresvedčí že je to:
tedy jako na přeceňovanou českou modlu, která za své peníze nabídne víc, než kdejaký konkurent.


30.04.2014 20:52

Re: OCTAVIA III

sHARk1
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

ešte aj psychológ

ten test som čítal aj ja, akurát ma hneď nepresvedčí prvý "netendenčný" test


01.05.2014 18:30

Re: OCTAVIA III

chopper
 Čoprák 

Ikona

egreš2,do zákruty nedotáčavá a von z nej pretáčavá a kúpil si si ju 3x,alebo som to zle pochopil? :-O


01.05.2014 21:27

Re: OCTAVIA III

Otec teraz objednal Kiu Ceed combi 1,6 benzin automat fuul výbava 21 000 eur myslim ze lepsie auto ako Skoda...

Ale ked mas 24 000 na ruke, tak Mazda 3 v naj vybave by sa tusim zmestila ;-) a porovnavat Mazdu a Skodovku :-D :-D :-D

Pripadne ked chces kia-ceed-sporty-wagon.autobazar.eu/16-cvvt-16v-tx-isg-i...


Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Hunter (01.05.2014 21:29)


01.05.2014 22:28

Re: OCTAVIA III

sHARk1
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Marek skusal som 1,6 GDI - 1,4 TSI ju vyradila z hry. A tie sedadla v Kii :-~


09.05.2014 15:03

Re: OCTAVIA III

XJ900
 Kávičkár 

Ikona

Octavia je podla mna drahe auto. Ja som zobral opel astra s original 1,4 LPG 140k. Aka bude spolahlivost uvidime. Zvonka je vacsie ako zvnutra, ale je to rovnaka trieda ako Octavia aj ked ma mensi kufor. Po zlave 16 500 EUR.
Vybava co ma napada len tak letmo: dual klima, parkovacia kamera vzadu, LEd denne svetla (mimochodom ASTRA ma asi najskaredsie led svietenie so vsetkych konkurentov), sedadla delene s dierou na lyze (to som velmi chcel a skoro vsade je tato diera za priplatok a zase je v astre tato diera dost mala). Priplatkova seda metaliza -za inu ako zakladnu sa myslim priplaca vsade.
Mazda 3 termin aktualne cca november 2014. Ale ianc pekne auto. Akurat sa mi zda ze vykon na tie obsahy ktore maju v ponuke su nizke. Mozno zas bude vyssia km vydrz.


12.05.2014 8:21

Re: OCTAVIA III

egres2
 Bahniak 

Ikona

choper:
Za OCTAVIU by som vlastné peniaze nedal nikdy v živote.( To boli firemné než šéf pochopil že existujú aj spolahlivejšie a lepšie autá). Spolu som na nich najazdil cez 550 tisíc, tak sa snáď aj môžem k nim trošku vyjadriť.
shark:
Nič v zlom ale už som absolvoval dosť debát s majiteľmi Octávií a tvrdím že Octávia nie je auto ale diagnóza.


21.05.2014 8:47

Re: OCTAVIA III

Mrkkk
 Kávičkár 

Ikona

Ako vraví Egres, je to diagnóza :D
ja by som tiež za octaviu peniaze nedal, to auto nedokáže ponúknuť nič okrem motora a kufru
z čoho taký motor má každé koncernové auto ... a na kufor zvysoka kašlať >:-)


23.05.2014 23:36

Re: OCTAVIA III

jogcar
 Edvenčr 

Sharky maj rozum. Za tie peniaze sa da kupit aj poriadne auto
Ja osobne som TSI poziv, je to motor, ktory sa mne pozdava, a to je jedine preco by som si to kupil, obrazne myslene. Keby ten motor nemala tak ani za svet. Odjazdene oct 1, 2, 3. Motory okrem sociek ok, spotreby tiez, ale tie vybavy. Je hroza, ked si za kazdy vypinac, tempomat, senzory, atd musis priplacat. Cize, ak ti mozem vtisnut moj nazor, je to jedno bezpohlavne stvorenie, nema charakter, nevies, ci je to sportak, aj ked ta v tom hrka a je to tvrde, nevies, ci je to dialkac, lebo to hrka a je to tvrde, je to nizke, vsetko z toho odbijes v meste atd.
Ja mam rad komfort, cize miluju HYDRACTIVE :-*


24.05.2014 15:54

Re: OCTAVIA III

sHARk1
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

výbava bussines


24.05.2014 17:52

Re: OCTAVIA III

egres2
 Bahniak 

Ikona

Ešte že dávajú do základnej výbavy háčik na igelitku. :-O
Šak to je zázrak že to má v základnej výbave volant. [zle]


24.05.2014 20:46

Re: OCTAVIA III

jogcar
 Edvenčr 

Egi, hacik ano, ale igelelitka je uz za priplatok :-D


03.06.2014 20:28

Re: OCTAVIA III

salli
 Turista 

moj mechanik ktory robi volkswagen group vzdy tvrdi ze skoda je vzdy len najslabsi clen .nikdy v nom nebude to co v passate .proste chudobny súrodenec.moj favorit mazda 6.idu svojou cestou ziadne turba ale poctive motory.a spotreba je uplne niekde na urovny diesla.pozri si testy o jazdných vlastnostiach mazdy 6 .a co mi najviac vadi ze tych skodoviek je ako maku ako maku:D.mat 20 tisíc a viac tak si v zivote nekupim tuctovku .a ci sedis vo fabii rapide a octavii mam pocit ze furt to iste :D


04.06.2014 11:35

Re: OCTAVIA III

Duzo
 Bahniak 

Ikona

salli nie len škoda, celý koncern stojí za hovno 8-)


04.06.2014 20:45

Re: OCTAVIA III

salli
 Turista 

dudo na YouTube raz bolo video ked sef volkswagenu tusim pozerali po novych hyundajoch ze ako maju premyslene myslim zatvaranie dveri alebo nieco take..vyvoj ide do predu a ked si niekto mysli napríklad ze nemecke auta su najlepsie tak si myslim ze uz to nieje az tak pravda.


05.06.2014 10:02

Re: OCTAVIA III

Duzo
 Bahniak 

Ikona

salli to je debada na pár pív to sa nedá takto...v skratke vw si kúpi len človek ktorému je jedno hlavne nech odvezie...a ten vývoj technologii - v EU sú na čele jednoznačne taliani nemec chytí vylepší a zlízne smotanu a ešte je talian za debila :-) takto to bohužial funguje ,spravodlivosť holka slepá ale nikoho neodcudzujem každý nech si jazdí na čom chce 8-)


05.06.2014 13:43

Re: OCTAVIA III

Triton
 Čoprák 

Ikona

DUDO175 talianske auto je ako jedna noc so zenskou. Uzijes si to poriadne, ale je to iba na jednu noc. Aspon take su podla mna Alfi. Pekne z vonku aj z vnutra, dobre sa nich vezie ale nikdy by som si to nekupil, lebo skor ci neskor tom zacne vselico tiect o odpadavat. A nemyslim, ze ostante talianske auta su natom inak. Podla mna aj superkary maju kratku zivotnost, ale samozrejme to nie su auta robene aby vydrzali státisíce km.
takze talian pre radost ano, na uzitok nie.


05.06.2014 15:06

Re: OCTAVIA III

salli
 Turista 

triton moja pravnicka ma uz tretiu alfu pochvaluje si .dizajn je vo vnutri a nie klasica ako kazda krabica od vw.a seat si nekupuj to je najhorsia skupina od vw.aspon co prax hovori.kazdopadne pisem o novych autach.u mna jednoznacne japonske auta aj ked land rover je moja slabost:D


06.06.2014 13:31

Re: OCTAVIA III

kavis
 Čoprák 

Ikona

Nechcel som sa do toho miešať ale salli prečo tvrdíš že seat je najhoršia skupina bo ja už mám tretí kus vždy výmena po ôsmych rokoch a 250 000 km a stále spokojnosť a posledného asi zoderiem bo zatiaľ sa my žiadne iné nepáči


06.06.2014 17:21

Re: OCTAVIA III

salli
 Turista 

kavis ako moj najlepsi kamos robi v original servise a ma slusnu prax so seatmy a take pribehy mi rozprava.netvrdim ze su akoze zle ale ja by som si nekupil.na druhej strane on by si kupil octavku pretoze vravi ze su to dobre auta pre beznych ludi.ale ked si povedzme epsi jazdec tak chces viac .ale ako som pisal mat peniaze nekupim si tuctovku.len taky pribeh zenska si kupila seata .a seatik zastal .odtah a dumanie co s nim .nevedeli si dat rady komunikacia aj so spanielmy.proste krasa ked si kupis take auticko.takyto problem malo este jedno auto to stalo myslim v nemecku a jedno na sk.ta to bolo take derby zo ktory elektrikar odhali chybu:D.na zaver aj moj kamos ma seata ale to len preto ze mal dobru kupu .tak isto ako kopec ludi potrebuje len premiestnovadlo


06.06.2014 17:59

Re: OCTAVIA III

kavis
 Čoprák 

Ikona

A to auto má aj iný účel ako iba približovadlo? >:-)


06.06.2014 18:25

Re: OCTAVIA III

Duzo
 Bahniak 

Ikona

kavis žeby záľuba ? Tak isto ako motorka :-) poznám ľudí ktorí "žijú" autami , tak ako niekto stavia plastikové lietadielka...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil DUDO175 (06.06.2014 18:27)


06.06.2014 18:37

Re: OCTAVIA III

salli
 Turista 

no ta napríklad taky tunning na fabii nieje to iste co na impreze heheh.ale ci treba tunit imprezu neviem?:D.pre niekoho je auto ukazkou postavenia prace ,hobby.ja mam rad land rovery .ten pocit v zime je nadherny hlavne ked namysleny sused sa nevie dosta t domov na tuctovke a ja okolo neho prefrcim ako keby sa nechumelilo

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil salli (06.06.2014 18:39)


11.06.2014 21:33

Re: OCTAVIA III

salli
 Turista 

egres co si chcel tym povedat


12.06.2014 7:49

Re: OCTAVIA III

egres2
 Bahniak 

Ikona

salli:
Že si za 24.950 ,-€ vyskladám Passata s výbavou o ktorej octavka ani len nesníva.


12.06.2014 8:00

Re: OCTAVIA III

salli
 Turista 

ta zhruba som dobre pochopil.preto som pisal mat 20 tisíc a viac ta si skodovku nekupim:D


12.06.2014 22:42

Re: OCTAVIA III

sHARk1
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

90/122?


13.06.2014 21:50

Re: OCTAVIA III

salli
 Turista 

co to shark?


15.06.2014 20:30

Re: OCTAVIA III

sHARk1
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

aký motor bol v tom čo vyskladal..?


16.06.2014 7:10

Re: OCTAVIA III

egres2
 Bahniak 

Ikona

2,0 TDI 103kw


16.06.2014 7:44

Re: OCTAVIA III

sHARk1
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

ach jaj..



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.