Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3697 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28574
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17014)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11560)

DT 125 info - triska v karburatore - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuDT 125 info - triska v karburatore - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
19.01.2007 18:32

DT 125 info - triska v karburatore

matvej
 Ľadvinka 

Ikona

sia chalani, newiete mi niekto povedat, aku velku ma hlavnu trisku v karbeci Dt-cko 125 rok 91, karbec mikuni, skrtena verzia? Lebo na dt-sites pisu ze 210 ale to je xujovina, lebo ja som rozobral ten moj a je tam len 125ka a ked som vsetko odskrtil, teda priveru, vyfuk, tak stale s tou triskou nesla dobre do otacok, silu mala tak po 7000 ot. a koniec... prskala potom jak trafena.. dal som trisku 210 a nejde vobec.. :-(((((( Vy mate ake trisky chalani vo vasich deteckach?


19.01.2007 20:23

Re: DT 125 info - triska v karburatore

ciril
 Skútrista 

ako si odskrtil priveru?


19.01.2007 20:36

Re: DT 125 info - triska v karburatore

mawy
 Kávičkár 

Ikona

...ked sla do 7000 fajne tak nemas poskodeny trisky ani nic ine mas v pake priveru---a neviem akosi ju mohol odskrtit....privera sluzi iba na zvatsenie priemeru vyfukoveho kanala na nic ine cize sa spalena zmas lahsie derie z valca. a ked ti eotvara priveru tak nenastava dobra vymeny spalenej zmesy a novej cistej zmesy.....

a ja si odskrtil vyfuk ???? to by ma strasne zaujimalo ???? ved vyfuk je zaklad kazdej 2taktnej masiny....


20.01.2007 11:16

Re: DT 125 info - triska v karburatore

matvej
 Ľadvinka 

Ikona

privera je otocena o 180 stupnov v skrtenej verzii, teraz je otocena tak, ze pri cca 5000 otacok ju otvori uplne a ked pozries do valca tak to vybranie na privere presne kopiruje vybranie valca, cize plyny maju najvatsiu plochu k dispozici na opustenie valca.. Pri nizkych otackakcj, sa privera otoci asi o 90 stupnov aby bola masina silnejsia v spodnych otackach a tym padom aj menej zere a pod... Lebo ked sme priveru otvotili uplne a vypojili, tak v spodnych otackach masina ledva isla...

Vyfuk som odskrtil tak, ze som ho rozrezal a vybral asi 1kg zeleza a vaty co v nom bolo (koleno) a zadny tlmic taktiez siel pod skalpel a z neho taktiez som vybral priechodky a dal perforu a okolo dratenku + som ho skratil asi o 5cm...

Islo to o 100 % lepsie ta masina, len stale nexcela tahat po prekroceni 7000 otacok, tak sme dali trisku vatsiu a jak som to pozeral, tak je uplne mokra ta sviecka teraz, tak idem skusit este pridat vzduchu, dufam ze chyti, potom sa to uz lahko dosteluje..

Ale xcel by som vediet, co je original aka triska v tom dt-cku, lebo vsade pisu ze 210 ale v tomto bola 125...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil matvej (20.01.2007 14:40)


20.01.2007 14:43

Re: DT 125 info - triska v karburatore

matvej
 Ľadvinka 

Ikona

no. takze ani bohovi nejde s tou vatsiou triskou, dal sopm mensiu, ihlu som prehodil aby davala viac paliva, masina uz ide, ale furt to nejde dobre po prekroceni 7000 ot. aj vzduch som doladoval, ale vobec to snou nerobilo, ked bolo len 1,5 otacky islo to tak isto ako ked som dal 3,5 otacky... Tak ja uz newem co s tym...


20.01.2007 16:27

Re: DT 125 info - triska v karburatore

mawy
 Kávičkár 

Ikona

...ja ti poviem ale zas mi to vyvratis .......si to doj.bal s tym vyfukom.....nemal si na nom robit ziadne zasahy.....


21.01.2007 11:20

Re: DT 125 info - triska v karburatore

matvej
 Ľadvinka 

Ikona

mavy, nedojeondil... ked som ten vyfuk vykuchal, hned to islo o 100% lepsie.. ta motorka vtedy ledva isla ked to bolo origo a ledva tocila k 7000.. teraz je to sto a jedno, len mosim vyspekulovat co s tou triskou.. este asi aj odpojim zmiesavac a namiesam benzin s olejom do nadrze jak som to robieval davnejsie. Lebo sa mi zda, ze dava aj moc oleja, lebo vo vysokych otackakch dymi jak bulo... len stale neviem aku trisku mam dat do otvorenej verzie... :-(



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.