Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3187 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28538
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16997)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11541)

Kawasaki KLR 600 - Problémy s motorom - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKawasaki KLR 600 - Problémy s motorom - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém, Motor.

01.03.2007 20:11

Kawasaki KLR 600 - Problémy s motorom

čaute hreje sa mi motor na klr 600 čo s tým vie mi niekto poradiť??? :-~


01.03.2007 20:15

Re: Kawasaki KLR 600 - Problémy s motorom

momul
 Edvenčr 

Ikona

Termostat-neotvara :-~


01.03.2007 20:16

Re: Kawasaki KLR 600 - Problémy s motorom

Albion
 Turista 

Ikona

Dolej vodu do chladiča,prípadne skontroluj priepustnosť systému (čistotu),
prípadne skontroluj funkčnosť vodnej pumpy a termostatu...
A ak to všetko bude ok,tak to nechaj vrčať na mieste,a skontroluj,či ti pri prehriatí zapne nútené chladenie (ventilátor na chladiči)...prípadne skontroluj,či ho tam vôbec máš...
...kvak...


01.03.2007 20:26

Re: Kawasaki KLR 600 - Problémy s motorom

dusifuk
 Bahniak 

Ikona

Termostat,mojmu takisto siblo...tak schital par dier vrtackou a uz je to OK. :-D


01.03.2007 20:31

Re: Kawasaki KLR 600 - Problémy s motorom

Albion
 Turista 

Ikona

dusifuk - aj tak sa dá.
:-D
...kvak...


01.03.2007 22:27

Re: Kawasaki KLR 600 - Problémy s motorom

a keby som vybral termostat vodná pumpa je ok zatiaľ dík


02.03.2007 11:29

Re: Kawasaki KLR 600 - Problémy s motorom

Albion
 Turista 

Ikona

Keby si vybral termostat,tak by si jazdil na podchladenom motore,a to nieje bohvieaká výhra...
...kvak...


02.03.2007 16:10

Re: Kawasaki KLR 600 - Problémy s motorom

dusifuk
 Bahniak 

Ikona

...jazdil som tak,voda sa az tak nezohreje,ale pre jazdu staci.Akurat budes musiet dlhsie zohrievat moto na sitici.Cez leto no problem...ale ber to len ako docasne riesenie.


02.03.2007 16:32

Re: Kawasaki KLR 600 - Problémy s motorom

momul
 Edvenčr 

Ikona

Ano pobehaj tak a po case mozes robit GO.Dusifuk to je nieco podobne co na tvojej KLR.Ked tam nemas termostat tak je pravda ze na mieste motor zahrejes na pracovnu teplotu ale po par km sa motor schladi na nizsiu teplotu ako je pracovna teplota (podchladi) a to nerobi vobec dobrotu.Dusifuk vsak vies.Ked som tu moto doniesol tak nebrala olej vobec a ked si ju zobral tak uz ako zrala...A to myslim ze bol len zly termostat ci co.A bez termostatu.Dlho by som to neskusal.Tak ako napisal Dusifuk,len docastne...


02.03.2007 18:15

Re: Kawasaki KLR 600 - Problémy s motorom

BranoOHC
 Turista 

Ikona

Prehrievanie niekedy moze sposobovat okrem vyssie uvedenych zavad (termostat, strihnuta lopatka vodnej pumpy, necistota-trebars zaneseny chladic vodnym kamenom (ak tam nejaky odbornik daval iba cistu najlepsie studnicnu vodu - ta je najlepsia >:-) ), aj velmi mala netesnost medzi spalovacim priestorom a vodnym plášťom napr. cez tesnenie hlavy valca. Spaliny sa dostavaju do vody, ktore tlakuju vodny system. Zistis to tak, ze pocas prace motora su prilis natlakovane vodne hadice - zistis to hmatom. Ak je netesnost vacsia, tak sa voda dostava aj do spal. priestoru a vtedy sa to prejavuje aj bielym dymom z vyfuku, a po odkruteni zatky (pozor odtacat pri studenom motore!!!!) na vyrovnavacej nadrzke ti voda prebublava.


02.03.2007 20:16

Re: Kawasaki KLR 600 - Problémy s motorom

dík za rady majte sa


03.03.2007 7:10

Re: Kawasaki KLR 600 - Problémy s motorom

karol1
 Bahniak 

Ikona

podchladený motor odchádza podstatne rýchlejšie ako prehriaty.
A taktiež podchladený motor sa pri náhlej vyššej záťaži môže zadrieť.
A mimochodom -nakoľko sa hreje ? varí alebo čo? pre ilustráciu : na RS 125 sa má motor pri dosiahnutí teploty 130°C odstaviť .
130 a to je vodník!


03.03.2007 17:28

Re: Kawasaki KLR 600 - Problémy s motorom

varí sa ale virovnávacia nadržka je furt studená


03.03.2007 22:11

Re: Kawasaki KLR 600 - Problémy s motorom

tcplast
 Čoprák 

správa pre-
KAROL1
ahoj! dostal som kontakt na teba ze si odbornik . mam problém s KMX 125 -neviem poskladat valec -
"sskus napisat Karol1, on je fachman, minule tusim niekomu radil ako maju byt pootvarane vyfukove komory na KIPSe."
Robili mi vložku a teraz neviem to správne poskladať.Prosím ta ,nevies mi to vysvetliť ako to je správne poskladane??
info o tom je na Kawasaki KMX 125-fore .moja sukromna adresa je: tcplast@zoznam.sk

Upravené 1 krát. Naposledy upravil tcplast (03.03.2007 22:13)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.