Anketa:
Najsledovanejšie videá:
Kawasaki KLR 600 - Problémy s motorom - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuKawasaki KLR 600 - Problémy s motorom - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokZnačky:
.Kawasaki KLR 600 - Problémy s motorom
čaute hreje sa mi motor na klr 600 čo s tým vie mi niekto poradiť??? |
Re: Kawasaki KLR 600 - Problémy s motorom
Dolej vodu do chladiča,prípadne skontroluj priepustnosť systému (čistotu), |
Re: Kawasaki KLR 600 - Problémy s motorom
Termostat,mojmu takisto siblo...tak schital par dier vrtackou a uz je to OK. |
Re: Kawasaki KLR 600 - Problémy s motorom
a keby som vybral termostat vodná pumpa je ok zatiaľ dík |
Re: Kawasaki KLR 600 - Problémy s motorom
Keby si vybral termostat,tak by si jazdil na podchladenom motore,a to nieje bohvieaká výhra... |
Re: Kawasaki KLR 600 - Problémy s motorom
...jazdil som tak,voda sa az tak nezohreje,ale pre jazdu staci.Akurat budes musiet dlhsie zohrievat moto na sitici.Cez leto no problem...ale ber to len ako docasne riesenie. |
Re: Kawasaki KLR 600 - Problémy s motorom
Ano pobehaj tak a po case mozes robit GO.Dusifuk to je nieco podobne co na tvojej KLR.Ked tam nemas termostat tak je pravda ze na mieste motor zahrejes na pracovnu teplotu ale po par km sa motor schladi na nizsiu teplotu ako je pracovna teplota (podchladi) a to nerobi vobec dobrotu.Dusifuk vsak vies.Ked som tu moto doniesol tak nebrala olej vobec a ked si ju zobral tak uz ako zrala...A to myslim ze bol len zly termostat ci co.A bez termostatu.Dlho by som to neskusal.Tak ako napisal Dusifuk,len docastne... |
Re: Kawasaki KLR 600 - Problémy s motorom
Prehrievanie niekedy moze sposobovat okrem vyssie uvedenych zavad (termostat, strihnuta lopatka vodnej pumpy, necistota-trebars zaneseny chladic vodnym kamenom (ak tam nejaky odbornik daval iba cistu najlepsie studnicnu vodu - ta je najlepsia ), aj velmi mala netesnost medzi spalovacim priestorom a vodnym plášťom napr. cez tesnenie hlavy valca. Spaliny sa dostavaju do vody, ktore tlakuju vodny system. Zistis to tak, ze pocas prace motora su prilis natlakovane vodne hadice - zistis to hmatom. Ak je netesnost vacsia, tak sa voda dostava aj do spal. priestoru a vtedy sa to prejavuje aj bielym dymom z vyfuku, a po odkruteni zatky (pozor odtacat pri studenom motore!!!!) na vyrovnavacej nadrzke ti voda prebublava. |
Re: Kawasaki KLR 600 - Problémy s motorom
podchladený motor odchádza podstatne rýchlejšie ako prehriaty. |
Re: Kawasaki KLR 600 - Problémy s motorom
varí sa ale virovnávacia nadržka je furt studená |
Re: Kawasaki KLR 600 - Problémy s motorom
správa pre- Upravené 1 krát. Naposledy upravil tcplast (03.03.2007 22:13) |