ISSN 1336-6491 | Online: 1320 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26656
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16056)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10600)

Jawa 350 dusí ju v nízkych otáčkach - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuJawa 350 dusí ju v nízkych otáčkach - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém, Karburátor, Pneu.

12.03.2007 19:34

Re: Jawa 350 dusí ju v nízkych otáčkach

baho
 Skútrista 

Ako píše roman, vyčsti a nastav karbes, zapaľovanie, a možno aj sviečky už majú dosť.... Prípadne skontroluj guferá a dotiahnutie príruby na karburátore....


12.03.2007 12:35

Re: Jawa 350 dusí ju v nízkych otáčkach

roman
 Turista 

Ikona

Najpr poriadne nastav motor a skontroluj ci ti nahodou netecie vela benzinu(pozri ci spravne funguje plavak - vycisti karburator ). Na mokrej trave smyka takmer vsetko skus pozriet nieco od mitas www.mitas.cz/index.php?stranka=4&scid=52 .


12.03.2007 12:05

Jawa 350 dusí ju v nízkych otáčkach

bublifuk21
 Edvenčr 

Ikona

Zdravím Páni, chcel by som Vás poprosiť o radu. Mám Jawku 350/632, v poslednom čase, som začal s ňou mať problémy. Keď ju naštartujem a pridám, bez zaradenej rýchlosti, ide v pohode do otáčok. Ale keď zaradím a chcem sa pohnúť, začne ju dusiť v nízkych otáčkach a musím jej riadne vykúriť, aby som sa pohol, lebo keď pridám plynu, to dusenie prestane, ale v nízkych otáčkach, ju potom stále dusí. A keď mi náhodou zdochne, a znova naštartujem, tak mi striela do výfuku, alebo skôr pľuje, nie strieľa a sviečky odpaľujú nepravidelne. Keď sa ale zohreje zhruba po takých troch km, tak už ide v pohode. Neviete čím to môže byť? Myslel som, že je to karburátor, ale potom by nešla v pohode ani keby sa zohriala. Môže mať na to vplyv aj trochu rozštelované zapaľovanie? Prosím, poraďte mi.
A chcel by som sa ešte spýtať, potrebujem nový zadný plášť, ale neviem aký. Chodím aj do terénu, ale len takého ľahšieho, a potreboval by som aby sa ten plášť správal čo najlepšie na mokrej tráve, keď ráno chodím do hory po lúkach.
Za všetky rady vopred ďakujem.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.