Anketa:
Nové moto videá:
Kawasaki GPZ 900R - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuKawasaki GPZ 900R - Diskusné fórum - Moto poradňa
![OO](images/watchlist.gif)
Značky:
.Kawasaki GPZ 900R
Zdravim. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Wildcat666 (20.08.2007 1:02) |
Re: Kawasaki GPZ 900R
..no?!? Wildcat ..a prosím ťa to v ktorom Kawa servise si bol? Skúšal si sa aj v iných motoservisoch informovať? |
Re: Kawasaki GPZ 900R
Bol som s tym na Studenej a momentalne to ma chalanisko v servise v Ivanke pri dunaji. Bol som sa spytat na Studenej, co presne tomu podla nich je. Vraj tie karburatory (konkretne prvy a treti) tecu preto, lebo ihla nemoze dobre dosadnut tam kam ma, lebo je to pouzivanim vraj opotrebovane a ani nova ihla to nespravi. Proste benzin stale obteka. Osobne si to moc neviem predstavit ako by sa to mohlo v pevnom dielci takto opotrebovat, ale budis. Zatial je to jediny poriadnejsi nazor, ktory mi kto dal... |
Re: Kawasaki GPZ 900R
neviem ako je to pri GPZ900R, ale vzhľadom na ročník je možné, že plavákový ventil aj plavákové sedlo je mosadzné, používaním sa postupne otlačí ventil aj sedlo. Bohužial na väčšine karburátorov je to ventilové sedlo zalisované napevno v telese karburátora bez možnosti výmeny. Podľa toho čo píšeš je to práve aj tvoj problém, sedlo už je tak vytlačené, že ani nová ihla nepomôže. V tom prípade zostáva buď relatívne náročná oprava/výmena sedla + jeho samotná výroba, alebo výmena karburátora. Bohužial, ak je to tak, tak máš proste smolu, nebude to také jednoduché..... Novšie motorky majú práve kvôli tomu už kuželový povrch ihly pogumovaný, poprípadne komplet gumový, tým pádom je poškodenie sedla postupným opotrebením takmer nemožný. |
Re: Kawasaki GPZ 900R
To je dost pravdepodobne co tvrdis Zephyr. |