ISSN 1336-6491 | Online: 1404 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26648
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16051)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10597)

Kawasaki GPZ 900R - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKawasaki GPZ 900R - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti, Problém, Karburátor.

23.08.2007 13:51

Re: Kawasaki GPZ 900R

To je dost pravdepodobne co tvrdis Zephyr.
Len teraz je tym padom problem oprava, kedze tychto motoriek je na slovensku a cechach malo. Mozno vo svajciarsku, preto ze prave odtial tato moja motorka prisla. Len tam je zas problem, ze po nemecky neviem ani ceknut a stale niekoho otravovat je tiez dost blbe.
Este ma ako motolaika napadlo, ci by sa nedal cisto teoretisky nahradit karbec z mojej nejakym z inej kubatury. Stavba by tam mala byt rovnaka. Hlavne ak by som zohnal z toho isteho roku vyroby. Pytam sa preto, lebo GPZ600-viek tu beha hromady a podobne...


22.08.2007 14:09

Re: Kawasaki GPZ 900R

Zephyr
 Turista 

Ikona

neviem ako je to pri GPZ900R, ale vzhľadom na ročník je možné, že plavákový ventil aj plavákové sedlo je mosadzné, používaním sa postupne otlačí ventil aj sedlo. Bohužial na väčšine karburátorov je to ventilové sedlo zalisované napevno v telese karburátora bez možnosti výmeny. Podľa toho čo píšeš je to práve aj tvoj problém, sedlo už je tak vytlačené, že ani nová ihla nepomôže. V tom prípade zostáva buď relatívne náročná oprava/výmena sedla + jeho samotná výroba, alebo výmena karburátora. Bohužial, ak je to tak, tak máš proste smolu, nebude to také jednoduché..... Novšie motorky majú práve kvôli tomu už kuželový povrch ihly pogumovaný, poprípadne komplet gumový, tým pádom je poškodenie sedla postupným opotrebením takmer nemožný.


22.08.2007 11:53

Re: Kawasaki GPZ 900R

Bol som s tym na Studenej a momentalne to ma chalanisko v servise v Ivanke pri dunaji. Bol som sa spytat na Studenej, co presne tomu podla nich je. Vraj tie karburatory (konkretne prvy a treti) tecu preto, lebo ihla nemoze dobre dosadnut tam kam ma, lebo je to pouzivanim vraj opotrebovane a ani nova ihla to nespravi. Proste benzin stale obteka. Osobne si to moc neviem predstavit ako by sa to mohlo v pevnom dielci takto opotrebovat, ale budis. Zatial je to jediny poriadnejsi nazor, ktory mi kto dal...


20.08.2007 16:39

Re: Kawasaki GPZ 900R

Azzaro
 Čoprák 

Ikona

..no?!? Wildcat ..a prosím ťa to v ktorom Kawa servise si bol? Skúšal si sa aj v iných motoservisoch informovať? :-~


20.08.2007 1:01

Kawasaki GPZ 900R

Zdravim.
Mam Kawasaki GPZ 900R r.v. 1988
Dva karburatory mi zacali dost kvalitne slzit a benzin vyteka von. :-~ Bol som v Kawa servise, skusali to repasovat, vybrusovat a boh vie co vsetko. Povedali, ze je to marne a ze jediny sposob je najst funkcne karbece. Neviem ci je to az taka pravda, ale budis. Snazim sa najst uz hodny cas nahradne, ale nedari sa. Som v tejto problematike dost neznaly. Rozmyslal som, kedze sa nedari najst nahradny diel, tak ci sa neda nahradit karbecmi z nejakej inej kubatury, alebo tak nieco. Akakolvek rada je dobra.
Dakujem vsetkym. :-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Wildcat666 (20.08.2007 1:02)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.