Anketa:
Vaše najnovšie videá:
Jawa 350 - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuJawa 350 - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokZnačky:
.Jawa 350
priaznivci skusali ste prerobit jawu 350 na 500 vybranim vloziek a upravov vlozenim nikasilu pri 639 |
Re: Jawa 350
...moj nazor,ze ako dvojtakt to bude mat nenormalnu spotrebu...nechcel by som to krmit... |
Re: Jawa 350
podla mna ti to odjebne kluku a bude sa to prehrievat a sak aka tam bude stena medzi valcami pol milimetra? |
Re: Jawa 350
ja mam sice len 125ku vies... do toha sa ja velmi nerozumiem do takychto velkych objemov... ....ale myslim ze z 350.. 500 NESPRAVIS Upravené 3 krát. Naposledy upravil aprilia50 (24.08.2007 17:46) |
Re: Jawa 350
350 má pri svojom pôvodnom objeme 343 cm3 vŕtanie 58 mm. Skús si vypočítať na aký priemer by si musel prevŕtať valce aby si dostal objem 500 cm3. Mne to vyšlo na rovných 70 mm. Tu nepochodí ani Toyota s jej sloganom Nič nieje nemožné. |
Re: Jawa 350
ja to mam prevrtane na 400, zial jazdne vlastnosti nemozem povedat, pretoze mam od vybrusu 200 km. nemam cas.... |
Re: Jawa 350
mimo825: tvoj nick hovorí za všetko podla z Jawy Yamahu nespravíš je to Jawa a akurát tým pokazíš motor |
Re: Jawa 350
nemyslim si, ze je az tak mimo... ved on nechce robit z jawy yamahu, chcel vediet, ci sa da nieco z nej vytlct |
Re: Jawa 350
tazko z 350ky 500 to by si musel menit zdvih klukou tak isto a neviem ako by si to robil |
Re: Jawa 350
jawku pes peknu,az na ten cerveny neviem ci padaci ram,a na vidle to cervene(tod moj nazor) a neviem ci som brutalne slepy,ale ja asi vidim 2 kotuce v predu ,neviem isto..ak je to tak,tak to je tiez pekne.. ale k teme.. 500 je moc.. 350tka zere okolo 8-9 litrov to este nevravim o 500vke ktorej isto "budes davat" chudera kluka,t by musela ist fakt ze ina,dakdo tu hovoril ze primer valca by na to nestacil,to je pravda,proste by si na 1 valec musel spravit vybrus o 75 viac.. hm,je to dost. |
Re: Jawa 350
mimo vrtaj maximum na 400 aj to uz je dost namahana kluka.a ak to aj urobys tak daj tam lepsie ojnice,kovane piesty,a uzivili by sa aj tvrdochromove kruzki. no neviem ci ta neodradia cenove relacie firiem ktore to robia.no ako hovoprim viac ako 400 nevrtaj.vela zdaru,ozaj tvoja jafka je OK. |
Re: Jawa 350
Ked sa tak pozerám na foto tvojej mašiny v profile, ako prvý krok k zvýšeniu výkonu by som vymenil výfuky- bud za sériu, alebo dvojkomorové.... s tým čo tam máš to žiadna sláva nebude... |
Re: Jawa 350
Som si to foto zväčšil, ty máš obe kolená do jedného výfuku? tak to by ti na dvojtakte nepomohlo ani prevŕtať jawku na 1000-ku.... Prečo ľudia stále majú potrebu robiť z jawky niečo, čo nemá šancu byť? jawa je, bola a bude len jawa, približovadlo, nič viac. Prvé skúsenosti s opravami a údržbou, možno pár pekných spomienok.... Potom sa prevezieš na MOTORKE, a zistíš, že si do jawy vrážal zbytočne...Tvoja motorka je pekná, ale prvoradá by mala byť pri akejkoľvek úprave funkčnosť . Tým myslím to, že moto po úprave ide lepšie, nie len lepšie vyzerá.. O výfuku na 350 tu už bola debata, skúsi si to nájsť vo vyhľadávaní.... Týmto sa nechcem nijakého jawáka dotknúť, sám som roky jazdil jawu, ale pravda je taká, že z hovna bič neupletieš.... |
Re: Jawa 350
baho to povedal presne...tie vyfuky som si vsimol az teraz. sa nediv ak ti to nejde. zisti si niekde co znamena vyfuk pre dvojtaktny motor. mieso vrtania vraz do originalnych vyfukov. dvojkomorove ti zvysia vykon, ale zvuk je ako wartburg a jawa (aspon vsetky na ktorych som siel) sa ti od 100km/h a viac zacne vlnit pokial ju nemas zatazenu. cize by som sa viac ako 120 stym bal ist |
Re: Jawa 350
ak ste si chalani vsimli mam na tom zdvojenu zadnu kivnu vydlu predna vydla je z yamahy a ten vyfuk je odkusany zvysilo to vykon oproti dvom seriovkam da okolo 135 az 140 ani potreba nie je desat ked nenahanam tak 5,6 na rame este treba strednu vistuhu medzi rurky a neplava a spet k teme jawa ma hlinkove rebrovanie ma tam vlosku o priemere 59 mm a 250 jawa ma vrtanie 65mm. 350 ma vlosku v ktorej behaju piesty a ohranu vlosku 64mm da sa vybrat a presusruzit o2mm a stena ostane 4 mm prcom este som nezasiahol ani do hliniku takto uravenu vlosku poslal na nikasil chladenie sa da vyriesit ventilatorom z procesoru s pocitaca napatie 12 V uz som to tak mal na 175 nestihala po hore chladit horsie je to s klukou ta neviem ci by zniesla take tlaky /nal som na jednej350 prelisovane kluky aby obidva piesti isli sucasne dolo to dobre do hory nepotrebovala vytacat isla na niskych otackach ako jedno valec) Upravené 1 krát. Naposledy upravil mimo825 (26.08.2007 14:41) |
Re: Jawa 350
Výfuk je odskúšaný kde?? na ktorej brzde? máš graf? Mám strach, že je lepší ako séria.... |
Re: Jawa 350
mimo825: ty si mal co preboha z matiky? (narazam na to zvecsovanie objemu) A k ventilatoru z pocitaca sa racej ja vyjadrovat nejdem... Pripada mi to detinske. |
Re: Jawa 350
ta spotreba sa mi zda prehnana |
Re: Jawa 350
kto bi mi poradil chcem kupit 350 a svieti kontrolka dobijanie co moze byt chyba? |
Re: Jawa 350
Decká, neničte tie Jawenky.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Lukinek (27.08.2007 13:50) |
Re: Jawa 350
ja som prerobil babetu dal som tam nova karbec (zevraj pojde lepsie) |