Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2510 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26689
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16073)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10616)

KTM LC4 640 SM - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKTM LC4 640 SM - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti.

29.08.2007 15:32

KTM LC4 640 SM

kingkong
 Kávičkár 

Ikona

zdravicko!
tymto by som chcel oslovit a poziadat o skusenosti motardistov, co maju skusenst s touto moto. zaujimalo by ma, co celkovo poviete na tuto masinu. ci je na motarda dost silna, co je na nej poruchove, na kolkatku sa da postavit na zadok iba s plynom, ako sa chova vo vyssich rychlostiach, ako sa daju zniest dlhsie trasy a pod. na nete som sa o tskychto veciach docital pomerne malo. za prispevky vopred dakujem ;-)


08.09.2008 22:22

Re: KTM LC4 640 SM

QADRO
 Edvenčr 

Ikona

Cau! Ja na LC4ku SM nedam dopustit,mam rok 2004,co ti poviem, brzdy su fenomenalne a s vhodnymi pneumatikami nebudes mat problem robit dllllhocizne wheelie na prednom-velmi dobre sa da davkovat sila prednej brzdy.Motor je tiez vytrvaly a silny-hlavne nezanedbaj pravidelnu udrzbu,v lete som jazdil kazdy den cely den bez prestania a ventilator sa mi zapol asi 2-3 krat-neprehrieva sa a drzi teplotu aj ked jej davas nakladacky.Na zadne sa dvyha vo dvojke s pomocou tela,ale ked odpojic EPC ventil co je uplna banalita tak ta na dvojke hravo prekoti aj bez naklanania dozadu a zodvyhnes to na zadne aj v 3ke...a krasne drifty sa s nou daju robit-len musis odpojit ten ventil-je to v podstate reštrikcia kuoli hlasitost a emisiam...
Posed na moto je vystrety a vyvazeny,avsak na dlhych cestach mimo mesta pocitis ze si siel na cestu so supermotom...Pri 120 ta ide vyzliect-ja som so svojou siel 172 tachometrovych-ale len zo zvedavosti-ono to nieje na to.Sedadlo je pomerne tvrde a nepohodlne na jazdu mimo mesta ale da sa dokupit "komfort" zo sortimentu KTM...Inak ja som so svojou masinou velmi spokojny-ja osobne som s nou este ziaden problem nemal-raz som mal defekt na zadnom kolese...nooo a kup si vela zadnych ziaroviek do svetla--stale sa vypalia :-D



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.