Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3304 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28544
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17001)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11543)

Reťazový prevod vľavo a vpravo - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuReťazový prevod vľavo a vpravo - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém.

30.06.2008 19:56

Reťazový prevod vľavo a vpravo

erazor
 Kávičkár 

Ikona

Ahojte všetci... ;-)
Zaujímalo by ma, či ste sa niekedy zamýšľali nad tým, prečo niektoré značky majú reťaz vpravo(napr. Jawa, KTM, Husqvarna...) a iné zase vľavo (Honda, Yamaha, ...)...
Je to záležitosťou tradície značky, alebo umiestnenie má aj svoje výhody a nevýhody? :-~
Nebojte sa, spávam dobre, až tak ma to netrápi...to je skôr téma na odľahčenie... :-))) :-))) :-)))
Ale skúste sa k tomu vyjadriť, prosím...Diki...


30.06.2008 20:02

Re: Reťazový prevod vľavo a vpravo

no to mas jednoduche.
honda, yamaha su vyrobene v japonsku, kde je lavostranna premavka.
jawa, ktm, husqvarna v europe a je tu pravostranna premavka.
no a ked ti padne retaz a chces ju nasadit spat, aby si bol na krajnici a nie na ceste, ne?
>:-)


01.07.2008 15:57

Re: Reťazový prevod vľavo a vpravo

Šikovné :-D ados, ešte nám niečo prezraď aj o kardanoch, aj tam je to totiž "fšeljak" >:-)


01.07.2008 16:01

Re: Reťazový prevod vľavo a vpravo

tref
 Turista 

Ikona

ados: no toto.. to by ma nenapadlo ;-) ...


01.07.2008 20:15

Re: Reťazový prevod vľavo a vpravo

karol1
 Bahniak 

Ikona

ados -dobré [dobre] :-D

na cesťákoch je to asi šuma fuk , ale pri bahnostrojoch a reťazi vpravo sa blatom zanáša brzdová páka a sem tam sa ju nepodarí objaviť . A taktiež je problém umiestniť štartpáku a kolečko na jednu stranu a keďže sa štartuje sediac na motorke a pravú nohu má väčšina ľudí asi silnejšiu , tak je štartpáka vpravo a kolečko vľavo.

asi.


01.07.2008 20:27

Re: Reťazový prevod vľavo a vpravo

Mirek
 Bahniak 

Zajimave....ja mam husqvarnu a retaz mam na lavej strane, skorej starsie rocniky moto mali na pravej a novsie na lavej, ale uz neviem koli comu..


01.07.2008 23:13

Re: Reťazový prevod vľavo a vpravo

erazor mi na taku blbbost prihral. uviedol zrovna
znacky, ktore u vacsiny modelov to tak maju 8-)
inac si myslim ze to je vec tradicie. a pokial je to naopak
(napr. yamaha mt-01, ma napravo)
tak bud z konstrukcnych dovodov alebo len tak pre zmenu,
aby nebola nuda myslim...


02.07.2008 7:11

Re: Reťazový prevod vľavo a vpravo

krampus
 Geriatrik 

Ikona

...to je mala pomsta konstrukterov, aby sme stale mali chvilkovu dilemu ktorym smerom zalozit retazovu poistku! Vyhodu maju ti, co maju nitovacie. :-D :-D



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.