Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2625 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26317
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15882)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10435)

Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým? - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuŠkrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým? - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém, Motor.

14.12.2008 13:18

Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

black333
 Kávičkár 

Ikona

Chlapi dnes som sa dozvedel že mam pravdepodobne škrtenu verziu mojej motorky suzu dr800big.Včera ked som sa na nej vozil a zaradil som pätku tak som sa zmohol kusok nad stovku a konec.Na českej big stranke mi dali info označenie tychto škrtenych bigov ale pisali že by to bola rarita.Nahliadnem do tech.preukazu a bum.Jedno z tych označeni mam aj ja.Zaujmave bolo hlavne to že akceleruje podla mna dobre ale ak sa približite k tej sto kilometrovej rychlosti tak je konečna.Poradte čo by sa dalo s tym robiť a ak mate nejake skusenosti z takymito motorkami.Pripadne sa mam toho zbaviť. :-~


14.12.2008 13:25

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

citron
 Edvenčr 

Ikona

Poradit neviem, ale pravdepodobne ti to predchadazajuci majitel zatajil... Skus mu zavolat.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil citron (14.12.2008 13:26)


14.12.2008 13:31

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

felesiga
 Bahniak 

Ikona

tak viacej sposobou je ako skrtit motor. elektrikou,nejakou prepazkou vo vyfuku,zmenou trisky alebo ihlicky v karbeci, yamahay dt cka nemohli zaradit 6 ty kvalt pretoze tam vkladali taky chujsky pliesok,2-tykty mozu mat inac nastavenu priveru. je pomerne vela sposobou.
asi len yvlucovacou metodou by som isiel nato. a azcal by som tak ze zozenem druhy karbec a skusim to s nim ze co to povie


14.12.2008 13:34

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

vylučovacia metóda? Druhý karbec? :-O ja by som si najskôr zistil, kde je presne problém, a potom ho riešil, nemylíš?


14.12.2008 13:37

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

black333
 Kávičkár 

Ikona

psycho-sviečky mam nove,filter vzduchu novy,akceleruje perfektne to znamena vyfuky ako tlmiče dobre inač mal som ich dole a boli dobre,spojka je v pohode neprešmikuje.Tak čo tam môže byť?Mam s toho mindrak. :-~


14.12.2008 13:42

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

black333
 Kávičkár 

Ikona

Ozaj a moto chyta šup a aj na mieste ked jej pridate okamžite sa bere do otačiek.Inač par krat sa stalo že ked bola pri vysokych otačkach tak trocha samozrejme pri jazde tak trocha s nou poškubalo ale asi tak tri sekundy a valila normalne ale iba do tej stovky,potom už nejde. :-(


14.12.2008 13:45

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

Mola
 Edvenčr 

Ikona

To si zistil az teraz ze to ide len 100?


14.12.2008 14:59

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

black333
 Kávičkár 

Ikona

Ano až teraz kedže ked som ju kupoval zhruba na konci septembra a nemal som pred tym silnejšiu motorku tak som chodil asi tak do tej osemdesiatky.Kedže to akcelerovalo dobre tak samozrejme som sa ani nepokušal čo to da.Bal som.Teraz ked som to ako tak chytil do ruky a samozrejme už na päťke som skušal isť rychlejšie a vydel som problem.Proste do stovky ide super ale potom je konečna.Takže neviem.Uvidim čo mi poradia aj na big stranke.Počul som sa že niektore karburatory boli škrtene nejakou mriežkou alebo niečim takym. :-~


14.12.2008 15:02

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

MZriderZA
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona

a nemas tam hodenu vzadu nahodov vetsiu rozetu ako bola seriova?alebo mensie vyvodove koliecko ako je seriove?


14.12.2008 15:14

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

Mola
 Edvenčr 

Ikona

Myslim ze okolo 100vky som tam radil 5-ku ked som dal mensi sekundar tak pri 90ke. 1 zub na sekundare mi urobil asi 15 km z maximalky to by musel mat az o 4 zuby mensi sekundar co je asi blbost.


14.12.2008 15:20

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

black333
 Kávičkár 

Ikona

No neviem ti povedať či mam originalnu rozetu alebo vyvodove koliesko ale asi nie to bude original velkosť.Inač zistili mi na big stranke podla kodov že mam škrtenu verziu.Tak asi tak.Neviem ale aj keby som mal inu rozetu v zadu tak by to išlo aspon o niečo viec.Zaujmave je že ked idem tou stovkou plyn je na konci to znamena podla mna že je to realne na tu škrtenu verziu.Uf mam z toho tiky, :-~ a brucha bol. :-~


14.12.2008 15:23

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

Mola
 Edvenčr 

Ikona

Aj na stvorke ked to podrzis ide len 100?

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Mola (14.12.2008 15:23)


14.12.2008 15:28

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

BAJO1977
 Turista 

Ikona

ake tocis otacky,ked ju mas na tej 100-vke(plny plyn),zda sa mi,ze sktena verzia by mala mat vacsiu rezervu ku cervenemu polu.


14.12.2008 15:30

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

black333
 Kávičkár 

Ikona

nejakych 4000 ale neni som si isty či to neni aj o niečo menej.No som si isty že od červeneho pola je to dalej


14.12.2008 15:49

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

Svajciar
 Turista 

Ikona

Skrtenie biga bolo robene len zmenou trysky,ihly v karburatore,a dorazom nad membranami.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Svajciar (14.12.2008 15:50)


14.12.2008 16:11

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

black333
 Kávičkár 

Ikona

No takže mam zohnať druhu ihlu a membranu? :-O


14.12.2008 16:11

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

BAJO1977
 Turista 

Ikona

No ak vravis,ze okolo 4000 tak asi bude skrtena,ak beriem,ze naj. vykon nas niekde pri 6500 a cervene pole niekde asi pri 7000.Ak je pravda co pise Svajciar,tak lepsie ako vsetko menit v karburatore,je skusit zhamat rovno druhy karburator z nejakeho ineho Big-a povedzme ked sa rozpredava na suciastky,alebo nechat si priniest z vrakoviska,ak nie tak niektore skrtene moto maju restrikcie vo vyfukovom potruby(pliesok),alebo plastova zabrana pod plynom.Tazko mi je radit,na Big-ovi som nikdy nesedel.


14.12.2008 16:23

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

Svajciar
 Turista 

Ikona

Black333 asi tak 8-) ,ale stovka je podla mna velmi malo,dalej uz nechce zrychlit?Nemas len zly tachometer? ;-)


14.12.2008 16:26

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

Mola
 Edvenčr 

Ikona

Myslim ze tych tesne pod 4000 ot. zodpoveda 100-vke


14.12.2008 16:26

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

black333
 Kávičkár 

Ikona

Ver mi že nechce dalej isť.To ma na tom štve že akceleruje dobre ale ak som obiehal auto bol problem trochu s nou pri vyššich otačkach poškubalo ale iba par sekund avelmi malo a potom nič šla pekne ale len do tej stovky.Ked mam byť presny tak asi dva milimetre hadam nad stovkou a plynovou rukoveťou to už nešlo viac potočiť. :-~


14.12.2008 16:27

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

black333
 Kávičkár 

Ikona

Mola-to je fajn ale čo z toho ked je na päťke a plynom už nepotočim ;-)


14.12.2008 16:30

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

Mola
 Edvenčr 

Ikona

Ked sa pojdes najblizsie previezt skus pokial ta pusti na stvorke.


14.12.2008 16:35

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

black333
 Kávičkár 

Ikona

Ano musim to skusiť a dam vedieť ;-)


14.12.2008 19:33

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

miros139
 Ľadvinka 

Ikona

black-pozri ci nemas v karburatore dorazy nad membranami nad supatkom,myslim ze staci dat dole nadrz,snad sa to bude dat pozriet aj bez demontaze karburatorov,trysky a ihly doriesis v pohode potom. Ak by sa motor nedal vytocit do vyssich otacok,moze blbnut palivove cerpadlo,popr.CDI. BIGAC musi v pohode tocit 6.000! myslim ze aj skrteny musi ist min.120km/h! skontroluj si podla udajov vyrobcu velkost hl.trysky a nastavenie polohy ihly,mozno to mas divne ponastavovane-mam aj taku skusenost,zaklad je funkcny-cisty vzduch filter,pisal si ze si menil olej tak pozri ci ho nemas vela a ci ti ho nesere do filtra vzduchu....


14.12.2008 21:07

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

black333
 Kávičkár 

Ikona

miros139-dik pozrem to tento tyžden a skusim to ešte raz prebehnuť a vytočim to.Inač na mieste sa da vytočiť v pohode do 6000ot.Ako som pisal aj ta akceleracia je dobra.No uvidim.Strašne som zvedavy čo tam bude.Aspon pozrem karburator.Inač nadrž som tankoval akurat včera do full :-D .Dam potom vedieť.Mam aj original manual ale v nemčine ale skusim podla neho si nejako pomôcť.Ozaj ale aj kod na vinku potvrdil že by som mal mať škrtenu verziu.No ale aj na big stranke mi hovorili že aj škrtena verzia by mala dať v poho tych 130km.Tak som zvedavy.Tri tyždne do zadu som mal komplet zhodenu kapotaž,vyfuky a teraz všetko odznova.Parada.Aspon sa s nou zoznamim.No chcem to pred tym ako to rozoberem ešte raz prebehnuť a podať bližšie info.Tak diky. ;-)


15.12.2008 9:24

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

marek750
 Kávičkár 

Ikona

Ja som pozrel v starom katalógu škrteného Biga :20kW pri5800 otáčkach a max rýchlosť 125km/h (kurnik však toľko mi ide moja na dvojke ) Takže mala by ti dať viac ako 100 , niektoré škrtené mašiny majú aj iné vačkové hriadele -dosť drahé na výmenu :-(


15.12.2008 17:02

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

black333
 Kávičkár 

Ikona

No chlapi dneska som to riadne previezol a potvrdilo sa maximalka bola 120km/h pri necelych 6000ot.Takže ten kod ktory mi udavali aj na českom big stranke sa potvrdili.No samozrejme volal som jednemu chlapikovi z čiech ktory je najznamejši človek ktory vie o bigoch všetko a vravel da sa to spraviť a bude to len v ihlach v karburatore,potom nejakych dorazoch na pumpe takže som sa dal do kopy s kamaratom ktory mi roby servis a dohodli sme sa že po sviatkoch na to ideme.No inač ten chalan z čiech hovoril že ak je dovezena z Nemecka čo teda je tak tam to byvalo bežne tieto škrtene verzie :-~ .No uvidime a dam vedieť.Inač dal som dneska moto riadne na držku.Nešetril som ju a rozťahoval som ju skoro až do kritickych otačiek no a viac ako 120 ani za svet. :-D Aspon som sa dozvedel niečo nove a riadne sa pri rozobrati z tou mojou suzkou zoznamim. ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil black333 (15.12.2008 17:03)


15.12.2008 17:26

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

ber to z tej lepsej stranky, ked bola/je skrtena, tak aspon motor nebudes mat vydrety. Ma taky akurat dobry zabeh za sebou. No nechcem rypat, ale vonku uz je celkom chladno, tak jazdi opatrne.


15.12.2008 18:18

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

black333
 Kávičkár 

Ikona

Snažim sa jazdiť opatrne ale ver mi že dnes bolo teplo a okrem toho ved tretej som bol v praci a potom som to len tak riadne zabehol a prevetral.No ale vydiš?Maš pravdu nad tym že to nebolo nejak namahane tak nad tym som neuvažoval.Motor mi ide ale pekne. ;-)


15.12.2008 21:46

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

miros139
 Ľadvinka 

Ikona

black333-ozaj a len tak zo zaujimavosti, kolko ti to teraz zerie na 100km??a kolko to ma najazdene?


16.12.2008 9:54

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

Dottore
 Kávičkár 

Ikona

black333: ako pisal miros139, po vyluceni klasickych veci ako su filtre, nastavenie a pod., ako prve by som asi pozrel karburator-y, ku ktorym je sice blby pristup ale podla opisu ako ti ide by som to tipol na dorazy podtlakovych supatok resp. diery v nich aby sa nevysuvali na maximalny zdvih ale len cca. do 2/3. Vtedy motorka zrychluje podstatne neochotnejsie a maximalku ma tak. ca. 120, kde akoby nepochopitelne straca tah (lebo pri 2/3 vysunuti supatok ich "podfukne" cez otvor v stene supatka). Prave kvoli tomu spravaniu ako si to opisal by som to tipol skor na to ako na ine trysky. Taketo skrtene supatka sa zvyknu menit cele, ja osobne som to kedysi zalepil epoxidom (na radu clena divoch2). Teraz v rychlosti som na Big-a nic nenasiel iba na Suzuki XF650 na stranke xf650.net v casti "Technik" a "Entdrosseln von Dolmat". Da sa to vcelku v pohode spravit aj doma len odporucam si dobre oznacit vsetky skrutky a hadice lebo sa to rado pletie. Mozno je to skrtene aj inak tak som zvedavy aky vysledok nam tu po rozborke napises.
Ako bonus, s odskrtenim by mala aj trochu klesnut spotreba.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Dottore (16.12.2008 9:58)


16.12.2008 10:45

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

Dottore
 Kávičkár 

Ikona

black333: Takze som pokukal internet a tu je o tom forum www.dr-big.de/cms/index.php?option=com_joomlaboard..., kde pisu, ze su aj verzie, kde je to urobene iba dorazom supatka (ktory treba vyhodit) alebo potom dorazmi spolu s trochu komplexnejsim nastavenim karburatora ako na tejto stranke home.germany.net/101-190277/DR800Schrauberei.html. V kazdom pripade by som mrkol ci to je naozaj urobene tymi dorazmi a skontroloval ci tam je spravna dyza, ci je zarazka na ihle na stvrtej ryske (nie na tretej-dost casto to clovek prehliadne). Na nastavenie bohatosti zmesi by som sa asi vykaslal (aspon na zaciatku).


16.12.2008 17:48

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

black333
 Kávičkár 

Ikona

miros139- :-D ešte som sa k spotrebe nedostal a vôbec nemam šajnu ako ju zmerať.Teraz som mal plnu nadrž a mam na nej najazdene asi tak 50 kilakov takže počkam do stovky a pojdem dotankovať a uvydim a dam vedieť.Inač to neviem zmerať.Moto ma celkovo najazdene 47000km a aj mechanik čo mi robi servis vravel že motor ide dobre a aj vyzera dobre.Ak bude ešte tento tyžden take počasie ako dnes tak k tej stovke sa dostanem a zmeram tu spotrebu.Dam vedieť.
Dottore-diky moc.Volal som jednemu manikovy z čiech ešte včera a tiež mi to spomenul že to bude v ihle teda nastaveni,potom nejakom doraze na tom šupatku ešte som to nikdy nevydel ale skusim sa pozrieť.Mechanik mi zhana karburator na odskušanie z otvorenej verzie.Dneska som skončil v praci skôr a tak som sa nasral a kupil znovu novy vzduchač,sviečky aj som ich nastavil.No a zrezu ked som daval novy vzd.filter pozrem sa smerom ku karburatoru a je tam niečo ako polmesiace.Proste v pozadi vydieť klapky čo ovlada plyn.lanko,potom bližšie k vzd.filtru je to neidentifikovane čudo :-~ :-D ktore vydieť až do trištvrte sacieho potrubia sytič to neni a potom je vzd.filter.Hned som volal mechanikovy a vravel že na 90% by to mali byť tie škrtiace vivei?Tak nejak.Takže ak počasie vydrži pojdem k nemu a pozre sa mi na to.Inač mal som jawi a tak ale taku blbosť som ešte nevydel proste je to niečo čo na moto nema byť.Tak dufam že to bude ono.Dam vedieť.Ešte raz dik.Cafte. ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil black333 (16.12.2008 17:51)


16.12.2008 18:00

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Motocykle bývajú dosť často škrtené vložkou so zmenšeným priemerom v sacom potrubí a teda sa motoru potom nedostáva vzduch (nejde do vyšších otáčok a to pri akomkoľvek zaradenom stupni) .

Vyhodíš tie krúžky ... a je odškrtená . (Zadarmo) >:-)

Niekedy však je iné zapaľovanie a to stojí peníze . :-(


16.12.2008 18:32

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

black333
 Kávičkár 

Ikona

Brazel modlim sa aby to bolo ono lebo nedavama my zmysel čo by tam to čudo robilo.Určite dam vedieť a som nedočkavy ako pred prvou... :-D


17.12.2008 8:42

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

Dottore
 Kávičkár 

Ikona

black333: podla toho opisu to naozaj bude skrtenie vlozkami v sacom potrubi, ale vidim ze si to uz rozbehol tak dufam, ze tu napises co a ako. Snad este iba poznamka: ked uz budes mat karbec rozobraty kukni aj tie ostatne veci (cislo dyzy, nastavenie zmesi, zarazku na ihle), skontroluj aj supatka (ci nemaju dorazy resp. otvory) a podtlakove membranky (len ich opatrne vyber a jemne natiahni ci nemaju nejake trhlinky). Jednak sa clovek pouci nieco o konstrukcii karbika ale zaroven sa ubezpecis ze je vsetko ako ma. Myslim, ze po filtroch a inych klasikach su prave "tuning" zasahy v karburatore pricinou vysokej spotreby resp. zleho tahu (to nemyslim u tvojho Biga, lebo ten je na 95% skrteny).


17.12.2008 12:29

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

black333
 Kávičkár 

Ikona

dottore-skusim sa na to dať čo najskôr len teraz marodim tak sa po vonku nechcem moc motať.Mam to robiť z tym mechanikom.Keby to bolo len v tych somarinach čo sme spominali tak to by bolo super.Uvydime čo to bude všetko obsahovať.Najlepešie že ked si predstavym že musim dať dole aj nadrž tak to bude suprove.Tie karburatory su tam tak schovane že my je divne že ich tam vôbec dali :-D .Samozrejme že ak to bude hotove dam vedieť.Inač dik za tie stranky čo si my ponukol vyššie len mam maly problem že cudzi jazyk je pre mna španielska dedina.No ale aspon som to popozeral.Vieš ako my je ked som doma a mam chuť sa do toho hned pustiť ale nechcem riskovať.Musim počkať ale štve ma že je celkom teplo a keby sa to spravilo mohlo by sa to hned aj odskušať a potom by som sa dal na pokojny zimny spanok :-D .Takto musim čakať ako puk.No ale vydržim.Ešte raz dik. ;-) [dobre]


17.12.2008 12:45

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

Moderator
 Turista 
Virtuálny člen

Zmenil som nazov temy pre jednoduchsie vyhladavanie do buducnosti.Verim,ze to autorovi nebude vadit. ;-)


17.12.2008 14:12

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

black333
 Kávičkár 

Ikona

Moderator-jasne že my to nevy.Dik ;-) [dobre]


17.12.2008 19:00

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

black333
 Kávičkár 

Ikona

No dneska som sa dozvedel od jedneho člena z big.cz že to čo som myslel že tam nema byť teda medzi karburatormi a vzd.filtrom ako som to nazval polmesiace,tak mi bolo povedane že su to nejake šupatka ovladane membranou.Ty vole to čo je. :-(


17.12.2008 19:27

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

marek750
 Kávičkár 

Ikona

Na vrchu šupátka je membrána a tá sa vzniknutým podtlakom pri bežiacom motore stláča a šupátko s ihlou nadvihuje či spúšťa , podľa toho koľko otvoríš vzduchovú klapku -plynovou rukoväťou.


18.12.2008 7:49

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

maxipayne
 Kávičkár 

Ikona

to ze je 800-ka skrtena je podla mna blud/aj skrtena na 25kw sa musi rozgulat na120-140/
kukni membrany>>ja som mal na skutry yamaha majesty deravu a isla maximalne slabych 90km>>>>vymenil som membranu a ide 115


18.12.2008 8:05

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

black333
 Kávičkár 

Ikona

maxipayne-dik ale je to iste že je to škrtena moto.Aj podla kodu.Su dva kody ktore su takto označovane a ostatne su klasiky.Samozrejme že ja mam jeden z tych dvoch kodov.Mam take šťastie že ked prejde 299ludi po jednom moste tak nič,ak prejdem ja 300-sty tak jebne :-D .Uvydim ked to zhodim ale aj na big stranke mi to potvrdili a dokonca sa tam našli niektory ktory mali tieto škrtene verzie.Uvydim ak sa to zhodi,aspon spravym repas karburatorov.Inač ved aj my ide iba 120-tkou. ;-)


26.03.2011 2:33

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

ako to dopadlo ? :-O


26.03.2011 8:25

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

black333
 Kávičkár 

Ikona

kweni-jaj čo to vidim?Ty voe.Spominam na nu velmi ale velmi v dobrom. :-(
Ako to dopodalo?Nebola škrtena.V Cechach bol a je jeden borec,zamerany na tieto motorky.Doviezol som mu to lebo tu na SK som nikoho nezohnal,kto by to urobil.Teda najprv som to dal dvom,na Slovesnku a dopadlo to hrozne.
Ked som to do ČR doviezol a skladal som to z voziku,borec my hned povedal.Motor tu ale neni original z 94-ky.Ja kukam na neho a to ako vieš?Popisal my to,že sa to lišilo farbou na bočnych krytoch motora,no poznamenal,že môžu byť aj zo staršieho typu.Ked sa na tom previezol,bol zhrozeny.Vravi že škrtena neni a že tam je niečo ine.Ked sme sa rozpravali,tak som len spomenul,že či nemôže byť niečo z elektrikou ak je teda motor starši a motorka novšia.Stichol a povedal."Jo,už asi vím co tomu bude".
Po tyždni my pisal,že moto je hotova.Skušal to a 140 v uplnej pohode a viac tomu nedaval lebo už bol predsa len november a mokre cesty.Dal som si ale urobiť aj vymenu reťazi,velky servis proste.
No a bolo tomu to,že magneto bolo ako predpokladal staršie.Dal tam magneto z ročniku 94 a ejhla všetko išlo ako ma.
No len motorka už neni.Banujem a spominam.Asi tak tri mesiace do zadu,my majitel terajši poslal fotky z Rumunska.No,mal som slzy na krajičku.
No a tak spominame.Kde si to vyhrabal,voe :-D


26.03.2011 16:37

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

:-))) kto hlada ten najde .. som si prechadzal temy ktore tu vytvorilo par ludi .. ty patris medzi mojich oblubencov :-D .. som sa zacital do temy tak ma to zaujalo tak som sa aj rovno spytal :-) .. som ti okomentoval tvoju aktualnu motorku na motorkari.cz >:-) [dobre] .. dakujem za Happy End ...

len tak medzi recou ja tiez mam velmi pekne skusenosti zo slovenskych servisov .. Jawa 125 Dandy .. mal som ju od 15tich .. super masina idealna na take polne cesticky a podobne ...casom sa mi vypalil regulator napatia ktori mi znicil otackomer .. nejak som to predychal az kym sa mi na jesen roku 2008 nejak nepresteloval karbec .. pri beznej jazde ked som zatial spojku tak mi otacky vybehli takmer po obmedzovac .. tak hovorim zbehnem do servisu opravia mi to daju novy tachometer ktory som si kupil a bude motorka Ok na dalsiu sezonu .. vtáka do huby tomu mamľasovy z NR zevraj Origo Jawa servis .. idiot mi celu motorku dodrbal .. nie len ze ked mi mal len nastavit karbec mi odrbal elektricky starter ale ani nastartovat nesla .. rok 2009 stale v servise .. reci chlapika "pride elektrikar teraz je v Taliansku on to spravi " .. rok 2010 stale v servise .. reci chlapika "bol tu uz aj iny elektrikar ale nevedel si stym rady" . rok 2011 rok kedy sme ho navstivili zobrali od neho motorku pekne ho zjebali a zobrali otcovmu znamemu ktory opravuje nakladne auta(ziadny origo jawa servis-man) pre cestárov .. doma mal nejake tri auta co tam opravoval dali sme mu motorku a povedal nam ze moc casu nema ale cez vikend ked sa bude nudit tak si najde cas na motorku .. presiel tyzden chlapik sa neozval tak som mal zmiesane pocity :-~ .. v strede druheho tyzdna chlapik sa pyta ci mame TP ze by chcel na motorke jazdit a mozno by ju aj odkupil .. dopiche za 10dni ju opravil clovek co kazdodenne pracuje a idiot v Jawa servise ju nie ze nevedel spravit ale este aj dojebal za 800dni ? .. a taka čerešnička ten opravar nakladiakov povedal "nejaký blbec dal opačne napájanie štartéra" co k tomu dodat ??

hlavne ze je opravena .. :-D


26.03.2011 20:57

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

black333
 Kávičkár 

Ikona

kweni-no Afriku už nemam od Decembra.Po žních šla k Turkovi :-D
To si si nevšimol že tam mam aktualnu tu,čo mam v profile?Som myslel že si my dal hodnotenie ku Manetiku 100-ke :-( :-D ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil black333 (26.03.2011 20:58)


26.03.2011 21:07

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

no teraz mam z toho Guláš :-D som myslel zem afrikos je On-Line .. ale ked uz aj to si predal .. ach jaj .. tak si idem kuknut toho tvojho tatrana :-D


27.03.2011 11:50

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

black333
 Kávičkár 

Ikona

kweni-no inu motorku zatial nemam z určitych dôvodov.no bude,aspon dufam.No tento rok určite nie.No a to ma serie najviac.Ani si nevieš predstaviť,aky je to pocit,ked vonku počujem mašiny a ja sedim doma. 8-)
Jo a dik za bodovanie :-D


27.03.2011 12:09

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

mp17
 Kávičkár 

Hmm, tak asi aj ja mám škrtenú, lebo nad 120km/h nechce ísť...


27.03.2011 15:02

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

black333
 Kávičkár 

Ikona

mp17-zaleži čo maš za typ. ;-)


27.03.2011 15:35

Re: Škrtená verzia SUZUKI DR 800 BIG.Čo s tým?

Mola
 Edvenčr 

Ikona

Kua mne siel 180.Vo dvojke v pohode 160



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.