Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 5790 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26382
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15915)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10467)

Yamaha XV 535 Virago - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuYamaha XV 535 Virago - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém.

12.04.2009 19:41

Yamaha XV 535 Virago

4536majo
 Čoprák 

čaute chlapi.nefunguje mi rezerva.Palivove čerpadlo je funkčne.Neviete čo s tym može byt


13.04.2009 15:42

Re: Yamaha XV 535 Virago

Bublinka
 Kávičkár 

Ikona

zaujimave, to ma ani nenapadlo ze sa moze aj rezerva pokazit... :-}


15.04.2009 14:06

Re: Yamaha XV 535 Virago

KillerX
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Veru moze, ponevac tam je hlavna nadrz pod sedadlom, a je preto potrebne cerpadlo. Mne to robilo, ked som zhodil nadrz, a znova nahodil. potom som to pretesnil spoje a prestalo to, mozno to mas zavzdusnene. Pocujes cerpadlo ked zapinas moto? take tukanie pod sedlom.


15.04.2009 21:59

Re: Yamaha XV 535 Virago

woodoo15
Darca Krvi  Čoprák 

Ikona

killer...ale on píše, že čerpadlo má funkčné...

majo...neviem to určite, ale asi by to malo cvaknúť, keď prepneš rezervu prepínačom...
...ak nie, tak bude asi chyba niekde v elektrike

...skús pozrieť na www.k1400.cz, tam dosť ľudí jazdí virážkua možno niečo nájdeš na fóre...


15.04.2009 22:33

Re: Yamaha XV 535 Virago

stratovar
 Kávičkár 

Ikona

servus vadičov, kukol som tie stránky, čo sem hodil woodoo15 a vyzerá to byť na elektroventil, ktorý je v spodnej nádži a je biedne izolovaný, čiže koroduje a následne sa zasekáva. druhá alternatíva je, že hadička, ktorá oddeluje na tom ventile rezervu od normálneho stavu proste vypadla a teraz ti, bez ohľadu na polohu prepínača, vyžerie celú nádrž do sucha ... to sa mi však, vzhľadom na tvoj test s množstvom benzínu v nádrži, nesedí ... najskôr to bude ten zaseknutý ventil. ak je v poriadku, musí cvaknúť (neviem, ako sa to povie v čuhárni) :-)....



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.