Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3358 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28540
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16998)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11542)

ND NA ENDURO JAPAN vs EU - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuND NA ENDURO JAPAN vs EU - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
16.04.2006 11:21

ND NA ENDURO JAPAN vs EU

originalD
 Stuntrajder 

Ikona

nazdar , prosim poradte mi na ktore moto sa daju lahsie zohnat diely (japan alebo euro ) a ktore su lacnejsie ? :-} oplati sa kupovat diely z druhej ruky ??

Upravené 1 krát. Naposledy upravil originalD (16.04.2006 11:22)


16.04.2006 19:33

Re: ND NA ENDURO JAPAN vs EU

marekon
 Bahniak 

myslím, že sa tu traduje že na japoncov sú lacnejšie, z dielamy by nemali byť problémy, záleží aké predajne sú v tvojom okolí.alebo cez net. ;-)
diely, ktoré sa nehýbu, teda tie ktoré sa pri prevádzke stroja neopotrebovávajú by som za dobrú cenu kúpil aj z druhej ruky inak nie.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil marekon (16.04.2006 19:36)


16.04.2006 20:18

Re: ND NA ENDURO JAPAN vs EU

originalD
 Stuntrajder 

Ikona

to marekon -dik :-D ja som z blavy preto som sa aj pital na tie diely z druhej ruky - takze ti hovoris ze z druhej ruky sa oplatia len diely ako kapotaz a tak ??


16.04.2006 20:43

Re: ND NA ENDURO JAPAN vs EU

marekon
 Bahniak 

presne tak, ked už meníš napr. pneu piesty , vložky ,ojnice , baterku, a pod. doporučujem nové.
no a najlepšie aspoň originál, ložiská guferá a pod. ani nehovoriac. :-D
kapoty, plasty možno aj rám, ale po odbornej prehliadke riadidlá, svetlomety, páčky, zrkadlá, kolesá a pod. aj staršie. :-))) ale aj hlavu kártre valec v dobrom stave by mali byť v pohodke ako aj rôzne čidlá a snímače špecíalne uzávery skrutky a pod prkotiny



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.